Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2683)

Vierailija
2661/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.

Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3

Varmasti moni ihailee tuollaista maalaiselämää mitä lapset ja nuoret ovat joskus eläneet. Harvat enää sellaista elävät eli jokin nostalgia nyt sitten elää täällä kommentoijissa. Verrataan kuvausten aikaan 15-vuotiaaseen tyttöön joka ilmeisesti ei kuitenkaan kerro ja näytä elämästään paljon mitään. Ja sitten kaikki kuvittelevat että se elämä on yhtä kuin mitä ohjelmassa näkyy. Tietenkin kommenttien suuntaan vaikuttaa se että tuon nuoren tytön vanhemmat, etenkin äitinsä perhe, niin heillähän on ihka oma vainoaja, joka täälläkin ketjussa häärää.  

Onko PAKKO joka kerta kun Temosista sanotaan positiivista olettaa että siinä samalla vihjaillaan ikäviä ja kritisoidaan jotain toista? Ja hyökätä alentamaan Temosia tai heitä jokta ihastelevat ko perhettä?

Hän on vain kovin kateellinen ja katkera.

Vierailija
2662/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.

Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.

Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään

(luojan kiitos).

Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin. 

Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.

Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.

Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martiina on niin kaunis 

Kaunistuu vain vuosi vuodelta ja vaalea tukka on nappi valinta.

Vierailija
2664/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on selkeästi erään omainen aktiivinen;)

Vierailija
2665/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martiina on niin kaunis 

Kaunistuu vain vuosi vuodelta ja vaalea tukka on nappi valinta.

Samaa mieltä, super kaunis ja suloinen on tytärkin.

ohis

Vierailija
2666/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martiina on niin kaunis 

Kaunistuu vain vuosi vuodelta ja vaalea tukka on nappi valinta.

Hyvä provo, paitsi, että helppo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2667/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on selkeästi erään omainen aktiivinen;)

Jep. Ja eipä kovin hyvinvoivalta vaikuta. Katkeraa riidanhaastamista ja pitkiä kirjoituksia täynnä kaunaa. Selvästi kadehtii Temosia.

Vierailija
2668/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjoitetaan kommentti jossa kerrotaan mitä Eskon stooreista on tullut esille niin tämä yksi tunnettu hyväkäs täällä väittää että selvästi lähipiiriläinen kun tietää noin paljon asioista. Kertokaan miten tuo asia pitäisi tuoda esille että ei väitettäisi lähipiiriläiseksi? Asiat mitkä kirjoitettiin on nähty Eskon stooreista. Nytkö se hyväkäs kuvittelee jo että Eskolla on vai yksi seuraaja joka näkee Eskon stoorit ja se olisi heidän lähipiiristä. 

Siis apua ja aikuisten oikeestiko???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2669/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kirjoitetaan kommentti jossa kerrotaan mitä Eskon stooreista on tullut esille niin tämä yksi tunnettu hyväkäs täällä väittää että selvästi lähipiiriläinen kun tietää noin paljon asioista. Kertokaan miten tuo asia pitäisi tuoda esille että ei väitettäisi lähipiiriläiseksi? Asiat mitkä kirjoitettiin on nähty Eskon stooreista. Nytkö se hyväkäs kuvittelee jo että Eskolla on vai yksi seuraaja joka näkee Eskon stoorit ja se olisi heidän lähipiiristä. 

Siis apua ja aikuisten oikeestiko???

Eipä taida auttaa vaikka kääntäisi asian selkokielelle, joten ei muuta kuin pitää nostaa kädet pystyyn. 

Vierailija
2670/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.

Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.

Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään

(luojan kiitos).

Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin. 

Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.

Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.

Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.

Onko teidän teinitkin haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä vai sinä äitinä vain? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2671/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kirjoitetaan kommentti jossa kerrotaan mitä Eskon stooreista on tullut esille niin tämä yksi tunnettu hyväkäs täällä väittää että selvästi lähipiiriläinen kun tietää noin paljon asioista. Kertokaan miten tuo asia pitäisi tuoda esille että ei väitettäisi lähipiiriläiseksi? Asiat mitkä kirjoitettiin on nähty Eskon stooreista. Nytkö se hyväkäs kuvittelee jo että Eskolla on vai yksi seuraaja joka näkee Eskon stoorit ja se olisi heidän lähipiiristä. 

Siis apua ja aikuisten oikeestiko???

Hyväkäs, hyväkäs, aikuisten oikeesti 😆 

Vierailija
2672/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.

Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.

Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään

(luojan kiitos).

Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin. 

Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.

Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.

Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.

Onko teidän teinitkin haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä vai sinä äitinä vain? 

Katkeraa ja kaunaista. Eikö sulla ole parempaa tekemistä kuin kiehua myrkyissäsi päivät pitkät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2673/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.

Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.

Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään

(luojan kiitos).

Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin. 

Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.

Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.

Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.

Onko teidän teinitkin haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä vai sinä äitinä vain? 

Hienosti itse toit Martinan. Tuossahan ei nimiä mainittu. Hävettääkö suakin se valkoinen farkkutakki missä oli isoilla mustilla kirjaimilla merkki? On se kieltämättä nolo 

Vierailija
2674/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korkki kiinni trollaaja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2675/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.

Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.

Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään

(luojan kiitos).

Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin. 

Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.

Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.

Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.

Onko teidän teinitkin haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä vai sinä äitinä vain? 

Katkeraa ja kaunaista. Eikö sulla ole parempaa tekemistä kuin kiehua myrkyissäsi päivät pitkät?

Et vastannut kuitenkaan kysymykseen eli onko ne teinisi mukana haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä, vai sinä äitinä vain. Vaikka teillä kuinka ostetaan laadukasta että merkit ei näy niin voi minkälainen äiti teidän lapsilla kuitenkin on. Martina ei ikinä alentuisi haukkumaan keskustelupalstoilla tuolla tavalla eikä tyttönsäkään. Se on varma se. Jo yksin se asia tekee hänestä paljon paremman ihmisen ja äidin, kuin haukkujansa. 979

Vierailija
2676/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.

Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.

Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään

(luojan kiitos).

Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin. 

Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.

Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.

Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.

Onko teidän teinitkin haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä vai sinä äitinä vain? 

Hienosti itse toit Martinan. Tuossahan ei nimiä mainittu. Hävettääkö suakin se valkoinen farkkutakki missä oli isoilla mustilla kirjaimilla merkki? On se kieltämättä nolo 

Hienosti käytät suomi-palstallakin tuota samaa että "hienosti toit Martinan, nimiä ei mainittu" ja sitten samaan hengenvetoon kerrot että juuri tuosta takista kirjoitit aikaisemmin kun kehuskelit että teidän teineillä on laatuvaatteita mutta ei isot logot näy. Mutta siis se kysymys että onko ne teinitkin mukana haukkumassa Martinaa? Joskus kommentit on kuin teini-ikäisten koulukiusaajien. 

Vierailija
2677/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.

Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.

Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään

(luojan kiitos).

Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin. 

Kyllä ja kissankokoiset logot vaatteissa on noloja.

Laadukasta vaatetta ostamme toki, mutta logot ja merkit eivät todellakaan näy muille, eikä hinnat kuulu, tai edes kiinnosta ketään.

Joillakin on vain joku tarve tuohon esittelyyn, vaikka talous olisi kuinka kuralla, niin luxusmerkit pidetään, vaikka velalla.

Onko teidän teinitkin haukkumassa Martinaa ja tämän tyttöä vai sinä äitinä vain? 

Hienosti itse toit Martinan. Tuossahan ei nimiä mainittu. Hävettääkö suakin se valkoinen farkkutakki missä oli isoilla mustilla kirjaimilla merkki? On se kieltämättä nolo 

Hienosti käytät suomi-palstallakin tuota samaa että "hienosti toit Martinan, nimiä ei mainittu" ja sitten samaan hengenvetoon kerrot että juuri tuosta takista kirjoitit aikaisemmin kun kehuskelit että teidän teineillä on laatuvaatteita mutta ei isot logot näy. Mutta siis se kysymys että onko ne teinitkin mukana haukkumassa Martinaa? Joskus kommentit on kuin teini-ikäisten koulukiusaajien. 

Kauhavalla puukkojunkkareiden jälkeläiset häiritsee öisin Suviseura-aluetta. Pojasta polvi paranee, sanotaan, mutta onko noinkaan. 

Vierailija
2678/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli ilmiselvästi haluaa jatkaa ja ylläpitää Martinasta veivaamista. Motiivia en tiedä mutta ei kyllä vaikuta siltä että aidosti haluaisi tämän puolia pitää.

Vierailija
2679/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli ilmiselvästi haluaa jatkaa ja ylläpitää Martinasta veivaamista. Motiivia en tiedä mutta ei kyllä vaikuta siltä että aidosti haluaisi tämän puolia pitää.

Näin on. Jos on lähipiiriä (toivottavasti ei), niin syntyy väkisin vaikutelma, että haluaa negatiivisia kommentteja. Sehän toistelee monessa kommentissa aiemmin kirjoitettuja ja pistää itse vielä pahempaa tekosyyllä, että kun joku näin kuitenkin kirjoittaa. Ja ainoa, joka niin kirjoitti, on tuo trolli itse.

Vierailija
2680/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä tyhjäpää tosiaan erottuu porukasta