Ihanaa kun tulee juhannus
Kommentit (758)
Voi kun valittaja saisi kavereita. Hänellä on liikaa aikaa miettiä ikäviä asioita.
Valis alapeukuttaa terveysfaktoja🤦
Vierailija kirjoitti:
Valis alapeukuttaa terveysfaktoja🤦
En alapeukuta. Tiedän olevani reippaasti ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, juu; Sehän oli tämä Valiksen ukkokin sellainen, ettei sitä paljon lääkäriin saa.
On se siellä.monesti käynyt.ap
Silti väitit joskus, ettei sitä saa millään lääkäriin? Mikähän tässäkin on taas totuus🙄
No saa jostain asioista lääkäriin esim aivoveronkiertohäiriöt, polvet, ranteet, selkä yms mutta ei esim testosteronimittaukset.ap
Miksi semmoisia pitäisi mitata?
Vuodesohva ei ole natissut pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valis alapeukuttaa terveysfaktoja🤦
En alapeukuta. Tiedän olevani reippaasti ylipainoinen
Kyse ei nyt ollut sun painosta, vaan siitä että hoikatkin hikoilevat ja heillä voi olla painosta huolimatta erilaisia terveysvaivoja. Luetun! Ymmärtäminen! Haloo!! Että vaikka olisi hoikka, niin jos syö mitä vaan jatkuvasti, niin silti voivat suonet tukkeutua ja sydän prakata tms. Ei kenenkään terveys kestä mitä vaan.
Vaikuttaahan miehillä yleiskunto ja esim. runsas alkoholinkäyttö yms. just noihin test.tasoihinkin. Luulisi nyt aikuisten ihmisten tietävän.
Eikö se mökki ole ihan rämä, kuka siellä viihtyy?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaahan miehillä yleiskunto ja esim. runsas alkoholinkäyttö yms. just noihin test.tasoihinkin. Luulisi nyt aikuisten ihmisten tietävän.
Ei mun mieheni kyllä runsaasti alkoholia käytä. Ei sillä ole sellaiseen aikaa ja kyllä sillä on ihan hyvä kunto, ja se syö salaattejakin mutta voisi se varmaan syödä niitä enemmän. Eikä ole koskaan tupakoinut.ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mökki ole ihan rämä, kuka siellä viihtyy?
Teini ainakin viihtyy. Niin, siellä ei ole vesijohtoa.ap
Mieheltä mitattu testosteronit. Nyt tiedämme siis tämänkin...Hieman kiusallista ja mitä teemme sillä tiedolla🙉 Mitähän mies ajattelee, kun Valis kertoilee hänen asioitaan?
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä mitattu testosteronit. Nyt tiedämme siis tämänkin...Hieman kiusallista ja mitä teemme sillä tiedolla🙉 Mitähän mies ajattelee, kun Valis kertoilee hänen asioitaan?
Eihän häneltä niitä ole mitattu.ap
Juu, siis ei ollutkaan. Mutta miksi ne sitten pitäisi mitata? Tää on nyt niinku se kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Juu, siis ei ollutkaan. Mutta miksi ne sitten pitäisi mitata? Tää on nyt niinku se kysymys.
Kyselet että saat taas irvailla.ap
Ehkä miehet tai ainakin jotkut heistä, voivat loukkaantua jos heille edes ehdottaa tuollaisten tasojen mittausta? Ehkä ottavat sen jonkinlaisena loukkauksena, jos heidän miehuuttaan kyseenalaistetaan ja epäillään. En tiedä. Onhan se miehuus todellisuudessa paljon enemmän, kuin jotkut määritellyt arvot. Voi se silti loukata, jos vaimo, muut naiset tai miehet tuollaisia käyvät ehdottelemaan.
Edesmennyt äitini oli masentunut. Nyt se masennus tuli mulle.ap
Äidilläni oli vähän sama juttu kuin mulla. Hän oli vaan kotona eikä viihtynyt.ap
Omalla mökillä on porukkaa. Ei ole vielä löytynyt, mutta joku halvahko mökki pariksi yöksi otetaan.ap