Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3048)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä Japani ja Brasilia vastakkain. Ei minulla kyllä ole vielä oikein mitään tuntumaa minkälainen se Japani oikeasti on. On siellä taitoa kyllä. Ilmeisesti maalivahti on tosi hyvä.
Japanin maalit tulee ainakin keskivertoa useammin kaukolaukauksesta. Siistejä maaleja kieltämättä kyllä, mutta samalla kertoo että hennoilla aasialaisilla ei ole niinkään kykyä paljon murtautua boksiin, joista nykyään monet maalin tekee.
Todella rasistinen kommentti. Taidanpa tehdä rikosilmoituksen.
Keskipituus on Japanilaisilla jotain yli 181 senttiä, joka ei paljon ole ale keskipituudesta, josta ei ole suoria tilastoja tietääkseni.
Tilastoilla ja rasismilla ei ole tekemistä toistensa kanssa. Koska Japanissa pärjätty aivan oikeasti hyvin.
Mä olen näissä kisoissa herännyt tajuamaan kuinka hyvän näköisiä japanilaiset miehet voivatkaan olla. Olen aina pitänyt heitä pieninä ja hintelinä vaan onhan siellä tosiaan lihaksikkaita pitkiäkin miehiä! Kasvot ovat heillä todella komeita.
Mene sinne ja iske, ei muuten juorulehdetään sinusta kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Puola ja Lewandowski??? :O
Jotain olennaista puuttuu, kun Robert ei ole mukana.
Kiitäpä Ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka on täysin kyllästyneitä Ranskaan, Saksaan, Hollantiin, Espanjaan ja Brasiliaan?
Etkä sitten Argentiinaan taikka Englantiin????
No rehellisesti sanoen kyllä niihinkin. Ja Belgiaan. Kauhean moni joukkue on niin nähty ja niin plääh. Toivoisin, että Etelä-Amerikan pikkumaat ja Bosnia-Hertsis sekä Kroatia yllättäisivät! Japani myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheen vanhoja pappoja osa valmentajista. Valmentajalla ei vissiin ole yläikärajaa? Valmentaa voi kunnes kuolo korjaa?
Koeta nyt Vulva sinäkin nuortua vielä.
Mene sinä hirttämään vitjamunasi saunan lauteiden väliin. Hei hei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheen vanhoja pappoja osa valmentajista. Valmentajalla ei vissiin ole yläikärajaa? Valmentaa voi kunnes kuolo korjaa?
Koeta nyt Vulva sinäkin nuortua vielä.
Vulva on aina nuori ja pystyvä. Lerssi lerpahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä Puola ja Lewandowski??? :O
Pitipä googlettaa ja ohhelihoijaa kun olikin kivan näköistä! Huh! Paranee vaan vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Puola ja Lewandowski??? :O
Jotain olennaista puuttuu, kun Robert ei ole mukana.
Kiitäpä Ruotsia.
Toivon, että svedupellet tippuvat seuraavalla kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka on täysin kyllästyneitä Ranskaan, Saksaan, Hollantiin, Espanjaan ja Brasiliaan?
On kiva, että nousee yllättäjiä, kuten Capo Verde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka on täysin kyllästyneitä Ranskaan, Saksaan, Hollantiin, Espanjaan ja Brasiliaan?
Etkä sitten Argentiinaan taikka Englantiin????
No rehellisesti sanoen kyllä niihinkin. Ja Belgiaan. Kauhean moni joukkue on niin nähty ja niin plääh. Toivoisin, että Etelä-Amerikan pikkumaat ja Bosnia-Hertsis sekä Kroatia yllättäisivät! Japani myös!
Kyllähän Kroatia on yllättänyt kolmesti mitalleilla ollut (1998, 2018 &2022).
Ehkä vielä joskus yllätyksiä tulee, mutta eipä ehkä Ecuadorin tai Paraguayn maalintekotaidot riitä loppuun, Kolumbian taktiset taidot siinä ja tässä.
Afrikan mailta voisi odottaa yhä enemmän kun niitä nyt ennetysmäärä etenkin jatkossa. Ja isäntämaista Meksikoa olen aina toivonut pitemmällekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Puola ja Lewandowski??? :O
Jotain olennaista puuttuu, kun Robert ei ole mukana.
Kiitäpä Ruotsia.
Toivon, että svedupellet tippuvat seuraavalla kierroksella.
"Jö ök keres, jö ökk eres... Jö ökke res siellä ja j öök ker es tuolla"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka on täysin kyllästyneitä Ranskaan, Saksaan, Hollantiin, Espanjaan ja Brasiliaan?
Etkä sitten Argentiinaan taikka Englantiin????
No rehellisesti sanoen kyllä niihinkin. Ja Belgiaan. Kauhean moni joukkue on niin nähty ja niin plääh. Toivoisin, että Etelä-Amerikan pikkumaat ja Bosnia-Hertsis sekä Kroatia yllättäisivät! Japani myös!
Kyllähän Kroatia on yllättänyt kolmesti mitalleilla ollut (1998, 2018 &2022).
Ehkä vielä joskus yllätyksiä tulee, mutta eipä ehkä Ecuadorin tai Paraguayn maalintekotaidot riitä loppuun, Kolumbian taktiset taidot siinä ja tässä.
Afrikan mailta voisi odottaa yhä enemmän kun niitä nyt ennetysmäärä etenkin jatkossa. Ja isäntämaista Meksikoa olen aina toivonut pitemmällekin.
Harmi että Uruguay tippui :/
Vierailija kirjoitti:
Kauheen vanhoja pappoja osa valmentajista. Valmentajalla ei vissiin ole yläikärajaa? Valmentaa voi kunnes kuolo korjaa?
Paapat saavat vielä tuntea itsensä tärkeäksi pönöttäessään kentän laidalla pikkutakissa ja kulmahousuissa.
Oletteko bonganneet ihanat kisamaskotit? Niitä voisi näyttää enemmänkin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka on täysin kyllästyneitä Ranskaan, Saksaan, Hollantiin, Espanjaan ja Brasiliaan?
Etkä sitten Argentiinaan taikka Englantiin????
No rehellisesti sanoen kyllä niihinkin. Ja Belgiaan. Kauhean moni joukkue on niin nähty ja niin plääh. Toivoisin, että Etelä-Amerikan pikkumaat ja Bosnia-Hertsis sekä Kroatia yllättäisivät! Japani myös!
Pelataan "Bisnesfutista", siis rahan lisäksi tilastot ja niihin sopivat pelaajant ratkaisevat yhä enemmän.
Siis kyllä yllätyksiä olisi kiva nähdä mutta mihin hintaan??! Jos ei reilua peliä pelata niin onko se niin eri homma???
Veikkaisin jo nyt kaaviosta, että puolivälierissä on noin 6-7 "normimenestyjää ja 1-2 enemmän tai vähemmän yllättäjää. Kroatia voisi lohkokolmosenakin kenties nousta kolmatta kertaa peräkkäin (ja neljättä yleensä) mitalliporukkaan. Hienoa jos jotain yllätystä todella tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka on täysin kyllästyneitä Ranskaan, Saksaan, Hollantiin, Espanjaan ja Brasiliaan?
Etkä sitten Argentiinaan taikka Englantiin????
No rehellisesti sanoen kyllä niihinkin. Ja Belgiaan. Kauhean moni joukkue on niin nähty ja niin plääh. Toivoisin, että Etelä-Amerikan pikkumaat ja Bosnia-Hertsis sekä Kroatia yllättäisivät! Japani myös!
Kyllähän Kroatia on yllättänyt kolmesti mitalleilla ollut (1998, 2018 &2022).
Ehkä vielä joskus yllätyksiä tulee, mutta eipä ehkä Ecuadorin tai Paraguayn maalintekotaidot riitä loppuun, Kolumbian taktiset taidot siinä ja tässä.
Afrikan mailta voisi odottaa yhä enemmän kun niitä nyt ennetysmäärä etenkin jatkossa. Ja isäntämaista Meksikoa olen aina toivonut pitemmällekin.
Harmi että Uruguay tippui :/
Taktisesti heikko ja lähes olematon. Kyllä tuon Bielsan valmenuksessa oli pelaajiin nähden jotain ihan ... pprrrrtt ...
Viimeinen oli Musleran tuominen maalille 40 vuotiaani, kun oli epävarma jo ainakin jo 2010 vuonna.
Ai että ..tuttaa nuo iltapäivälehtien sensatiohakuiset otsikot. Messi ulos! Haaland ulos! Ja sitä rataa... No niimpä tietysti. Kaikki arvaavat että kyse on jostakin ottelusta jossa ei ole panosta ja huippupelaajaa voidaan lepuuttaa. Pitääkö kaikista tavallisista asioista vääntää väkisin valheellisia otsikoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka on täysin kyllästyneitä Ranskaan, Saksaan, Hollantiin, Espanjaan ja Brasiliaan?
Etkä sitten Argentiinaan taikka Englantiin????
No rehellisesti sanoen kyllä niihinkin. Ja Belgiaan. Kauhean moni joukkue on niin nähty ja niin plääh. Toivoisin, että Etelä-Amerikan pikkumaat ja Bosnia-Hertsis sekä Kroatia yllättäisivät! Japani myös!
Kyllähän Kroatia on yllättänyt kolmesti mitalleilla ollut (1998, 2018 &2022).
Ehkä vielä joskus yllätyksiä tulee, mutta eipä ehkä Ecuadorin tai Paraguayn maalintekotaidot riitä loppuun, Kolumbian taktiset taidot siinä ja tässä.
Afrikan mailta voisi odottaa yhä enemmän kun niitä nyt ennetysmäärä etenkin jatkossa. Ja isäntämaista Meksikoa olen aina toivonut pitemmällekin.
Harmi että Uruguay tippui :/
Taktisesti heikko ja lähes olematon. Kyllä tuon Bielsan valmenuksessa oli pelaajiin nähden jotain ihan ... pprrrrtt ...
Viimeinen oli Musleran tuominen maalille 40 vuotiaani, kun oli epävarma jo ainakin jo 2010 vuonna.
Olen ihan "gobsmacked" että voiko Muslera olla 40-vuotias? On häkellyttävän nuoren näköinen :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka on täysin kyllästyneitä Ranskaan, Saksaan, Hollantiin, Espanjaan ja Brasiliaan?
Etkä sitten Argentiinaan taikka Englantiin????
No rehellisesti sanoen kyllä niihinkin. Ja Belgiaan. Kauhean moni joukkue on niin nähty ja niin plääh. Toivoisin, että Etelä-Amerikan pikkumaat ja Bosnia-Hertsis sekä Kroatia yllättäisivät! Japani myös!
Pelataan "Bisnesfutista", siis rahan lisäksi tilastot ja niihin sopivat pelaajant ratkaisevat yhä enemmän.
Siis kyllä yllätyksiä olisi kiva nähdä mutta mihin hintaan??! Jos ei reilua peliä pelata niin onko se niin eri homma???
Veikkaisin jo nyt kaaviosta, että puolivälierissä on noin 6-7 "normimenestyjää ja 1-2 enemmän tai vähemmän yllättäjää. Kroatia voisi lohkokolmosenakin kenties nousta kolmatta kertaa peräkkäin (ja neljättä yleensä) mitalliporukkaan. Hienoa jos jotain yllätystä todella tapahtuisi.
Kaavion mukaan kun veikkaan niin puolivälierät voisivat olla nyt : Portugali-Argentiina, Brasilia-Englanti, Espanja-Belgia ja Hollanti-Saksa/Ranska ... Tuo viimeinen tuntuisi Ranskalta vähän liiankin nyt, siksi jätin sen veikkaamatta.
Tämä perustuu veikkaukseen ei mieliporukoihin. Kyllä ehkä 1 tai 2 yllätystä tuohon tuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Kauheen vanhoja pappoja osa valmentajista. Valmentajalla ei vissiin ole yläikärajaa? Valmentaa voi kunnes kuolo korjaa?
Ikärasismia. Kokemus tuo varmuutta
Jotain olennaista puuttuu, kun Robert ei ole mukana.