HS:ltä järkyttävä pääkirjoitus eilen! Valehtelevat ja vastustavat naisten oikeuksia.
On todella uskomatonta että lahkonkaltainen ideologia on kaapannut valtakunnan päälehden.
Naisten oikeuksien puolustaminen ei ole transvastaisuutta. Naisilla on syystä omat urheilusarjansa, vankilansa, raiskaustukikeskuksensa, pukeutumistilansa, vessansa, suihkutilansa jne.
Sukupuolia ei ole kuin kaksi. Identiteetit ja persoonallisuudet eivät ole sukupuolia. Puheet sukupuolivähemmistöistä eivät siis voi olla tosia.
Jos mies ei uskalla mennä miesten vessaan, ratkaisu siihen ei ole, että hän menee naisten vessaan. Jos mies ei pärjää miesten urheilusarjassa, ratkaisu ei ole päästää häntä naisten urheilusarjoihin.
Ei ole myöskään naisten vastuulla ratkaista näiden miesten ongelmia.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia.
Tätä ovat ajaneet sekä naiset että miehet, mutta luonnollisestikaan eivät kaikki. Vastustusta on, mutta vastuktuksella on hintansa. Naiset ympäri maailman ovat menettäneet työpaikkojaan, ja oikeustaisteluiden myötä merkittäviä summia rahojaan, taistellessaan totuuden ja oikeudenmukaisuuden puolesta. Tämä on ihan käsittämättömän voimakas liike, joka on vallannut monet yhteiskunnan eri kerrokset ja tahot ja ihmiset pelkäävät. Näkeehän sen jo mielenosoituksissakin miten aggressivista ja väkivaltaista porukkaa ovat. Ihmiset pelkäävät.
Hesari edustaa jotain kieroutunutta nais- ja ihmisnäkökulmaa, mutta siitä voi olla varma, että se vie suomalaisen yhteiskunnan tuhoon ja erityisesti naisille käy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Hesari edustaa jotain kieroutunutta nais- ja ihmisnäkökulmaa, mutta siitä voi olla varma, että se vie suomalaisen yhteiskunnan tuhoon ja erityisesti naisille käy huonosti.
Maailma on polarisoitunut ja naisten oikeudet ovat vaarassa sekä vasemmalta että oikealta.
Saisiko linkin tähän pääkirjoitukseen johon kirjoituksesi viittaa, kiitos
Helsingin Sanomia en tilaa enää missään nimessä enää ikinä. En voi ymmärtää tätä maailmaa jossa elämme. Ideologia pyyhkii totuudella takamustaan.
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000012080730.html
Maanantaista lähtien seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen Pride-viikko näkyy jälleen vahvasti Helsingin katukuvassa. Koko kesäkuu on nimetty Pride-kuukaudeksi, ja monessa Suomen kaupungissa Pride-kulkueita on järjestetty jo aiempina viikonloppuina.
Tapahtumista tunnetuin on Helsinki Pride, johon odotetaan lauantaina edellisvuosien tapaan noin sataatuhatta osallistujaa. Kulkue ja siihen kuuluva puistojuhla ovat pääkaupunginkin mittakaavassa suuri kesätapahtuma, johon osallistuu kaupunkilaisten lisäksi myös sponsoriyrityksiä ja poliittisten puolueiden edustajia.
Tapahtuma on kasvanut niin suureksi, että jotkut ihmisoikeusaktivistit ovat olleet huolissaan Priden alkuperäisen viestin hautautumisesta juhlahumun, kaupallisuuden ja glitterin alle. Helsinki Pride -järjestöstä on lisäksi viime kuukausina paljastunut muun muassa työntekijöiden kohteluun liittyviä epäkohtia, jotka ovat vieneet huomiota ihmisoikeustyöltä.
Pride-kulkueet olivat alun perin mielenosoituksia, joissa puolustettiin vähemmistöjen ihmisoikeuksia sekä yhdenvertaisuutta ja vastustettiin heihin kohdistuvaa syrjintää. Kesäkuussa 1969 poliisi ratsasi New Yorkissa Stonewallin homobaarin, jonka jälkeen syntyi mellakoita. Ensimmäinen Pride-marssi järjestettiin mellakoiden vuosipäivänä, ja Suomeenkin Pride saapui jo muutamaa vuotta myöhemmin.
Mielenosoituksia tarvitaan edelleen, sillä niiden syy ei ole poistunut. Lainsäädäntö ja oikeudet ovat vähitellen kehittyneet yhdenvertaisempaan suuntaan, mutta sateenkaari-ihmiset kohtaavat Suomessa edelleen merkittävästi syrjintää eri elämänalueilla.
Esimerkiksi tuoreimman kouluterveyskyselyn mukaan kahdeksas- ja yhdeksäsluokkalaisista sukupuolivähemmistöihin kuuluvista 62 prosenttia ja seksuaalivähemmistöihin 55 prosenttia kuuluvista oli kokenut syrjintää koulussa tai vapaa-ajalla.
EU:n perusoikeusviraston laajan selvityksen mukaan syrjintä, häirintä ja väkivalta seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä kohtaan on viime vuosina lisääntynyt EU-maissa. Yhdysvalloissa presidentti Donald Trumpin hallinto on hyökännyt monimuotoisuutta vastaan ja heikentänyt erityisesti transsukupuolisten ihmisten oikeuksia.
Pride tekee näkyväksi, että jakamattomien ihmisoikeuksien, yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon puolustamisessa riittää tekemistä.
Aktivismista tehdään uskonto nykyään. Siksipä nuo latelee mitä hulluimpia tulkintoja maailmasta eikä peräänny ikinä hulluimmistakaan vaatimuksistaan, tai kuuntele vastaväitteitä.
Typerimmillään tuo on, kun nää aktivisti-uskovaiset pääse valtaan jossain ja rupeaa käyttämään kansan rahoja vastaväitteitä kuuntelematta. Esim. helsingin autoton keskusta, järjettömän kalliit sillat, kalliit ja hitaat "pika" ratikat, etc. Kaikki jyrätään pelkällä valtuustovallalla läpi vastaväitteitä kuuntelematta koska aktivistipoliitikot on mielestään oikeassa joten turha niitä vastaväitteitä on edes kuunnella.
Ja ihan yhtä sekaisin on media joka on täyttänyt toimituksensa ammattijournalistien sijaan aktivisteilla.
Mitä oikeuksia miehillä on joita naisilla ei ole?
Ainut, miten jokainen voi vielä vaikuttaa, on lopettaa Hesarin tilaus. Vain rahahanojen katkeaminen voi saada Hesarin miettimään muidenkin oikeuksia kuin vain transihmisten oikeuksia ja ylipäätään miettimään toimintansa seurauksia ja vastuullisuutta journalismissa.
Vierailija kirjoitti:
Aktivismista tehdään uskonto nykyään. Siksipä nuo latelee mitä hulluimpia tulkintoja maailmasta eikä peräänny ikinä hulluimmistakaan vaatimuksistaan, tai kuuntele vastaväitteitä.
Typerimmillään tuo on, kun nää aktivisti-uskovaiset pääse valtaan jossain ja rupeaa käyttämään kansan rahoja vastaväitteitä kuuntelematta. Esim. helsingin autoton keskusta, järjettömän kalliit sillat, kalliit ja hitaat "pika" ratikat, etc. Kaikki jyrätään pelkällä valtuustovallalla läpi vastaväitteitä kuuntelematta koska aktivistipoliitikot on mielestään oikeassa joten turha niitä vastaväitteitä on edes kuunnella.
Ja ihan yhtä sekaisin on media joka on täyttänyt toimituksensa ammattijournalistien sijaan aktivisteilla.
Näinhän se on. Totuudet eivät merkitse nykypäivänä enää yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000012080730.html
Maanantaista lähtien seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen Pride-viikko näkyy jälleen vahvasti Helsingin katukuvassa. Koko kesäkuu on nimetty Pride-kuukaudeksi, ja monessa Suomen kaupungissa Pride-kulkueita on järjestetty jo aiempina viikonloppuina.
Tapahtumista tunnetuin on Helsinki Pride, johon odotetaan lauantaina edellisvuosien tapaan noin sataatuhatta osallistujaa. Kulkue ja siihen kuuluva puistojuhla ovat pääkaupunginkin mittakaavassa suuri kesätapahtuma, johon osallistuu kaupunkilaisten lisäksi myös sponsoriyrityksiä ja poliittisten puolueiden edustajia.
Tapahtuma on kasvanut niin suureksi, että jotkut ihmisoikeusaktivistit ovat olleet huolissaan Priden alkuperäisen viestin hautautumisesta juhlahumun, kaupallisuuden ja glitterin alle. Helsinki Pride -järjestöstä on lisäksi viime kuukausina paljastunut muun muassa työntekijöiden kohteluun liittyviä epäkohtia, jotka ovat vieneet huomiota ihmisoikeustyöltä.
Pride-kulkueet olivat alun perin mielenosoituksia, joissa puolustettiin vähemmistöjen ihmisoikeuksia sekä yhdenvertaisuutta ja vastustettiin heihin kohdistuvaa syrjintää. Kesäkuussa 1969 poliisi ratsasi New Yorkissa Stonewallin homobaarin, jonka jälkeen syntyi mellakoita. Ensimmäinen Pride-marssi järjestettiin mellakoiden vuosipäivänä, ja Suomeenkin Pride saapui jo muutamaa vuotta myöhemmin.
Mielenosoituksia tarvitaan edelleen, sillä niiden syy ei ole poistunut. Lainsäädäntö ja oikeudet ovat vähitellen kehittyneet yhdenvertaisempaan suuntaan, mutta sateenkaari-ihmiset kohtaavat Suomessa edelleen merkittävästi syrjintää eri elämänalueilla.
Esimerkiksi tuoreimman kouluterveyskyselyn mukaan kahdeksas- ja yhdeksäsluokkalaisista sukupuolivähemmistöihin kuuluvista 62 prosenttia ja seksuaalivähemmistöihin 55 prosenttia kuuluvista oli kokenut syrjintää koulussa tai vapaa-ajalla.
EU:n perusoikeusviraston laajan selvityksen mukaan syrjintä, häirintä ja väkivalta seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä kohtaan on viime vuosina lisääntynyt EU-maissa. Yhdysvalloissa presidentti Donald Trumpin hallinto on hyökännyt monimuotoisuutta vastaan ja heikentänyt erityisesti transsukupuolisten ihmisten oikeuksia.
Pride tekee näkyväksi, että jakamattomien ihmisoikeuksien, yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon puolustamisessa riittää tekemistä.
No ei, vaan pride on muutaman valtaansa seonneen aktivistiryhmän omaa öyhötystä valtansa kanssa. Se asia tippui matkasta ajat sitten ja nyt kyse on vain liikkeen johdon vallasta.
Vierailija kirjoitti:
Ainut, miten jokainen voi vielä vaikuttaa, on lopettaa Hesarin tilaus. Vain rahahanojen katkeaminen voi saada Hesarin miettimään muidenkin oikeuksia kuin vain transihmisten oikeuksia ja ylipäätään miettimään toimintansa seurauksia ja vastuullisuutta journalismissa.
Onko olemassa enää yhtään edes etäisesti puolueettomuuteen pyrkivää uutislehteä
Olen valkoinen heteromies ja koen syrjintää. Syrjitäänkö minua todella on yhdentekevää.
Hesaria kirjoittaa lähinnä vihervasemmistoon suuntautuneet aikuiset. Lukijat edustavat samaa suuntausta.
Kirjoittajille ja rajatulle lukijajoukolle muodostuu oma itseään vahvistava kupla.
Neutraalit uutiset löytyvät sitten muualta.
Hesarilla on naispäätoimittaja, eikä mikään ole muuttunut. Lehden jutuista naisia on parhaimmillaan kolmasosa (tämä on tutkittu) eikä aina sitäkään. Ja sitten pääkirjoituksessa juhlistetaan liikettä joka nykypäivänä on ihan täysi miesasialiike, jossa mies voi pelkällä omalla sanallaan julistautua naiseksi.
Pride ja Seta ovat lahkoja, sen pahimmassa merkityksessä,
Vierailija kirjoitti:
Hesaria kirjoittaa lähinnä vihervasemmistoon suuntautuneet aikuiset. Lukijat edustavat samaa suuntausta.
Kirjoittajille ja rajatulle lukijajoukolle muodostuu oma itseään vahvistava kupla.
Neutraalit uutiset löytyvät sitten muualta.
Mistä löytyvät neutraalit uutiset, kerro please?
Transagenda on naisviha naiseuteen soluttautuneena.
Itse jätin aikanaan ottamatta yhteyttä kokonaan naisten linjalle kun siellä oli tätä transagendaa - mies rikkoi äitiyttäni mutta koska agendalistalla oli jo tuo trans niin oletettavasti siellä tuetaan myös miesten "äitiyttä", joka rikkoo naisen luonnollisen, biologisen äitiyden.
Ei ole naisen luottamista näihin naisjärjestöihinkään enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesaria kirjoittaa lähinnä vihervasemmistoon suuntautuneet aikuiset. Lukijat edustavat samaa suuntausta.
Kirjoittajille ja rajatulle lukijajoukolle muodostuu oma itseään vahvistava kupla.
Neutraalit uutiset löytyvät sitten muualta.
Mistä löytyvät neutraalit uutiset, kerro please?
Kaikki uutiset ovat ihmisten kirjoittamia joten ei mistään.
Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia.