Ihanaa kun tulee juhannus
Kommentit (758)
Tein päätöksen olla tänään kotona ja paistaa pakastepitsan, en mene naapuriin grillaamaan. Mukavaa juhannusta muillekin viestijöille. 🌺
Vierailija kirjoitti:
Mites se teidän baarimeno, vieläkö olette menossa?
Ja paskat. ap
Nyt yksi kehitysvammainen mies jahtaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt yksi kehitysvammainen mies jahtaa.ap
Miten se teille on päässyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se teidän baarimeno, vieläkö olette menossa?
Ja paskat. ap
Eikö olekaan kivaa olla kotona ja juoda lonkeroa?
Mitä ihmeen juttuja sinä nyt oikein selostat? Vammaisia miehiä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt yksi kehitysvammainen mies jahtaa.ap
Miten se teille on päässyt?
Somessa se otti yhteyttä. Selitti että on sinkku ja haluaisi tavata. En tietenkään tapaa häntä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se teidän baarimeno, vieläkö olette menossa?
Ja paskat. ap
Eikö olekaan kivaa olla kotona ja juoda lonkeroa?
Tuo ei ollut mun vastaus. Joku muu vastasi.
Ärsyttää kun huomenna joutuu käymään apteekissa ja sitten maanantaina on normaali arkipäivä. Tiistaista eteenpäin muutama päivä lomaa. Voi tehdä parin päivän mökkireissun.ap
No sinne someen ei "ehkä" kannata laittaa kaikkia tietojaan, jos yhtään mitään. Säästyy monelta murheelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt yksi kehitysvammainen mies jahtaa.ap
Miten se teille on päässyt?
Somessa se otti yhteyttä. Selitti että on sinkku ja haluaisi tavata. En tietenkään tapaa häntä.ap
Ajattele, kuinka paljon kaikenmaailman ääliöt sun muut friikit alkaisivat pommittaa, jos tekisit Youtubea. Ja miten ne häiritsivät vielä ns. tosielämässäkin, kun näkisivät sinut jossain. Tällaistako ihan oikeasti haluaisit?
*HUOM; Ääliöillä tai friikeillä en nyt tarkoita vammaisia noin yleisesti. Ettei nyt pahoiteta tästä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun huomenna joutuu käymään apteekissa ja sitten maanantaina on normaali arkipäivä. Tiistaista eteenpäin muutama päivä lomaa. Voi tehdä parin päivän mökkireissun.ap
Se on elämää. Ihan jokaisen pitää jossain määrin kestää myös arkea. Ja jos ei kestä, pitää sitten tehdä asialle jotain.
Äkkiäpäs haihtui juhannuksen ihana fiilis, nyt on vasta juhannuspäivä!
Meni jo , onneksi nukuin ja pennoset säästyiväit, joulu sitten seuraavaksi huh kun nukuttaa jo.Tuli mieleen pitäisikö katsoa joku vanha länkkäri elokuva pääsis lapsuuden tunnelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt yksi kehitysvammainen mies jahtaa.ap
Miten se teille on päässyt?
Somessa se otti yhteyttä. Selitti että on sinkku ja haluaisi tavata. En tietenkään tapaa häntä.ap
Ajattele, kuinka paljon kaikenmaailman ääliöt sun muut friikit alkaisivat pommittaa, jos tekisit Youtubea. Ja miten ne häiritsivät vielä ns. tosielämässäkin, kun näkisivät sinut jossain. Tällaistako ihan oikeasti haluaisit?
*HUOM; Ääliöillä tai friikeillä en nyt tarkoita vammaisia noin yleisesti. Ettei nyt pahoiteta tästä mieltä.
Niin. No ihan tavallisessa elämässäkin mua "jahtaa" kehitysvammaiset ja vanhat miehet. Toki ne varmaan sitten youtuben myötä lisääntyisi. Mulla kun on niin huono taso.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun huomenna joutuu käymään apteekissa ja sitten maanantaina on normaali arkipäivä. Tiistaista eteenpäin muutama päivä lomaa. Voi tehdä parin päivän mökkireissun.ap
Se on elämää. Ihan jokaisen pitää jossain määrin kestää myös arkea. Ja jos ei kestä, pitää sitten tehdä asialle jotain.
Niin. Sitä arkea ei vaan pysty muuttamaan.ap
Suomalaisilla on kummallinen tapa riehaantua juhlista. Nytkin ties kuinka monta kuollutta. Eikö juhlia voisi vähän hillitymmin ja lotrata sillä viinalla vähemmän?
Jos ei pysty muuttamaan, pitää sitten opetella elämään sen kanssa. Ja tosissaan miettiä, mitä hyvääkin siinä on. Tai jatkaa valittamista. Vaihtoehtoja on.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on kummallinen tapa riehaantua juhlista. Nytkin ties kuinka monta kuollutta. Eikö juhlia voisi vähän hillitymmin ja lotrata sillä viinalla vähemmän?
Ei kaikki juhli mitenkään rajusti.ap
Hullu saa olla, muttei tyhmä.