Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!

Vierailija
22.06.2026 |

– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.

 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…

 

Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.

Kommentit (172)

Vierailija
121/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös, kuka yllättyi, että kokoomuksen Tere the kravattipersu Sammallahti jo ilmoittautui limaiseksi setämieheksi suuttumalla tuosta artikkelista. 

Kafka trap on alkeellinen argumenttivirhe.

Vierailija
122/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 naisten mielestä kestosyyllistä kaikkeen, vaikka tekonsa eivät kummasti näy missään mitenkään: incelit ja "sedät".

pelkkä tylsyys riittää lynkkaamiseen.

Naisiin kohdistuva väkivalta on useimmiten puolisoiden tekemää. Nuori tiedostava nainen ei ikinä antaisi incelille tai sedälle. Silti incelit ja sedät ovat suurin uhka näille naisille. Antavatko naiset sittenkin salaa näille?

Lapsiin kohdistuvat surmat ovat pääasiassa äitien tekemiä. Mitä pitiäsi päätellä naisista tämän tiedon perusteella?

Eihän ome, älä valehtele. Mies on aina se, joka tekee perhesurman, tai laajennetun itsemurhan - eli tappaa vaimon ja lapset.  Ainoastaan ihan vastasyntynyt vauva on vaarassa, mikäli äiti sairastuu synnytyksen jälkeinen masennus- nimiseen psykoosiin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 naisten mielestä kestosyyllistä kaikkeen, vaikka tekonsa eivät kummasti näy missään mitenkään: incelit ja "sedät".

pelkkä tylsyys riittää lynkkaamiseen.

Naisiin kohdistuva väkivalta on useimmiten puolisoiden tekemää. Nuori tiedostava nainen ei ikinä antaisi incelille tai sedälle. Silti incelit ja sedät ovat suurin uhka näille naisille. Antavatko naiset sittenkin salaa näille?

Lapsiin kohdistuvat surmat ovat pääasiassa äitien tekemiä. Mitä pitiäsi päätellä naisista tämän tiedon perusteella?

Olisiko ajankohtaista tilastoa? En löydä kuin ylen juttua vuodelta 2020 ja siinä naiset olivat huomattava enemmistö alle vuoden ikäisten lasten surmissa. Sitten kun vauvat lasketaan pois, menee aika tasan.

Vierailija
124/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea nätti????. 

Vierailija
125/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti päästäisitte tyttärenne tuntemattoman miehen seuraan keskellä ei-mitään aivan ongelmitta. Kun ei miehiä tarvitse lainkaan varoa tai huolestua heidän tarkoitusperistään. Ihan turhaan polisiikin varoittelee, että älkää naiset lähtekö tuntemattomien miesten matkaan. 

Juuri näin! Miehissä ei ole mitään pelottavaa ja ihan rauhallisin mielin saa nainen kävellä vaikka yöllä baarista kotiin. Kunhan ei ole minihame päällä ja kännissä: silloin kerjää itselleen vaikeuksia ja on ihan oikein, jos jotain tapahtuu: oppiipahan olemaan! 

Mistä tunnistat miehen mieheksi? Naisellahan voi olla penis ja mies voi menkata ja synnyttää. Sukupuoltahan ei voi päätellä ulkomuodosta. Penikset ovat tervetulleita naisten tiloihin, vessoihin, pukkareihin ja pesutiloihin. 

Schrödingerin sukupuoli, jolloin sukupuolet kyllä tunnistetaan, kun on tarve päästä uhriutumaan ja syyllistämään miehiä.

Myös rinnat ovat Schrödingerin kehonosa. Silloin kun se sopii omaan agendaan, niin ne on jälkeläisen ruokintaväline, nahkaa siinä missä miehilläkin, mutta sitten kun taas itselle sopii pitää meteliä, esimerkiksi jonkun vilkaisusta tai kommentista, niin auta armias ne on plluakin pyhemmät ja erogeenisemmat. 

Vierailija
126/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 naisten mielestä kestosyyllistä kaikkeen, vaikka tekonsa eivät kummasti näy missään mitenkään: incelit ja "sedät".

pelkkä tylsyys riittää lynkkaamiseen.

Naisiin kohdistuva väkivalta on useimmiten puolisoiden tekemää. Nuori tiedostava nainen ei ikinä antaisi incelille tai sedälle. Silti incelit ja sedät ovat suurin uhka näille naisille. Antavatko naiset sittenkin salaa näille?

Lapsiin kohdistuvat surmat ovat pääasiassa äitien tekemiä. Mitä pitiäsi päätellä naisista tämän tiedon perusteella?

