Ihanaa kun tulee juhannus
Kommentit (758)
Ei yhden lasillisen/ tölkin juominen nyt mitään ryyppäämistä ole, hyvänen aika sentään! Ja ainahan voit juoda vaikka viileää mehua tai limsaa. Mutta onhan sulle turha ehdottaa yhtään mitään, ikinä.
Joko herkutkin ovat loppu, kun mikään ei ole hyvin? Ja eikös sieltä tule jalkapalloa, mitä tykkäät katsoa? Onhan tuossa tekemistä!
Ens vuonna sitten taas uudelleen! Muu vuosi kuluukin sitä odotellessa.
Niin mä vihaan elämääni. Nukuin muutaman tunnin. Kohta yöunille.ap
Hirveen kuuma vaikka ikkuna auki.ap
Täällä ei kyllä ymmärretä yhtään mun kaltaisen elämää.ap
Ei ole edes vanhempia kenen luokse muuttaa asumaan.ap
Työttömyystukea, asumistukea yms. on saatavilla, kuten sinulle on ehdotettu jo kymmeniä kertoja. Mutta kun ei rouvalle kelpaa sama, millä todella monet muut elävät. Ihan oma vikasi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kyllä ymmärretä yhtään mun kaltaisen elämää.ap
Itse et ymmärrä, kun sinua on yritetty neuvoa. Väittämäsi terapeutit, palstalaiset ja ties ketkä. Aina on vika vain muissa.
Juhannus on yleensä kurja, niin oli nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyystukea, asumistukea yms. on saatavilla, kuten sinulle on ehdotettu jo kymmeniä kertoja. Mutta kun ei rouvalle kelpaa sama, millä todella monet muut elävät. Ihan oma vikasi.
Niin. Mä haluan töihin.ap
Vierailija kirjoitti:
Juhannus on yleensä kurja, niin oli nytkin.
Kenen juhannus?
Meni jo huomenna paluu arkeen eli juopottelemaan.
Olisi sekin kurjaa ollut olla koko elämän jollain työmarkkinatuella tms.ap
Vierailija kirjoitti:
Hirveen kuuma vaikka ikkuna auki.ap
Laihduta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes vanhempia kenen luokse muuttaa asumaan.ap
Harvalla viisikymppisellä on.
Mitä sä nyt märiset. Kesälomakin alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveen kuuma vaikka ikkuna auki.ap
Laihduta
En jaksa.ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä nyt märiset. Kesälomakin alkoi.
Vähän vaihteleva asia.ap
En jaksa riidellä. ap