Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.
Syitä:
Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.
POP-kulttuurin vaikutus:
Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly
Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana.
Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.
Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.
Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään
(luojan kiitos).
Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin.
Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.
Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.
Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.
Martiina on niin kaunis
Kaunistuu vain vuosi vuodelta ja vaalea tukka on nappi valinta.
Täällä on selkeästi erään omainen aktiivinen;)
Vierailija kirjoitti:
Martiina on niin kaunis
Kaunistuu vain vuosi vuodelta ja vaalea tukka on nappi valinta.
Samaa mieltä, super kaunis ja suloinen on tytärkin.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Martiina on niin kaunis
Kaunistuu vain vuosi vuodelta ja vaalea tukka on nappi valinta.
Hyvä provo, paitsi, että helppo
Vierailija kirjoitti:
Täällä on selkeästi erään omainen aktiivinen;)
Jep. Ja eipä kovin hyvinvoivalta vaikuta. Katkeraa riidanhaastamista ja pitkiä kirjoituksia täynnä kaunaa. Selvästi kadehtii Temosia.
Kun kirjoitetaan kommentti jossa kerrotaan mitä Eskon stooreista on tullut esille niin tämä yksi tunnettu hyväkäs täällä väittää että selvästi lähipiiriläinen kun tietää noin paljon asioista. Kertokaan miten tuo asia pitäisi tuoda esille että ei väitettäisi lähipiiriläiseksi? Asiat mitkä kirjoitettiin on nähty Eskon stooreista. Nytkö se hyväkäs kuvittelee jo että Eskolla on vai yksi seuraaja joka näkee Eskon stoorit ja se olisi heidän lähipiiristä.
Siis apua ja aikuisten oikeestiko???
Vierailija kirjoitti:
Kun kirjoitetaan kommentti jossa kerrotaan mitä Eskon stooreista on tullut esille niin tämä yksi tunnettu hyväkäs täällä väittää että selvästi lähipiiriläinen kun tietää noin paljon asioista. Kertokaan miten tuo asia pitäisi tuoda esille että ei väitettäisi lähipiiriläiseksi? Asiat mitkä kirjoitettiin on nähty Eskon stooreista. Nytkö se hyväkäs kuvittelee jo että Eskolla on vai yksi seuraaja joka näkee Eskon stoorit ja se olisi heidän lähipiiristä.
Siis apua ja aikuisten oikeestiko???
Eipä taida auttaa vaikka kääntäisi asian selkokielelle, joten ei muuta kuin pitää nostaa kädet pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.
Syitä:
Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.
POP-kulttuurin vaikutus:
Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly
Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana.
Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.
Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.
Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään
(luojan kiitos).
Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin.
Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.
Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.
Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.
Onko teidän teinitkin haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä vai sinä äitinä vain?
Vierailija kirjoitti:
Kun kirjoitetaan kommentti jossa kerrotaan mitä Eskon stooreista on tullut esille niin tämä yksi tunnettu hyväkäs täällä väittää että selvästi lähipiiriläinen kun tietää noin paljon asioista. Kertokaan miten tuo asia pitäisi tuoda esille että ei väitettäisi lähipiiriläiseksi? Asiat mitkä kirjoitettiin on nähty Eskon stooreista. Nytkö se hyväkäs kuvittelee jo että Eskolla on vai yksi seuraaja joka näkee Eskon stoorit ja se olisi heidän lähipiiristä.
Siis apua ja aikuisten oikeestiko???
Hyväkäs, hyväkäs, aikuisten oikeesti 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.
Syitä:
Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.
POP-kulttuurin vaikutus:
Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly
Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana.
Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.
Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.
Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään
(luojan kiitos).
Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin.
Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.
Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.
Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.
Onko teidän teinitkin haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä vai sinä äitinä vain?
Katkeraa ja kaunaista. Eikö sulla ole parempaa tekemistä kuin kiehua myrkyissäsi päivät pitkät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.
Syitä:
Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.
POP-kulttuurin vaikutus:
Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly
Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana.
Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.
Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.
Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään
(luojan kiitos).
Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin.
Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.
Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.
Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.
Onko teidän teinitkin haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä vai sinä äitinä vain?
Hienosti itse toit Martinan. Tuossahan ei nimiä mainittu. Hävettääkö suakin se valkoinen farkkutakki missä oli isoilla mustilla kirjaimilla merkki? On se kieltämättä nolo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.
Syitä:
Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.
POP-kulttuurin vaikutus:
Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly
Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana.
Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.
Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.
Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään
(luojan kiitos).
Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin.
Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.
Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.
Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.
Onko teidän teinitkin haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä vai sinä äitinä vain?
Katkeraa ja kaunaista. Eikö sulla ole parempaa tekemistä kuin kiehua myrkyissäsi päivät pitkät?
Et vastannut kuitenkaan kysymykseen eli onko ne teinisi mukana haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä, vai sinä äitinä vain. Vaikka teillä kuinka ostetaan laadukasta että merkit ei näy niin voi minkälainen äiti teidän lapsilla kuitenkin on. Martina ei ikinä alentuisi haukkumaan keskustelupalstoilla tuolla tavalla eikä tyttönsäkään. Se on varma se. Jo yksin se asia tekee hänestä paljon paremman ihmisen ja äidin, kuin haukkujansa. 979
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.
Syitä:
Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.
POP-kulttuurin vaikutus:
Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly
Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana.
Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.
Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.
Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään
(luojan kiitos).
Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin.
Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.
Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.
Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.
Onko teidän teinitkin haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä vai sinä äitinä vain?
Hienosti itse toit Martinan. Tuossahan ei nimiä mainittu. Hävettääkö suakin se valkoinen farkkutakki missä oli isoilla mustilla kirjaimilla merkki? On se kieltämättä nolo
Hienosti käytät suomi-palstallakin tuota samaa että "hienosti toit Martinan, nimiä ei mainittu" ja sitten samaan hengenvetoon kerrot että juuri tuosta takista kirjoitit aikaisemmin kun kehuskelit että teidän teineillä on laatuvaatteita mutta ei isot logot näy. Mutta siis se kysymys että onko ne teinitkin mukana haukkumassa Martinaa? Joskus kommentit on kuin teini-ikäisten koulukiusaajien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.
Syitä:
Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.
POP-kulttuurin vaikutus:
Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly
Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana.
Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.
Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.
Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään
(luojan kiitos).
Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin.
Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.
Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.
Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.
Onko teidän teinitkin haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä vai sinä äitinä vain?
Hienosti itse toit Martinan. Tuossahan ei nimiä mainittu. Hävettääkö suakin se valkoinen farkkutakki missä oli isoilla mustilla kirjaimilla merkki? On se kieltämättä nolo
Hienosti käytät suomi-palstallakin tuota samaa että "hienosti toit Martinan, nimiä ei mainittu" ja sitten samaan hengenvetoon kerrot että juuri tuosta takista kirjoitit aikaisemmin kun kehuskelit että teidän teineillä on laatuvaatteita mutta ei isot logot näy. Mutta siis se kysymys että onko ne teinitkin mukana haukkumassa Martinaa? Joskus kommentit on kuin teini-ikäisten koulukiusaajien.
Kauhavalla puukkojunkkareiden jälkeläiset häiritsee öisin Suviseura-aluetta. Pojasta polvi paranee, sanotaan, mutta onko noinkaan.
Trolli ilmiselvästi haluaa jatkaa ja ylläpitää Martinasta veivaamista. Motiivia en tiedä mutta ei kyllä vaikuta siltä että aidosti haluaisi tämän puolia pitää.
Vierailija kirjoitti:
Trolli ilmiselvästi haluaa jatkaa ja ylläpitää Martinasta veivaamista. Motiivia en tiedä mutta ei kyllä vaikuta siltä että aidosti haluaisi tämän puolia pitää.
Näin on. Jos on lähipiiriä (toivottavasti ei), niin syntyy väkisin vaikutelma, että haluaa negatiivisia kommentteja. Sehän toistelee monessa kommentissa aiemmin kirjoitettuja ja pistää itse vielä pahempaa tekosyyllä, että kun joku näin kuitenkin kirjoittaa. Ja ainoa, joka niin kirjoitti, on tuo trolli itse.
Kyllä tämä tyhjäpää tosiaan erottuu porukasta
Hän on vain kovin kateellinen ja katkera.