Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:ltä järkyttävä pääkirjoitus eilen! Valehtelevat ja vastustavat naisten oikeuksia.

Vierailija
22.06.2026 |

On todella uskomatonta että lahkonkaltainen ideologia on kaapannut valtakunnan päälehden. 

 

Naisten oikeuksien puolustaminen ei ole transvastaisuutta. Naisilla on syystä omat urheilusarjansa, vankilansa, raiskaustukikeskuksensa, pukeutumistilansa, vessansa, suihkutilansa jne. 

 

Sukupuolia ei ole kuin kaksi. Identiteetit ja persoonallisuudet eivät ole sukupuolia. Puheet sukupuolivähemmistöistä eivät siis voi olla tosia. 

 

Jos mies ei uskalla mennä miesten vessaan, ratkaisu siihen ei ole, että hän menee naisten vessaan. Jos mies ei pärjää miesten urheilusarjassa, ratkaisu ei ole päästää häntä naisten urheilusarjoihin. 

 

Ei ole myöskään naisten vastuulla ratkaista näiden miesten ongelmia. 

 

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesaria kirjoittaa lähinnä vihervasemmistoon suuntautuneet aikuiset. Lukijat edustavat samaa suuntausta.

Kirjoittajille ja rajatulle lukijajoukolle muodostuu oma itseään vahvistava kupla.

Neutraalit uutiset löytyvät sitten muualta.

Mistä löytyvät neutraalit uutiset, kerro please?

YLE

Vierailija
162/167 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesari edustaa jotain kieroutunutta nais- ja ihmisnäkökulmaa, mutta siitä voi olla varma, että se vie suomalaisen yhteiskunnan tuhoon ja erityisesti naisille käy huonosti.

Totta, ja tämä on miesten syytä. Koska miehet eivät olleet miehiä ja pysäyttäneet Hesaria ja naisia ajoissa. Suomalainen mies on maailman halveksuttavin lisko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarilla on naispäätoimittaja, eikä mikään ole muuttunut. Lehden jutuista naisia on parhaimmillaan kolmasosa (tämä on tutkittu) eikä aina sitäkään. Ja sitten pääkirjoituksessa juhlistetaan liikettä joka nykypäivänä on ihan täysi miesasialiike, jossa mies voi pelkällä omalla sanallaan julistautua naiseksi. 

Sä voit ihan yhtälailla tasa-arvoisesti julistautua mieheksi omalla sanallasi. Missä se syrjintä on? Teepäs se ja mene sitten pyytämään esimieheltäsi 20% munalisää, kuten feministiseen agendaan kuuluu.

Vierailija
164/167 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen irlantilaisen Emmet Connorin Resolving reality- kanavan sisältöjä (tuore kirjakin löytyy ja kanavalla hätkäyttävä kirjan luettu esipuhe ja viimeinen? kappale); tuo on jäsentänyt itselle nyt tapahtuvaa globaalia indoktrinointia ja saanut tarkistamaan omia käsityksiä. Hän siis tutkii globaalia vallankumoushanketta, jonka osanen genderideologia on. 

Vierailija
165/167 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesari edustaa jotain kieroutunutta nais- ja ihmisnäkökulmaa, mutta siitä voi olla varma, että se vie suomalaisen yhteiskunnan tuhoon ja erityisesti naisille käy huonosti.

Totta, ja tämä on miesten syytä. Koska miehet eivät olleet miehiä ja pysäyttäneet Hesaria ja naisia ajoissa. Suomalainen mies on maailman halveksuttavin lisko.

Hauskasti tykkäykset vahvistavat pointin ja todistavat, että suomalaiset tuhoutuvat. Yleensä täällä sovinistiset / toksiset / maskuliiniset / tervejärkiset (rakkaalla monta nimeä) viestit saavat jopa yhtä paljon peukkuja kuin alapeukkuja. Väki on siis polarisoitunut feministeihin ja konservatiiveihin.

Kun tuo viesti kuitenkin vastuuttaa myös änkyrämiehet, niin vähemmän yllättäen he suuttuvat ja liittyvät feministien kanssa alapeukuttamaan.

Joten: suomalainen mies on selkärangaton, vastuuntunnoton vätys. Säikähtää ajatustakaan, että joku olisi hänen vastuullaan, eikä voisi vain naisia syyttelemällä pestä käsiään kansan tuhosta.

Vierailija
166/167 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesari edustaa jotain kieroutunutta nais- ja ihmisnäkökulmaa, mutta siitä voi olla varma, että se vie suomalaisen yhteiskunnan tuhoon ja erityisesti naisille käy huonosti.

Maailma on polarisoitunut ja naisten oikeudet ovat vaarassa sekä vasemmalta että oikealta. 

Naiset ovat todistaneet, että millään yhteiskunnalla ei ole varaa oikeuksiinsa. Niitä ei tule olemaan missään vuonna 2500, sillä sellaiset yhteisöt yksinkertaisesti häviävät kulttuurievoluution kilpailussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/167 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesari edustaa jotain kieroutunutta nais- ja ihmisnäkökulmaa, mutta siitä voi olla varma, että se vie suomalaisen yhteiskunnan tuhoon ja erityisesti naisille käy huonosti.

Totta, ja tämä on miesten syytä. Koska miehet eivät olleet miehiä ja pysäyttäneet Hesaria ja naisia ajoissa. Suomalainen mies on maailman halveksuttavin lisko.

Hauskasti tykkäykset vahvistavat pointin ja todistavat, että suomalaiset tuhoutuvat. Yleensä täällä sovinistiset / toksiset / maskuliiniset / tervejärkiset (rakkaalla monta nimeä) viestit saavat jopa yhtä paljon peukkuja kuin alapeukkuja. Väki on siis polarisoitunut feministeihin ja konservatiiveihin.

Kun tuo viesti kuitenkin vastuuttaa myös änkyrämiehet, niin vähemmän yllättäen he suuttuvat ja liittyvät feministien kanssa alapeukuttamaan.

Joten: suomalainen mies on selkärangaton, vastuuntunnoton vätys. Säikähtää ajatustakaan, että joku olisi hänen vastuullaan, eikä voisi vain naisia syyttelemällä pestä käsiään kansan tuhosta.

Tässä löytyi samalla tapa yhdistää kansa: miesten selkärangattomuuden puolustaminen on yhtä täkeää  feministeille kuin persuillekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme