Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?

Vierailija
07.06.2026 |

Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.

Kommentit (474)

Vierailija
361/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatakin povitaskussa.

Vierailija
362/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelee itse mukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko eräjorma- tai puuhapetehousut, niissä on runsaasti taskuja. 😌

Vierailija
364/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on ostaa housut, joissa on tarpeeksi isot taskut. On toiminut minulla nelisenkymmentä vuotta.

Vierailija
365/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rojut kulkee kasseissa. Sitähän sä kysyit.

Vierailija
366/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla kun on vielä käteistä rahaa. 

T. Äveriäs muija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
367/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Zalando  on miehille sopivia pienehköjä olkalaukkuja,  ostin camokuvioisen ja on muuten kätevä. Mahtuu oluttölkkikn. 

Vierailija
368/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokaisella naisella on käsilaukku. Miksei miehillä ole? Tai on joillain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
369/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka kantaa.

Vierailija
370/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppu? Vyölaukku?

No ei nyt joka paikkaan viitsi joku reppu tai vyölaukku mukana kulkea, mutta kun esim avaimet, puhelin ja lompakko on mukana käytännössä aina.

''No ei nyt joka paikkaan viitsi joku reppu tai vyölaukku mukana kulkea, mutta kun esim avaimet, puhelin ja lompakko on mukana käytännössä aina.'' Kuulostat epävarmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
371/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rojut kasseissa..

Vierailija
372/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytlahkeisilla kuljetushousuilla eli cargo shortseilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
373/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?

Ajokortti, henkkarit noin ekana tulee mieleen.

K- ja S-ryhmän etukortit, kirjastokortti, bussikortti, pankkikortit, käteistä.

Vierailija
374/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta reisitaskuhousut. Vai pitääkö olla trendikäs metroseksuaali?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
375/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repussa.

Vierailija
376/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kassit pullollaan roikotan ja kuljetan.

Vierailija
377/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tuo ongelma. Olen käsilaukuton nainen. Taskut ovat pienet tai taskuja ei ole ollenkaan. Mukana onkin vain puhelin ja avaimet. 

Vierailija
378/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden lasti kulkee kasseissa; viimeinen kv kun oli  17.12 

Vierailija
379/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassit täynnä tavaraa. 

Mut jaksaa jaksaa.

Vierailija
380/474 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolen vuoden lasti kulkee kasseissa; viimeinen kv kun oli  17.12 

Mikä on kv? Onk se kätteenveto?