Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tulee juhannus

Vierailija
03.06.2026 |

Odotan sitä kovasti

Kommentit (758)

Vierailija
621/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kannattaisi hölistä täällä tai muuallakaan raha- asioistaan ja sitten ihmetellä, miksi arvostellaan. 

Vierailija
622/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä turha juhla kuin vappu ja uusivuosi

Eli ei yhtään turha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämää juhannuksen jälkeen? Kun rahat ovat taas kerran vähissä tai peräti loppu. Sitten itketään, kun kaik' men! Kenen vika????? Ei itsen ainakaan.

Vierailija
624/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko elämää juhannuksen jälkeen? Kun rahat ovat taas kerran vähissä tai peräti loppu. Sitten itketään, kun kaik' men! Kenen vika????? Ei itsen ainakaan.

Tottakai on.ap

Vierailija
625/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko elämää juhannuksen jälkeen? Kun rahat ovat taas kerran vähissä tai peräti loppu. Sitten itketään, kun kaik' men! Kenen vika????? Ei itsen ainakaan.

Tottakai on.ap

Muista tämä sitten, ennen kuin tulet taas valittamaan kuinka taaaas on niiiin tylsää, että haluat kuolla. Tylsyyteen ei kyllä tiettävästi ole vielä kuollut ketään? No, kerta se on ensimmäinenkin.

Vierailija
626/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vieläkään selvinnyt se incel- kommentti; Mistä se tuli ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
627/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko elämää juhannuksen jälkeen? Kun rahat ovat taas kerran vähissä tai peräti loppu. Sitten itketään, kun kaik' men! Kenen vika????? Ei itsen ainakaan.

Tottakai on.ap

Muista tämä sitten, ennen kuin tulet taas valittamaan kuinka taaaas on niiiin tylsää, että haluat kuolla. Tylsyyteen ei kyllä tiettävästi ole vielä kuollut ketään? No, kerta se on ensimmäinenkin.

On kai se minun tapaisella syrjäytyneellä elämä tylsää.ap

Vierailija
628/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vieläkään selvinnyt se incel- kommentti; Mistä se tuli ja miksi?

Mikä siinä nyt on noin kamalan kiinnostavaa? Ukko ei pane Valista, vaikka Valis haluaisi, joten Valis on inceli. Joko alkaa mennä tajuntaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
629/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko elämää juhannuksen jälkeen? Kun rahat ovat taas kerran vähissä tai peräti loppu. Sitten itketään, kun kaik' men! Kenen vika????? Ei itsen ainakaan.

Tottakai on.ap

Muista tämä sitten, ennen kuin tulet taas valittamaan kuinka taaaas on niiiin tylsää, että haluat kuolla. Tylsyyteen ei kyllä tiettävästi ole vielä kuollut ketään? No, kerta se on ensimmäinenkin.

On kai se minun tapaisella syrjäytyneellä elämä tylsää.ap

Sä et edes ymmärrä mitä se sana tarkoittaa, joten lopeta sen käyttö. Teet tolla vain itsestäsi entistäkin isomman pellen.

Vierailija
630/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valis on nainen ja kutsuu itseään inceliksi😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
631/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen absurdein ketju🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
632/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois hyvät neuvot kalliit. Täysin turhia, kuten on huomattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
633/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys, mutta eikö ne grillattavat ja herkut pitänyt olla juhannukseksi, joka on siis tänään ja huomenna? Eikö voinut syödä jotain muuta?

Vierailija
634/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys, mutta eikö ne grillattavat ja herkut pitänyt olla juhannukseksi, joka on siis tänään ja huomenna? Eikö voinut syödä jotain muuta?

No en ole viitsinyt laittaa ruokaa. Siksi noin oli helpompi.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
635/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa outo ketju.ap

Vierailija
636/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo ketju.ap

Ihaks totta🙄

Vierailija
637/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo ketju.ap

Ihaks totta🙄

Täällä aina saa outoja kommentteja.ap

Vierailija
638/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, huomenna se tulee. 

Vierailija
639/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo ketju.ap

Ihaks totta🙄

Täällä aina saa outoja kommentteja.ap

Te olette outoja, ei kukaan muu.

Vierailija
640/758 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä outo olla.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi