Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Vantaa ei houkuttele suomalaisia?

Vierailija
17.06.2026 |

Miksi Vantaa ei ole veto- ja pitovoimainen paikka? Vaikka neliöhinnat kohtuullisia, väljemmin rakennettu kuin Helsinki, palvelut löytyy jne. Tilastojen mukaan Vantaa menettää koulutettuja, ja sisään muuttaa työttömiä. 

Osaako Vantaalla asuvat tai asuneet sanoa miksi paikka ei houkuttele suomalaisia?

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotiikan mestareiden paikka, puolialastomia naisia kaikkialla. 

Vierailija
142/150 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen joutuu muuttamaan Vantaalle, niin miksi ei mene sitten samantien kauemmaksi?

Sipoo vaikuttaa paljon paremmalta, kuin Vantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Lahti halusi 70- (vai 80-luvulla) olla Business City, niin Vantaa voi kohta rehellisesti mainostaa olevansa Työtön City, tai peräti M a m u City.

Vierailija
144/150 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

143. Mogadishu.

Vierailija
145/150 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rahat syydetään turhuuksiin kuten ratikkaan ja johonkin lentorataan. Menee jo rata lentoasemalle niin ei muuta kuin toinen viereen, että saadaan kavereiden firmoille tulosta. Sairasta.
Myöskin lapsen tappaminen sänkyyn ei ole vierasta, kuten ei myöskään virkaatekevien suora valehtelu. VANTaA = Valehtelevien Naisten Taka-Anaali

Vierailija
146/150 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/150 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

White flight? 

Vierailija
148/150 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/150 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla on ankea maine varmaan osin ihan ansaitustikin. Mutta oikeasti Vantaa kyllä vetää tavallisia perheitä ja niitä on täällä vaikka kuinka paljon. Kohtuullisehkon hintaiset asunnot, hyvät yhteydet, riittävät palvelut. 


Itse kaipaisin Vantaalle jotain kivaa ja hienoa. Luontopolkuja, maauimalaa, teemaleikkipuistoa, jotain minkä vuoksi tulla vaikka kauempaakin. Kuusijärven saunat on kivat mutta muuta ei tule mieleen.


Ja ne häiriöt ja ongelmat tuntuu kyllä olevan suurempi ongelma netissä kuin vantaalaisen arjessa. Ihan on saanut rauhassa elää ja asioida. Jokaisen isomman kaupungin asemien luona pyörii päihdeporukkaa, olkoot siinä minun puolestani. Itse en vietä aikaa siinä. Ohi pääsee hyvin kulkemaan junaan kun tarvis. Samanlaisia oli Helsingissäkin kun siellä asuin.

Vierailija
150/150 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla on ankea maine varmaan osin ihan ansaitustikin. Mutta oikeasti Vantaa kyllä vetää tavallisia perheitä ja niitä on täällä vaikka kuinka paljon. Kohtuullisehkon hintaiset asunnot, hyvät yhteydet, riittävät palvelut. 


Itse kaipaisin Vantaalle jotain kivaa ja hienoa. Luontopolkuja, maauimalaa, teemaleikkipuistoa, jotain minkä vuoksi tulla vaikka kauempaakin. Kuusijärven saunat on kivat mutta muuta ei tule mieleen.


Ja ne häiriöt ja ongelmat tuntuu kyllä olevan suurempi ongelma netissä kuin vantaalaisen arjessa. Ihan on saanut rauhassa elää ja asioida. Jokaisen isomman kaupungin asemien luona pyörii päihdeporukkaa, olkoot siinä minun puolestani. Itse en vietä aikaa siinä. Ohi pääsee hyvin kulkemaan junaan kun tarvis. Samanlaisia oli Helsingissäkin kun siellä asuin.

>mutta oikeasti Vantaa kyllä vetää tavallisia perheitä

Minkä maalaisia? Vantaahan on monta tuhatta muuttotappiollinen suomalaisten keskuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme