Pantiin talo myyntiin huhtikuussa Keski-Pohjanmaalla, maaseudulla. Ei yhtään katsojia, ei kysyjiä.
Hintaa laskettu 15% - de nada. Haluaisimme muuttaa lasten ja lastenlasten perässä Hkiin. Voitais olla apuna. Käydään nytkin, mutta junareissaaminen tympii. Emmekä oikein mahdu heidän asuntoihin, tulee ahdasta. Vit ut taa.
Tuntuu, ettei tästä ole ulospääsyä.
Kommentit (285)
Tuttava maalta yritti myydä 60-luvun taloa maalta v. 2024. Ei yhtään kyselyä tullut. Pisti uudelleen myyntiin v.2025. Useita katsojia kävi ja sai myös myytyä : ) ei tehnyt mitään remppaa tms tuolla välillä. Eikä laskenut hintaa. Mutta ajat vaan muuttui. Kelpas ostajille jo huonompikin talo.
Liikaa hintaa. Tekin haluatte siitä eroon, mitä luulette, kuinka moni haluaa ostaa ison, vanhan talon jostain huitsinnevadasta? Voin sanoa että harva ja nekin vaan, jos hinta on todella alhainen. Koska tossa ei ole kuin riskiä, riskiä ja vielä vähän riskiä.
Jos tekee talon jonnekkin pohjanmaan tyyliseen paikkaan, niin se kannattaa tehdä ajatuksella ”teen itselle, enkä välttämättä koskaan saa rahojani takaisin”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän auta kuin tiputtaa hinta sille tasolle, että alkaa ostajia kiinnostamaan. Tai pistää se vuokralle, jos sille joku vuokralainen löytyisi.
Tässä varattomaksi ryöstetyn kansan maassa hinta pitäisi poistaa kokonaan ja alkaa maksamaan ihmisille ennenkuin pystyisi mikään "kiinnostamaan".
Ja suuttukaa edes oikeaan kohteeseen, eli valtiolle ja orpon psykohallitukselle, älkää turhaan raivotko minulle!
Ei se nyt hallituksen vika ole että ihmiset ei halua asua maaseudulla!
Ei muuta kuin uudelleen myyntiin vaikka ensi vuoden alussa. Ihmiset innostuu omakotitaloista kun kevät tulossa : )
Olihan tässä muuten kuntotarkastus tehty...
Joo, voi olla että talolle on kovasti kysyntään kohta, toivotaan niin!