Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tulee juhannus

Vierailija
03.06.2026 |

Odotan sitä kovasti

Kommentit (758)

Vierailija
641/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu saa olla, muttei tyhmä.

Vierailija
642/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein päätöksen olla tänään kotona ja paistaa pakastepitsan, en mene naapuriin grillaamaan. Mukavaa juhannusta muillekin viestijöille.   🌺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se teidän baarimeno, vieläkö olette menossa? 

Ja paskat. ap

Vierailija
644/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yksi kehitysvammainen mies jahtaa.ap

Vierailija
645/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt yksi kehitysvammainen mies jahtaa.ap

Miten se teille on päässyt?

Vierailija
646/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites se teidän baarimeno, vieläkö olette menossa? 

Ja paskat. ap

Eikö olekaan kivaa olla kotona ja juoda lonkeroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
647/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen juttuja sinä nyt oikein selostat? Vammaisia miehiä yms.

Vierailija
648/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt yksi kehitysvammainen mies jahtaa.ap

Miten se teille on päässyt?

Somessa se otti yhteyttä.  Selitti että on sinkku ja haluaisi tavata. En tietenkään tapaa häntä.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
649/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites se teidän baarimeno, vieläkö olette menossa? 

Ja paskat. ap

Eikö olekaan kivaa olla kotona ja juoda lonkeroa?

Tuo ei ollut mun vastaus. Joku muu vastasi.

Vierailija
650/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun huomenna joutuu käymään apteekissa ja sitten maanantaina on normaali arkipäivä. Tiistaista eteenpäin muutama päivä lomaa. Voi tehdä parin päivän mökkireissun.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
651/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinne someen ei "ehkä" kannata laittaa kaikkia tietojaan, jos yhtään mitään. Säästyy monelta murheelta. 

Vierailija
652/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt yksi kehitysvammainen mies jahtaa.ap

Miten se teille on päässyt?

Somessa se otti yhteyttä.  Selitti että on sinkku ja haluaisi tavata. En tietenkään tapaa häntä.ap

Ajattele, kuinka paljon kaikenmaailman ääliöt sun muut friikit alkaisivat pommittaa, jos tekisit Youtubea. Ja miten ne häiritsivät vielä ns. tosielämässäkin, kun näkisivät sinut jossain. Tällaistako ihan oikeasti haluaisit?

 

*HUOM; Ääliöillä tai friikeillä en nyt tarkoita vammaisia noin yleisesti. Ettei nyt pahoiteta tästä mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
653/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun huomenna joutuu käymään apteekissa ja sitten maanantaina on normaali arkipäivä. Tiistaista eteenpäin muutama päivä lomaa. Voi tehdä parin päivän mökkireissun.ap

Se on elämää. Ihan jokaisen pitää jossain määrin kestää myös arkea. Ja jos ei kestä, pitää sitten tehdä asialle jotain. 

Vierailija
654/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäpäs haihtui juhannuksen ihana fiilis, nyt on vasta juhannuspäivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
655/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni  jo , onneksi nukuin ja pennoset säästyiväit, joulu sitten seuraavaksi huh kun nukuttaa jo.Tuli mieleen pitäisikö katsoa joku vanha länkkäri elokuva pääsis lapsuuden tunnelmaan.

Vierailija
656/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt yksi kehitysvammainen mies jahtaa.ap

Miten se teille on päässyt?

Somessa se otti yhteyttä.  Selitti että on sinkku ja haluaisi tavata. En tietenkään tapaa häntä.ap

Ajattele, kuinka paljon kaikenmaailman ääliöt sun muut friikit alkaisivat pommittaa, jos tekisit Youtubea. Ja miten ne häiritsivät vielä ns. tosielämässäkin, kun näkisivät sinut jossain. Tällaistako ihan oikeasti haluaisit?

 

*HUOM; Ääliöillä tai friikeillä en nyt tarkoita vammaisia noin yleisesti. Ettei nyt pahoiteta tästä mieltä.

Niin. No ihan tavallisessa elämässäkin mua "jahtaa" kehitysvammaiset ja vanhat miehet. Toki ne varmaan sitten youtuben myötä lisääntyisi. Mulla kun on niin huono taso.ap

Vierailija
657/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun huomenna joutuu käymään apteekissa ja sitten maanantaina on normaali arkipäivä. Tiistaista eteenpäin muutama päivä lomaa. Voi tehdä parin päivän mökkireissun.ap

Se on elämää. Ihan jokaisen pitää jossain määrin kestää myös arkea. Ja jos ei kestä, pitää sitten tehdä asialle jotain. 

Niin. Sitä arkea ei vaan pysty muuttamaan.ap

Vierailija
658/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on kummallinen tapa riehaantua juhlista. Nytkin ties kuinka monta kuollutta. Eikö juhlia voisi vähän hillitymmin ja lotrata sillä viinalla vähemmän?

Vierailija
659/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty muuttamaan, pitää sitten opetella elämään sen kanssa. Ja tosissaan miettiä, mitä hyvääkin siinä on. Tai jatkaa valittamista. Vaihtoehtoja on. 

Vierailija
660/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on kummallinen tapa riehaantua juhlista. Nytkin ties kuinka monta kuollutta. Eikö juhlia voisi vähän hillitymmin ja lotrata sillä viinalla vähemmän?

Ei kaikki juhli mitenkään rajusti.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan