Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tulee juhannus

Vierailija
03.06.2026 |

Odotan sitä kovasti

Kommentit (758)

Vierailija
601/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppaan meni yli 200€ ja nyt on osa jo syöty????? Ja lisää pitää saada...

Niin. Sellaista se on.ap

Vierailija
602/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ( oletettavasti) aikuiset ihmiset osaa edes syömisiään säädellä? Että herkut on tarkoitettu tietylle päivälle yms. Ja sitten pitää hamstrata vielä lisää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi syödä muuta, kuin grillattavaa? 

Vierailija
604/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoriketju 😂😂😂

Vierailija
605/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy käydä vielä kaupassa.ap

Minkä ihmeen takia? 

Ruuat on syöty.ap

Tää ei oo todellista😂😂😂😂😂😂🙈🙈🙈🙈🙈🙈

No on niitä jotain, mutta grillattavat on syöty. Mies on kova syömään.ap

Ja sinäkö et?

Vierailija
606/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö ( oletettavasti) aikuiset ihmiset osaa edes syömisiään säädellä? Että herkut on tarkoitettu tietylle päivälle yms. Ja sitten pitää hamstrata vielä lisää. 

Miksi pitäisi säädellä? Meillä on tosi pieni jääkaappi ja kyllä sen jo etukäteen tiesi, että vielä toistamiseen joutuu käymään kaupassa.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
607/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumoriketju 😂😂😂

Juu, muuttui näiden uskomattomien ruokamäärien vuoksi just sellaiseksi😂😂😂😂😂😂😂👍

Vierailija
608/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan täällä nauretaan.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
609/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneita ihmisiä, ei mitään muuta. 

Vierailija
610/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneita ihmisiä, ei mitään muuta. 

Miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
611/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan täällä nauretaan.ap

Niin. Koska tuo teidän touhunne on kertomasi mukaan melkoisen epätodellista; Ei oo muka rahaa, silti ostellaan tavaraa ja ruokaa mielin määrin. Sitten ihmetellään ihan tosissaan, kun ei ole rahaa korjata asuntoa, mennä lääkäriin yms. Ja väitetään, että ollaan "pienituloisia". Ja mitä kaikkea sille teinillekin on vuosien mittaan väittämäsi mukaan ostettu; Merkkivaatteita ( ainakin joskus), sitä sun tätä peliä sun muuta, järjestetty kalliit synttärit kodin ulkopuolella (500€?), joululahjoihin meni joskus 1000€???? ja mitähän vielä? Eikä siinä mitään, mutta jos nämä ostelut pitävät oikeasti paikkansa niin kaikki ei voi olla totta. Ainakaan se, ettei sitä rahaa olisi. Tai että sitä osattaisiin alkuunkaan käyttää. 

Vierailija
612/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapin vika, kun syödään liikaa. Näinhän se👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
613/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se teidän baarimeno, vieläkö olette menossa? 

Vierailija
614/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan täällä nauretaan.ap

Niin. Koska tuo teidän touhunne on kertomasi mukaan melkoisen epätodellista; Ei oo muka rahaa, silti ostellaan tavaraa ja ruokaa mielin määrin. Sitten ihmetellään ihan tosissaan, kun ei ole rahaa korjata asuntoa, mennä lääkäriin yms. Ja väitetään, että ollaan "pienituloisia". Ja mitä kaikkea sille teinillekin on vuosien mittaan väittämäsi mukaan ostettu; Merkkivaatteita ( ainakin joskus), sitä sun tätä peliä sun muuta, järjestetty kalliit synttärit kodin ulkopuolella (500€?), joululahjoihin meni joskus 1000€???? ja mitähän vielä? Eikä siinä mitään, mutta jos nämä ostelut pitävät oikeasti paikkansa niin kaikki ei voi olla totta. Ainakaan se, ettei sitä rahaa olisi. Tai että sitä osattaisiin alkuunkaan käyttää. 

Mullahan oli silloin rahaa, kun mä tulin tänne. Siitä rahasta maksoin kalliita synttäreitä ja ihan arkielämän laskuja ja elämää. Toki ne säästöt sitten meni.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
615/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se teidän baarimeno, vieläkö olette menossa? 

Jos jaksaa mennä. En tiedä vielä.ap

Vierailija
616/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöt menee, kun tuhlaa. Ajatella.

Vierailija
617/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästöt menee, kun tuhlaa. Ajatella.

Meni ne muutenkin.  Olin vuosia tuloton ja kuitenkin maksoin perheen kuluja.ap

Vierailija
618/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vissiin kotona opetettu rahankäyttöä ja muitakaan perustaitoja, onhan näitä.

Vierailija
619/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valis on massimuija 💰💰💰

Vierailija
620/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valis on massimuija 💰💰💰

Laulaen tulee, viheltäen menee😂😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi