Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?
Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.
Kommentit (474)
Joko eräjorma- tai puuhapetehousut, niissä on runsaasti taskuja. 😌
Ratkaisu on ostaa housut, joissa on tarpeeksi isot taskut. On toiminut minulla nelisenkymmentä vuotta.
Rojut kulkee kasseissa. Sitähän sä kysyit.
Toisilla kun on vielä käteistä rahaa.
T. Äveriäs muija
Mm. Zalando on miehille sopivia pienehköjä olkalaukkuja, ostin camokuvioisen ja on muuten kätevä. Mahtuu oluttölkkikn.
Melkein jokaisella naisella on käsilaukku. Miksei miehillä ole? Tai on joillain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppu? Vyölaukku?
No ei nyt joka paikkaan viitsi joku reppu tai vyölaukku mukana kulkea, mutta kun esim avaimet, puhelin ja lompakko on mukana käytännössä aina.
''No ei nyt joka paikkaan viitsi joku reppu tai vyölaukku mukana kulkea, mutta kun esim avaimet, puhelin ja lompakko on mukana käytännössä aina.'' Kuulostat epävarmalta.
Lyhytlahkeisilla kuljetushousuilla eli cargo shortseilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?
Ajokortti, henkkarit noin ekana tulee mieleen.
K- ja S-ryhmän etukortit, kirjastokortti, bussikortti, pankkikortit, käteistä.
Osta reisitaskuhousut. Vai pitääkö olla trendikäs metroseksuaali?
Ihan kassit pullollaan roikotan ja kuljetan.
Minulla on myös tuo ongelma. Olen käsilaukuton nainen. Taskut ovat pienet tai taskuja ei ole ollenkaan. Mukana onkin vain puhelin ja avaimet.
Puolen vuoden lasti kulkee kasseissa; viimeinen kv kun oli 17.12
Kassit täynnä tavaraa.
Mut jaksaa jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Puolen vuoden lasti kulkee kasseissa; viimeinen kv kun oli 17.12
Mikä on kv? Onk se kätteenveto?
Nahkatakin povitaskussa.