Ihanaa kun tulee juhannus
Kommentit (758)
Vierailija kirjoitti:
Yhtä turha juhla kuin vappu ja uusivuosi
Eli ei yhtään turha!
Onko elämää juhannuksen jälkeen? Kun rahat ovat taas kerran vähissä tai peräti loppu. Sitten itketään, kun kaik' men! Kenen vika????? Ei itsen ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko elämää juhannuksen jälkeen? Kun rahat ovat taas kerran vähissä tai peräti loppu. Sitten itketään, kun kaik' men! Kenen vika????? Ei itsen ainakaan.
Tottakai on.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko elämää juhannuksen jälkeen? Kun rahat ovat taas kerran vähissä tai peräti loppu. Sitten itketään, kun kaik' men! Kenen vika????? Ei itsen ainakaan.
Tottakai on.ap
Muista tämä sitten, ennen kuin tulet taas valittamaan kuinka taaaas on niiiin tylsää, että haluat kuolla. Tylsyyteen ei kyllä tiettävästi ole vielä kuollut ketään? No, kerta se on ensimmäinenkin.
Eikö vieläkään selvinnyt se incel- kommentti; Mistä se tuli ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko elämää juhannuksen jälkeen? Kun rahat ovat taas kerran vähissä tai peräti loppu. Sitten itketään, kun kaik' men! Kenen vika????? Ei itsen ainakaan.
Tottakai on.ap
Muista tämä sitten, ennen kuin tulet taas valittamaan kuinka taaaas on niiiin tylsää, että haluat kuolla. Tylsyyteen ei kyllä tiettävästi ole vielä kuollut ketään? No, kerta se on ensimmäinenkin.
On kai se minun tapaisella syrjäytyneellä elämä tylsää.ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö vieläkään selvinnyt se incel- kommentti; Mistä se tuli ja miksi?
Mikä siinä nyt on noin kamalan kiinnostavaa? Ukko ei pane Valista, vaikka Valis haluaisi, joten Valis on inceli. Joko alkaa mennä tajuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko elämää juhannuksen jälkeen? Kun rahat ovat taas kerran vähissä tai peräti loppu. Sitten itketään, kun kaik' men! Kenen vika????? Ei itsen ainakaan.
Tottakai on.ap
Muista tämä sitten, ennen kuin tulet taas valittamaan kuinka taaaas on niiiin tylsää, että haluat kuolla. Tylsyyteen ei kyllä tiettävästi ole vielä kuollut ketään? No, kerta se on ensimmäinenkin.
On kai se minun tapaisella syrjäytyneellä elämä tylsää.ap
Sä et edes ymmärrä mitä se sana tarkoittaa, joten lopeta sen käyttö. Teet tolla vain itsestäsi entistäkin isomman pellen.
Valis on nainen ja kutsuu itseään inceliksi😳
Juhannuksen absurdein ketju🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Nyt ois hyvät neuvot kalliit. Täysin turhia, kuten on huomattu.
Tyhmä kysymys, mutta eikö ne grillattavat ja herkut pitänyt olla juhannukseksi, joka on siis tänään ja huomenna? Eikö voinut syödä jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys, mutta eikö ne grillattavat ja herkut pitänyt olla juhannukseksi, joka on siis tänään ja huomenna? Eikö voinut syödä jotain muuta?
No en ole viitsinyt laittaa ruokaa. Siksi noin oli helpompi.ap
Vierailija kirjoitti:
Olipa outo ketju.ap
Ihaks totta🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa outo ketju.ap
Ihaks totta🙄
Täällä aina saa outoja kommentteja.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa outo ketju.ap
Ihaks totta🙄
Täällä aina saa outoja kommentteja.ap
Te olette outoja, ei kukaan muu.
Ehkä ei kannattaisi hölistä täällä tai muuallakaan raha- asioistaan ja sitten ihmetellä, miksi arvostellaan.