Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (1577)

Vierailija
1441/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen mummo, ja ihan pihalla jo aivan kaikesta, niin joku ei mummo saa selittää minulle seuraavan selkokielellä. Jos ihminen ei halua olla julkisuudessa ja on nuori. Niin, niin eikö yli 12-vuotiaan mielipiteelle anneta mitään arvoa.  Luulisi, että jos henkilö ei ole täysi-ikäinen, niin vanhempien pitäisi allekirjoittaa suostumus.

Itse ainakin vetoaisin siihen, että olen yli 12-vuotias ja minua ei kuvata mistään suunnasta. Ei nyt eikä koskaan. Onhan se harmillista, että ihminen laitetaan julkisuuteen, vaikka selvästi kertoo ettei hän halua. Voidaanko kenestä tahansa tehdä julkisuuden henkilö, välittämättä omasta tahdosta. Ei minun mielestäni.

Esko ja Marttiina saisivat kyllä nyt avata tätä. Ehkä jonkun podijakson aihe?

Mutta vähän on tullut sellainen vaikutelma, että siellä on myös Anne tyrkkinyt aikoinaan lapsiaan julkisuuteen, ja Esko Marttiinaa.

Näyttäköön he siellä julkisuudessa ihan kaiken, mitä haluavatkaan. Mutta jättäköön rauhaan heidät, jotka sinne eivät halua. Jos selvällä suomella sanoo, en halua. Niin ainakin minä ymmärsin tämän lauseen. Itse en kirjoittaisi nimeä lupalappuun. Itse miettisin, miksi ne lakipykälät henkilöä kiinnostavat.

Vierailija
1442/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa Meriläisen lapsi Frans Frangén: Rikostuomio

en välttämättä kutsu kasvastusta kovin onnistuneeksi kun 20-vuotiaalla rikosrekisteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukavaa tausta katsottavaa tämä oli. Jos alkupään jaksoissa Fransia oli paljon niin muutamassa viimeisessä jaksossa oli lähinnä sivuosassa. Unohdin melkein hänenkin mukana olon. 

Kyllä fän oli joka jaksossa paljon esillä. Victoria oli joka jaksossa tosi vähän. Vähiten koko porukasta.

Hänellä ei oikein ollut mitään annettavaa, muilla mielenkiintoinen elämä

Millainen elämä pitäisi lukiolaisella olla? Vanhemmat on töissä, itse käy koulua. Se on varmaan pääasia nyt. 

Harrastaa siis tanssia, treenit voi olla aika raskaita, jos haluaa tuloksia. On matkustellut, tapaa varmaan kavereita, kotona on koira, josta täytyy pitää omalta osaltaan huolta, 

Isänsä kanssa on ollut Julkkisten tietotoimisto-ohjelmassa ja sukuaan käyvät tapaamassa Kolumbiassa. Viettävät myös aikaa keskenään paljon. Esko järjestää tapahtumaa.

Tavalliset Tukholman risteilyt on tehty varmaankin moneen kertaan ja onhan kaikenlaista, mistä ei täällä kukaan tiedä mitään, eikä sitä missä hän liikkuu.

Muutaman minuutin perusteella hänellä on "tylsä elämä eikä mitään annettavaa".

Miksi menee sitten tuollaiseen ohjelmaan, jos ei halua olla siinä? Ja ketään muita perheestä ei saa kuvata? Päällimmäisenä jäi kuva pissiksestä, joka esittelee asujaan ja näyttää kieltä.

Yksi kohtaus oli juttu kuntosalista, josta kertoessaan melkein itki, kun painot olivat tippuneet kovaa ja kaikki muka olivat kiinnittäneet huomiota. Kaiken keskellä ehkä huono itsetunto hänellä. 

Taitaa olla herkkä ja koviksen rooli on sen yleisin hoitotapa, ja keino peitellä. Jotkut puree kynsiään, osa näyttää keskaria tai kieltä. Itsetunto kehittyy matkan varrella. 

Pohjalla on peruskiltti tyttö, joillain kestää pitempään se itsevarmuuden saavuttaminen ja mielen tasapaino. Toiset ovat levottomia koko ikänsä.

Nyt on pakko kysyä, että minkä ihmeen takia hän lähti mukaan tuohon ohjelmaan. Ja miksi valikoitui turhamainen pinnallisuus eikä esim se herkkä puoli. 

Sivusta: en ko tytön mahdollisesta herkkyydestä osaa sanoa juuta enkä jaata mutta jos epävarma ihminen peittelee herkkyyttään kovista esittämällä ei sellainen sitä yhtäkkiä suurelle yleisölle paljasta videoillansa. Päinvastoin.

No hyvänen aika sentään miten ajattelemattomat vanhemmat. Tyttö niin epävarma,että pitää roolin yllä kuvatessaan itseään tv-ohjelmaan. Järkevä ja rakastava vanhempi olisi sanonut, että ei kiitos, katsotaan parin vuoden päästä. Mistähän se Victorian epävarmuus kumpuaa. 

Vierailija
1444/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en välttämättä kutsu kasvastusta kovin onnistuneeksi kun 20-vuotiaalla rikosrekisteri

Frans sai sakot, niitä ei merkitä rikosrekisteriin. 

Vierailija
1445/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja taisi tulla aktivismista luonnon puolesta. Arvostan. 

Vierailija
1446/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksiköhän haluat väheksyä ja puolustaa rikollista

Vierailija
1447/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extinction Rebellion -liikkeen alkuperäisistä perustajista tunnettu Roger Hallam, 58, on tuomittu viiden vuoden ehdottomaan vankeuteen, kertoo BBC.

Tuomio liittyy Just Stop Oil -aktivistien suoraan toimintaan marraskuussa 2022. Neljäkymmentäviisi aktivistia katkaisi liikenteen M25-moottoritiellä neljänä peräkkäisenä päivänä aiheuttaen liikennekaaoksen eteläisessä Englannissa. Syyttäjän mukaan aktivistien toiminta aiheutti liikenneonnettomuuksia ja ainakin 765 000 punnan menetykset viivästymisistä johtuen.

Vierailija
1448/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaiseen juutalaisten holokaustiin liittyen Hallam on aiemmin todennut Zeit-lehden haastattelussa, että kansanmurhia sattuu säännöllisesti ja holokausti oli vain yksi onneton tapahtuma ihmiskunnan historiassa. Monet äärioikeistolaisina pidetyt poliitikot ovat saaneet tuomioita vastaavista, holokaustia vähättelevistä lausunnoista Saksassa ja Ranskassa.

Vierailija
1449/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä liittyy nepoihin ;)

Vierailija
1450/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victorialla koko ajan kieli pihalla kuin vähä-älyisellä ja näytti kolmea sormea seurusteltuaan 7 kk poikkiksen kanssa. Jep.

Lapsihan tuo on vielä

Vierailija
1451/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinaiseen juutalaisten holokaustiin liittyen Hallam on aiemmin todennut Zeit-lehden haastattelussa, että kansanmurhia sattuu säännöllisesti ja holokausti oli vain yksi onneton tapahtuma ihmiskunnan historiassa. Monet äärioikeistolaisina pidetyt poliitikot ovat saaneet tuomioita vastaavista, holokaustia vähättelevistä lausunnoista Saksassa ja Ranskassa.

Ja miten tämä liittyy Ylen ohjelmaan Nepot? Väärässä ketjussa?

Vierailija
1452/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ihannoidaan fransin rikollista toimintaa elokapinassa

Elokapina (kansainvälisesti Extinction Rebellion) ei järjestönä määrittele itseään antisemitistiseksi. Liike on kuitenkin saanut osakseen arvostelua ja kritiikkiä Israelin ja Palestiinan konfliktiin liittyvistä kannanotoistaan.

Vierailija
1453/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globaalin Extinction Rebellion -liikkeen perustaja Roger Hallam herätti vuonna 2019 laajaa kansainvälistä pahennusta saksalaisessa mediassa antamillaan lausunnoilla, joissa hän vähätteli holokaustia.

herää kysymys onko frans antisemiitti

Vierailija
1454/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä muuten paitsi et joku veetun Elokapina... Ihan himmeetä jengiä. 

Vierailija
1455/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ärsyttää homppelit ja niiden neiti-olemus. Jorma ja Sami, Sauli ja Sergey(ällöttävin), se yksi maajussille morsiamessa ollut(superällötys myös).

Janne Puhakka oli miellyttävä. Nyt Fransista tykkään. Hänellä on kaunis äänikin eikä kimitä.

Mista ihmeesta paattelit etta Frans on homo? Ihme kasitys ylipaataan homoista, onko esim Heated Rivalryn Connor Storriella "neitiolemus"?

Vierailija
1456/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sakkorekisteri hänellä jo on.

Vierailija
1457/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapina on erittäin vaarallinen äärivasemmistolainen antisemitistinen terroristijärjestö.

Vierailija
1458/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen mummo, ja ihan pihalla jo aivan kaikesta, niin joku ei mummo saa selittää minulle seuraavan selkokielellä. Jos ihminen ei halua olla julkisuudessa ja on nuori. Niin, niin eikö yli 12-vuotiaan mielipiteelle anneta mitään arvoa.  Luulisi, että jos henkilö ei ole täysi-ikäinen, niin vanhempien pitäisi allekirjoittaa suostumus.

Itse ainakin vetoaisin siihen, että olen yli 12-vuotias ja minua ei kuvata mistään suunnasta. Ei nyt eikä koskaan. Onhan se harmillista, että ihminen laitetaan julkisuuteen, vaikka selvästi kertoo ettei hän halua. Voidaanko kenestä tahansa tehdä julkisuuden henkilö, välittämättä omasta tahdosta. Ei minun mielestäni.

Esko ja Marttiina saisivat kyllä nyt avata tätä. Ehkä jonkun podijakson aihe?

Mutta vähän on tullut sellainen vaikutelma, että siellä on myös Anne tyrkkinyt aikoinaan lapsiaan julkisuuteen, ja Esko Marttiinaa.

Näyttäköön he siellä julkisuudessa ihan kaiken, mitä haluavatkaan. Mutta jättäköön rauhaan heidät, jotka sinne eivät halua. Jos selvällä suomella sanoo, en halua. Niin ainakin minä ymmärsin tämän lauseen. Itse en kirjoittaisi nimeä lupalappuun. Itse miettisin, miksi ne lakipykälät henkilöä kiinnostavat.

Lait alkaa perustuslaista ja lapsella on oikeuksia kehityksensä mukaisesti, joten 15-vuotiaalla oikeus sanoa, ette kuvaa, ette haastattele. Jos joku muu ehdottelee, että kyllä me sinusta nyt tällainen mielikuva annetaan. Niin ei viisasta. 

Vierailija
1459/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksiköhän haluat väheksyä ja puolustaa rikollista

Kerroin vain, ettei sakkoja merkitä rikosrekisteriin eli kerroin, miten asia menee säännösten mukaan. Voit tietysti tulkita asian miten haluat, mutta tästä oli kyse. Kun monilla on virheellinen käsitys, mitä rikosrekisteriin merkitään, halusin sen oikaista. Fransin tuomioon en sen kumnemmin ole perehtynyt enkä siihen ottanut kantaa 

Vierailija
1460/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukavaa tausta katsottavaa tämä oli. Jos alkupään jaksoissa Fransia oli paljon niin muutamassa viimeisessä jaksossa oli lähinnä sivuosassa. Unohdin melkein hänenkin mukana olon. 

Kyllä fän oli joka jaksossa paljon esillä. Victoria oli joka jaksossa tosi vähän. Vähiten koko porukasta.

Hänellä ei oikein ollut mitään annettavaa, muilla mielenkiintoinen elämä

Millainen elämä pitäisi lukiolaisella olla? Vanhemmat on töissä, itse käy koulua. Se on varmaan pääasia nyt. 

Harrastaa siis tanssia, treenit voi olla aika raskaita, jos haluaa tuloksia. On matkustellut, tapaa varmaan kavereita, kotona on koira, josta täytyy pitää omalta osaltaan huolta, 

Isänsä kanssa on ollut Julkkisten tietotoimisto-ohjelmassa ja sukuaan käyvät tapaamassa Kolumbiassa. Viettävät myös aikaa keskenään paljon. Esko järjestää tapahtumaa.

Tavalliset Tukholman risteilyt on tehty varmaankin moneen kertaan ja onhan kaikenlaista, mistä ei täällä kukaan tiedä mitään, eikä sitä missä hän liikkuu.

Muutaman minuutin perusteella hänellä on "tylsä elämä eikä mitään annettavaa".

Miksei muuta sitten näyttänyt, kuin sitä pinnallista turhamaisuutta? Fanny kuvasi juoksukisoja ja treenejä, raskasta sekin on. Julkkisten tietotoimisto? Kolumbia? Menneisyyttä kuten menestys tanssikisoissa. Ja eikö ohjelmassa ollut tarkoitus tämä hetki?  Tukholman risteilyt? Kyllä nyt on taas epätoivoista settiä sulta. Katsos kun katsojalla ei ole muuta mistä muodostaa kuva kuin se, mitä henkilö kuvaa ja näyttää. Sillä perusteella se mielipide muodostuu eikä kuvittelemalla. Nähdyn perusteella tylsä, pinnallinen elämä,jossa merkkituotteet tärkeitä. 

Oli kyse "tylsästä elämästä". On ollut kaikkea, ja on varmaan nykyäänkin. Miksi sinä haluat häntä tentata koko ajan. Tuo nyt on anti hänen osaltaan, ja se siitä. Jos joku näyttää kieltä ja elvistelee merkkituotteilla, niin siirry seuraavaan ja unohda. Älä tuhlaa aikaasi moiseen.

😆 mitä ihmeen tenttaamista on toteama, että ohjelmassa esitetyn perusteella se mielikuva tulee? Sehän on ainoa fakta, se mitä hän näytti. 

No nyt se on nähty, ettei sieltä mitään tule, joten miksi pitää moneen kertaan kysellä täällä "Miksi ei näytä tanssimista, miksi ei näytä treenaamista, miksi ei puhu espanjaa, miksi ei ole muita tai Esko siellä", ei se tee mitään, ja triljoonaan kertaan kieli kieli kieli ja ne kynnet. 

Alkaa jo tuntua siltä, että haukuttava materiaali ei riitä, ja se ottaa päähän. Siellä on muita kivoja tyyppejä, tuon voi sivuuttaa kokokaan, kuten moni on jo älynnyt tehdäkin.

Ja taisihan se itsekin ilmoittaa ettei aio näyttää mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan