Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (1577)

Vierailija
1421/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukavaa tausta katsottavaa tämä oli. Jos alkupään jaksoissa Fransia oli paljon niin muutamassa viimeisessä jaksossa oli lähinnä sivuosassa. Unohdin melkein hänenkin mukana olon. 

Kyllä fän oli joka jaksossa paljon esillä. Victoria oli joka jaksossa tosi vähän. Vähiten koko porukasta.

Hänellä ei oikein ollut mitään annettavaa, muilla mielenkiintoinen elämä

Millainen elämä pitäisi lukiolaisella olla? Vanhemmat on töissä, itse käy koulua. Se on varmaan pääasia nyt. 

Harrastaa siis tanssia, treenit voi olla aika raskaita, jos haluaa tuloksia. On matkustellut, tapaa varmaan kavereita, kotona on koira, josta täytyy pitää omalta osaltaan huolta, 

Isänsä kanssa on ollut Julkkisten tietotoimisto-ohjelmassa ja sukuaan käyvät tapaamassa Kolumbiassa. Viettävät myös aikaa keskenään paljon. Esko järjestää tapahtumaa.

Tavalliset Tukholman risteilyt on tehty varmaankin moneen kertaan ja onhan kaikenlaista, mistä ei täällä kukaan tiedä mitään, eikä sitä missä hän liikkuu.

Muutaman minuutin perusteella hänellä on "tylsä elämä eikä mitään annettavaa".

Miksei muuta sitten näyttänyt, kuin sitä pinnallista turhamaisuutta? Fanny kuvasi juoksukisoja ja treenejä, raskasta sekin on. Julkkisten tietotoimisto? Kolumbia? Menneisyyttä kuten menestys tanssikisoissa. Ja eikö ohjelmassa ollut tarkoitus tämä hetki?  Tukholman risteilyt? Kyllä nyt on taas epätoivoista settiä sulta. Katsos kun katsojalla ei ole muuta mistä muodostaa kuva kuin se, mitä henkilö kuvaa ja näyttää. Sillä perusteella se mielipide muodostuu eikä kuvittelemalla. Nähdyn perusteella tylsä, pinnallinen elämä,jossa merkkituotteet tärkeitä. 

Epätoivoista settiä? Oletkohan nyt vähän turhan vakavissasi tuon asian kanssa? Koostan vain kaikenlaisia mahdollisuuksia, kun väität, että elää tylsää elämää. Jospa vaikka nauttiikin tylsyydestä? Meitä on monenlaisia. Ja tosiaan muutama minuutti, jonka perusteella ei voi sanoa mitään.

Kertoo kesätöitäkin tehneensä, eli ei ole kesälomaa maannut laiskana. Äitinsä varmasti huolehtii että lapset liikkuvat. 

Monesti penskat myös esim. leipoo ja kokkaileekin kotona, sekin on omanlaisensa harrastus. Jos ei halua kertoa ja näyttää mitään, niin se on hänen ongelmansa.

Juu, no kysytään sulta, että miten se olisi sun ongelma, että sarjan perusteella pinnallinen ihminen? Ero sun juttuihin on se, että toi pinnallisuus, merkkituotteiden tärkeys on hänen itsensä kuvaama. Muu sisältö mitä ei näytetty, on sitten sitä mielikuvitusta. Jos yritetään pysyä faktoissa, niin faktat on ohjelmassa nähty. 

Koko likan esiintyminen oli suoraa kopiota äitinsä instasta. Noinhan ne influensserit siellä maukuu.

Likka ei ollut tajunnut, että tuossa ohjelmassa olisi ollut mahdollisuus näyttää ja kertoa vaikka mitä.

Vierailija
1422/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helga, Frans ja Viljami ovat ihan huippuja. Victoria on …no, niin nuori. 
Fanni taas on sellanen joka tulee tippumaan korkealta ja kovaa. 

Fanny on upea, tulee menemään pitkälle.

Perus pissis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva ohjelma, tuli katsottua kaikki jaksot putkeen. Lapset ovat kyllä ihan vanhempiensa tuotoksia, se tuli ainakin todettua. 

Hieman ihmettelen, miksi Esko ja Martina päästivät tyttäensä ohjelmaan, eivätkä halua suojella häntä. Viktoria oli aivan lapsi, antoi itsestään pinnallisen kuvan, kaikki ne naaman vääntelyt, kynsien heilutukset ja ihan idiootilta kuulostavat pölinät eivät ainakaan julkisuuskuvaa paranna, päinvastoin. Toisaalta surullista, ettei lapsella ole mitään muuta annettavaa tai sanottavaa kuin esitellä, minkä merkkisiä vaatteita tai koruja on päällä. Kertoo paljon lapsen lisäksi vanhempien arvomaailmasta. 

Eskohan hänet oli sinne tyrkännyt. Varmaan kuvitellut, että kaikki ihastuu heti hänen prinsessaansa timantteineen.

Vierailija
1424/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ärsyttää homppelit ja niiden neiti-olemus. Jorma ja Sami, Sauli ja Sergey(ällöttävin), se yksi maajussille morsiamessa ollut(superällötys myös).

Janne Puhakka oli miellyttävä. Nyt Fransista tykkään. Hänellä on kaunis äänikin eikä kimitä.

Miellyttävä ääni ja selvästi tosi hyvä tyyppi. Aktiivinen yhteiskunnallisissa asioissa, opinnot, harrastus  taekwondo jne. Todella hyvä tyyppi. Samoin Temoset. Eivät kerskakuluta, arvostavat luontoa, eläimiä jne. Todella upeita nuoria. 

Minusta taas Fransilta puuttui sisältö. Pinnallisesti kiva, mutta ihan höttöä sisältä. Yhteiskunnallinen sanoma oli suoraan pöllitty Gretalta. Ja me aikuiset tiedetään jo, kuinka sekaisin se tytteli on.

Vierailija
1425/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukavaa tausta katsottavaa tämä oli. Jos alkupään jaksoissa Fransia oli paljon niin muutamassa viimeisessä jaksossa oli lähinnä sivuosassa. Unohdin melkein hänenkin mukana olon. 

Kyllä fän oli joka jaksossa paljon esillä. Victoria oli joka jaksossa tosi vähän. Vähiten koko porukasta.

Millainen elämä pitäisi lukiolaisella olla? Vanhemmat on töissä, itse käy koulua. Se on varmaan pääasia nyt. 

Harrastaa siis tanssia, treenit voi olla aika raskaita, jos haluaa tuloksia. On matkustellut, tapaa varmaan kavereita, kotona on koira, josta täytyy pitää omalta osaltaan huolta, 

Isänsä kanssa on ollut Julkkisten tietotoimisto-ohjelmassa ja sukuaan käyvät tapaamassa Kolumbiassa. Viettävät myös aikaa keskenään paljon. Esko järjestää tapahtumaa.

Tavalliset Tukholman risteilyt on tehty varmaankin moneen kertaan ja onhan kaikenlaista, mistä ei täällä kukaan tiedä mitään, eikä sitä missä hän liikkuu.

Miksei muuta sitten näyttänyt, kuin sitä pinnallista turhamaisuutta? Fanny kuvasi juoksukisoja ja treenejä, raskasta sekin on. Julkkisten tietotoimisto? Kolumbia? Menneisyyttä kuten menestys tanssikisoissa. Ja eikö ohjelmassa ollut tarkoitus tämä hetki?  Tukholman risteilyt? Kyllä nyt on taas epätoivoista settiä sulta. Katsos kun katsojalla ei ole muuta mistä muodostaa kuva kuin se, mitä henkilö kuvaa ja näyttää. Sillä perusteella se mielipide muodostuu eikä kuvittelemalla. Nähdyn perusteella tylsä, pinnallinen elämä,jossa merkkituotteet tärkeitä. 

No tämänkin takia sitä tositeeveeseen osallistumista olisi ehkä kannattanut siirtää parilla vuodella eteenpäin, että olisi ollut samalla viivalla kuin muut osallistujat. Mutta mun mielestä siellä oli toinen samanlainen turhake se Viljami, jolla ei ollut oikein mitään annettavaa, kun tulevaisuus ei ollut vielä auennut millään lailla, kun businekset meni mönkään, eikä räppärin ura ollut lähtenyt käyntiin, ja tyttöystäväkin heitti pois. Ja armeijankin ihan kaikki tietää paikaksi, missä on kylmä ja liian vähän ruokaa. Eikä kukaan edes tiennyt häntä tai hänen vanhempiaan.

Kaikki me vähän vanhemmat kyllä tiedetään Viljamin vanhemmat.

Ehkä Viktoria ei osaa tehdä kunnon kontenttia, seurasin Martinaa jonkin aikaa mutta se oli aika tylsää. Smoothie, sali, pyöräily, pistokset.

Lapsi ottaa vanhemmilta mallia. Esko kyllä promoaa tyttöä joka paikkaan, vähän hävettää.

Vierailija
1426/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva ohjelma, tuli katsottua kaikki jaksot putkeen. Lapset ovat kyllä ihan vanhempiensa tuotoksia, se tuli ainakin todettua. 

Hieman ihmettelen, miksi Esko ja Martina päästivät tyttäensä ohjelmaan, eivätkä halua suojella häntä. Viktoria oli aivan lapsi, antoi itsestään pinnallisen kuvan, kaikki ne naaman vääntelyt, kynsien heilutukset ja ihan idiootilta kuulostavat pölinät eivät ainakaan julkisuuskuvaa paranna, päinvastoin. Toisaalta surullista, ettei lapsella ole mitään muuta annettavaa tai sanottavaa kuin esitellä, minkä merkkisiä vaatteita tai koruja on päällä. Kertoo paljon lapsen lisäksi vanhempien arvomaailmasta. 

Hän siis eläytyy kameralle, nuoren tyylisesti. Kauniit kädet ja käsien liikkeet.

Miettikää, miten tylsää olisi, kun hän istuisi patsaana puhuen kameralle. Sellainen sopii uutistenlukijalle.

Kauniit kädet ja käsien liikkeet? Huh hellettä. kaukana kauniista. 

Auts. Nyt on kyllä sakeeta settiä. Kädet tosiaan puhui omaa kieltään. Luuli olevansa joku Beyonce.

Vierailija
1427/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen mummo, ja ihan pihalla jo aivan kaikesta, niin joku ei mummo saa selittää minulle seuraavan selkokielellä. Jos ihminen ei halua olla julkisuudessa ja on nuori. Niin, niin eikö yli 12-vuotiaan mielipiteelle anneta mitään arvoa.  Luulisi, että jos henkilö ei ole täysi-ikäinen, niin vanhempien pitäisi allekirjoittaa suostumus.

Itse ainakin vetoaisin siihen, että olen yli 12-vuotias ja minua ei kuvata mistään suunnasta. Ei nyt eikä koskaan. Onhan se harmillista, että ihminen laitetaan julkisuuteen, vaikka selvästi kertoo ettei hän halua. Voidaanko kenestä tahansa tehdä julkisuuden henkilö, välittämättä omasta tahdosta. Ei minun mielestäni.

Vierailija
1428/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus pissis

Arvasin Fannyn pissikseksi, jota äiti kanssa tyrkkii framille. Sitähän se on ollut jo naistenlehdissä. Mutta ne urheiluosuudet oli positiivinen yllätys. Ja osasi kertoa mukavasti Nykin matkastaan. Ja oli muuten ainoa, joka pohti tv-sarjan teemaa ääneen. Tuostakin saisi ihan kelpo ihmisen, jos erottaisi äidistään.

Vierailija
1429/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen mummo, ja ihan pihalla jo aivan kaikesta, niin joku ei mummo saa selittää minulle seuraavan selkokielellä. Jos ihminen ei halua olla julkisuudessa ja on nuori. Niin, niin eikö yli 12-vuotiaan mielipiteelle anneta mitään arvoa.  Luulisi, että jos henkilö ei ole täysi-ikäinen, niin vanhempien pitäisi allekirjoittaa suostumus.

Itse ainakin vetoaisin siihen, että olen yli 12-vuotias ja minua ei kuvata mistään suunnasta. Ei nyt eikä koskaan. Onhan se harmillista, että ihminen laitetaan julkisuuteen, vaikka selvästi kertoo ettei hän halua. Voidaanko kenestä tahansa tehdä julkisuuden henkilö, välittämättä omasta tahdosta. Ei minun mielestäni.

Esko ja Marttiina saisivat kyllä nyt avata tätä. Ehkä jonkun podijakson aihe?

Mutta vähän on tullut sellainen vaikutelma, että siellä on myös Anne tyrkkinyt aikoinaan lapsiaan julkisuuteen, ja Esko Marttiinaa.

Vierailija
1430/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menee sitten tuollaiseen ohjelmaan, jos ei halua olla siinä? Ja ketään muita perheestä ei saa kuvata? Päällimmäisenä jäi kuva pissiksestä, joka esittelee asujaan ja näyttää kieltä.

Yksi kohtaus oli juttu kuntosalista, josta kertoessaan melkein itki, kun painot olivat tippuneet kovaa ja kaikki muka olivat kiinnittäneet huomiota. Kaiken keskellä ehkä huono itsetunto hänellä. 

Taitaa olla herkkä ja koviksen rooli on sen yleisin hoitotapa, ja keino peitellä. Jotkut puree kynsiään, osa näyttää keskaria tai kieltä. Itsetunto kehittyy matkan varrella. 

Pohjalla on peruskiltti tyttö, joillain kestää pitempään se itsevarmuuden saavuttaminen ja mielen tasapaino. Toiset ovat levottomia koko ikänsä.

Nyt on pakko kysyä, että minkä ihmeen takia hän lähti mukaan tuohon ohjelmaan. Ja miksi valikoitui turhamainen pinnallisuus eikä esim se herkkä puoli. 

Sivusta: en ko tytön mahdollisesta herkkyydestä osaa sanoa juuta enkä jaata mutta jos epävarma ihminen peittelee herkkyyttään kovista esittämällä ei sellainen sitä yhtäkkiä suurelle yleisölle paljasta videoillansa. Päinvastoin.

Vierailija
1431/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ärsyttää homppelit ja niiden neiti-olemus. Jorma ja Sami, Sauli ja Sergey(ällöttävin), se yksi maajussille morsiamessa ollut(superällötys myös).

Janne Puhakka oli miellyttävä. Nyt Fransista tykkään. Hänellä on kaunis äänikin eikä kimitä.

Miellyttävä ääni ja selvästi tosi hyvä tyyppi. Aktiivinen yhteiskunnallisissa asioissa, opinnot, harrastus  taekwondo jne. Todella hyvä tyyppi. Samoin Temoset. Eivät kerskakuluta, arvostavat luontoa, eläimiä jne. Todella upeita nuoria. 

Franssilla on luontaista lahjakkuutta esiintymiseen. Varmasti isän peruja, koska en muista äitinsä kuin huutaneen, itkeneen tai käkättäneen julkisuudessa. Siis koomikkoisä on esiintynyt asiallisemmin julkisuudessa kuin poliitikkoäiti. Ei ihme, että se äidin poliittinen ura on loppunut, ja äidin on täytynyt siirtyä Fransin taustavaikuttajaksi.

Vierailija
1432/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet julkisuuden henkilöt suojelevat lapsiaan, esim Pimiä, Kataja hyviä esimerkkejä. Voivat itse aikuisena päättää omasta elämästä. 

Vierailija
1433/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esko ja Marttiina saisivat kyllä nyt avata tätä. Ehkä jonkun podijakson aihe?

Mutta vähän on tullut sellainen vaikutelma, että siellä on myös Anne tyrkkinyt aikoinaan lapsiaan julkisuuteen, ja Esko Marttiinaa.

Aikoinaan pääsi julkuksi ilman kontenttia. Nyt on niin paljon tyrkkyjä tyrkyllä - kiitos somen - että ei enää onnistu. Menee suoraan Seiska-osastolle.

Vierailija
1434/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet julkisuuden henkilöt suojelevat lapsiaan, esim Pimiä, Kataja hyviä esimerkkejä. Voivat itse aikuisena päättää omasta elämästä. 

Ja saavat kasvaa rauhassa omaksi itsekseen.

Vierailija
1435/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus pissis

Arvasin Fannyn pissikseksi, jota äiti kanssa tyrkkii framille. Sitähän se on ollut jo naistenlehdissä. Mutta ne urheiluosuudet oli positiivinen yllätys. Ja osasi kertoa mukavasti Nykin matkastaan. Ja oli muuten ainoa, joka pohti tv-sarjan teemaa ääneen. Tuostakin saisi ihan kelpo ihmisen, jos erottaisi äidistään.

Fanny teki kivaa sisältöä, Frans näytti aktiivisuuden, Helga luonnonlapsi, ihana ja Viljami nuoren miehen haaveet. Tykkäsin kaikista.

Vierailija
1436/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frans on suorastaan hurmaava tapaus!

Hän tulee kyllä pärjäämään hyvin. 🤩💕

Hassuttelee, mutta silti fiksu ja tasapainoinen ja ennenaikkea  iloinen.

Temoset aivan ihastuttavia jukolauta!😆😍

Fransilla on aivan isänsä näköinen leveä hymy.

Vierailija
1437/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämänkin takia sitä tositeeveeseen osallistumista olisi ehkä kannattanut siirtää parilla vuodella eteenpäin, että olisi ollut samalla viivalla kuin muut osallistujat. Mutta mun mielestä siellä oli toinen samanlainen turhake se Viljami, jolla ei ollut oikein mitään annettavaa, kun tulevaisuus ei ollut vielä auennut millään lailla, kun businekset meni mönkään, eikä räppärin ura ollut lähtenyt käyntiin, ja tyttöystäväkin heitti pois. Ja armeijankin ihan kaikki tietää paikaksi, missä on kylmä ja liian vähän ruokaa. Eikä kukaan edes tiennyt häntä tai hänen vanhempiaan.

Kaikki me vähän vanhemmat kyllä tiedetään Viljamin vanhemmat.

Ehkä Viktoria ei osaa tehdä kunnon kontenttia, seurasin Martinaa jonkin aikaa mutta se oli aika tylsää. Smoothie, sali, pyöräily, pistokset.

Lapsi ottaa vanhemmilta mallia. Esko kyllä promoaa tyttöä joka paikkaan, vähän hävettää.

Kuinka vanha pitää olla tietääkseen? Olen 55 enkä tiedä.

Vierailija
1438/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frans on suorastaan hurmaava tapaus!

Hän tulee kyllä pärjäämään hyvin. 🤩💕

Hassuttelee, mutta silti fiksu ja tasapainoinen ja ennenaikkea  iloinen.

Temoset aivan ihastuttavia jukolauta!😆😍

Fransilla on aivan isänsä näköinen leveä hymy.

Muttei isänsä käytöstapoja ja älykkyyttä.

Vierailija
1439/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas Fransilta puuttui sisältö. Pinnallisesti kiva, mutta ihan höttöä sisältä. Yhteiskunnallinen sanoma oli suoraan pöllitty Gretalta. Ja me aikuiset tiedetään jo, kuinka sekaisin se tytteli on.

Katselin jaksot vähän puolihuolimattomasti, mutta:

Ajattelin itsekin, että kuinkahan syvällisesti Frans on asioita miettinyt vai onko esim. Elokapinassa mukana vain sen trendikkyyden takia.  Samoin kuntavaalit, mikä hänen agendansa oli.

Tosin eihän näissä lyhyissä ohjelmapätkissä ehditä kovin syvälle menemään ja nuorihan Franskin on. Pääsi kuitenkin opiskelemaan ja vaikuttaa aktiiviselta tyypiltä, ehkä se sanomakin siitä syvenee!

Vierailija
1440/1577 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista paskaa meille telkkarista nykyään tuutataan. Ylen ohjelma joten en ullatu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi