Pantiin talo myyntiin huhtikuussa Keski-Pohjanmaalla, maaseudulla. Ei yhtään katsojia, ei kysyjiä.
Hintaa laskettu 15% - de nada. Haluaisimme muuttaa lasten ja lastenlasten perässä Hkiin. Voitais olla apuna. Käydään nytkin, mutta junareissaaminen tympii. Emmekä oikein mahdu heidän asuntoihin, tulee ahdasta. Vit ut taa.
Tuntuu, ettei tästä ole ulospääsyä.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän auta kuin tiputtaa hinta sille tasolle, että alkaa ostajia kiinnostamaan. Tai pistää se vuokralle, jos sille joku vuokralainen löytyisi.
Tässä varattomaksi ryöstetyn kansan maassa hinta pitäisi poistaa kokonaan ja alkaa maksamaan ihmisille ennenkuin pystyisi mikään "kiinnostamaan".
Ja suuttukaa edes oikeaan kohteeseen, eli valtiolle ja orpon psykohallitukselle, älkää turhaan raivotko minulle!
Eli Orpon hallituksen syy on se, että jossain Räyringissä sijaitseva mörskä ei mene kaupaksi?
Mitä hallitus voisi mielestäsi tehdä asialle?
Itseasiassa se on jo aiempien hallitusten syy. Kun palvelut viedään, aika moni asukaskin lähtee ja vaikea on uusiakaan saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesoihin verrattuna siellä on tilaa, joten nauti nyt kun ei ole ahdasta.
Montako Helsinkiä täällä on🤔
Kaksi. Taivassalossa on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehditty laittamaan taloa myyntiin, kun jo tuli kolme kyselijää. Eteläinen Suomi, Helsinkiin matka-aika noin tunti.
Vaari kuoli, asui vähän yli 100 neliön talossa, jolle meillä ei ole käyttöä. Iso tontti, sopii hevoset ja lampaat. Kaupat tehtiin viikossa, kyselijä ei pitkään pohtinut.
PKS ympälle voi harpilla piirtää 1h matkan puoliympyrän, siitä näkee missä asunnot vielä menee kaupaksi. Turun ja Tampereen ympärille 30min rinkulan sisälle mahtuu ne kaksi muuta paikkaa, jossa kauppa käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän auta kuin tiputtaa hinta sille tasolle, että alkaa ostajia kiinnostamaan. Tai pistää se vuokralle, jos sille joku vuokralainen löytyisi.
Tässä varattomaksi ryöstetyn kansan maassa hinta pitäisi poistaa kokonaan ja alkaa maksamaan ihmisille ennenkuin pystyisi mikään "kiinnostamaan".
Ja suuttukaa edes oikeaan kohteeseen, eli valtiolle ja orpon psykohallitukselle, älkää turhaan raivotko minulle!
Eli Orpon hallituksen syy on se, että jossain Räyringissä sijaitseva mörskä ei mene kaupaksi?
Mitä hallitus voisi mielestäsi tehdä asialle?
Itseasiassa se on jo aiempien hallitusten syy. Kun palvelut viedään, aika moni asukaskin lähtee ja vaikea on uusiakaan saada.
Niin, ainoastaan keskustapuolueelle on tärkeää "pitää koko maa asuttuna". Muut puolueet ymmärtävät realiteetit ja jo vuosikymmeniä tapahtuneen maaseudun näivettymisen vääjäämättömyyden.
Kannattaa muistaa tuo willing-ready-able.
Vaikka hinta olisi kunnossa ja periaatteessa alueella on ostajia jotka ovat willing ja able niin kaupat jäävät tekemättä koska eivät ole suunnitelleet tällaiseen muuttoa vielä nyt (ready). Esimerkiksi omakotitalosta kirkolle kerrostalokaksioon.
Tuossa kohtaa pitää vain odottaa jopa vuosia mutta hintaa ei tarvitse laskea.
Tulee todella kalliiksi pudottaa hintaa niin paljon että joku joka olisi ollut willing ja ready mutta ei able saa kasaan vaaditun summan. Pankki ei käännä ihan pienellä alennuksella kielteistä lainapäätöstä myönteiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesoihin verrattuna siellä on tilaa, joten nauti nyt kun ei ole ahdasta.
Montako Helsinkiä täällä on🤔
Kaksi. Taivassalossa on toinen.
Onhan Tampereen ja Lempäälänkin välissä Eurooppa🤣
Pirkkalasta löytyy Kurikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän auta kuin tiputtaa hinta sille tasolle, että alkaa ostajia kiinnostamaan. Tai pistää se vuokralle, jos sille joku vuokralainen löytyisi.
Tässä varattomaksi ryöstetyn kansan maassa hinta pitäisi poistaa kokonaan ja alkaa maksamaan ihmisille ennenkuin pystyisi mikään "kiinnostamaan".
Ja suuttukaa edes oikeaan kohteeseen, eli valtiolle ja orpon psykohallitukselle, älkää turhaan raivotko minulle!
Eli Orpon hallituksen syy on se, että jossain Räyringissä sijaitseva mörskä ei mene kaupaksi?
Mitä hallitus voisi mielestäsi tehdä asialle?
Itseasiassa se on jo aiempien hallitusten syy. Kun palvelut viedään, aika moni asukaskin lähtee ja vaikea on uusiakaan saada.
Niin, ainoastaan keskustapuolueelle on tärkeää "pitää koko maa asuttuna". Muut puolueet ymmärtävät realiteetit ja jo vuosikymmeniä tapahtuneen maaseudun näivettymisen vääjäämättömyyden.
Ei voi kuin toivoa, että muutkin ymmärtävät sen maaseudun näivettymisen seuraukset...
Ihan vaikka esimerkkinä suomalaista ruokaa olisi kiva syödä jatkossakin. Teille soijanpuputtajille sillä ei tietenkään ole väliä, kun ette vieläkään lukuisista viimevuosien tapahtumista huolimatta ymmärrä, mikä riski on olla tuontitavaran varassa.
Älä suotta pilaa hyvää tarinaa faktoilla (eli laittamalla talon myynti-ilmoitus jakoon).
Puskutraktori paikalle. Parikymmentä tonnia maksatte niin jää tyhjä siisti valmis tontti jonka joku voi ostaa hyvällä tuurilla muutamalla satasella sähkö- ja vesiliittymineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesoihin verrattuna siellä on tilaa, joten nauti nyt kun ei ole ahdasta.
Montako Helsinkiä täällä on🤔
Kaksi. Taivassalossa on toinen.
Onhan Tampereen ja Lempäälänkin välissä Eurooppa🤣
Pirkkalasta löytyy Kurikka.
Turun lähistöllä on sekä Lappi, Karjala että Kaanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesoihin verrattuna siellä on tilaa, joten nauti nyt kun ei ole ahdasta.
Montako Helsinkiä täällä on🤔
Kaksi. Taivassalossa on toinen.
Onhan Tampereen ja Lempäälänkin välissä Eurooppa🤣
Pirkkalasta löytyy Kurikka.
Turun lähistöllä on sekä Lappi, Karjala että Kaanaa.
Myös Tampereen Teiskossa on Kaanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesoihin verrattuna siellä on tilaa, joten nauti nyt kun ei ole ahdasta.
Montako Helsinkiä täällä on🤔
Kaksi. Taivassalossa on toinen.
Eikä ole kuin 70 neliökm pienenpi kuin pikku pääkaupunki🤣
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa tuo willing-ready-able.
Vaikka hinta olisi kunnossa ja periaatteessa alueella on ostajia jotka ovat willing ja able niin kaupat jäävät tekemättä koska eivät ole suunnitelleet tällaiseen muuttoa vielä nyt (ready). Esimerkiksi omakotitalosta kirkolle kerrostalokaksioon.
Tuossa kohtaa pitää vain odottaa jopa vuosia mutta hintaa ei tarvitse laskea.
Tulee todella kalliiksi pudottaa hintaa niin paljon että joku joka olisi ollut willing ja ready mutta ei able saa kasaan vaaditun summan. Pankki ei käännä ihan pienellä alennuksella kielteistä lainapäätöstä myönteiseksi.
Kaikkein kalleimmaksi tulee pudottaa hintaa niin paljon että joku joka olisi ready ja able mutta ei halukas muuttamaan koko paikkakunnalle tulee siihen tulokseen että tuo on nyt niin ilmainen että se täytyy ostaa vaikka en tuollaista/tuonne haluakaan.
Huhtikuussa laitettu myyntiin jossain perslävessä okt ja parin kuukauden myyntiajan jälkjeen päätät ettei mene kaupaksi? Kerro toki missä ja milloin on jostain böndeltä myyty okt muutamassa viikossa. Kaupungissa hyvä kohde myy jopa näinä aikoina, landella ei. Vähintään myyntiajat on muutamaa viikkoa pitemmät.
Laitas linkki tänne niin katsotaan millanen helmi olis tarjolla. Veikkaan valesokkelia, oman maun mukaan ja itse rempattu (=talo pilattu), peruskorjaukset tekemättä ja tontti joku nenäliinan kokoinen soramontun vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehditty laittamaan taloa myyntiin, kun jo tuli kolme kyselijää. Eteläinen Suomi, Helsinkiin matka-aika noin tunti.
Vaari kuoli, asui vähän yli 100 neliön talossa, jolle meillä ei ole käyttöä. Iso tontti, sopii hevoset ja lampaat. Kaupat tehtiin viikossa, kyselijä ei pitkään pohtinut.
Uudellamaalla kämpät menee kaupaksi jos hinta on kohdallaan. Nuo syrjemmässä olevat kelpaavat vain pienelle ryhmälle. Vaikka itsekin voisin aivan hyvin asua syrjässä, on muuta perhettä myös ajateltava. Lapselle on rankkaa asua eristyksessä ja monesti näistä tuleekin aikuisena syrjäytyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuussa laitettu myyntiin jossain perslävessä okt ja parin kuukauden myyntiajan jälkjeen päätät ettei mene kaupaksi? Kerro toki missä ja milloin on jostain böndeltä myyty okt muutamassa viikossa. Kaupungissa hyvä kohde myy jopa näinä aikoina, landella ei. Vähintään myyntiajat on muutamaa viikkoa pitemmät.
Laitas linkki tänne niin katsotaan millanen helmi olis tarjolla. Veikkaan valesokkelia, oman maun mukaan ja itse rempattu (=talo pilattu), peruskorjaukset tekemättä ja tontti joku nenäliinan kokoinen soramontun vieressä.
Ei kai kukaan tänne laittaisi omaa asuntoaan/taloaan näytille koko palstan haukuttavaksi.
Ap on isovanhempi, muttaa harrastaa v-alkuista sanaa. Eipä anna mitenkään hyvää kuvaa. Mahtaa talokin olla samaa v-tasoa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän auta kuin tiputtaa hinta sille tasolle, että alkaa ostajia kiinnostamaan. Tai pistää se vuokralle, jos sille joku vuokralainen löytyisi.
Tässä varattomaksi ryöstetyn kansan maassa hinta pitäisi poistaa kokonaan ja alkaa maksamaan ihmisille ennenkuin pystyisi mikään "kiinnostamaan".
Ja suuttukaa edes oikeaan kohteeseen, eli valtiolle ja orpon psykohallitukselle, älkää turhaan raivotko minulle!
Tässä on jo yritystä, talokaupatkin liittyy NYKYhallitukseen.
Olisko maaseudun alasajo alkanut jo aiemmin?
Useimmilla Suomen maaseutupaikkakunnilla väkiluku oli suurimmillaan 1960-luvun alussa.
Eiköhän koko aloitus ole puppua, kun tarkempaa tietoa ei tule. 🥱
Ei vastausta hintapyynnöstä,remontista tai myynti-ilmoituksesta.
Eli trollausaloitus😒