Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!
– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…
Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia.
Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.
Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.
Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.
Usein näkemäni vertaiskuva: astiassa on karamellejä, noin 100 kpl, 2 niistä on myrkyllisiä, jos sen otat, kuolet. Söisitkö karkkeja?
Olen eri, mutta en ottaisi.
Tuossa aikaisemmin sanoin, että en enää puhu tuntemattomille naisille, ja tuli kuraa niskaan. Mikä tässä siis on se ongelma? Jätän vieraat naiset rauhaan, koska voin olla myrkyllinen. Ihan tosiasia. Jokin persoonallisuushäiriö löytyy arviolta 9-13 % väestöstä, ja antisosiaalisia lienee juuri tuo pari-kolme karkkia sadasta.
Se on todella jännä, että vaaditaan kovasti, että miehet eivät saisi edes katsoa naista päin (katse voi olla limainen) tai avata ovea (epäfeminististä, voi tsekata pyllyä), jne. tai ylipäätään olla missään samassa tilassa, missä naiset ovat. Heti kun tulee mitään MGTOW-tyyppistä reaktiota, alkaa hirveä rähjäämimen ja inceliksi syyllistäminen.
Kotona perheen, sukulaisten ja ystävien kanssa (lasten kavereiden vanhemmat lukeutuvat tähän) sekä työpaikalla toimin edelleen naisten kanssa aivan normaalisti ja kohteliaasti. Sama hyvin iäkkäiden naisten kanssa.
Missä siis on tämä ongelma? Miksi siitäkin suututaan, jos tehdään kuten feministi on itse pyytänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään.
Hah, osasin jo käyttäytyä.
Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear
Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.
Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan.
#palstamiehenkatkeruus
#miesonuniikkilumihiutale
#kaikestaloukkaantujat
Miksi en saisi loukkaantua? Kyseessä ei nyt ollut tämä haastattelu, vaan vuosia jatkunut some- ja mediatulva, joissa mies on aina paha ja vääränlainen feministin mielestä.
Jätän naiset rauhaan, missä siis ongelma?
Ja jos olen nähnyt videoita, joissa feministit ilakoivat ja tanssivat tiktokissa hirttoköyden kanssa kun on joku suicide awareness day tai male mental health awareness day tai vastaava, eikö tuosta saisi loukkaantua? Tuosta, jos mistä pitää loukkaantua.
Moni nainenkaan ei halua olla miesten kanssa tekemisissä, koska on altistunut incelien netissä suoltamalle vihalle. Ihan rationaalista. Vastaantulija voi olla incel tai telaketjufeministi, koskaan ei voi tietää.
Ero tässä on se, että mediassa, Suomessa ja kirjallisuudessa misandria on täysin hyväksyttävää. Laitapa hakukoneeseen muutamalla kielellä, että "vihaan miehiä" ja "vihaan naisia". Huomaatko eron tuloksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Limaiset miehet"
Ei "kaikki miehet"
Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?
Joopa joo. Selitä mustaa valkoiseksi.
Jos kerrotaan pallolaumalle, että "punaiset pallot ei osaa pomppia", loukkaantuuko vihreät tai siniset tästä ja väittävät, että heidän kykyjään on dissattu?
Tähän karhumies-sikakeskusteluun asti oli vaikea erottaa hyvät miehet pahoista heti.
Mutta nyt kaikki on muuttunut, nyt on äärimmäisen helppoa nähdä, ketkä miehistä välittävät naisten turvallisuudesta ja ketkä miehistä ovat vaaraksi naisille, yhdellä yksinkertaisella kysymyksellä!
Hyvät miehet, jotka välittävät naisten turvallisuudesta ja kunnioittavat naisia yleensä, ymmärtävät ja tukevat naisten päätöstä valita karhu.
Pahat miehet, jotka eivät kunnioita naisia, loukkaavat, alentavat ja itkevät heidän loukatuista tunteistaan ja luulevat olevansa tärkeämpiä kuin naisten turvallisuus.
miksiköhän asia koski noin kovatsi sammallahtea, taitaa olla nilkillä samat kiinnostuksen kohteet kuin kaverilla rydmannilla, ettei vain pojilla olisi peppukivaa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea ei oo millään mittarilla nätti. Varmaan itse keksinyt koko jutun huomion vuoksi.
Kauneus ei ole se syy, miksi naista ahdistellaan. Ihan kaiken näköisiä ja kokoisia naisia joutuu jatkuvasti ahdistelun ja häirinnän kohteeksi.
Onko Linnea tehnyt tästä metsässä tapahtuneesta ahdistelusta rikosilmoituksen? Eikö pitäisi, jos niin on tapahtunut? Monet tekee, eivätkä ilmoita ip-lehdille. Toiset taas kertoo ip-lehdille, mutta eivät tee rikosilmoitusta. Väitteen taakse pitää saada myös faktaa, ja sen hoitaa poliisi, syyttäjä ja oikeuslaitos.
Miksi hän olisi tehnyt? EIhän hän väittänyt joutuneensa rikoksen uhriksi. Voisit lukea edes artikkelin, mistä on kyse.
kovasti limaisia setämiehiä ilmoittautunut palstalle, taisi tyttö olla oikeassa...setämiehiä harmittaa, limalla tai ilman, se kun tietävät etteivät koskaan saa noin kaunista naista, huom äippää ei lasketa eikä siskoa...
Sammalahden reppanapoika on selvästi hätääntynyt. Vaalit lähestyvät ja hillotolppa on vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea ei oo millään mittarilla nätti. Varmaan itse keksinyt koko jutun huomion vuoksi.
Kauneus ei ole se syy, miksi naista ahdistellaan. Ihan kaiken näköisiä ja kokoisia naisia joutuu jatkuvasti ahdistelun ja häirinnän kohteeksi.
Onko Linnea tehnyt tästä metsässä tapahtuneesta ahdistelusta rikosilmoituksen? Eikö pitäisi, jos niin on tapahtunut? Monet tekee, eivätkä ilmoita ip-lehdille. Toiset taas kertoo ip-lehdille, mutta eivät tee rikosilmoitusta. Väitteen taakse pitää saada myös faktaa, ja sen hoitaa poliisi, syyttäjä ja oikeuslaitos.
Jos naiset tekisivät poliisille ilmon jokaisesta tapauksesta niin saisivat juosta poliisin luona harva se päivä. Naiset valitsevat ihan itse mistä tekevät ilmoituksen, kiitos vaan.
Ip-lehdessä taas on hyvä ottaa esille yhteiskunnan ongelmia kuten ahdistelu. Silloin siitä puhutaan ja ehkä joku harva (mies) ottaa onkeensa. Eikä ahdistele enää.
Eihän mitään rikollista ahdistelua edes ole tapahtunut Linnean mielestä!
JOidenkin miesten käytös on ollut ehkä hieman ahdistavaa tai kyseenalaista. Häntä vähän pelottaa joskus (minkä takia valitsisi sen karhun), joku on kommentoinut vähän epäasiallisesti, hänelle on jäänyt epämukava olo. Silti hän aikoo jatkaa samoilua.
Hän vielä korosti että suuri osa ihmisistä on ollut ystävällisiä.
Keneltä se on pois, jos kokenut ja vaikutusvaltainen mies haluaa opastaa nuoren naisen rakkauden salaiseen puutarhaan?
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä kertoo pelkäävänsä miehiä metsässä enemmän kuin karhua ja sitten ihmettelee, kun joku kysyy kuinka hän uskaltaa vaeltaa yksin. Täysin ristiriitaista käytöstä.
Hän ei alistu pelolleen. Mitä outoa tässä on? Moni ihminen pelkää asioita mutta tekee niitä silti. SItä kutsutaan rohkeudeksi. Hän kertoo, että vaikka hänessä on se säikympi puoli, on hän nykyään vähemmän pelokas.
Lisäksi hän kirjoitti itse, että ehdottomasti suuri osa metsässä tapaamistaan ihmisistä on ollut kivoja, vain osa miehistä on ollut ahdistavia.
Oletko sinäkään lukenut koko artikkelia lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia.
Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.
Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.
Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.
Usein näkemäni vertaiskuva: astiassa on karamellejä, noin 100 kpl, 2 niistä on myrkyllisiä, jos sen otat, kuolet. Söisitkö karkkeja?
Olen eri, mutta en ottaisi.
Tuossa aikaisemmin sanoin, että en enää puhu tuntemattomille naisille, ja tuli kuraa niskaan. Mikä tässä siis on se ongelma? Jätän vieraat naiset rauhaan, koska voin olla myrkyllinen. Ihan tosiasia. Jokin persoonallisuushäiriö löytyy arviolta 9-13 % väestöstä, ja antisosiaalisia lienee juuri tuo pari-kolme karkkia sadasta.
Se on todella jännä, että vaaditaan kovasti, että miehet eivät saisi edes katsoa naista päin (katse voi olla limainen) tai avata ovea (epäfeminististä, voi tsekata pyllyä), jne. tai ylipäätään olla missään samassa tilassa, missä naiset ovat. Heti kun tulee mitään MGTOW-tyyppistä reaktiota, alkaa hirveä rähjäämimen ja inceliksi syyllistäminen.
Kotona perheen, sukulaisten ja ystävien kanssa (lasten kavereiden vanhemmat lukeutuvat tähän) sekä työpaikalla toimin edelleen naisten kanssa aivan normaalisti ja kohteliaasti. Sama hyvin iäkkäiden naisten kanssa.
Missä siis on tämä ongelma? Miksi siitäkin suututaan, jos tehdään kuten feministi on itse pyytänyt?
"Heti kun tulee mitään MGTOW-tyyppistä reaktiota, alkaa hirveä rähjäämimen ja inceliksi syyllistäminen."
Tätä oon miettinyt. Että MGTOW on juuri sitä mitä naiset peräänkuuluttavat miehiä tekemään? Joten en todellakaan usko, että sitä toteuttavaa miestä haukutaan tai syyllistetään. Joten voisitko hieman tarkentaa millä tavalla tuo MGTOW reaktio ilmenee käyttäytymisessäsi muita naisia kohtaan kuin mainitsemiasi kohderyhmiä`?
Vihainen / kärkäs nettikirjoittaminen toki herättää suuttumusta, mutta sen varmaan tiesit.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia.
Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.
Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.
Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.
Usein näkemäni vertaiskuva: astiassa on karamellejä, noin 100 kpl, 2 niistä on myrkyllisiä, jos sen otat, kuolet. Söisitkö karkkeja?
Olen eri, mutta en ottaisi.
Tuossa aikaisemmin sanoin, että en enää puhu tuntemattomille naisille, ja tuli kuraa niskaan. Mikä tässä siis on se ongelma? Jätän vieraat naiset rauhaan, koska voin olla myrkyllinen. Ihan tosiasia. Jokin persoonallisuushäiriö löytyy arviolta 9-13 % väestöstä, ja antisosiaalisia lienee juuri tuo pari-kolme karkkia sadasta.
Se on todella jännä, että vaaditaan kovasti, että miehet eivät saisi edes katsoa naista päin (katse voi olla limainen) tai avata ovea (epäfeminististä, voi tsekata pyllyä), jne. tai ylipäätään olla missään samassa tilassa, missä naiset ovat. Heti kun tulee mitään MGTOW-tyyppistä reaktiota, alkaa hirveä rähjäämimen ja inceliksi syyllistäminen.
Kotona perheen, sukulaisten ja ystävien kanssa (lasten kavereiden vanhemmat lukeutuvat tähän) sekä työpaikalla toimin edelleen naisten kanssa aivan normaalisti ja kohteliaasti. Sama hyvin iäkkäiden naisten kanssa.
Missä siis on tämä ongelma? Miksi siitäkin suututaan, jos tehdään kuten feministi on itse pyytänyt?
Missä vaaditaan, ettei miehet saisi avata ovea naisille tai olla samassa tilassa missä naiset ovat? Jotain lähdettä tähän kiitos. Jonkun jenkin tiktok-video ei kelpaa.
Ja miten asia muka haittaisi sinua? Kerrot nimittäin näkeväsi sukulais/tuttava/kolleganaisia ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea ei oo millään mittarilla nätti. Varmaan itse keksinyt koko jutun huomion vuoksi.
Kauneus ei ole se syy, miksi naista ahdistellaan. Ihan kaiken näköisiä ja kokoisia naisia joutuu jatkuvasti ahdistelun ja häirinnän kohteeksi.
Onko Linnea tehnyt tästä metsässä tapahtuneesta ahdistelusta rikosilmoituksen? Eikö pitäisi, jos niin on tapahtunut? Monet tekee, eivätkä ilmoita ip-lehdille. Toiset taas kertoo ip-lehdille, mutta eivät tee rikosilmoitusta. Väitteen taakse pitää saada myös faktaa, ja sen hoitaa poliisi, syyttäjä ja oikeuslaitos.
Miksi hän olisi tehnyt? EIhän hän väittänyt joutuneensa rikoksen uhriksi. Voisit lukea edes artikkelin, mistä on kyse.
Eli suotta tässä kälätetään, tuohdutaan ja pöyristytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään.
Hah, osasin jo käyttäytyä.
Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear
Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.
Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan.
#palstamiehenkatkeruus
#miesonuniikkilumihiutale
#kaikestaloukkaantujat
Miksi en saisi loukkaantua? Kyseessä ei nyt ollut tämä haastattelu, vaan vuosia jatkunut some- ja mediatulva, joissa mies on aina paha ja vääränlainen feministin mielestä.
Jätän naiset rauhaan, missä siis ongelma?
Ja jos olen nähnyt videoita, joissa feministit ilakoivat ja tanssivat tiktokissa hirttoköyden kanssa kun on joku suicide awareness day tai male mental health awareness day tai vastaava, eikö tuosta saisi loukkaantua? Tuosta, jos mistä pitää loukkaantua.
Moni nainenkaan ei halua olla miesten kanssa tekemisissä, koska on altistunut incelien netissä suoltamalle vihalle. Ihan rationaalista. Vastaantulija voi olla incel tai telaketjufeministi, koskaan ei voi tietää.
Ero tässä on se, että mediassa, Suomessa ja kirjallisuudessa misandria on täysin hyväksyttävää. Laitapa hakukoneeseen muutamalla kielellä, että "vihaan miehiä" ja "vihaan naisia". Huomaatko eron tuloksissa?
Loukkaanu sitten oikealle kohteelle, eli niille hirttoköyden kanssa tanssiville hirviöille.
Et selkeästikään tunne yhtään oikeaa feministiä, kun sun kuvitelmat on noin vääristyneet.
Ja moni nainen haluaa olla miesten kanssa tekemisissä, ja on. Itse asiassa suurin osa. Meillä on veljiä, isiä, naapureita, kavereita, kollegoita jne. Yli 70% suomaisista aikuista on paisuhteissakin. Vieraasta ihmisestä ei vaan heti voi tietää, mikä hän on miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä se on pois, jos kokenut ja vaikutusvaltainen mies haluaa opastaa nuoren naisen rakkauden salaiseen puutarhaan?
No ainakin sulta, kun et sitten saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia.
Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.
Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.
Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.
Usein näkemäni vertaiskuva: astiassa on karamellejä, noin 100 kpl, 2 niistä on myrkyllisiä, jos sen otat, kuolet. Söisitkö karkkeja?
Olen eri, mutta en ottaisi.
Tuossa aikaisemmin sanoin, että en enää puhu tuntemattomille naisille, ja tuli kuraa niskaan. Mikä tässä siis on se ongelma? Jätän vieraat naiset rauhaan, koska voin olla myrkyllinen. Ihan tosiasia. Jokin persoonallisuushäiriö löytyy arviolta 9-13 % väestöstä, ja antisosiaalisia lienee juuri tuo pari-kolme karkkia sadasta.
Se on todella jännä, että vaaditaan kovasti, että miehet eivät saisi edes katsoa naista päin (katse voi olla limainen) tai avata ovea (epäfeminististä, voi tsekata pyllyä), jne. tai ylipäätään olla missään samassa tilassa, missä naiset ovat. Heti kun tulee mitään MGTOW-tyyppistä reaktiota, alkaa hirveä rähjäämimen ja inceliksi syyllistäminen.
Kotona perheen, sukulaisten ja ystävien kanssa (lasten kavereiden vanhemmat lukeutuvat tähän) sekä työpaikalla toimin edelleen naisten kanssa aivan normaalisti ja kohteliaasti. Sama hyvin iäkkäiden naisten kanssa.
Missä siis on tämä ongelma? Miksi siitäkin suututaan, jos tehdään kuten feministi on itse pyytänyt?
"Heti kun tulee mitään MGTOW-tyyppistä reaktiota, alkaa hirveä rähjäämimen ja inceliksi syyllistäminen."
Tätä oon miettinyt. Että MGTOW on juuri sitä mitä naiset peräänkuuluttavat miehiä tekemään? Joten en todellakaan usko, että sitä toteuttavaa miestä haukutaan tai syyllistetään. Joten voisitko hieman tarkentaa millä tavalla tuo MGTOW reaktio ilmenee käyttäytymisessäsi muita naisia kohtaan kuin mainitsemiasi kohderyhmiä`?
Vihainen / kärkäs nettikirjoittaminen toki herättää suuttumusta, mutta sen varmaan tiesit.
Eri
Muakin kiinnostaa.
Olen tavannut näitä MGTOW-miehiä vain netissä. He kovasti uhoavat menevänsä menojaan, mutta silti päivystävät naisvaltaisilla palstoilla, kuten täällä, uhoamassa että kohta menevät, ihan kohta, uskokaa vaan, kamalan huomionhakuisina. Osa sortuu myös naisten (ja muiden miestenkin) haukkumiseen.
Koko MGTOW tuntuu pelkältä uholta ja tavalta kerjätä huomiota. He toivovat, että naiset kuorosssa laulaisivat, että "älä mee, ole meidän kanssa", mitä ei tietenkään tapahdu.
MGTOW-miehet ovat jääneet yksin ihan syystä, eikä heidän poistumistaan kukaan huomaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea ei oo millään mittarilla nätti. Varmaan itse keksinyt koko jutun huomion vuoksi.
Kauneus ei ole se syy, miksi naista ahdistellaan. Ihan kaiken näköisiä ja kokoisia naisia joutuu jatkuvasti ahdistelun ja häirinnän kohteeksi.
Onko Linnea tehnyt tästä metsässä tapahtuneesta ahdistelusta rikosilmoituksen? Eikö pitäisi, jos niin on tapahtunut? Monet tekee, eivätkä ilmoita ip-lehdille. Toiset taas kertoo ip-lehdille, mutta eivät tee rikosilmoitusta. Väitteen taakse pitää saada myös faktaa, ja sen hoitaa poliisi, syyttäjä ja oikeuslaitos.
Miksi hän olisi tehnyt? EIhän hän väittänyt joutuneensa rikoksen uhriksi. Voisit lukea edes artikkelin, mistä on kyse.
Eli suotta tässä kälätetään, tuohdutaan ja pöyristytään.
Mieshän se tuohtui, koska nainen taas kerran sanoi kohtaavansa mieluummin karhun kuin miehen.
Tietenkin on saanut, koska Kokoomukseen soluttautunut persu rupesi mölisemään Linnean haastattelusta.