Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?
Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.
Kommentit (290)
Helppo homma. Laitan puhelimen etutaskuun, toiseen pelkkä kortti, lompsaa missä on 2 vuoden kuitit ja 100 muovikorttia. Avain farkkujen pikkutaskuun. On kevyt olo. Toki kiekko voi pullottaa, mutta kyllä muut menevät kivasti.
Nahkatakin taskut.
Jos ei nahkatakkia ole mukana, niin farkkujen taskuihin kyllä mahtuu lompakko, puhelin ja avaimet. Eipä sitä muuta tarvitse.
Taskuun sopii vain nenäliina. Jos vain vähän tavaraa, kestokassi tai olkalaukku. Jos enemmän, niin shopperi eli vetolaukku on paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taskuihin menee tuo kohtuukokoinen puhelin plus avaimet + pieni luottokorttilompakko. Jos tarvii enemmän niin sitten vaikka olkalaukku tai reppu mukaan.
Eikö taskussa ole ärsyttävä kantaa tavaraa kävellessä? Vai olenko ainoa.
Vaikka minulla on kesällä yleensä reilun kokoisilla vetoketjutaskuilla varustetut reisitaskuhousut niin edes näihin ei huvita sulloa minimisettiä joka on aina mukana: puhelin, pieni kotiavainnippu, auton avain, korttilompako sekä huulirasva (en tiedä miksi mutta huulet rohtuvat aristaviksi ellei niitä aika ajoin rasvaa).
Kaikki nämä mahtivat omiin taskuihinsa mutta vain jos mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Edes pientä reppua tai monitaskuista liiviä.
Googlaa huulirasvariippuvuus
Vierailija kirjoitti:
Musta Marimekko Urbaani olkalaukku.
Young Urban Professional
(Juppi!)
Vierailija kirjoitti:
Reppu, olkalaukku tai vyölaukku?
Olkalaukku. Reppua ja vyölaukkua käyttävät juntit.
itselläni on sellainen nahkainen moukari...mahtuu vesipullo, pokkari, pillerit, arskat jne.