Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7652)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti VAR ei ota roolia tässä pelissä, niinkuin liian monessa aiemmassa pelissä.
No VAR ottaa juuri sen roolin mikä sille on säännöissä määrätty.
Pedri taas penkillä. Tänään on kyllä vastakkain Ranskan hyökkäys ja Espanjan keskikenttä.
Vierailija kirjoitti:
Pedri taas penkillä. Tänään on kyllä vastakkain Ranskan hyökkäys ja Espanjan keskikenttä.
Ei taida olla Pedri ihan 100% kunnossa, eiköhän silti nähdä hänetkin kentällä toisella nelivitosella.
Mbappe on taas yllättänyt kaikki nillittäjät ja on ollut peleissä a) huippupelaaja b) joukkueen tehokas osa ja päälle c) hurmaavan positiivinen stara.
Mä olen ollut heikkona Mbappeen jo vuodesta 2018 kun voittivat maailmanmestaruuden. Huh huh.
Toivon että Mbappe on kunnossa. Ranska vie voiton rankkareilla. Les Bleus<3
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut heikkona Mbappeen jo vuodesta 2018 kun voittivat maailmanmestaruuden. Huh huh.
Vahingossa hymyilin sille takaisin tuon telkun ruudulle 😸
Vierailija kirjoitti:
Allez les bleus!!
Vierailija kirjoitti:
Pliis varsinaisella peliajalla 😂. Tosi aikainen herätys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa hymyilin sille takaisin tuon telkun ruudulle 😸
Kiva on hymy 😊
Miksi studiossa on noin epäselvästi puhuva ihminen kuin tuo Moisander? Lisäksi hänellä on kaamea ääni.
En löytänyt sitä Declan Ricen vaparia jolle Mbappé elehti "olipa hyvä". Laittaa sellaisen väärinpäinhymyn ja kohauttaa olkiaan. Instagramissa on, mutta sieltä ei oikein voi linkittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis varsinaisella peliajalla 😂. Tosi aikainen herätys
Niin on minullakin😊 Lähden aamuvarhaisella ajelemaan kohti Lappia.
Messi on MLSn maskotti. Pelataan Jenkeissä. Laitetaan Messiä suosiva MLS tuomari välieriin -> profit.
Kyllähän tämä Espanja-Ranska on tavallaan se finaali. Molemmat ovat Sellanen parempia kuin Englanti ja Argentiina.
Mutta tällämennään. Luotan Ranskan voittoon mutta kova taisto tulee.Ranskalla on loistohyökkäys ja -maalivahti sekä hyvä puolustus.
Nyt alkaa ihan vähän jännittämään😬