Ihanaa kun tulee juhannus
Kommentit (758)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pysty muuttamaan, pitää sitten opetella elämään sen kanssa. Ja tosissaan miettiä, mitä hyvääkin siinä on. Tai jatkaa valittamista. Vaihtoehtoja on.
Olen vuosikymmeniä yrittänyt opetella elämään ap
Harmittaa ja kismittää, kun ei päässytkään baariin!
Meillä on kaikki hyvin, ei kuolla nälkään ei tule pommi katosta läpi, autetaan toisiamme ja eletään elämäämme.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ja kismittää, kun ei päässytkään baariin!
Ei harmita. Sitä kerkiää kyllä kesälomalla menemään.ap
Ei juhannus vielä ole edes ohi, voi hyvänen aika! Ihanan lämmintä ja leppoisaa, nauttikaa nyt!! Toki kaikilla ei ole kivaa, ymmärrystä myös heille🙏
Sinähän kävit aikaisemmin jossain baarissa ja väitit, ettet sitten kesällä menekään. Mikä ihmeen pakkomielle aikuisella ihmisellä on luuhata jossain baareissa? Konsertit tavallaan ymmärtää, mutta jotkut kämäiset baarit, joissa hillutaan kännissä vielä tuon ikäisenä! Tai "nautitaan" muiden känniläisten kyttäämisestä. Jos ei millään nauti elämästään muuten, niin outoa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ja kismittää, kun ei päässytkään baariin!
Ei harmita. Sitä kerkiää kyllä kesälomalla menemään.ap
Just kerroit toisessa ketjussa, kuinka olet taaaaas niiiin masentunut, kuin olla ja voi. Ja oli kuitenkin niiiin kivaa kitata lonkeroa kotona. Alko kun haihtuu, niin kaikki on 💩kaa!
Vierailija kirjoitti:
Sinähän kävit aikaisemmin jossain baarissa ja väitit, ettet sitten kesällä menekään. Mikä ihmeen pakkomielle aikuisella ihmisellä on luuhata jossain baareissa? Konsertit tavallaan ymmärtää, mutta jotkut kämäiset baarit, joissa hillutaan kännissä vielä tuon ikäisenä! Tai "nautitaan" muiden känniläisten kyttäämisestä. Jos ei millään nauti elämästään muuten, niin outoa on.
No jos pari kertaa käy baarissa niin ei se paljoa ole. Ja mun on nyt tarkoitus mennä musiikkia kuuntelemaan terassille. Ehkä ymmärtäisit paremmin mua, jos olisit kouluttamaton ihminen, jota on aina miehet elättäneet ja joka on joutunut tottelemaan miehiä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän kävit aikaisemmin jossain baarissa ja väitit, ettet sitten kesällä menekään. Mikä ihmeen pakkomielle aikuisella ihmisellä on luuhata jossain baareissa? Konsertit tavallaan ymmärtää, mutta jotkut kämäiset baarit, joissa hillutaan kännissä vielä tuon ikäisenä! Tai "nautitaan" muiden känniläisten kyttäämisestä. Jos ei millään nauti elämästään muuten, niin outoa on.
No jos pari kertaa käy baarissa niin ei se paljoa ole. Ja mun on nyt tarkoitus mennä musiikkia kuuntelemaan terassille. Ehkä ymmärtäisit paremmin mua, jos olisit kouluttamaton ihminen, jota on aina miehet elättäneet ja joka on joutunut tottelemaan miehiä.ap
Että ei ihme että olen nykyään masentunut.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei juhannus vielä ole edes ohi, voi hyvänen aika! Ihanan lämmintä ja leppoisaa, nauttikaa nyt!! Toki kaikilla ei ole kivaa, ymmärrystä myös heille🙏
Lämmintä on.ap
Ei elämä mun kaltaisella ole kivaa
Mene nyt vaikka tönöttämään sinne teidän paljuun viini/ lonkerolasi kädessä ja nauti! Ylellisyyttä, mitä ei läheskään kaikilla ole ja sinä et osaa sitäkään arvostaa🤦
Tänä vuonna päivän lyheneminen alkaa vasta juhannuksen jälkeen. Kesäpäivän seisaus on 21.6.
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt vaikka tönöttämään sinne teidän paljuun viini/ lonkerolasi kädessä ja nauti! Ylellisyyttä, mitä ei läheskään kaikilla ole ja sinä et osaa sitäkään arvostaa🤦
Huomenna menen apteekkiin , niin en ota nyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän kävit aikaisemmin jossain baarissa ja väitit, ettet sitten kesällä menekään. Mikä ihmeen pakkomielle aikuisella ihmisellä on luuhata jossain baareissa? Konsertit tavallaan ymmärtää, mutta jotkut kämäiset baarit, joissa hillutaan kännissä vielä tuon ikäisenä! Tai "nautitaan" muiden känniläisten kyttäämisestä. Jos ei millään nauti elämästään muuten, niin outoa on.
No jos pari kertaa käy baarissa niin ei se paljoa ole. Ja mun on nyt tarkoitus mennä musiikkia kuuntelemaan terassille. Ehkä ymmärtäisit paremmin mua, jos olisit kouluttamaton ihminen, jota on aina miehet elättäneet ja joka on joutunut tottelemaan miehiä.ap
Että ei ihme että olen nykyään masentunut.ap
Nykyään?! Sä olet vaikuttanut masentuneelta niin kauan kuin olet tänne kirjoitellut eli joku 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt vaikka tönöttämään sinne teidän paljuun viini/ lonkerolasi kädessä ja nauti! Ylellisyyttä, mitä ei läheskään kaikilla ole ja sinä et osaa sitäkään arvostaa🤦
Huomenna menen apteekkiin , niin en ota nyt mitään.
Et halua haista vanhalta viinalta? Mieshän kuitenkin ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt vaikka tönöttämään sinne teidän paljuun viini/ lonkerolasi kädessä ja nauti! Ylellisyyttä, mitä ei läheskään kaikilla ole ja sinä et osaa sitäkään arvostaa🤦
Huomenna menen apteekkiin , niin en ota nyt mitään.
Et halua haista vanhalta viinalta? Mieshän kuitenkin ajaa.
Mieskään ei tänään ota yhtään olutta, niin en sitten minäkään ota mitään.
Juhannus mennyt mukavasti kotona,eilen makkaraperunat ja pitsa ruokana, nyt paistan kanasuikaleet riisin seuraksi. Katon yleisurheilu kisoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt vaikka tönöttämään sinne teidän paljuun viini/ lonkerolasi kädessä ja nauti! Ylellisyyttä, mitä ei läheskään kaikilla ole ja sinä et osaa sitäkään arvostaa🤦
Huomenna menen apteekkiin , niin en ota nyt mitään.
Et halua haista vanhalta viinalta? Mieshän kuitenkin ajaa.
Mieskään ei tänään ota yhtään olutta, niin en sitten minäkään ota mitään.
Mutta sähän olet itsenäinen nsinen joka tekee mitä haluaa...
Niin ei se muutu kuin elokuvissa mutta rutiininkin voi itse muuttaa ainakin jollakin tavoilla, joo ei ole helppoa saada vaikka naista kumppaniksi tosta vaan, ei olla Danny julkkuja jotka vie lapset "kehdosta".