Eihän ome, älä valehtele. Mies on aina se, joka tekee perhesurman, tai laajennetun itsemurhan - eli tappaa vaimon ja lapset.  Ainoastaan ihan vastasyntynyt vauva on vaarassa, mikäli äiti sairastuu synnytyksen jälkeinen masennus- nimiseen psykoosiin.  

Voisivatko naiset lopettaa vastasyntyneiden surmaamisen. Vastasyntyneelle on suurempi riski tulla äidin kuin krokotiilin surmaamaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi usein siteerattu suomalainen aineisto koskee alle 15-vuotiaiden henkirikoksia vuosina 2003–2016:
surmattuja lapsia: 78
tekijänä äiti: 48 tapauksessa (noin 62 %)
tekijänä isä: 24 tapauksessa (noin 31 %) 

 

Eli Linneaa mukaillen voidaan vetää johtopäätös, äidit ovat hirviöitä

Vierailija
128/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sellaisia tämä eniten haittaa, joita omatunto kolkuttaa. Syyttömiä miehiä tämän ei pitäisi hetkauttaa millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 naisten mielestä kestosyyllistä kaikkeen, vaikka tekonsa eivät kummasti näy missään mitenkään: incelit ja "sedät".

pelkkä tylsyys riittää lynkkaamiseen.

Naisiin kohdistuva väkivalta on useimmiten puolisoiden tekemää. Nuori tiedostava nainen ei ikinä antaisi incelille tai sedälle. Silti incelit ja sedät ovat suurin uhka näille naisille. Antavatko naiset sittenkin salaa näille?

Lapsiin kohdistuvat surmat ovat pääasiassa äitien tekemiä. Mitä pitiäsi päätellä naisista tämän tiedon perusteella?

Olisiko ajankohtaista tilastoa? En löydä kuin ylen juttua vuodelta 2020 ja siinä naiset olivat huomattava enemmistö alle vuoden ikäisten lasten surmissa. Sitten kun vauvat lasketaan pois, menee aika tasan.

Yllättäen naiseille ei maistu kollektiivinen syyllisyys yksilöiden tekosista. Intersektionaalisen feminismin ydintä on on ihmisen näkeminen ainoastaan viiteryhmän kautta ja viiteryhmän kautta. Seksirikosten kohdalla analyysi tyssää sukupuoleen, eikä ole kiinnostusta selvittää raiskaajien taustoja, etnisyyttä, kulttuuria ja uskontoa sen tarkemmin.

Vierailija
130/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan vassareille ja SDP lle. Maahantulleet on ylikorostuttena raiskaus tilastoissa. Ei, Linnea ei puhunut persuista ja persu miehestä. Hän puhui ja tarkoitti yön Timoja. Enää ei voi kaunis suomalainen neito kävellä yksin metsässä tai muuallakaan. Koska se on merkki muualta tulleelle miehelle että tää nainen antaa luvan ja antaa ymmärtää että melaa mekkoon vaan! On tää vaan niin surullista. Niin surullista . Juu kannattaa vaan suosia pridea, sitä saa mitä tilaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sellaisia tämä eniten haittaa, joita omatunto kolkuttaa. Syyttömiä miehiä tämän ei pitäisi hetkauttaa millään tavalla.

Ei siis ole rasismia käsitellä seksirikoksia tekijöiden kansallisuuden mukaan jaoteltuna? Sinua ei haittaa todeta, että taksiraiskauksista käytännössä 100 prosenttia on maamujen tekemiä, eikä se leimaa kaikkai maamuja?

Vierailija
132/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea ei oo millään mittarilla nätti. Varmaan itse keksinyt koko jutun huomion vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sellaisia tämä eniten haittaa, joita omatunto kolkuttaa. Syyttömiä miehiä tämän ei pitäisi hetkauttaa millään tavalla.

Tämä juuri!

Vierailija
134/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 naisten mielestä kestosyyllistä kaikkeen, vaikka tekonsa eivät kummasti näy missään mitenkään: incelit ja "sedät".

pelkkä tylsyys riittää lynkkaamiseen.

Naisiin kohdistuva väkivalta on useimmiten puolisoiden tekemää. Nuori tiedostava nainen ei ikinä antaisi incelille tai sedälle. Silti incelit ja sedät ovat suurin uhka näille naisille. Antavatko naiset sittenkin salaa näille?

Lapsiin kohdistuvat surmat ovat pääasiassa äitien tekemiä. Mitä pitiäsi päätellä naisista tämän tiedon perusteella?

Eihän ome, älä valehtele. Mies on aina se, joka tekee perhesurman, tai laajennetun itsemurhan - eli tappaa vaimon ja lapset.  Ainoastaan ihan vastasyntynyt vauva on vaarassa, mikäli äiti sairastuu synnytyksen jälkeinen masennus- nimiseen psykoosiin.  

Yhteistä niille miehille on, että naapurien mukaan kilttiksiä, eikä ikinä olisi voinut uskoa jne.

Mikäköhän teki kiltistä miehestä murhaajan, kun ainoa muutos elämässä oli naisen tulo kuvioihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sellaisia tämä eniten haittaa, joita omatunto kolkuttaa. Syyttömiä miehiä tämän ei pitäisi hetkauttaa millään tavalla.

Tämä juuri!

Jos sanon että kaikki naiset on ahneita opportunisteja, vieraannuttajia ja lapsenmurhaajia, niin eihän sen pitäisi hetkauttaa syyttömiä naisia mitenkään, vaan pelkästään niitä, joilla omatunto kolkuttaa.

Vierailija
136/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 naisten mielestä kestosyyllistä kaikkeen, vaikka tekonsa eivät kummasti näy missään mitenkään: incelit ja "sedät".

pelkkä tylsyys riittää lynkkaamiseen.

Naisiin kohdistuva väkivalta on useimmiten puolisoiden tekemää. Nuori tiedostava nainen ei ikinä antaisi incelille tai sedälle. Silti incelit ja sedät ovat suurin uhka näille naisille. Antavatko naiset sittenkin salaa näille?

Lapsiin kohdistuvat surmat ovat pääasiassa äitien tekemiä. Mitä pitiäsi päätellä naisista tämän tiedon perusteella?

Eihän ome, älä valehtele. Mies on aina se, joka tekee perhesurman, tai laajennetun itsemurhan - eli tappaa vaimon ja lapset.  Ainoastaan ihan vastasyntynyt vauva on vaarassa, mikäli äiti sairastuu synnytyksen jälkeinen masennus- nimiseen psykoosiin.  

Voisivatko naiset lopettaa vastasyntyneiden surmaamisen. Vastasyntyneelle on suurempi riski tulla äidin kuin krokotiilin surmaamaksi!

Olipa hyvä, kun mies heitti Englan.nissa lapsen krokotiili.aitaukseen, turvaan äidiltään. Kiitos mies!

Vierailija
137/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erämies, joka liikkuu paljon lapissa. Kun vaimo luki jutun, niin nauroin sille ääneen, mutta sitten oikeasti aloin miettimään, että olen varmasti kymmenen kertaa auttanut omasta mielestäni pyyteettömästi naisia esim nuotion tekemisessä, puiden hakkaamisessa tai avannon teossa ja veden noutamisessa. Aloin miettiä voiko joku ajatella minusta samalla tavalla, eli minun katse tai joku muu ele tai sanominen olisikin ollut iljettävää setämiehen tekosia? 

Maailma on muuttunut siten, että ehkä parempi lopettaa itseni mielestä avuliaat teot ja antaa jokaisen hoitaa hommansa kun autettavat eivät kuitenkaan kuoleman vaarassa sillä hetkellä ole.

Vierailija
138/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sellaisia tämä eniten haittaa, joita omatunto kolkuttaa. Syyttömiä miehiä tämän ei pitäisi hetkauttaa millään tavalla.

Tämä juuri!

Syytöntä maamua ei pitäisi hetkauttaa se tieto, että käytännössä kaikki taksirikastukset ovat maamun tekemiä?

Vierailija
139/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sellaisia tämä eniten haittaa, joita omatunto kolkuttaa. Syyttömiä miehiä tämän ei pitäisi hetkauttaa millään tavalla.

Eihän. Heikosti perusteltu yleistys osuu syyttömiinkin.

Vierailija
140/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erämies, joka liikkuu paljon lapissa. Kun vaimo luki jutun, niin nauroin sille ääneen, mutta sitten oikeasti aloin miettimään, että olen varmasti kymmenen kertaa auttanut omasta mielestäni pyyteettömästi naisia esim nuotion tekemisessä, puiden hakkaamisessa tai avannon teossa ja veden noutamisessa. Aloin miettiä voiko joku ajatella minusta samalla tavalla, eli minun katse tai joku muu ele tai sanominen olisikin ollut iljettävää setämiehen tekosia? 

Maailma on muuttunut siten, että ehkä parempi lopettaa itseni mielestä avuliaat teot ja antaa jokaisen hoitaa hommansa kun autettavat eivät kuitenkaan kuoleman vaarassa sillä hetkellä ole.

Naiset haluaa pärjätä omillaan, mutta pidättää oikeuden syyttää miehiä alistamisesta, kun itse epäonnistuvat.