Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (1533)
Vierailija kirjoitti:
Elokapina on erittäin vaarallinen äärivasemmistolainen antisemitistinen terroristijärjestö.
Eikä todellisuudessa ole ollenkaan luonnon puolella. Päinvastoin.
Pitää muistaa eloapinoiden perustaja on tuomittu Britannissa viiden (5) vuoden ehdottomaan vankeustuomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victorialla koko ajan kieli pihalla kuin vähä-älyisellä ja näytti kolmea sormea seurusteltuaan 7 kk poikkiksen kanssa. Jep.
Lapsihan tuo on vielä
Ei ikänsä puolesta. Teini hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa Meriläisen lapsi Frans Frangén: Rikostuomio
en välttämättä kutsu kasvastusta kovin onnistuneeksi kun 20-vuotiaalla rikosrekisteri
Frans sai sakot, niitä ei merkitä rikosrekisteriin.
Sakkorekisteri hänellä jo on.
Niin on varmaan ihan jokaisella ihmisellä varsinkin jos autoilee. Aika monet itsekin napsinut.
Sakkorekisteri :))) vähän nauran tälle.
Mikä ongelma jos ne kiltisti makselee?
Jokohan sanoi että jos veronsa ja laskunsa makselee ni on täydellinen. Eli olen :)))
Kansainvälisen Extinction Rebellion -liikkeen perustaja Roger Hallam esiintyi vuonna 2020 Venäjän valtion omistamalla RT-kanavalla (Russia Today).
Haastattelussa Hallam kehotti länsimaisia nuoria nousemaan kapinaan ja arvosteli edustuksellista demokratiaa.
hehee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen mummo, ja ihan pihalla jo aivan kaikesta, niin joku ei mummo saa selittää minulle seuraavan selkokielellä. Jos ihminen ei halua olla julkisuudessa ja on nuori. Niin, niin eikö yli 12-vuotiaan mielipiteelle anneta mitään arvoa. Luulisi, että jos henkilö ei ole täysi-ikäinen, niin vanhempien pitäisi allekirjoittaa suostumus.
Itse ainakin vetoaisin siihen, että olen yli 12-vuotias ja minua ei kuvata mistään suunnasta. Ei nyt eikä koskaan. Onhan se harmillista, että ihminen laitetaan julkisuuteen, vaikka selvästi kertoo ettei hän halua. Voidaanko kenestä tahansa tehdä julkisuuden henkilö, välittämättä omasta tahdosta. Ei minun mielestäni.
Esko ja Marttiina saisivat kyllä nyt avata tätä. Ehkä jonkun podijakson aihe?
Mutta vähän on tullut sellainen vaikutelma, että siellä on myös Anne tyrkkinyt aikoinaan lapsiaan julkisuuteen, ja Esko Marttiinaa.
Näyttäköön he siellä julkisuudessa ihan kaiken, mitä haluavatkaan. Mutta jättäköön rauhaan heidät, jotka sinne eivät halua. Jos selvällä suomella sanoo, en halua. Niin ainakin minä ymmärsin tämän lauseen. Itse en kirjoittaisi nimeä lupalappuun. Itse miettisin, miksi ne lakipykälät henkilöä kiinnostavat.
Lait alkaa perustuslaista ja lapsella on oikeuksia kehityksensä mukaisesti, joten 15-vuotiaalla oikeus sanoa, ette kuvaa, ette haastattele. Jos joku muu ehdottelee, että kyllä me sinusta nyt tällainen mielikuva annetaan. Niin ei viisasta.
Sorry, mutta Victoria kuvasi itse itseään. Hän itse antoi sen kuvan mikä tuosta muodostui. Ei halua julkisuutta=ei osallistu tuollaiseen. Yksinkertaista.
Elokapinan kaltaiset länsimaiset kansanliikkeet ovat Venäjälle "äärimmäisen kiinnostavia". Autoritaariset valtiot voivat pyrkiä hyödyntämään yhteiskunnallisia kiistoja luodakseen epävakautta ja polarisaatiota länsimaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa Meriläisen lapsi Frans Frangén: Rikostuomio
en välttämättä kutsu kasvastusta kovin onnistuneeksi kun 20-vuotiaalla rikosrekisteri
Frans sai sakot, niitä ei merkitä rikosrekisteriin.
Niin ja taisi tulla aktivismista luonnon puolesta. Arvostan.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin ärsyttää homppelit ja niiden neiti-olemus. Jorma ja Sami, Sauli ja Sergey(ällöttävin), se yksi maajussille morsiamessa ollut(superällötys myös).
Janne Puhakka oli miellyttävä. Nyt Fransista tykkään. Hänellä on kaunis äänikin eikä kimitä.
Mista ihmeesta paattelit etta Frans on homo? Ihme kasitys ylipaataan homoista, onko esim Heated Rivalryn Connor Storriella "neitiolemus"?
Sanoi olevansa gey. Eikö se sitä tarkoita?
Temosia jaksan katsoa, muut kelaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin ärsyttää homppelit ja niiden neiti-olemus. Jorma ja Sami, Sauli ja Sergey(ällöttävin), se yksi maajussille morsiamessa ollut(superällötys myös).
Janne Puhakka oli miellyttävä. Nyt Fransista tykkään. Hänellä on kaunis äänikin eikä kimitä.
Mista ihmeesta paattelit etta Frans on homo? Ihme kasitys ylipaataan homoista, onko esim Heated Rivalryn Connor Storriella "neitiolemus"?
"Gey", okei sitten. Minusta Frans ei tieda itsekaan mika on ja se on ihan ok. Vahan pintaliitajan oloinen tyyppi joka promoaa puolivillaisesti pinnalla olevia "hyvia asioita" sen enempaa niita miettimatta tai niihin sitoutumatta. Jannaa nahda mihin suuntaan kehittyy vanhetessaan.
Niin tavallaan kiinnostava kuin Nepot ohjelmana onkin, taalla vauva fi:ssa koko mahdollisuuden keskustella aiheesta syvallisemmin on pilannut ihan yksittainen/yksittaiset Martina Aitolehden vihaajat jotka kohdistavat hyokkayksen hanen lapselliseen teinityttareensa, vahan vois olla armoa.
Joten siirrynkin lempiteemaani eli hyvinkasvatettujen Temosten lasten oletettuun ihanuuteen. Minulla on outoja muistoja vuuosien varrelta suomalaisesta lastenkasvatuksesta. Jussi Halla-ahon vaimo Hilla selitti takavuosina kuinka kiukuttelevat lapset lukitaan komeroon tekemisiaan miettimaan. Tata aika laajalti paheksuttiin ja niin tein itsekin koska vuosikymmenia sitten lapsena koin samaa rangaistusta. Ei se minua opettanut, muistan vaan edelleen sen hataannyksen mita se synnytti.
Temoset korostivat takavuosina lukuisissa haastatteluissa kuinka ovat tiukkoja kasvattajia. Oli esim tallainen juttu etta kun lapset eivat osanneet kayttaytya lomamatkalla hotellissa lahdettiin toiselta puolen Suomea kesken loman ajamaan takaisin kotiin. Tapahtui kuulemma useammin kuin kerran. Onko nuo lapset pelolla kasvatettuja, kay mielessa? En jaksa ihastella tuollaisia metodeja, kyllahan silla saa ulkonaisesti hyvin kayttaytyvia ja tottelevaisia lapsia mutta saako aitoa rakkautta ja kunnioitusta vanhempana. Minusta lapsia pitaa myos kuunnella eika vain soveltaa autoritaarista komentoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan. Kuulin väärin. Tää termistö on minulle vieras muutenkin. Piti oikein tarkistaa. Jaksossa 1 kohdassa 8.13 sanoo olen itsekkiin kväär(en ole ikinä kuullut sanaa ennen).
Kuka osaa sanoa, mitä Frans tuolla tarkoittaa?
Onneksi Elokapinan porukka tottelee Super-Soakeria ja virtsatäytettä
Olisiko osasyy se, että kun kuvasivat tuota niin Esko oli siellä kesäteatterissa koko kesän melkeen. Tai sit Esko on sanonut että tää on sun juttu eikä ole edes halunnut mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko osasyy se, että kun kuvasivat tuota niin Esko oli siellä kesäteatterissa koko kesän melkeen. Tai sit Esko on sanonut että tää on sun juttu eikä ole edes halunnut mukaan.
niin siis tämä sille kommentoijalle joka ihmeteli miksei Eskoa näkynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan. Kuulin väärin. Tää termistö on minulle vieras muutenkin. Piti oikein tarkistaa. Jaksossa 1 kohdassa 8.13 sanoo olen itsekkiin kväär(en ole ikinä kuullut sanaa ennen).
Eli queer, se on todella laaja termi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli queer, se on todella laaja termi..
Mitä sillä tarkoittaa?
Tuossa niista Temosten kasvatusmetodeista, taytyy hattua nostaa kun lahdetaan koko perhe lomalta kesken vain koska "halutaan antaa opetus kiukutteleville lapsille" :( tyhmempi ehka yrittaisi ekaksi selvittaa mista lasten kiukuttelu johtuu? https://www.voice.fi/podcast/a-190866
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö M jossain sanonut, että antoi tytöille oman pankkikorttinsa viime jouluna, et ostakaa mitä haluatte.
Miten noilla on niin paljon rahaa, jos Kaivarin vieressä asutaan, kuten ohjelmassa tyttö sanoi ja kolmio ilmeisesti kyseessä.
Kallis asunto ja 2 teiniä, rotu koira.
Tienaako valmennuksilla näin hyvin?!?
rotukoira
Vuokrakämppä ja bisnekset miinuksella.
Jos katsoo verotiedot, yritykset kyntää.
Kaikki mikä kiiltää ei ole kultaa.
Rahalla lapsille paikkaa poissaoloja kotoa.
Ei hätää. Nyt värkätään Viktoriasta lapsitähteä.
Onhan hän ollut jo lapsimallina, kun Citymarketissa näin aikoinaan ison kuvan tästä tytöstä kosmetiikaosastolla.
Olikohan iberon mainos 🤔
Tarkoitatko Liberon?
...kosmetiikkaosastolla...
Enpä tiennyt että sieltä löytyy vaipat nykyisin. Ne uusii kauppoja kokoajan ei mitään enää löydä
Tätä minäkin ihmettelin. Jollekin on mahdotonta kuvitella että Victoria olisi huolittu johonkin mainostamaan jotain, kosmetiikkaosastolle. Viha ei anna näköjään rauhaa. Se kalvaa sisintä.
No mitä se victoria mainosti kosmetiikkaosastolla?
Hän oli iberon mallina pienenä.
aurinkolaseja,pompuloita,pantoja jne ...
Iso kuva oli cittarissa silloin missä tällä oli iberon tuotteita hiuksissa.
Hän antaa nyt mielikuvan itse. Seuraavana Tyrkyt ja Tempparit.
Vanhempana olisin valvonut enemmän.