Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2462)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlatkaapas Fabio Cannavaro naked ;)
Kuinka monta kertaa meinasit vielä saman asian sanoa?
Yhtä monta kertaa kuin sinä meinaat poistaa sen.
Haalandia ei Yle-uutisten muaan kiinnosta enää kisat eikä Ranskaa vastaan ottelu. Pakatkoon Vuittoninsa ja soutakoon kotio. Taitaa olla ikävä niillä ökyautoilla ajelu. (Ai niin, sillä on vissiin lapsikin jossain, vai?)
Vierailija kirjoitti:
Haalandia ei Yle-uutisten muaan kiinnosta enää kisat eikä Ranskaa vastaan ottelu. Pakatkoon Vuittoninsa ja soutakoon kotio. Taitaa olla ikävä niillä ökyautoilla ajelu. (Ai niin, sillä on vissiin lapsikin jossain, vai?)
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Haalandia ei Yle-uutisten muaan kiinnosta enää kisat eikä Ranskaa vastaan ottelu. Pakatkoon Vuittoninsa ja soutakoon kotio. Taitaa olla ikävä niillä ökyautoilla ajelu. (Ai niin, sillä on vissiin lapsikin jossain, vai?)
Taktikoi. Esittää ettei kiinnosta ja sitten iskee kärppänä maaleja Ranskan verkkoon.
Virkkunen örisee ja sössöttää ja yhtäkkiä repeää huutamaan kuin palosireeni. Todella onneton selostaja.
Vierailija kirjoitti:
Haalandia ei Yle-uutisten muaan kiinnosta enää kisat eikä Ranskaa vastaan ottelu. Pakatkoon Vuittoninsa ja soutakoon kotio. Taitaa olla ikävä niillä ökyautoilla ajelu. (Ai niin, sillä on vissiin lapsikin jossain, vai?)
Oletko varma, ettei pilaillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?
Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä
Vain miehet.
Viimeksi kun tarkistin niin minä ainakin olin kyllä nainen. Haaland on kisojen kuumin mies.
Sivusta
Ajattelinkin että en voi olla ainoa futismutsi jolla Haaland saa "mokkapalan kostumaan"
Sulla on siis rumamiesfetissi :D
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Wirtzin etutukka on kaamea :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?
Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä
Suominaiselle kelpaa sikapossu, varsinkin, kun tällä on rahapussi pinkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Haaland liian vaalea Suomalaisen naisen makuun.
Haaland ja Love Islandin Peppiina olisivat naimanaamat!
Haaland murjaisi vitsin, älkää nyt niin tosissaan ottako. Tottakai koko Norjan joukkue ja koko maa on innoissaan kun ovat viimein mm-kisoissa.
Seuraavat ottelut ovat:
Sveitsi - Kanada
Hertzegovina - Qatar
Skotlanti - Brasilia
Marokko - Haiti
Tsekki - Meksiko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?
Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä
Suominaiselle kelpaa sikapossu, varsinkin, kun tällä on rahapussi pinkeänä.
No sittenhän sulla vasta menisikin kuppi nurin jos täällä innostuttaisiin tummista miehistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Virkkunen on hyvännäköinen, siksikö ukot mollaa häntä? Selostajanakin täys 10.
Sopisi maikkarille muihinkin lähetyksiin kuin selostamoon, Viiden jälkeen olisi hyvä, tai vaikka Suurmestariin.
Olen nainen enkä jaksa kuunnella sitä rääkymistä. Vaihtoon.
Tuomas Virkkusella erinomaiset taustatiedot pelaajista. Kertoo joskus joitakin pikkujuttuja pelaajien yksityiselämästä, piristää näin vähän tylsää peliä. Seuraan Mtv:ltä La Ligaa ja Mestarien liigaa. Tuomas Virkkunen selostaa näitä pelejä paljon. Tykkään.
Hänellä on vain TOSI epänormaali tapa rytmittää ja tavuttaa puhetta sekä säädellä selostuksen volyymiä. Lisäksi hän ääntää suomen kieltä kummallisen puuromaisesti. Jos en tietäisi paremmin, niin luulisin, että hän selostaa parin promillen humalassa?!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?
Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä
Suominaiselle kelpaa sikapossu, varsinkin, kun tällä on rahapussi pinkeänä.
No sittenhän sulla vasta menisikin kuppi nurin jos täällä innostuttaisiin tummista miehistä...
No niistähän suominaiset innostuvat, vaikkeivat olisi jalkapalloilijoitakaan saati että olisivat massimiehiä :D Nyt oli totaaliohis, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?
Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä
Suominaiselle kelpaa sikapossu, varsinkin, kun tällä on rahapussi pinkeänä.
No sittenhän sulla vasta menisikin kuppi nurin jos täällä innostuttaisiin tummista miehistä...
No niistähän suominaiset innostuvat, vaikkeivat olisi jalkapalloilijoitakaan saati että olisivat massimiehiä :D Nyt oli totaaliohis, sori siitä.
Eli ei saa innostua vaaleasta miehestä eikä tummista. Mitä jää jäljelle? Möhömahainen kalju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta oli RONALDO! Siitäs saitte, te haukkujat ja mollaajat! Rolle on joukkuepelaaja ja joukkueen kuningas.
Ihanaa Ronaldo, ihanaa!
Usbegistan pelasi just sillä tavalla että portugali pääsi pyörittämään hyökkäyspäässä vapaasti ronaldo showta, ja ronaldokin sai jotain aikaan.
Eli katsotaas uudelleen kun vastaan tulee joku parempi joukkue.
Portugali on tuleva Maailmanmestari. Joten parempaa joukkuetta ei tule vastaan, jokin voipi pisteen ottaa. Rolle on kisojen Kuningas se selvisi eilen!
Toivon, että Portugal ja Kroatia pelaisivat finaalin. Japani pronssille!
Vierailija kirjoitti:
Oli oikein Englannin fanipoikatapaaminen studiossa sekä selostajalla eilen. Ihku Ihku Englanti ja fanipoikien naamat loistivat ja Ghanan joukkueesta ei puhuttu käytännössä sanaakaan ennen peliä! Todella nautin kun Englanti ei saanut maalin maalia aikaan :). YLEn lähetyksessä olisi edes vähän koitettu olla tasapuolisia.
Joko on Ghanan maalivahtia hehkutettu? Siis hän kyllä pelasi äärettömän hienosti ja piti joukkuettaan pystyssä monen monta kertaa. Ilmekään ei värähtänyt ja aina torjuntoja torjuntojen perään. Respect!!
No mitä se hänen pullea lompsa minuun vaikuttaa? Jos tuon näköinen mies tulisi vastaan missä tahansa yhteydessä niin taatusti huomaisin hänet. Persoonallisen näköinen.