Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!

Vierailija
22.06.2026 |

– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.

 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…

 

Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.

Kommentit (261)

Vierailija
261/261 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään. 

Hah, osasin jo käyttäytyä.

Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear

Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.

Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan.

Sulla on Trumpin logiikka.

Jos en saa rauhanpalkintoa, niin ei kiinnosta rauha enää, vaan alan hyökkäillä ja sotia. Ja niin teki.

Mitä olette mieltä, oliko Trump alunperinkään aidosti rauhan asialla?

Häh

En tavoittele mitään palkintoja, vaan ihan normaaleja käytöstapoja. Feministeille ei kelpaa, joten olkoot sitten keskenään.

Ei se, että jättää tuntemattomat naiset rauhaan ole mikään hyökkäys. Se, että pudottaa pommeja Iraniin on.

Onko feministillä vaikeuksia ymmärtää eroa hiljaisuuden ja 2000 lb JDAMin välillä? Vaikka olisi tuollaisia varastossa, en pudottaisi niitä edes Saara Särmän niskaan.

"Hah, osasin jo käyttäytyä.

Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear

Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.

Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan."

 

Mieti nyt vähän itsekin tota tilannetta ulkopuolelta. Saksalaiset turistit kysyvät sulta ehkä eksyneenä neuvoa, ja sä alat vuodattaa heille jotain sun henkilökohtaista nettiraivoa ja some-meemien aiheuttamaa pahaa mieltä. Luuletko, että heitä kiinnostaa suomalaisen keskustelupalstan metoo-väännöt? Tuo ei ole mitään 'protestia', tuo on vain todella noloa ja epäkohteliasta syyttömiä ihmisiä kohtaan.

Säästin saksaa puhuvat naisoletetut potentiaalisesti vaaralliselta kohtaamiselta. He olisivat voineet altistua esim. miesselittämiselle tai kokea olonsa jotenkin uhatuksi, koska en ole karhu. Missä siis ongelma?

Jos sanotaan, että mieluummin karhu kuin mies niin sitten käyttäydytään sen mukaan. Jos karhu tulee kadulla vastaan, en todellakaan jäisi kysymään reittiohjeita, vaan häipyisin nopeasti paikalta.

Jos itse katsoisit jatkuvia lokakampanjoita, joissa miehet kertoisivat, kuinka joisivat mieluummin viemärinavaajaa, kun kuulisivat naisen puhuvan, ja jossain Ylellä ja Hesarissa tehtäisiin tästä artikkeleita, päättäisit varmaan jossain vaiheessa itsekin, että en sitten puhu noille, kerta se on niin epämiellyttävää.

Ei voi koko ajan solvata ja vaatia ristiriitaisia asioita (esim. miehet pysykää kaukana <-> wöö miksi miehet ei enää lähesty), uhriutua jostain oven avaamisesta, tms. ja sitten vielä uhriutua kun ei enää avata ovea. Pitäkää s-tana tunkkinne!

Kuka vaatii ristiriitaisia asioita? 

Naiset ovat sanoneet, että lopettakaa miehet ahdistelu

Ahdistelu on eri asia kuin normaali lähestyminen. Jos et sitä ymmärrä, on vaan hyvä että pysyt kaukana naisista. Kaikista naisista. Niistä tuntemistasikin. Ja itse asiassa miehistäkin. Jätä lapset ja eläimetkin rauhaan.

Ja ilmeisesti pitää vielä muistuttaa sinulle, että naiset eivät ole mikään monoliitti jolla on kollektiivinen mieli ja identtiset mielipiteet. Nainen A saattaa toivoa asiaa X ja nainen B ei ehkä halua asiaa X. Se ei tarkoita sitä, että toinen nainen valehtelisi.

Vääristelet myös karhu vs mies - tapauksen premissejäkin, jotta saisit naiset kuulostamaan naurettavilta. Tämä on älyllisesti epärehellistä. Saatko jotain kiksejä siitä?

 

Tuolla normaalimaailmassa muuten miehet ja naiset avaa ovia toisilleen yhä ihan sujuvasti enkä ole kertaakaan kuullut kenenvään vetävän siitä kilareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi