Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pantiin talo myyntiin huhtikuussa Keski-Pohjanmaalla, maaseudulla. Ei yhtään katsojia, ei kysyjiä.

Vierailija
22.06.2026 |

Hintaa laskettu 15% - de nada. Haluaisimme muuttaa lasten ja lastenlasten perässä Hkiin. Voitais olla apuna. Käydään nytkin, mutta junareissaaminen tympii. Emmekä oikein mahdu heidän asuntoihin, tulee ahdasta. Vit ut taa. 

Tuntuu, ettei tästä ole ulospääsyä. 

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on väärä. Laskekaa 50% ja katsokaa mitä tapahtuu.

Vierailija
22/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesoihin verrattuna siellä on tilaa, joten nauti nyt kun ei ole ahdasta.

Montako Helsinkiä täällä on🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15% on ihan naurettava hinnanlasku jossain maaseudulla olevasta talosta tällä hetkellä. Laittakaa hinta kohdilleen tai pistäkää vuokralle. Eikä se ole hallituksen vika eikä asia mahdollistaa teille jotain elämänmuutosta tai siloitella riskejä aikanaan tehdystä valinnasta. Maailma muuttuu, kaikkea tapahtuu. Eikä tämä kansa ole varaton, maaseutu ei nyt vaan kiinnosta asuinpaikkana enää ketään. 

Vierailija
24/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojien puuttuminen kertoo että alkuperäinen hintapyyntökin oli niin puhdasta mielikuvituksen tuotetta ettei 15% vielä muuta tilannetta miksikään.

Pyhä kolminaisuus willing-ready-able toteutuu kasvukeskuksissakin todella heikosti.

Vaikka joku tarvitsisi asuntoa juuri nyt ja olisi jopa halukas maksamaan pyydetyn hinnan niin viimeistään lainatiskillä hakemus hylätään ellei ole esittää 15v yhtäjaksoisessa työsuhteessa olleen ylilääkärin maksukykyä.

Vierailija
25/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kuunnella sitä geelitukkaista välittäjää koska ne elävät omassa valhekuplassaan. Fakta on että kauppa ei käy ellei hintoja pudoteta rajusti. -15% ei ole raju pudotus. Varautukaa siihen että kauppa syntyy ehkä 70-80% pudotuksella siitä mitä välittäjän kanssa uneksitte.

Vierailija
26/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesoihin verrattuna siellä on tilaa, joten nauti nyt kun ei ole ahdasta.

Montako Helsinkiä täällä on🤔

Hesoi on Vietnamissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi taloa Keski-Pohjanmaalta riesakseni edes ilmaiseksi tällä hetkellä. 

Vierailija
28/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesoihin verrattuna siellä on tilaa, joten nauti nyt kun ei ole ahdasta.

Eikä ole yön timoja.

Aivan unelma alue!

Ei ole demarisyöpäläisten "unelmaa" ja sen musulimaanipaskaa lähitienoilla. Kannattaisi ostaa nopeasti, näitä alueita ei tulevaisuudessa riitä kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oikeasti ihmettelee miksei katsojia ole 😂


No siksi koska pyydätte liikaa hintaa! Nyt on ostajan markkinat, noilla alueilla kannattaa ottaa pyynnistä nolla perästä pois.

Vierailija
30/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kuunnella sitä geelitukkaista välittäjää koska ne elävät omassa valhekuplassaan. Fakta on että kauppa ei käy ellei hintoja pudoteta rajusti. -15% ei ole raju pudotus. Varautukaa siihen että kauppa syntyy ehkä 70-80% pudotuksella siitä mitä välittäjän kanssa uneksitte.

Kukaan täysjärkinen ei osta alennusprosentteja vaan katsoo ainoastaan sitä absoluuttista hintaa jota kohteesta pyydetään.

Hinta on voinut olla jopa OK mutta vähänkään pienemmällä paikkakunnalla tilanne voi olla ihan oikeasti se ettei vain löydy ketään joka haluasi muuttaa tälle paikkakunnalle tai ainakaan sille nimenomaiselle alueelle tai juuri sellaisen asuntoon/taloon kuin mitä nyt myydään. 

Hinnan lasku ei muuta tilannetta mihinkään koska sen pitäisi olla niin alhainen että houkuttelee ostolaidalle jonkun joka ei tänne oikeastaan edes halua.

Lähes poikkeuksetta se käypäinen hintakin on jo valmiiksi niin alhainen ettei sitä voi edes pudottaa näin paljoa. Tarpeettomasta asunnosta on kuluja ja riesaa vaikka ilmaiseksi saisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykää talo paikalliselle pelastuslaitokselle sammutusharjoituksia varten. Saattavat jopa muutaman satasen maksaakin tai ottavat ainakin lahjoituksena vastaan.

Vierailija
32/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on aina tosi huono aika myydä, ihmiset ei lähde näytöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kuunnella sitä geelitukkaista välittäjää koska ne elävät omassa valhekuplassaan. Fakta on että kauppa ei käy ellei hintoja pudoteta rajusti. -15% ei ole raju pudotus. Varautukaa siihen että kauppa syntyy ehkä 70-80% pudotuksella siitä mitä välittäjän kanssa uneksitte.

Nykytalojen hintapyynnit ei ole missään kosketuksessa markkina eli ostovoima realiteetteihin. Ne ei ole olleet sitä 2008 jälkeen. Eivätkä tule olemaan ennen kuin kaiken paskan poishuuhtova puhdistava rommaus tulee ja ostovoima määrittää kaiken reaaliarvon uusiksi.

 

Ne on kaksi täysin eri asiaa, mitä omasta tai varsinkaan välittäjä-geelitukan mielestä pitäisi hinnan olla ja mitä se on oikeasti. Niillä ei ole mitään tekemistä nykyään keskenään.

Vierailija
34/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kuunnella sitä geelitukkaista välittäjää koska ne elävät omassa valhekuplassaan. Fakta on että kauppa ei käy ellei hintoja pudoteta rajusti. -15% ei ole raju pudotus. Varautukaa siihen että kauppa syntyy ehkä 70-80% pudotuksella siitä mitä välittäjän kanssa uneksitte.

Nykytalojen hintapyynnit ei ole missään kosketuksessa markkina eli ostovoima realiteetteihin. Ne ei ole olleet sitä 2008 jälkeen. Eivätkä tule olemaan ennen kuin kaiken paskan poishuuhtova puhdistava rommaus tulee ja ostovoima määrittää kaiken reaaliarvon uusiksi.

 

Ne on kaksi täysin eri asiaa, mitä omasta tai varsinkaan välittäjä-geelitukan mielestä pitäisi hinnan olla ja mitä se on oikeasti. Niillä ei ole mitään tekemistä nykyään keskenään.

Pankkihan sen lopulta määrittää. Kuka ostaja on pankin armollisen mielipiteen mukaisesti kelvollinen talon ostamaan, se sen sitten ostaa. Muut jäävät kaipaamaan uutta kotia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teidän auta kuin tiputtaa hinta sille tasolle, että alkaa ostajia kiinnostamaan. Tai pistää se vuokralle, jos sille joku vuokralainen löytyisi.

Tässä varattomaksi ryöstetyn kansan maassa hinta pitäisi poistaa kokonaan ja alkaa maksamaan ihmisille ennenkuin pystyisi mikään "kiinnostamaan".

Ja suuttukaa edes oikeaan kohteeseen, eli valtiolle ja orpon psykohallitukselle, älkää turhaan raivotko minulle!

Eli Orpon hallituksen syy on se, että jossain Räyringissä sijaitseva mörskä ei mene kaupaksi? 

Mitä hallitus voisi mielestäsi tehdä asialle?

Vierailija
36/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä pääsette sitten asumaan neukkukuutioon, jossa ylhäällä, alhaalla ja sivuilla naapureinanne on kellon ympäri metelöivät ja haisevat kelamaahtut.

Vierailija
37/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kukaan muuta, kun ei ole terveyskeskusta missään ja sairaalakin jossain hevon kuusessa, että kuolee enennkuin pääsee hoitoon. Sääli. 

Vierailija
38/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesoihin verrattuna siellä on tilaa, joten nauti nyt kun ei ole ahdasta.

Montako Helsinkiä täällä on🤔

Hesoi on Vietnamissa

Sekoitat ehkä Hanoihin. Hanoista ei tule vettä.

Vierailija
39/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa. Talot menee hyvin vuokralle

Vierailija
40/122 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehditty laittamaan taloa myyntiin, kun jo tuli kolme kyselijää. Eteläinen Suomi, Helsinkiin matka-aika noin tunti.

Vaari kuoli, asui vähän yli 100 neliön talossa, jolle meillä ei ole käyttöä. Iso tontti, sopii hevoset ja lampaat. Kaupat tehtiin viikossa, kyselijä ei pitkään pohtinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi