Lue keskustelun säännöt.
Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!
22.06.2026 |
– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…
Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.
Kommentit (261)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuka vaatii ristiriitaisia asioita?
Naiset ovat sanoneet, että lopettakaa miehet ahdistelu.
Ahdistelu on eri asia kuin normaali lähestyminen. Jos et sitä ymmärrä, on vaan hyvä että pysyt kaukana naisista. Kaikista naisista. Niistä tuntemistasikin. Ja itse asiassa miehistäkin. Jätä lapset ja eläimetkin rauhaan.
Ja ilmeisesti pitää vielä muistuttaa sinulle, että naiset eivät ole mikään monoliitti jolla on kollektiivinen mieli ja identtiset mielipiteet. Nainen A saattaa toivoa asiaa X ja nainen B ei ehkä halua asiaa X. Se ei tarkoita sitä, että toinen nainen valehtelisi.
Vääristelet myös karhu vs mies - tapauksen premissejäkin, jotta saisit naiset kuulostamaan naurettavilta. Tämä on älyllisesti epärehellistä. Saatko jotain kiksejä siitä?
Tuolla normaalimaailmassa muuten miehet ja naiset avaa ovia toisilleen yhä ihan sujuvasti enkä ole kertaakaan kuullut kenenvään vetävän siitä kilareita.