Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:ltä järkyttävä pääkirjoitus eilen! Valehtelevat ja vastustavat naisten oikeuksia.

Vierailija
22.06.2026 |

On todella uskomatonta että lahkonkaltainen ideologia on kaapannut valtakunnan päälehden. 

 

Naisten oikeuksien puolustaminen ei ole transvastaisuutta. Naisilla on syystä omat urheilusarjansa, vankilansa, raiskaustukikeskuksensa, pukeutumistilansa, vessansa, suihkutilansa jne. 

 

Sukupuolia ei ole kuin kaksi. Identiteetit ja persoonallisuudet eivät ole sukupuolia. Puheet sukupuolivähemmistöistä eivät siis voi olla tosia. 

 

Jos mies ei uskalla mennä miesten vessaan, ratkaisu siihen ei ole, että hän menee naisten vessaan. Jos mies ei pärjää miesten urheilusarjassa, ratkaisu ei ole päästää häntä naisten urheilusarjoihin. 

 

Ei ole myöskään naisten vastuulla ratkaista näiden miesten ongelmia. 

 

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten oikeuksien puolustaminen ei ole oikeistolaista eikä persuuntumista. "

 

On se jos naisten oikeukset alkavat kinnostaa aina vain silloin kun sillä on mahdollista samalla vastustaa vähemmistöjä. Muuten niitä ei edes muisteta.

 

"Maahanmuuton ongelmien myöntäminen ei sekään ole oikeistolaista eikä persuuntumista."

 

Jälleen se on jos näitä ongelmia käytetään oman agendan ajamiseen ja juuri tiettyjen tiukkojen ja mustavalkoisten keinojen ("kaikki vaan maasta pois") ajamiseen.

Vierailija
62/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisilta pitää ottaa äänioikeus pois ja antaa tilalle empatiapisteitä. Naisten ideologiset perseillyt päättyvät aina karmeaan katastrofiin. Siksi maailmassa ei ole yhtään matriarkkaaista yhteiskuntaa olemassa."

 

Ei mene kuin pari sivua niin "me oikeastaan puolustamme naisten oikeuksia kun vastustamme vähemmistöjä" ajatuksesta on siirrytty suoraan naisten alistamiseen ja ääniopikuden viemiseen. Ei siinä kauaa mennytkään. Te olette niin ihanan ennnalta-arvattavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia.

Ovat oppineet syyttämään miehiä tästä(kin)

Naisilta pitää ottaa äänioikeus pois ja antaa tilalle empatiapisteitä. Naisten ideologiset perseillyt päättyvät aina karmeaan katastrofiin. Siksi maailmassa ei ole yhtään matriarkkaaista yhteiskuntaa olemassa.

Naisilla ei ole missään päin maailmaa niin paljon valtaa että he yksinään olisvat saaneet aikaiseksi nykyisenkaltaisen trans-liikkeen. 

Vierailija
64/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisilta pitää ottaa äänioikeus pois ja antaa tilalle empatiapisteitä. Naisten ideologiset perseillyt päättyvät aina karmeaan katastrofiin. Siksi maailmassa ei ole yhtään matriarkkaaista yhteiskuntaa olemassa."

 

Ei mene kuin pari sivua niin "me oikeastaan puolustamme naisten oikeuksia kun vastustamme vähemmistöjä" ajatuksesta on siirrytty suoraan naisten alistamiseen ja ääniopikuden viemiseen. Ei siinä kauaa mennytkään. Te olette niin ihanan ennnalta-arvattavia.

Sitähän nykymaailma on. Naisten oikeudet ovat vaarassa niin vasemmalta kuin oikealta.

Vierailija
65/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ideologia on rahan ideologia. Ranssuilu on rahakas bisnes. Naiset, jotka tätä vokea edistävät ovat vain hyödyllisiä hömöjä. Kokkelit kerää kuitenkin rahat tätä sateenkaarta kaupatessa.

Vierailija
66/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa kikkelit eikä kokkelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta se, että väitetään sukupuolia olevan paljon kaventaa sukupuolikäsitystä. Esim. nainen ei muutu mieheksi sillä, että hän laittaa housut jalkaan tai leikkaa hiuksensa lyhyeksi. Nainen voi hyvin tehdä kodin remonttia tai ajaa rekkaa tai traktoria ja olla silti nainen. Toisaalta mies ei muutu naiseksi pukeutumalla hameeseen. "

 

Suomeksi sanottuna et siis ole ymmärtänyt koko asiaa. Tässähän ei ole kyse jostain "poikatytöistä" tai miehistä joilla on naisellisia kiinnostuksen kohteita. Se on ihan eri asia.

Sukupuolivähemmistöt tarkoittavat ihmisiä joiden se syvällä sisimmässä oleva ihan ydintunne omasta sukupuolesta ei vastaa sitä mitä biologia on syntymässä antanut. Ja tämä aiheuttaa todella suuren ristiriidan oman mielen ja oman kehon fyysisten ominaisuuksien välille. Se on täysin eri juttu kuin remontoiva tai rekkaa ajava nainen.

Vierailija
68/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ranssuilu on rahakas bisnes. "

 

No ei ole. Suomessa ja maailmassa on tuhansia asioita joissa liikkuu enemmän rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisten oikeuksien puolustaminen ei ole oikeistolaista eikä persuuntumista. "

 

On se jos naisten oikeukset alkavat kinnostaa aina vain silloin kun sillä on mahdollista samalla vastustaa vähemmistöjä. Muuten niitä ei edes muisteta.

 

"Maahanmuuton ongelmien myöntäminen ei sekään ole oikeistolaista eikä persuuntumista."

 

Jälleen se on jos näitä ongelmia käytetään oman agendan ajamiseen ja juuri tiettyjen tiukkojen ja mustavalkoisten keinojen ("kaikki vaan maasta pois") ajamiseen.

Ymmärrätkö että on olemassa ihmisiä, jotka eivät ole oikeistolaisia, eivätkä ole persuja, jotka ajavat nimenomaan naisten oikeuksia? Tällä hetkellä vähemmistö uhkaa naisten oikeuksia ja tuo vähemmistö on naisiksi identifoituvat miehet. 

 

On myös paljon ihmisiä, jotka eivät ole oikeistolaisia, eivätkä persuja, jotka vastustavat haittamaahanmuuttoja, sillä he itse joutuvat elämään kaiken sen haitan keskellä ja kokemaan mitä se on. Siitä eivät samppanja-sosialistit tiedä yhtään mitään.

Vierailija
70/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitähän nykymaailma on. Naisten oikeudet ovat vaarassa niin vasemmalta kuin oikealta."

 

Mitä naisten oikeuksia vasemmalla ollaan ihan oikeasti poistamassa? Ja nyt puhutaan siis sellaisista oikeuksista jotka ihan oikeassa elämässä naisten arkeen vaikuttavat eikä mihinkään teoreettisiin skenaarioihin joissa parrakas mies tulee raapimaan muniaan naisten pukuhuoneeseen. Sellaista tapahtuu ehkä joskus jossain maailmassa mutta se ei ole mitää naisten arkea Suomessa. Sen sijaan naisten orkea on palkka, urakahitys, päivähoito-oikeudet, aborttioikeudet, ehkäisyn saatavuus ja hinta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minusta se, että väitetään sukupuolia olevan paljon kaventaa sukupuolikäsitystä. Esim. nainen ei muutu mieheksi sillä, että hän laittaa housut jalkaan tai leikkaa hiuksensa lyhyeksi. Nainen voi hyvin tehdä kodin remonttia tai ajaa rekkaa tai traktoria ja olla silti nainen. Toisaalta mies ei muutu naiseksi pukeutumalla hameeseen. "

 

Suomeksi sanottuna et siis ole ymmärtänyt koko asiaa. Tässähän ei ole kyse jostain "poikatytöistä" tai miehistä joilla on naisellisia kiinnostuksen kohteita. Se on ihan eri asia.

Sukupuolivähemmistöt tarkoittavat ihmisiä joiden se syvällä sisimmässä oleva ihan ydintunne omasta sukupuolesta ei vastaa sitä mitä biologia on syntymässä antanut. Ja tämä aiheuttaa todella suuren ristiriidan oman mielen ja oman kehon fyysisten ominaisuuksien välille. Se on täysin eri juttu kuin remontoiva tai rekkaa ajava nainen.

He eivät silti ole mikään sukupuolivähemmistö kun ei niitä sukupuolia ole kuin kaksi. Ihminen voi päänsä sisällä kokea vaikka minkälaista ristiriitaa, mutta se ei muuta fyysistä, materiaalista totuutta. Kun ongelma on pään sisällä, niin tarvitaan tukea ja terapiaa, ei self-id:tä.

 

Se, että ihminen olisi eri asia kuin kehonsa, on syvästi uskonnollista, eikä muita ihmisiä voida pakottaa tähän uskontoon. 

Vierailija
72/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut, miten jokainen voi vielä vaikuttaa, on lopettaa Hesarin tilaus. Vain rahahanojen katkeaminen voi saada Hesarin miettimään muidenkin oikeuksia kuin vain transihmisten oikeuksia ja ylipäätään miettimään toimintansa seurauksia ja vastuullisuutta journalismissa.

