Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3042)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä Japani ja Brasilia vastakkain. Ei minulla kyllä ole vielä oikein mitään tuntumaa minkälainen se Japani oikeasti on. On siellä taitoa kyllä. Ilmeisesti maalivahti on tosi hyvä.
Japanin maalit tulee ainakin keskivertoa useammin kaukolaukauksesta. Siistejä maaleja kieltämättä kyllä, mutta samalla kertoo että hennoilla aasialaisilla ei ole niinkään kykyä paljon murtautua boksiin, joista nykyään monet maalin tekee.
Todella rasistinen kommentti. Taidanpa tehdä rikosilmoituksen.
Keskipituus on Japanilaisilla jotain yli 181 senttiä, joka ei paljon ole ale keskipituudesta, josta ei ole suoria tilastoja tietääkseni.
Tilastoilla ja rasismilla ei ole tekemistä toistensa kanssa. Koska Japanissa pärjätty aivan oikeasti hyvin.
Mä olen näissä kisoissa herännyt tajuamaan kuinka hyvän näköisiä japanilaiset miehet voivatkaan olla. Olen aina pitänyt heitä pieninä ja hintelinä vaan onhan siellä tosiaan lihaksikkaita pitkiäkin miehiä! Kasvot ovat heillä todella komeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ylellä puhutaan koko ajan Hoolandista? Norjalaisen opetusvideon mukaan nimi lausutaan niinkuin se kirjoitetaan: Haaland.
Kirjoituksesta sitä ei voi kokonaan päätellä, mutta kyseisen jätkän nimi äännetään hoolan. Sitä d:täkään ei loppuun äännetä.
Samoin Norjan kruununprinssin nimi kirjoitetaan Haakon, mutta lausutaan "hookon" eli siis "haa" on norjaksi ääntäen "hoo" :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä Japani ja Brasilia vastakkain. Ei minulla kyllä ole vielä oikein mitään tuntumaa minkälainen se Japani oikeasti on. On siellä taitoa kyllä. Ilmeisesti maalivahti on tosi hyvä.
Japanin maalit tulee ainakin keskivertoa useammin kaukolaukauksesta. Siistejä maaleja kieltämättä kyllä, mutta samalla kertoo että hennoilla aasialaisilla ei ole niinkään kykyä paljon murtautua boksiin, joista nykyään monet maalin tekee.
Todella rasistinen kommentti. Taidanpa tehdä rikosilmoituksen.
Keskipituus on Japanilaisilla jotain yli 181 senttiä, joka ei paljon ole ale keskipituudesta, josta ei ole suoria tilastoja tietääkseni.
Tilastoilla ja rasismilla ei ole tekemistä toistensa kanssa. Koska Japanissa pärjätty aivan oikeasti hyvin.
Tämä siis keskipituus Japanin jalkapalloilijoilla. Joissakin lajeissa on pidempiä. Mutta keskimäärin pituus vaihtelee, ja on mm.Googlen mukaan normaalisti vielläkin enemmän, jotain 10-15 senttiä Europpalaisten hyväksi.
En ottaa voi kantaa tälläisiin tilastoihin jotka siis nähtävissä helposti. Toivon toki onnea mm.Aasian maille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muistaneet bongailla komeita tuomareita? Viime yönä taas oli komea ranskalainen tuomari kentällä ja yksi avustava jenkkituomari. Hyvin pitivät hereillä ;).
Olemme me kaikki sen jo tehneet. Ja toivottavasti jatkossa tuomiot tehdäänkin vain äänestämälllä HÄNen ulkonäöistään (=monikko).
Rasittaako sinua jotenkin kun naiset huomaavat komeita miehiä jalkapalloturnauksessa?
Eiköhän tuommoisistakin kommentaisi voisi jo laittaa hyvinkin epäilyn seksuaalisesta hyväksikäytöstä, ainakin vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muistaneet bongailla komeita tuomareita? Viime yönä taas oli komea ranskalainen tuomari kentällä ja yksi avustava jenkkituomari. Hyvin pitivät hereillä ;).
Olemme me kaikki sen jo tehneet. Ja toivottavasti jatkossa tuomiot tehdäänkin vain äänestämälllä HÄNen ulkonäöistään (=monikko).
Rasittaako sinua jotenkin kun naiset huomaavat komeita miehiä jalkapalloturnauksessa?
Eiköhän tuommoisistakin kommentaisi voisi jo laittaa hyvinkin epäilyn seksuaalisesta hyväksikäytöstä, ainakin vähintään.
Inkkeleitä harmittaa kun kaikki eivät katsokaan vain pallon potkimista vaan saavat muuta iloa iltoihin ja öihin FIFA World Cup:ista... hahaa!
Kauheen vanhoja pappoja osa valmentajista. Valmentajalla ei vissiin ole yläikärajaa? Valmentaa voi kunnes kuolo korjaa?
Muita jotka on täysin kyllästyneitä Ranskaan, Saksaan, Hollantiin, Espanjaan ja Brasiliaan?
Vierailija kirjoitti:
Kauheen vanhoja pappoja osa valmentajista. Valmentajalla ei vissiin ole yläikärajaa? Valmentaa voi kunnes kuolo korjaa?
Koeta nyt Vulva sinäkin nuortua vielä.
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka on täysin kyllästyneitä Ranskaan, Saksaan, Hollantiin, Espanjaan ja Brasiliaan?
Etkä sitten Argentiinaan taikka Englantiin????
Vierailija kirjoitti:
Missä Puola ja Lewandowski??? :O
Jotain olennaista puuttuu, kun Robert ei ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä Japani ja Brasilia vastakkain. Ei minulla kyllä ole vielä oikein mitään tuntumaa minkälainen se Japani oikeasti on. On siellä taitoa kyllä. Ilmeisesti maalivahti on tosi hyvä.
Japanin maalit tulee ainakin keskivertoa useammin kaukolaukauksesta. Siistejä maaleja kieltämättä kyllä, mutta samalla kertoo että hennoilla aasialaisilla ei ole niinkään kykyä paljon murtautua boksiin, joista nykyään monet maalin tekee.
Todella rasistinen kommentti. Taidanpa tehdä rikosilmoituksen.
Keskipituus on Japanilaisilla jotain yli 181 senttiä, joka ei paljon ole ale keskipituudesta, josta ei ole suoria tilastoja tietääkseni.
Tilastoilla ja rasismilla ei ole tekemistä toistensa kanssa. Koska Japanissa pärjätty aivan oikeasti hyvin.
Mä olen näissä kisoissa herännyt tajuamaan kuinka hyvän näköisiä japanilaiset miehet voivatkaan olla. Olen aina pitänyt heitä pieninä ja hintelinä vaan onhan siellä tosiaan lihaksikkaita pitkiäkin miehiä! Kasvot ovat heillä todella komeita.
Mene sinne ja iske, ei muuten juorulehdetään sinusta kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Puola ja Lewandowski??? :O
Jotain olennaista puuttuu, kun Robert ei ole mukana.
Kiitäpä Ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka on täysin kyllästyneitä Ranskaan, Saksaan, Hollantiin, Espanjaan ja Brasiliaan?
Etkä sitten Argentiinaan taikka Englantiin????
No rehellisesti sanoen kyllä niihinkin. Ja Belgiaan. Kauhean moni joukkue on niin nähty ja niin plääh. Toivoisin, että Etelä-Amerikan pikkumaat ja Bosnia-Hertsis sekä Kroatia yllättäisivät! Japani myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheen vanhoja pappoja osa valmentajista. Valmentajalla ei vissiin ole yläikärajaa? Valmentaa voi kunnes kuolo korjaa?
Koeta nyt Vulva sinäkin nuortua vielä.
Mene sinä hirttämään vitjamunasi saunan lauteiden väliin. Hei hei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheen vanhoja pappoja osa valmentajista. Valmentajalla ei vissiin ole yläikärajaa? Valmentaa voi kunnes kuolo korjaa?
Koeta nyt Vulva sinäkin nuortua vielä.
Vulva on aina nuori ja pystyvä. Lerssi lerpahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä Puola ja Lewandowski??? :O
Pitipä googlettaa ja ohhelihoijaa kun olikin kivan näköistä! Huh! Paranee vaan vanhetessaan.
Rasittaako sinua jotenkin kun naiset huomaavat komeita miehiä jalkapalloturnauksessa?