Ihanaa kun tulee juhannus
Kommentit (758)
Eivätkö ( oletettavasti) aikuiset ihmiset osaa edes syömisiään säädellä? Että herkut on tarkoitettu tietylle päivälle yms. Ja sitten pitää hamstrata vielä lisää.
Eikö voi syödä muuta, kuin grillattavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy käydä vielä kaupassa.ap
Minkä ihmeen takia?
Ruuat on syöty.ap
Tää ei oo todellista😂😂😂😂😂😂🙈🙈🙈🙈🙈🙈
No on niitä jotain, mutta grillattavat on syöty. Mies on kova syömään.ap
Ja sinäkö et?
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ( oletettavasti) aikuiset ihmiset osaa edes syömisiään säädellä? Että herkut on tarkoitettu tietylle päivälle yms. Ja sitten pitää hamstrata vielä lisää.
Miksi pitäisi säädellä? Meillä on tosi pieni jääkaappi ja kyllä sen jo etukäteen tiesi, että vielä toistamiseen joutuu käymään kaupassa.ap
Vierailija kirjoitti:
Huumoriketju 😂😂😂
Juu, muuttui näiden uskomattomien ruokamäärien vuoksi just sellaiseksi😂😂😂😂😂😂😂👍
Ahneita ihmisiä, ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ahneita ihmisiä, ei mitään muuta.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Ainahan täällä nauretaan.ap
Niin. Koska tuo teidän touhunne on kertomasi mukaan melkoisen epätodellista; Ei oo muka rahaa, silti ostellaan tavaraa ja ruokaa mielin määrin. Sitten ihmetellään ihan tosissaan, kun ei ole rahaa korjata asuntoa, mennä lääkäriin yms. Ja väitetään, että ollaan "pienituloisia". Ja mitä kaikkea sille teinillekin on vuosien mittaan väittämäsi mukaan ostettu; Merkkivaatteita ( ainakin joskus), sitä sun tätä peliä sun muuta, järjestetty kalliit synttärit kodin ulkopuolella (500€?), joululahjoihin meni joskus 1000€???? ja mitähän vielä? Eikä siinä mitään, mutta jos nämä ostelut pitävät oikeasti paikkansa niin kaikki ei voi olla totta. Ainakaan se, ettei sitä rahaa olisi. Tai että sitä osattaisiin alkuunkaan käyttää.
Jääkaapin vika, kun syödään liikaa. Näinhän se👍
Mites se teidän baarimeno, vieläkö olette menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan täällä nauretaan.ap
Niin. Koska tuo teidän touhunne on kertomasi mukaan melkoisen epätodellista; Ei oo muka rahaa, silti ostellaan tavaraa ja ruokaa mielin määrin. Sitten ihmetellään ihan tosissaan, kun ei ole rahaa korjata asuntoa, mennä lääkäriin yms. Ja väitetään, että ollaan "pienituloisia". Ja mitä kaikkea sille teinillekin on vuosien mittaan väittämäsi mukaan ostettu; Merkkivaatteita ( ainakin joskus), sitä sun tätä peliä sun muuta, järjestetty kalliit synttärit kodin ulkopuolella (500€?), joululahjoihin meni joskus 1000€???? ja mitähän vielä? Eikä siinä mitään, mutta jos nämä ostelut pitävät oikeasti paikkansa niin kaikki ei voi olla totta. Ainakaan se, ettei sitä rahaa olisi. Tai että sitä osattaisiin alkuunkaan käyttää.
Mullahan oli silloin rahaa, kun mä tulin tänne. Siitä rahasta maksoin kalliita synttäreitä ja ihan arkielämän laskuja ja elämää. Toki ne säästöt sitten meni.ap
Vierailija kirjoitti:
Mites se teidän baarimeno, vieläkö olette menossa?
Jos jaksaa mennä. En tiedä vielä.ap
Säästöt menee, kun tuhlaa. Ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Säästöt menee, kun tuhlaa. Ajatella.
Meni ne muutenkin. Olin vuosia tuloton ja kuitenkin maksoin perheen kuluja.ap
Ei ole vissiin kotona opetettu rahankäyttöä ja muitakaan perustaitoja, onhan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Valis on massimuija 💰💰💰
Laulaen tulee, viheltäen menee😂😂😂😂😂
Niin. Sellaista se on.ap