Miksi Vantaa ei houkuttele suomalaisia?
Miksi Vantaa ei ole veto- ja pitovoimainen paikka? Vaikka neliöhinnat kohtuullisia, väljemmin rakennettu kuin Helsinki, palvelut löytyy jne. Tilastojen mukaan Vantaa menettää koulutettuja, ja sisään muuttaa työttömiä.
Osaako Vantaalla asuvat tai asuneet sanoa miksi paikka ei houkuttele suomalaisia?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen joutuu muuttamaan Vantaalle, niin miksi ei mene sitten samantien kauemmaksi?
Sipoo vaikuttaa paljon paremmalta, kuin Vantaa.
Jos Lahti halusi 70- (vai 80-luvulla) olla Business City, niin Vantaa voi kohta rehellisesti mainostaa olevansa Työtön City, tai peräti M a m u City.
Täällä rahat syydetään turhuuksiin kuten ratikkaan ja johonkin lentorataan. Menee jo rata lentoasemalle niin ei muuta kuin toinen viereen, että saadaan kavereiden firmoille tulosta. Sairasta.
Myöskin lapsen tappaminen sänkyyn ei ole vierasta, kuten ei myöskään virkaatekevien suora valehtelu. VANTaA = Valehtelevien Naisten Taka-Anaali
Vantaalla on ankea maine varmaan osin ihan ansaitustikin. Mutta oikeasti Vantaa kyllä vetää tavallisia perheitä ja niitä on täällä vaikka kuinka paljon. Kohtuullisehkon hintaiset asunnot, hyvät yhteydet, riittävät palvelut.
Itse kaipaisin Vantaalle jotain kivaa ja hienoa. Luontopolkuja, maauimalaa, teemaleikkipuistoa, jotain minkä vuoksi tulla vaikka kauempaakin. Kuusijärven saunat on kivat mutta muuta ei tule mieleen.
Ja ne häiriöt ja ongelmat tuntuu kyllä olevan suurempi ongelma netissä kuin vantaalaisen arjessa. Ihan on saanut rauhassa elää ja asioida. Jokaisen isomman kaupungin asemien luona pyörii päihdeporukkaa, olkoot siinä minun puolestani. Itse en vietä aikaa siinä. Ohi pääsee hyvin kulkemaan junaan kun tarvis. Samanlaisia oli Helsingissäkin kun siellä asuin.
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla on ankea maine varmaan osin ihan ansaitustikin. Mutta oikeasti Vantaa kyllä vetää tavallisia perheitä ja niitä on täällä vaikka kuinka paljon. Kohtuullisehkon hintaiset asunnot, hyvät yhteydet, riittävät palvelut.
Itse kaipaisin Vantaalle jotain kivaa ja hienoa. Luontopolkuja, maauimalaa, teemaleikkipuistoa, jotain minkä vuoksi tulla vaikka kauempaakin. Kuusijärven saunat on kivat mutta muuta ei tule mieleen.
Ja ne häiriöt ja ongelmat tuntuu kyllä olevan suurempi ongelma netissä kuin vantaalaisen arjessa. Ihan on saanut rauhassa elää ja asioida. Jokaisen isomman kaupungin asemien luona pyörii päihdeporukkaa, olkoot siinä minun puolestani. Itse en vietä aikaa siinä. Ohi pääsee hyvin kulkemaan junaan kun tarvis. Samanlaisia oli Helsingissäkin kun siellä asuin.
>mutta oikeasti Vantaa kyllä vetää tavallisia perheitä
Minkä maalaisia? Vantaahan on monta tuhatta muuttotappiollinen suomalaisten keskuudessa.
Erotiikan mestareiden paikka, puolialastomia naisia kaikkialla.