Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tulee juhannus

Vierailija
03.06.2026 |

Odotan sitä kovasti

Kommentit (758)

Vierailija
661/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun huomenna joutuu käymään apteekissa ja sitten maanantaina on normaali arkipäivä. Tiistaista eteenpäin muutama päivä lomaa. Voi tehdä parin päivän mökkireissun.ap

Se on elämää. Ihan jokaisen pitää jossain määrin kestää myös arkea. Ja jos ei kestä, pitää sitten tehdä asialle jotain. 

Niin. Sitä arkea ei vaan pysty muuttamaan.ap

Niin ei se muutu kuin elokuvissa mutta rutiininkin voi itse muuttaa ainakin jollakin tavoilla, joo ei ole helppoa saada vaikka naista kumppaniksi tosta vaan, ei olla Danny julkkuja jotka vie lapset "kehdosta".

Vierailija
662/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pysty muuttamaan, pitää sitten opetella elämään sen kanssa. Ja tosissaan miettiä, mitä hyvääkin siinä on. Tai jatkaa valittamista. Vaihtoehtoja on. 

Olen vuosikymmeniä yrittänyt opetella elämään ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ja kismittää, kun ei päässytkään baariin!

Vierailija
664/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki hyvin,  ei kuolla nälkään ei tule pommi katosta läpi, autetaan toisiamme ja eletään elämäämme.

Vierailija
665/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa ja kismittää, kun ei päässytkään baariin!

Ei harmita.  Sitä kerkiää kyllä kesälomalla menemään.ap

Vierailija
666/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juhannus vielä ole edes ohi, voi hyvänen aika! Ihanan lämmintä ja leppoisaa, nauttikaa nyt!! Toki kaikilla ei ole kivaa, ymmärrystä myös heille🙏 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
667/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän kävit aikaisemmin jossain baarissa ja väitit, ettet sitten kesällä menekään. Mikä ihmeen pakkomielle aikuisella ihmisellä on luuhata jossain baareissa? Konsertit tavallaan ymmärtää, mutta jotkut kämäiset baarit, joissa hillutaan kännissä vielä tuon ikäisenä! Tai "nautitaan" muiden känniläisten kyttäämisestä. Jos ei millään nauti elämästään muuten, niin outoa on.

Vierailija
668/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa ja kismittää, kun ei päässytkään baariin!

Ei harmita.  Sitä kerkiää kyllä kesälomalla menemään.ap

Just kerroit toisessa ketjussa, kuinka olet taaaaas niiiin masentunut, kuin olla ja voi. Ja oli kuitenkin niiiin kivaa kitata lonkeroa kotona. Alko kun haihtuu, niin kaikki on 💩kaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
669/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän kävit aikaisemmin jossain baarissa ja väitit, ettet sitten kesällä menekään. Mikä ihmeen pakkomielle aikuisella ihmisellä on luuhata jossain baareissa? Konsertit tavallaan ymmärtää, mutta jotkut kämäiset baarit, joissa hillutaan kännissä vielä tuon ikäisenä! Tai "nautitaan" muiden känniläisten kyttäämisestä. Jos ei millään nauti elämästään muuten, niin outoa on.

No jos pari kertaa käy baarissa niin ei se paljoa ole. Ja mun on nyt tarkoitus mennä musiikkia kuuntelemaan terassille. Ehkä ymmärtäisit paremmin mua, jos olisit kouluttamaton ihminen,  jota on aina miehet elättäneet ja joka on joutunut tottelemaan miehiä.ap

Vierailija
670/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän kävit aikaisemmin jossain baarissa ja väitit, ettet sitten kesällä menekään. Mikä ihmeen pakkomielle aikuisella ihmisellä on luuhata jossain baareissa? Konsertit tavallaan ymmärtää, mutta jotkut kämäiset baarit, joissa hillutaan kännissä vielä tuon ikäisenä! Tai "nautitaan" muiden känniläisten kyttäämisestä. Jos ei millään nauti elämästään muuten, niin outoa on.

No jos pari kertaa käy baarissa niin ei se paljoa ole. Ja mun on nyt tarkoitus mennä musiikkia kuuntelemaan terassille. Ehkä ymmärtäisit paremmin mua, jos olisit kouluttamaton ihminen,  jota on aina miehet elättäneet ja joka on joutunut tottelemaan miehiä.ap

Että ei ihme että olen nykyään masentunut.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
671/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juhannus vielä ole edes ohi, voi hyvänen aika! Ihanan lämmintä ja leppoisaa, nauttikaa nyt!! Toki kaikilla ei ole kivaa, ymmärrystä myös heille🙏 

Lämmintä on.ap

Vierailija
672/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä mun kaltaisella ole kivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
673/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt vaikka tönöttämään sinne teidän paljuun viini/ lonkerolasi kädessä ja nauti! Ylellisyyttä, mitä ei läheskään kaikilla ole ja sinä et osaa sitäkään arvostaa🤦‍ 

Vierailija
674/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna päivän lyheneminen alkaa vasta juhannuksen jälkeen.  Kesäpäivän seisaus on 21.6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
675/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt vaikka tönöttämään sinne teidän paljuun viini/ lonkerolasi kädessä ja nauti! Ylellisyyttä, mitä ei läheskään kaikilla ole ja sinä et osaa sitäkään arvostaa🤦‍ 

Huomenna menen apteekkiin , niin en ota nyt mitään. 

Vierailija
676/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän kävit aikaisemmin jossain baarissa ja väitit, ettet sitten kesällä menekään. Mikä ihmeen pakkomielle aikuisella ihmisellä on luuhata jossain baareissa? Konsertit tavallaan ymmärtää, mutta jotkut kämäiset baarit, joissa hillutaan kännissä vielä tuon ikäisenä! Tai "nautitaan" muiden känniläisten kyttäämisestä. Jos ei millään nauti elämästään muuten, niin outoa on.

No jos pari kertaa käy baarissa niin ei se paljoa ole. Ja mun on nyt tarkoitus mennä musiikkia kuuntelemaan terassille. Ehkä ymmärtäisit paremmin mua, jos olisit kouluttamaton ihminen,  jota on aina miehet elättäneet ja joka on joutunut tottelemaan miehiä.ap

Että ei ihme että olen nykyään masentunut.ap

Nykyään?! Sä olet vaikuttanut masentuneelta niin kauan kuin olet tänne kirjoitellut eli joku 15 vuotta.

Vierailija
677/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt vaikka tönöttämään sinne teidän paljuun viini/ lonkerolasi kädessä ja nauti! Ylellisyyttä, mitä ei läheskään kaikilla ole ja sinä et osaa sitäkään arvostaa🤦‍ 

Huomenna menen apteekkiin , niin en ota nyt mitään. 

Et halua haista vanhalta viinalta? Mieshän kuitenkin ajaa.

Vierailija
678/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt vaikka tönöttämään sinne teidän paljuun viini/ lonkerolasi kädessä ja nauti! Ylellisyyttä, mitä ei läheskään kaikilla ole ja sinä et osaa sitäkään arvostaa🤦‍ 

Huomenna menen apteekkiin , niin en ota nyt mitään. 

Et halua haista vanhalta viinalta? Mieshän kuitenkin ajaa.

Mieskään ei tänään ota yhtään olutta, niin en sitten minäkään ota mitään.

Vierailija
679/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus mennyt mukavasti kotona,eilen makkaraperunat ja pitsa ruokana, nyt paistan kanasuikaleet riisin seuraksi.  Katon yleisurheilu kisoja. 

Vierailija
680/758 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt vaikka tönöttämään sinne teidän paljuun viini/ lonkerolasi kädessä ja nauti! Ylellisyyttä, mitä ei läheskään kaikilla ole ja sinä et osaa sitäkään arvostaa🤦‍ 

Huomenna menen apteekkiin , niin en ota nyt mitään. 

Et halua haista vanhalta viinalta? Mieshän kuitenkin ajaa.

Mieskään ei tänään ota yhtään olutta, niin en sitten minäkään ota mitään.

Mutta sähän olet itsenäinen nsinen joka tekee mitä haluaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän