Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (3042)

Vierailija
3001/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh mikä jännitys oli tässä Kap Verde pelissä, hikiset ja nahkeat kädet koko pelin ajan. 

Seuraavaksi heillä vastassa Messi ja Argentiina. 

Heh, kap verdellä näytti olleen vaikka kuinka montaa paikkaa tehdä se voittomaali, mutta kun ei avoipaikoista saa sisään...pääsivät silti jatkoon. Ja aika idiootti sen ulosajon saanut Uruguain pelaaja, hyvä kun putosivat.

En tiedä kyllä nykyisen Uruguayn maalivahtitilannetta. Mutta tuo Muslera kyllä hörppäsi jo ennen kuin nykyinen presidettimme imi tuttia ja istui potalla.

 

Siis vakavasti sanoen en ymmärrä mistä tuo Muslera piti kaivaa kun nuorempanakin torjun lähinnä "puutarhahanskojen" kuluneilla tasoilla. 

What?? Muslera on 40-vuotias ja pressamme 58 vee. Ei aivan nyt pidä paikkaansa. 

Saman näköisiä, ja kukaan ei huomaisi jos vaihtaisivat paikkaa. Onko muita hyviäkin ideoita??

Vierailija
3002/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh mikä jännitys oli tässä Kap Verde pelissä, hikiset ja nahkeat kädet koko pelin ajan. 

Seuraavaksi heillä vastassa Messi ja Argentiina. 

Heh, kap verdellä näytti olleen vaikka kuinka montaa paikkaa tehdä se voittomaali, mutta kun ei avoipaikoista saa sisään...pääsivät silti jatkoon. Ja aika idiootti sen ulosajon saanut Uruguain pelaaja, hyvä kun putosivat.

En tiedä kyllä nykyisen Uruguayn maalivahtitilannetta. Mutta tuo Muslera kyllä hörppäsi jo ennen kuin nykyinen presidettimme imi tuttia ja istui potalla.

 

Siis vakavasti sanoen en ymmärrä mistä tuo Muslera piti kaivaa kun nuorempanakin torjun lähinnä "puutarhahanskojen" kuluneilla tasoilla. 

What?? Muslera on 40-vuotias ja pressamme 58 vee. Ei aivan nyt pidä paikkaansa. 

Saman näköisiä, ja kukaan ei huomaisi jos vaihtaisivat paikkaa. Onko muita hyviäkin ideoita??

Hah hah nyt optikolle tsup tsup!! Eivät ole lähellekään saman näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi koskas taas näkyis Ronaldoa ruudulla.......?

CR7 ensi yönä taas vauhdissa 💪

Jessssssssssssssss! Tuskin maltan odottaa!

Vierailija
3004/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Japani nyt siis jatkossa vaiko ei?

Tulee Japani-Brasilia seuraavaksi. 

Vierailija
3005/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheen vanhoja pappoja osa valmentajista. Valmentajalla ei vissiin ole yläikärajaa? Valmentaa voi kunnes kuolo korjaa?

Koeta nyt Vulva sinäkin nuortua vielä. 

Mene sinä hirttämään vitjamunasi saunan lauteiden väliin. Hei hei! 

Miksei kiukaan kiviin jos niin ? 

 

Kiitos jo etukäteen !!

 

 Ja kaikkea hyvää ja kaunista muuten sinnekin kanssa !!! 

Vierailija
3006/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista nähdä Japani ja Brasilia vastakkain. Ei minulla kyllä ole vielä oikein mitään tuntumaa minkälainen se Japani oikeasti on. On siellä taitoa kyllä. Ilmeisesti maalivahti on tosi hyvä.

Japanin maalit tulee ainakin keskivertoa useammin kaukolaukauksesta. Siistejä maaleja kieltämättä kyllä, mutta samalla kertoo että hennoilla aasialaisilla ei ole niinkään kykyä paljon murtautua boksiin, joista nykyään monet maalin tekee. 

Todella rasistinen kommentti. Taidanpa tehdä rikosilmoituksen.

Keskipituus on Japanilaisilla jotain yli 181 senttiä, joka ei paljon ole ale keskipituudesta, josta ei ole suoria tilastoja tietääkseni.

 

Tilastoilla ja rasismilla ei ole tekemistä toistensa kanssa. Koska Japanissa pärjätty aivan oikeasti hyvin. 

Mä olen näissä kisoissa herännyt tajuamaan kuinka hyvän näköisiä japanilaiset miehet voivatkaan olla. Olen aina pitänyt heitä pieninä ja hintelinä vaan onhan siellä tosiaan lihaksikkaita pitkiäkin miehiä! Kasvot ovat heillä todella komeita. 

Miesten pieninä ja hintelinä pitäminen ei siis oikeuta mihinkään jatkotoimiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3007/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista nähdä Japani ja Brasilia vastakkain. Ei minulla kyllä ole vielä oikein mitään tuntumaa minkälainen se Japani oikeasti on. On siellä taitoa kyllä. Ilmeisesti maalivahti on tosi hyvä.

Japanin maalit tulee ainakin keskivertoa useammin kaukolaukauksesta. Siistejä maaleja kieltämättä kyllä, mutta samalla kertoo että hennoilla aasialaisilla ei ole niinkään kykyä paljon murtautua boksiin, joista nykyään monet maalin tekee. 

Todella rasistinen kommentti. Taidanpa tehdä rikosilmoituksen.

Keskipituus on Japanilaisilla jotain yli 181 senttiä, joka ei paljon ole ale keskipituudesta, josta ei ole suoria tilastoja tietääkseni.

 

Tilastoilla ja rasismilla ei ole tekemistä toistensa kanssa. Koska Japanissa pärjätty aivan oikeasti hyvin. 

Mä olen näissä kisoissa herännyt tajuamaan kuinka hyvän näköisiä japanilaiset miehet voivatkaan olla. Olen aina pitänyt heitä pieninä ja hintelinä vaan onhan siellä tosiaan lihaksikkaita pitkiäkin miehiä! Kasvot ovat heillä todella komeita. 

Miesten pieninä ja hintelinä pitäminen ei siis oikeuta mihinkään jatkotoimiin? 

Miksi helvetissä oikeuttaisi? Menkää nyt muualle vinkumaan!

Vierailija
3008/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalivahdit ovat pelikentän aatelia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3009/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheen vanhoja pappoja osa valmentajista. Valmentajalla ei vissiin ole yläikärajaa? Valmentaa voi kunnes kuolo korjaa?

Ikärasismia. Kokemus tuo varmuutta

No jaa, joku tutiseva pappa keulakuvana ei oikein anna dynaamista kuvaa joukkueesta. 

Vierailija
3010/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslerasta tuli ensimmäinen pelaaja, joka on suoraan lahjoittanut vastustajalle 3 maalia turnauksen aikana. No eräänlainen ennätys sekin, kun kukaan ei ole aiemmin pystynyt samaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3011/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheen vanhoja pappoja osa valmentajista. Valmentajalla ei vissiin ole yläikärajaa? Valmentaa voi kunnes kuolo korjaa?

Ikärasismia. Kokemus tuo varmuutta

No jaa, joku tutiseva pappa keulakuvana ei oikein anna dynaamista kuvaa joukkueesta. 

Niinku sen ei oo tarkotuskaan liikkua siellä kentällä

Vierailija
3012/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, se näyttää Kongokin menevän seuraavalle kierrokselle jos Uzbekistan ei yllätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3013/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en ole lukenut tätä tai seurannut muutenkaan, mutta onko USA jo pudonnut vai menossa jatkoon?

Vierailija
3014/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, se näyttää Kongokin menevän seuraavalle kierrokselle jos Uzbekistan ei yllätä

Etelä-Korea tippuu silloin pois, tai Kroatia jos ei suorita Ghanaa vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3015/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori en ole lukenut tätä tai seurannut muutenkaan, mutta onko USA jo pudonnut vai menossa jatkoon?

USA pelaa Bosniaa vastaan 1.7.

Vierailija
3016/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita jotka on täysin kyllästyneitä Ranskaan, Saksaan, Hollantiin, Espanjaan ja Brasiliaan?

Etkä sitten Argentiinaan taikka Englantiin???? 

No rehellisesti sanoen kyllä niihinkin. Ja Belgiaan. Kauhean moni joukkue on niin nähty ja niin plääh. Toivoisin, että Etelä-Amerikan pikkumaat ja Bosnia-Hertsis sekä Kroatia yllättäisivät! Japani myös!

Kyllähän Kroatia on yllättänyt kolmesti mitalleilla ollut (1998, 2018 &2022). 

 

Ehkä vielä joskus yllätyksiä tulee, mutta eipä ehkä Ecuadorin tai Paraguayn maalintekotaidot riitä loppuun, Kolumbian taktiset taidot siinä ja tässä.

 

Afrikan mailta voisi odottaa yhä enemmän kun niitä nyt ennetysmäärä etenkin jatkossa. Ja isäntämaista Meksikoa olen aina toivonut pitemmällekin. 

Harmi että Uruguay tippui :/

Taktisesti heikko ja lähes olematon. Kyllä tuon Bielsan valmenuksessa oli pelaajiin nähden jotain ihan ... pprrrrtt ... 

 

Viimeinen oli Musleran tuominen maalille 40 vuotiaani, kun oli epävarma jo ainakin jo 2010 vuonna.

Olen ihan "gobsmacked" että voiko Muslera olla 40-vuotias? On häkellyttävän nuoren näköinen :O

Leikelty, kulmakarvat mikrobladella ja botoxia otsassa josta myös botox-kulmat.

Vierailija
3017/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3018/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Japani nyt siis jatkossa vaiko ei?

Tulee Japani-Brasilia seuraavaksi. 

Taitaa tulla Japanille kotimatka. Toki kyllä niillä ollut ongelmia puolustuksen kanssa.

Vierailija
3019/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori en ole lukenut tätä tai seurannut muutenkaan, mutta onko USA jo pudonnut vai menossa jatkoon?

USA pelaa Bosniaa vastaan 1.7.

Onko se siis ratkaiseva peli jatkon kannalta?

Vierailija
3020/3042 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori en ole lukenut tätä tai seurannut muutenkaan, mutta onko USA jo pudonnut vai menossa jatkoon?

USA pelaa Bosniaa vastaan 1.7.

Onko se siis ratkaiseva peli jatkon kannalta?

On siis mennyt lohkosta jatkoon pudotuspelikierrokselle. Eli kerran on päässyt jo jatkoon. Nyt joka pelissä voi tipoua pois tästä eteenpäin.