HS:ltä järkyttävä pääkirjoitus eilen! Valehtelevat ja vastustavat naisten oikeuksia.
On todella uskomatonta että lahkonkaltainen ideologia on kaapannut valtakunnan päälehden.
Naisten oikeuksien puolustaminen ei ole transvastaisuutta. Naisilla on syystä omat urheilusarjansa, vankilansa, raiskaustukikeskuksensa, pukeutumistilansa, vessansa, suihkutilansa jne.
Sukupuolia ei ole kuin kaksi. Identiteetit ja persoonallisuudet eivät ole sukupuolia. Puheet sukupuolivähemmistöistä eivät siis voi olla tosia.
Jos mies ei uskalla mennä miesten vessaan, ratkaisu siihen ei ole, että hän menee naisten vessaan. Jos mies ei pärjää miesten urheilusarjassa, ratkaisu ei ole päästää häntä naisten urheilusarjoihin.
Ei ole myöskään naisten vastuulla ratkaista näiden miesten ongelmia.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
"Mitään miehen tekemää rikosta ei pidä tilastoida naisen tekemäksi. Se vääristää tilastoja."
Teoreetisesti, ei käytännössä. Aika vähän uutta ja tuoretta tietoa meille enää vuonna 2026 antaa se tieto että miehet tekevät edelleen valtaosan seksuaalirikoksista.
Lisäksi jos tätä pelätään, pitää muuttaa tilastointitapaa. Ei mikään laki kiellä keräämästä tietoa rikoksista myös siinä mielessä että millaisia ne ihmiset siinä takana ovat olleet vähän laajemmissa kuvassa.
" Se ei ole totta. Se, että vähättelet asiaa kuten kirjoitit on kyllä uskomatonta hölmöyttä. Lopetetaan sitten tilastointi kokonaan kun ei totuudella ole merkitystä. "
Jos sinulle tilastojen ainoa anti on se montako miestä on syyllistynyt johonkin rikokseen niin miksi tällä tiedolla ei rikollisuutta ole jo onnistutta lopettamaan koska tuo tieto on ollut meillä jo sata vuotta?
"Naisilla on oikeus omiin tiloihinsa, urheilusarjoihinsa jne. ilman miehiä. Aivan kaikilla tulisi olla oikeus luottaa siihen, että naisen henkilötunnuksella oleva ihminen on todella nainen ja päinvastoin."
Minua kiinnostaa käytännön ongelmat ja miten ne voidaan ratkaista niin että kaikkia kunnioitetaan. Kun näen todellisen tapahtuneen ongelman niin sitten haen siihen ratkaisua. Mutta en niin että varmuuden vuoksi laitan erilaiset ihmiset kaappiin ja ajattelen että ongelmat on nyt ratkaistu.
Tilastojen pitää olla oikeellisia ja totuudenmukaisia.
Todellisten ongelmien syntyä ei pidä avittaa lainsäädännöllä. Naisilla on omat tilat, jonne miehet eivät kuulu, vaikka olisi kuinka kiltti ja kaunis mies.
Jos nämä miehet eivät pysty menemään muiden miesten sekaan, ja jos heitä alkaa olla merkittävä vähemmistö niin heille voitaneen järjestää jokin oma tilansa.
Tätähän myös Suomessa eräälle miehelle tarjottiin, että voi käydä miesten puolella yksityisessä kopissa, mutta se ei kelvannut kun olisi pitänyt päästä nimenomaan naisten sekaan. Sillä ei vaikuttanut olevan hänelle väliä että naiset eivät häntä sinne halua.
Jos miesten pääsy naisten tiloihin sallitaan niin ne on naiset, jotka joutuvat kaappiin ja osattomiksi yhteiskunnasta.
"Se on ihan sama tapahtuuko noita yksi kymmenessä vuodessa vai ei ollenkaan, sillä siihen ei pitäisi olla mahdollisuutta lainkaan. "
Kyllä se mitä ihminen pitää prioriteettina ja isona ongelmana kertoo paljon. Jos suurta ääntä ja naisten oikeuksia ajatellaan vaarannettavan asialla joka tapahtuu ehkä joskus jossain niin on aika ihme kun samaan aikaan tapetaan yksi nainen joka toinen viikko miehen toimesta parisuhteissa. Sekö ei sinusta ole naisten oikeuksien ongelma?
Vierailija kirjoitti:
"Ratkaisu on se, että poistetaan totuudenvastainen self-id. Valistetaan miehiä että on olemassa miehiä, jotka pukeutuvat naisten vaatteisiin, mutta he ovat silti miehiä ja saavat käydä miesten vessoissa ja suihkuissa."
Sinulla on ihan peruskäsitteet hukassa. Naisten vaatteisiin välillä pukeutuva mies ei automaattisesti koe olevansa nainen. Iso osa heistä tuntee itsensä ihan miehiksi mutta heillä on vain mieltymys välillä pukea päälleen naisten vaatteita. Monet heistä ovat ihan onnellisesti naimisissa naisten kanssa.
Itsensä toiseksi sukupuoleksi tunteminen on sitten ihan eri asia.
Nykyinen self-id ei vaadi että tuntisi itsensä toiseksi sukupuoleksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi joskus tehdä tutkimus, että montako aloitusta persut ehtii tehdä päivän aikana, siis sellaista, missä on Hesari tai YLE otsikossa.
Tälläkin hetkellä mukamas 28 yläpeukkua ja muutama alapeukku, siis aiheelle mikä ei herätä kiinostusta muissa kuin persuissa. Persujen trollitehdas vauhdissa.
Valveutuneiden kansalaisten on valvottava valehtelevia valemedioita YLE HS IS.
Vierailija kirjoitti:
Hesaria kirjoittaa lähinnä vihervasemmistoon suuntautuneet aikuiset. Lukijat edustavat samaa suuntausta.
Kirjoittajille ja rajatulle lukijajoukolle muodostuu oma itseään vahvistava kupla.
Neutraalit uutiset löytyvät sitten muualta.
Toimittajat valitsevat lukijoiden kirjeistä lähinnä omaa aatesuuntaa edustavat julkaistavaksi. Tämä vahvistaa tuota kuplaa entisestään toimittajien keskuudessa omasta paremmuudesta ja miten kaikki ovat samaa mieltä heidän kanssaan kaikesta. Sääli Erkkoa, perintö tuhottu täysin.
Vierailija kirjoitti:
"Se on ihan sama tapahtuuko noita yksi kymmenessä vuodessa vai ei ollenkaan, sillä siihen ei pitäisi olla mahdollisuutta lainkaan. "
Kyllä se mitä ihminen pitää prioriteettina ja isona ongelmana kertoo paljon. Jos suurta ääntä ja naisten oikeuksia ajatellaan vaarannettavan asialla joka tapahtuu ehkä joskus jossain niin on aika ihme kun samaan aikaan tapetaan yksi nainen joka toinen viikko miehen toimesta parisuhteissa. Sekö ei sinusta ole naisten oikeuksien ongelma?
Tässä aloituksessa ei ole kyse lähisuhdiväkivallasta.
Ei lakeja voida tehdä sen perusteella, että en minä usko että näin tulee käymään missään milloinkaan. Sinulle on selitetty jo monesti millaisia ongelmia tämä on aiheuttanut ympäri länsimaiden. Tietoa on helposti saatavilla netissä, joten ole hyvä ja seuraa ulkomaidenkin uutisia.
Vierailija kirjoitti:
"USA:ssa nämä ovat valtava bisnes. "
USA:ssa kaikki on bisnestä. Suurin osa sielläkin tätä paljon isompaa. Ja USA:ssa muuten bisneksen pitäisi olla vapaata ja muutenkin vapaus kovassa kurssissa. Miksi äkkiä siellä ei saisi tehdä bisnestä sillä että joku haluaa näyttää erilaiselta? Varsinkin kun kaikki muu esteettinen kirurgia on siellä aivan valtaissa ja iso bisnes jos joku.
Ja nyt puhumme Suomesta. On kummallista vääntää tällä asiasta bisnestä ja väittää että poliittisia päätöksiä tässä tehtäisiin bisneksen takia.
Poliittisten päätösten takana on aina raha. Joku hyötyy. Ei politiikka ole mitään jeesustelua.
"Tilastojen pitää olla oikeellisia ja totuudenmukaisia. "
Kyllä mutta se hoidetaan säätämällä ja kehittämällä tilastointimenetelmiä eikä vaatimalla yhteiskuntaa olemaan sellainen että se on mahdollisimman helppo tilastoida. Tilastot ovat ihmisiä varten eikä ihmiset tilastoja.
"Jos nämä miehet eivät pysty menemään muiden miesten sekaan, ja jos heitä alkaa olla merkittävä vähemmistö niin heille voitaneen järjestää jokin oma tilansa."
No siinä sinulla on antaa jo joku ihan rakentava ehdotus sen sijaan että sanot että ei tällaisia ihmisiä pidä olla.
"Tätähän myös Suomessa eräälle miehelle tarjottiin, että voi käydä miesten puolella yksityisessä kopissa, mutta se ei kelvannut kun olisi pitänyt päästä nimenomaan naisten sekaan. Sillä ei vaikuttanut olevan hänelle väliä että naiset eivät häntä sinne halua. "
Suomesta siis löytyy yksi hieman hankala ihminen jolle on ollut vaikeaa löytää hyvää ratkaisua ja tämän perusteella koko vähemmistön oikeudet pitää sinusta lakkauttaa?
"Jos miesten pääsy naisten tiloihin sallitaan niin ne on naiset, jotka joutuvat kaappiin ja osattomiksi yhteiskunnasta."
Palataan asiaan sitten kun tämä on oikea laaja ongelma, siis ei milloinkaan. Siihen saakka voit keskittyä siihen miten saadaan miehet lopettamaan naistensa tappaminen parin viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarilla on naispäätoimittaja, eikä mikään ole muuttunut. Lehden jutuista naisia on parhaimmillaan kolmasosa (tämä on tutkittu) eikä aina sitäkään. Ja sitten pääkirjoituksessa juhlistetaan liikettä joka nykypäivänä on ihan täysi miesasialiike, jossa mies voi pelkällä omalla sanallaan julistautua naiseksi.
Saska Saarikoski on 62-vuotias mies
ja Hesarin päätoimittaja on Erja Yläjärvi, 49-vuotias nainen.
Eikö feministit nyt yhtäkkiä kestäkään sitä että homot ja transmiehet kuseskelevat heidän vessoissaan? Kohta inkkari ja arabi äijät pääsevät myös paskomaan niihin.
"Poliittisten päätösten takana on aina raha. Joku hyötyy. Ei politiikka ole mitään jeesustelua."
Mutta ei ole todennäköistä että osa-alue jossa rahaa liikkuu hyvin vähän ja hyvin harvalla päättäjällä on mitään kytköstä siihan bisnekseen, jotenkin vaikuttaisi suuresti politiikkaan.
Jotta raha olisi motiivi sukupuolivähemmistöjen oikeuksien ajamiseen, tällä bisneksellä pitäisi olla todella laajat kontaktit poliittisiin päättäjiin. Enkä sellaisia kyllä näe.
Vierailija kirjoitti:
Eikö feministit nyt yhtäkkiä kestäkään sitä että homot ja transmiehet kuseskelevat heidän vessoissaan? Kohta inkkari ja arabi äijät pääsevät myös paskomaan niihin.
Hyi helvetti! Pitäkää popparinne.
"ja Hesarin päätoimittaja on Erja Yläjärvi, 49-vuotias nainen."
Ajamme tänään naisten oikeuksia antamalla ymmärtää että nainen kirjoittamassa lehteen tekee jutusta automaattisesti huonon ja mielipiteistä vääriä.
Huomenna ajamme naisten oikeuksia antamalla ymmärtää että heille ei olisi pitänyt antaa oikeastaan äänioieuttakaan.
Olette te miehet melkoisia velikultia.
Juurihan joku lakunaama raiskasi lapsi perheravintola McDonaldsin naistenvessassa. Oliko Transmies vai mikä Batman?
Vierailija kirjoitti:
"Tilastojen pitää olla oikeellisia ja totuudenmukaisia. "
Kyllä mutta se hoidetaan säätämällä ja kehittämällä tilastointimenetelmiä eikä vaatimalla yhteiskuntaa olemaan sellainen että se on mahdollisimman helppo tilastoida. Tilastot ovat ihmisiä varten eikä ihmiset tilastoja.
"Jos nämä miehet eivät pysty menemään muiden miesten sekaan, ja jos heitä alkaa olla merkittävä vähemmistö niin heille voitaneen järjestää jokin oma tilansa."
No siinä sinulla on antaa jo joku ihan rakentava ehdotus sen sijaan että sanot että ei tällaisia ihmisiä pidä olla.
"Tätähän myös Suomessa eräälle miehelle tarjottiin, että voi käydä miesten puolella yksityisessä kopissa, mutta se ei kelvannut kun olisi pitänyt päästä nimenomaan naisten sekaan. Sillä ei vaikuttanut olevan hänelle väliä että naiset eivät häntä sinne halua. "
Suomesta siis löytyy yksi hieman hankala ihminen jolle on ollut vaikeaa löytää hyvää ratkaisua ja tämän perusteella koko vähemmistön oikeudet pitää sinusta lakkauttaa?
"Jos miesten pääsy naisten tiloihin sallitaan niin ne on naiset, jotka joutuvat kaappiin ja osattomiksi yhteiskunnasta."
Palataan asiaan sitten kun tämä on oikea laaja ongelma, siis ei milloinkaan. Siihen saakka voit keskittyä siihen miten saadaan miehet lopettamaan naistensa tappaminen parin viikon välein.
Kukaan ei ole sanonut ettei "tällaisia ihmisiä pidä olla". On sanottu, että miehet eivät kuulu naisten tiloihin, vaikka he haluaisivatkin sinne. Maailmaan mahtuu vaikka millaisia ihmisiä. Sukupuolia ei kuitenkaan ole enempää kuin kaksi. Persoonallisuuksia, mieltymyksiä, identifioitumisia useita. Tilastot sukupuolen, ei kuvitelmien, mukaan.
Ongelma tämä on jo nyt ja isommaksi ongelmaksi sitä ei tule päästää, vaan suuntaus on torpattava ajoissa. Totuudenvastainen self-id pois, sillä se on etuoikeus, ei ihmisoikeus.
Vierailija kirjoitti:
"Tilastojen pitää olla oikeellisia ja totuudenmukaisia. "
Kyllä mutta se hoidetaan säätämällä ja kehittämällä tilastointimenetelmiä eikä vaatimalla yhteiskuntaa olemaan sellainen että se on mahdollisimman helppo tilastoida. Tilastot ovat ihmisiä varten eikä ihmiset tilastoja.
"Jos nämä miehet eivät pysty menemään muiden miesten sekaan, ja jos heitä alkaa olla merkittävä vähemmistö niin heille voitaneen järjestää jokin oma tilansa."
No siinä sinulla on antaa jo joku ihan rakentava ehdotus sen sijaan että sanot että ei tällaisia ihmisiä pidä olla.
"Tätähän myös Suomessa eräälle miehelle tarjottiin, että voi käydä miesten puolella yksityisessä kopissa, mutta se ei kelvannut kun olisi pitänyt päästä nimenomaan naisten sekaan. Sillä ei vaikuttanut olevan hänelle väliä että naiset eivät häntä sinne halua. "
Suomesta siis löytyy yksi hieman hankala ihminen jolle on ollut vaikeaa löytää hyvää ratkaisua ja tämän perusteella koko vähemmistön oikeudet pitää sinusta lakkauttaa?
"Jos miesten pääsy naisten tiloihin sallitaan niin ne on naiset, jotka joutuvat kaappiin ja osattomiksi yhteiskunnasta."
Palataan asiaan sitten kun tämä on oikea laaja ongelma, siis ei milloinkaan. Siihen saakka voit keskittyä siihen miten saadaan miehet lopettamaan naistensa tappaminen parin viikon välein.
Siis naiset ei voi muka käyttää naistenvessoja. Käykää kotona vessassa jos tämä on niin vaikeaa.
"Tässä aloituksessa ei ole kyse lähisuhdiväkivallasta."
Ei niin vaan naisten oikeuksista. Ja minusta oikeus elämään ja fyysiseen koskemattomuuteen on aika lailla siellä kärjessä jos oikeuksista puhutaan.
"Ei lakeja voida tehdä sen perusteella, että en minä usko että näin tulee käymään missään milloinkaan."
Itse asiassa voidaan. Lakeja säädetään jatkuvasti nimenomaan sillä perusteella että mikä on oikea ja polttava ongelma, ei mahdollisien teoreettisten skenaarioiden takia. Hyvin harva laki säädetään ihan vain varmuuden vuoksi tulevaisuutta varten.
"Sinulle on selitetty jo monesti millaisia ongelmia tämä on aiheuttanut ympäri länsimaiden. Tietoa on helposti saatavilla netissä, joten ole hyvä ja seuraa ulkomaidenkin uutisia."
Edelleen nuo ongelmat ovat täysin marginaalisia verrattuna kaikkiin todellisiin isoihin naisten ongelmiin ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
"Tässä aloituksessa ei ole kyse lähisuhdiväkivallasta."
Ei niin vaan naisten oikeuksista. Ja minusta oikeus elämään ja fyysiseen koskemattomuuteen on aika lailla siellä kärjessä jos oikeuksista puhutaan.
"Ei lakeja voida tehdä sen perusteella, että en minä usko että näin tulee käymään missään milloinkaan."
Itse asiassa voidaan. Lakeja säädetään jatkuvasti nimenomaan sillä perusteella että mikä on oikea ja polttava ongelma, ei mahdollisien teoreettisten skenaarioiden takia. Hyvin harva laki säädetään ihan vain varmuuden vuoksi tulevaisuutta varten.
"Sinulle on selitetty jo monesti millaisia ongelmia tämä on aiheuttanut ympäri länsimaiden. Tietoa on helposti saatavilla netissä, joten ole hyvä ja seuraa ulkomaidenkin uutisia."
Edelleen nuo ongelmat ovat täysin marginaalisia verrattuna kaikkiin todellisiin isoihin naisten ongelmiin ympäri maailmaa.
Todellisuuden vastaiset tilastot ja miehet naisten tiloissa eivät ole marginaalinen ongelma. Sananvapauden kaventaminen ei myöskään ole marginaalinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tilastojen pitää olla oikeellisia ja totuudenmukaisia. "
Kyllä mutta se hoidetaan säätämällä ja kehittämällä tilastointimenetelmiä eikä vaatimalla yhteiskuntaa olemaan sellainen että se on mahdollisimman helppo tilastoida. Tilastot ovat ihmisiä varten eikä ihmiset tilastoja.
"Jos nämä miehet eivät pysty menemään muiden miesten sekaan, ja jos heitä alkaa olla merkittävä vähemmistö niin heille voitaneen järjestää jokin oma tilansa."
No siinä sinulla on antaa jo joku ihan rakentava ehdotus sen sijaan että sanot että ei tällaisia ihmisiä pidä olla.
"Tätähän myös Suomessa eräälle miehelle tarjottiin, että voi käydä miesten puolella yksityisessä kopissa, mutta se ei kelvannut kun olisi pitänyt päästä nimenomaan naisten sekaan. Sillä ei vaikuttanut olevan hänelle väliä että naiset eivät häntä sinne halua. "
Suomesta siis löytyy yksi hieman hankala ihminen jolle on ollut vaikeaa löytää hyvää ratkaisua ja tämän perusteella koko vähemmistön oikeudet pitää sinusta lakkauttaa?
"Jos miesten pääsy naisten tiloihin sallitaan niin ne on naiset, jotka joutuvat kaappiin ja osattomiksi yhteiskunnasta."
Palataan asiaan sitten kun tämä on oikea laaja ongelma, siis ei milloinkaan. Siihen saakka voit keskittyä siihen miten saadaan miehet lopettamaan naistensa tappaminen parin viikon välein.
Siis naiset ei voi muka käyttää naistenvessoja. Käykää kotona vessassa jos tämä on niin vaikeaa.
Vihdoin tajusit. Sehän tämä miesasialiikkeen yksi tarkoitusperä on. Kun miehet valtaavat naisten tilat, niin naiset jäävät pois.
"Ratkaisu on se, että poistetaan totuudenvastainen self-id. Valistetaan miehiä että on olemassa miehiä, jotka pukeutuvat naisten vaatteisiin, mutta he ovat silti miehiä ja saavat käydä miesten vessoissa ja suihkuissa."
Sinulla on ihan peruskäsitteet hukassa. Naisten vaatteisiin välillä pukeutuva mies ei automaattisesti koe olevansa nainen. Iso osa heistä tuntee itsensä ihan miehiksi mutta heillä on vain mieltymys välillä pukea päälleen naisten vaatteita. Monet heistä ovat ihan onnellisesti naimisissa naisten kanssa.
Itsensä toiseksi sukupuoleksi tunteminen on sitten ihan eri asia.