Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?

Vierailija
07.06.2026 |

Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.

Kommentit (474)

Vierailija
341/474 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
342/474 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppu? Vyölaukku?

No ei nyt joka paikkaan viitsi joku reppu tai vyölaukku mukana kulkea, mutta kun esim avaimet, puhelin ja lompakko on mukana käytännössä aina.

No pakkohan se on jos ei taskuihin mahdu. On niitä vaikka minkälaisia "miehekkäitä" pienempiäkin crossbody-laukkuja, jos pelkäät leimautuvasi "käsilaukun" takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/474 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyölaukkua voi käyttää myös ”käsilaukkuna”, eli toisen olkapään yli ja toisen kainalon ali. On nyt muotia nuorten keskuudessa.. Tai liekö on enää vai onko jo seuraava villitys päällä. Itse myös kannan näin, jos en jaksa reppua ottaa mukaan.

 

 

M28

Vyölaukku, voi pe*se. Kas kun ei meikkipussi. 

Vyölaukku voi olla ihan tyylikäs valinta, noita löytyy ihan Guccia myöten

 

https://www.gucci.com/uk/en_gb/ca/men/bags-for-men/belt-bags-for-men-c-…

Joo, ihan hyvä valinta jos olet liekehtivä homo tai peräkammariin pysyvästi lukittautunut neitsyt.

Takaan, että Gucciin pukeutuvilla miehillä käy parempi flaksi naisten suhteen kuin keskivertopalstamiehillä.

Vierailija
344/474 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki nainen. Tavara kulkee naisen laukussa.

Alkaa haisemaan

Vierailija
345/474 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyölaukkua voi käyttää myös ”käsilaukkuna”, eli toisen olkapään yli ja toisen kainalon ali. On nyt muotia nuorten keskuudessa.. Tai liekö on enää vai onko jo seuraava villitys päällä. Itse myös kannan näin, jos en jaksa reppua ottaa mukaan.

 

 

M28

Vyölaukku, voi pe*se. Kas kun ei meikkipussi. 

Vyölaukku voi olla ihan tyylikäs valinta, noita löytyy ihan Guccia myöten

 

https://www.gucci.com/uk/en_gb/ca/men/bags-for-men/belt-bags-for-men-c-…

Joo, ihan hyvä valinta jos olet liekehtivä homo tai peräkammariin pysyvästi lukittautunut neitsyt.

Takaan, että Gucciin pukeutuvilla miehillä käy parempi flaksi naisten suhteen kuin keskivertopalstamiehillä.

"Joo, ihan hyvä valinta jos olet liekehtivä homo tai peräkammariin pysyvästi lukittautunut neitsyt."

 

Peräkammariin pysyvästi lukittautunut Guccin vaatteisiin pukeutunut neitsyt on varsin koominen mielekuva.

Vierailija
346/474 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?

no katsos kun me, joilla sitä rahaa on aina useita satasia mukana +kasa kortteja, niin tarvitaan lompakko, että pysyvät setelit ja kortit kivasti järjestyksessä. vain umpitollo tunkee käteistä johonkin puhelinkotelon taskuun, tai käyttää rumaa puhelinkoteloa.

Sen maksukortin saa ihan sinne puhelimeen ladattua ja käteistä harvoin tarvitsee mukaansa paria kolikkoa enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
347/474 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyölaukku ja sellainen näyttävä miesten olkalaukku toimii aina. 

Vierailija
348/474 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitävartenhan toi akka kulkee kymmenen askelta perässäni jotta kulkee tavara ja tavarat mukana.

 

Abdullah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
349/474 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?

no katsos kun me, joilla sitä rahaa on aina useita satasia mukana +kasa kortteja, niin tarvitaan lompakko, että pysyvät setelit ja kortit kivasti järjestyksessä. vain umpitollo tunkee käteistä johonkin puhelinkotelon taskuun, tai käyttää rumaa puhelinkoteloa.

Sen maksukortin saa ihan sinne puhelimeen ladattua ja käteistä harvoin tarvitsee mukaansa paria kolikkoa enempää.

Mulla on maksukortit puhelimessa, mutta puhelimesta voi loppua myös akku jos on pidempään pois tai puhelin voi vaikka mennä rikki tai hukkua ja olet sitten ilman rahaa. Joten kyllä myllä aina on myös maksukortti ja jonkin verran käteistä my;s mukana. Samoin jos olen pidempään pois kotoa niin on power bank/ laturi mukana.

Vierailija
350/474 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?

Ajokortti, henkkarit noin ekana tulee mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
351/474 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?

Ajokortti, henkkarit noin ekana tulee mieleen.

Vaihdoin jo vuosia sitten perinteisen lompakon korttilompakkoon koska ajokortti, henkilökortti (EU-alueella matkatessa sekä vähänkin kalliimpaa verkkokaupan pakettia noudettaessa), jalkapalloseuran kausikortti ja luottokortti ovat aina mukana. Lisäksi mukana on hyvä pitää  sen verran käteistä että viikonloppuostokset saa maksettua kaupan kassalla jos maksukortit ovat pimeänä mitä tapahtuu nykyään yllättävän usein. 50€ setelit kolmin kerroin taitettuna mahtuvat mukavasti korttien väliin.

Niin kauan kuin maksaminen sujuu kaikkialla kahdessa sekunnissa fyysistä korttia laitteelle näyttämällä, en vaihda mihinkään ..tun kahden minuutin kännykän räpeltelyä kassalla vaativaan "edistykselliseen" puhelimen maksukorttiin. Tuo on lähes poikkeuksetta todellisuus kun tällaisen hankkinut pelle rupeaa vasta loppusumman nähtyään arpomaan että missäköhän taskussa se iphöne nyt taas olikaan.

Kotiavainnippu, auton avain, kännykkä, korttilompakko on ihan minimi joka on aina mukana joten ainoastaan kesähelteillä kun mukana ei ole takkia tai edes taskuilla varustttua liiviä, pitää ottaa mukaan pieni "taktinen" reppu jossa kamat kulkevat. Vaikka kaikki nuo saisi sullottua reisitaskushortseihin, lopputulos näyttää aika karmealta.

Vierailija
352/474 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyölaukkua itse pitäisin, mut kuulemma liian "homoa". Tosin ikää alkaa olla sen verran et ehkäpä kohta hankin se kaikkein "homoimman" mallisen. 

ReisiTaskuShortseissa tai mitkä caprit nyt onkaan niin menee kamat. 

Rahavyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
353/474 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto, rinkka, reppu, olkalaukku, taskut; reissusta riippuen. Mitenkähän tuostakin asiasta saa ongelman väännettyä itselleen??

Vierailija
354/474 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta, ei vyölaukkuja oo kukaan käyttänyt enää 90 luvun jälkeen😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
355/474 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään sinnittelin housujen taskuilla, mutta puhelinten koon kasvaessa ei enää kaikki tavarat mahdu taskuihin. Ja lasten kanssa liikkeellä ollessa pitää olla muutakin sälää mukana.

 

Olen käyttänyt pientä unisex olkalaukkua kun miestenkin on ollut ok niitä käyttää, mutta ovat taas menossa pois muodista kuten tuolta aiemmasta keskustelusta voi aistia. Toinen vaihtoehto on sitten pieni reppu, mutta sitä ei joka paikkaan viitsi raahata mukana.

 

Vyölaukkua en käytä, koska se sai ysärillä niin pahan junttileiman.

Vierailija
356/474 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumankauta, ei vyölaukkuja oo kukaan käyttänyt enää 90 luvun jälkeen😂

Tottakai käytän vyölaukkua, se on käytännöllinen ja huoleton. Ketä helvettiä kiinnostaa "muodikkuus"!

Vierailija
357/474 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti

Vierailija
358/474 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köntissä. Kts. Papillon. 

Vierailija
359/474 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoon ylimääräinen mitä sillä hetkellä ei tarvitse.

Vierailija
360/474 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käytössä tälläinen laukku, mutta vain punaisena. Kätevän kokoinen ja kaikki tarpeellinen kulkee mukana.

 

https://golfcenter.fi/fi/product/adidas-originals-round-bag-ruskea/1817…