Olen perunut jo 15v sitten mutta sivusta seurannut kuinka vuosi vuodelta Hesarin perseilyuutuset menevät entistä hullummaksi. Olen myös huomannut kuinka ihmiset ympärilläni ovat tähän heränneet ja lopettaneet tilauksen. Hesarin uutisista ei voi luottaa mihinkään, no ehkä juuri ja juuri sääennustukseen koska se nyt on vielä toistaiseksi faktaa😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärrätkö että on olemassa ihmisiä, jotka eivät ole oikeistolaisia, eivätkä ole persuja, jotka ajavat nimenomaan naisten oikeuksia?"

 

Jos et ole persu niin miksi kuulostat ihan sellaiselta?

 

" Tällä hetkellä vähemmistö uhkaa naisten oikeuksia ja tuo vähemmistö on naisiksi identifoituvat miehet."

 

Ihanko käytännössä uhkaavat vai teoreettisesti? Missä viimeksi joku naiseksi identifioinut mies on aiheuttanut jotain todella iso ongelmaa? Esim. siihen verrattuna että tänäkin vuonna on nainen kuollut parisuhdeväkivallan seurauksena keskimäärin joka toinen viikko? Olisiko sinulla hieman mittasuhteet nyt hukassa? 

 

"On myös paljon ihmisiä, jotka eivät ole oikeistolaisia, eivätkä persuja, jotka vastustavat haittamaahanmuuttoja, sillä he itse joutuvat elämään kaiken sen haitan keskellä ja kokemaan mitä se on. Siitä eivät samppanja-sosialistit tiedä yhtään mitään."

 

Se joka ratkaisee on se mitä ajattelet niistä ihmisistä ryhminä ja millaisia ratkaisuja haluat. Jokainen voi nähdä ongelmia ja haluta ratkaisuja mutta jos näkee nuo ryhmät vain huonoina ja ratkaisut vain kovina ja radikaaleina toimina niin kyllä siinä näkyy se persuuntuminen.

Vierailija
74/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia.

Sama juttu maahanmuuton kanssa. Töissä olen viiden vuoden aikana havainnut miten yksikin entinen hippityttö on täysin persuuntunut.

Persuuntunut eli tullut järkiinsä ja myöntää tosiasiat. 

Persut ovat olleet koko ajan oikeassa ihan kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitähän nykymaailma on. Naisten oikeudet ovat vaarassa niin vasemmalta kuin oikealta."

 

Mitä naisten oikeuksia vasemmalla ollaan ihan oikeasti poistamassa? Ja nyt puhutaan siis sellaisista oikeuksista jotka ihan oikeassa elämässä naisten arkeen vaikuttavat eikä mihinkään teoreettisiin skenaarioihin joissa parrakas mies tulee raapimaan muniaan naisten pukuhuoneeseen. Sellaista tapahtuu ehkä joskus jossain maailmassa mutta se ei ole mitää naisten arkea Suomessa. Sen sijaan naisten orkea on palkka, urakahitys, päivähoito-oikeudet, aborttioikeudet, ehkäisyn saatavuus ja hinta jne.

Vasemmalta on lähtöisin ajatus sukupuolen itsevalinnasta, eli Self-ID. Se tarkoittaa että miehet voivat identifioitua naisiksi ja heidän tekemänsä rikokset tilastoidaan naisten tekemiksi. Norjassa "naisten" tekemät raiskaukset nousivat tämän vuoksi 2000%.

 

Kokonaan ajatus siitä että naiseus olisi jotain mihin voi identifioitua, eikä fyysinen tosiasia, on naisvastaista ja vie pois naisten oikeuksia vieden naisilta pois oikeuden omiin tiloihin. Se, mikä on tapahtunut muualla, tulee tapahtumaan, jos ei ole jo tapahtunut, myös Suomessa. Naisten oikeuksia ei ole olemassa, jos mieskin voi ilmoittautua naiseksi. 

 

Lue ulkomaisia uutisia, ja perehdy asioihin. Tämä on laaja ongelma kaikissa länsimaissa vaikuttaen myös sananvapauteen. Naiset ovat joutuneet oikeuteen sen vuoksi että ovat sanoneet miestä mieheksi. 

Vierailija
76/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia.

Sama juttu maahanmuuton kanssa. Töissä olen viiden vuoden aikana havainnut miten yksikin entinen hippityttö on täysin persuuntunut.

Persuuntunut eli tullut järkiinsä ja myöntää tosiasiat. 

Persut ovat olleet koko ajan oikeassa ihan kaikessa.

Pahimmat itselleenvalehtelijat eivät  vieläkään myönnä.

Vierailija
77/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää vuosiin käynyt Hesarin sivuillakaan, sen verran sakeaa juttua sieltä töötätään eikä kiinnosta altistua sille 

On muitakin, vapaita medioita.

Vierailija
78/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"He eivät silti ole mikään sukupuolivähemmistö kun ei niitä sukupuolia ole kuin kaksi. Ihminen voi päänsä sisällä kokea vaikka minkälaista ristiriitaa, mutta se ei muuta fyysistä, materiaalista totuutta. Kun ongelma on pään sisällä, niin tarvitaan tukea ja terapiaa, ei self-id:tä."

 

Tällaisia ihmisiä on, olit sinä sitten mitä mieltä heistä tahansa. Ja lääketiede on kyllä yrittänyt hoitaa sitä terapialla ja lääkkeillä, heikoin tuloksin. Ja yhteiskunta on yrittänyt marginalisoida, kieltää ja painaa piiloon. Ei vaikutusta. 

Sellaisia ihmisiä silti on aina ja tulee aina olemaan. Olisiko siis aika vain hyväksyä ja antaa olla vaikka sinä et ymmärrä miksi jostain voi siltä tuntua?

 

"Se, että ihminen olisi eri asia kuin kehonsa, on syvästi uskonnollista, eikä muita ihmisiä voida pakottaa tähän uskontoon."

 

Ei vaan se on havaittu fakta. Osa ihmisistä nyt vain kokee niin eikä sille oikein voi mitään tehdä. Miksi sitä ei  voi vain hyväksyä? 

Vierailija
79/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitähän nykymaailma on. Naisten oikeudet ovat vaarassa niin vasemmalta kuin oikealta."

 

Mitä naisten oikeuksia vasemmalla ollaan ihan oikeasti poistamassa? Ja nyt puhutaan siis sellaisista oikeuksista jotka ihan oikeassa elämässä naisten arkeen vaikuttavat eikä mihinkään teoreettisiin skenaarioihin joissa parrakas mies tulee raapimaan muniaan naisten pukuhuoneeseen. Sellaista tapahtuu ehkä joskus jossain maailmassa mutta se ei ole mitää naisten arkea Suomessa. Sen sijaan naisten orkea on palkka, urakahitys, päivähoito-oikeudet, aborttioikeudet, ehkäisyn saatavuus ja hinta jne.

Nykypäivänä on turha kuunnella eri tahojen mainospuheita kun ne näyttää olevan soopaa jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Jos tekoja katsotaan niin vasemmisto uhkaa hyvin monella eri tavalla naisen turvallisuutta ja oikeuksia suomessakin. Silloin ollaan hiljaa kun pitäisi sanoa jotain, ja silloin pidetään isoa meteliä kun kannattaisi ehkä olla mieluummin hiljaa jos ei mielipidettään kykene muuttamaan. 

Vierailija
80/153 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ymmärrätkö että on olemassa ihmisiä, jotka eivät ole oikeistolaisia, eivätkä ole persuja, jotka ajavat nimenomaan naisten oikeuksia?"

 

Jos et ole persu niin miksi kuulostat ihan sellaiselta?

 

" Tällä hetkellä vähemmistö uhkaa naisten oikeuksia ja tuo vähemmistö on naisiksi identifoituvat miehet."

 

Ihanko käytännössä uhkaavat vai teoreettisesti? Missä viimeksi joku naiseksi identifioinut mies on aiheuttanut jotain todella iso ongelmaa? Esim. siihen verrattuna että tänäkin vuonna on nainen kuollut parisuhdeväkivallan seurauksena keskimäärin joka toinen viikko? Olisiko sinulla hieman mittasuhteet nyt hukassa? 

 

"On myös paljon ihmisiä, jotka eivät ole oikeistolaisia, eivätkä persuja, jotka vastustavat haittamaahanmuuttoja, sillä he itse joutuvat elämään kaiken sen haitan keskellä ja kokemaan mitä se on. Siitä eivät samppanja-sosialistit tiedä yhtään mitään."

 

Se joka ratkaisee on se mitä ajattelet niistä ihmisistä ryhminä ja millaisia ratkaisuja haluat. Jokainen voi nähdä ongelmia ja haluta ratkaisuja mutta jos näkee nuo ryhmät vain huonoina ja ratkaisut vain kovina ja radikaaleina toimina niin kyllä siinä näkyy se persuuntuminen.

Ratkaisu on se, että poistetaan totuudenvastainen self-id. Valistetaan miehiä että on olemassa miehiä, jotka pukeutuvat naisten vaatteisiin, mutta he ovat silti miehiä ja saavat käydä miesten vessoissa ja suihkuissa.

 

Tämä aloitus ei käsitellyt lähisuhdeväkivaltaa. 

 

Tämä vähemmistöryhmä tuntuu kaipaavan kovasti huomiota ja oikeuksia, jotka eivät heille kuulu. Mutta naisten mielipidettähän ei ole ollut tapana kysyä. Jos mies haluaa suihkuun naisten keskelle, niin hänellä on oltava siihen oikeus. 

 

Se on ihan sama tapahtuuko noita yksi kymmenessä vuodessa vai ei ollenkaan, sillä siihen ei pitäisi olla mahdollisuutta lainkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi