Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2462)

Vierailija
2421/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Ei vaan Haaland on ihana viikinki 😍

Johtunee suurimmaksi osaksi hänen paksuhkosta lompsastaan? Jos hän olisi Pihtiputaan Ponnistuksen kakkosmolke, olisiko silloinkin kuuma? Ehkä olisi, ehkä ei...

No mitä se hänen pullea lompsa minuun vaikuttaa?  Jos tuon näköinen mies tulisi vastaan missä tahansa yhteydessä niin taatusti huomaisin hänet. Persoonallisen näköinen. 

Vierailija
2422/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlatkaapas Fabio Cannavaro naked ;)

Kuinka monta kertaa meinasit vielä saman asian sanoa?

Yhtä monta kertaa kuin sinä meinaat poistaa sen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalandia ei Yle-uutisten muaan  kiinnosta enää kisat eikä Ranskaa vastaan ottelu. Pakatkoon Vuittoninsa ja soutakoon kotio. Taitaa olla ikävä niillä ökyautoilla ajelu. (Ai niin, sillä on vissiin lapsikin jossain, vai?)

Vierailija
2424/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haalandia ei Yle-uutisten muaan  kiinnosta enää kisat eikä Ranskaa vastaan ottelu. Pakatkoon Vuittoninsa ja soutakoon kotio. Taitaa olla ikävä niillä ökyautoilla ajelu. (Ai niin, sillä on vissiin lapsikin jossain, vai?)

Linkki?

Vierailija
2425/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haalandia ei Yle-uutisten muaan  kiinnosta enää kisat eikä Ranskaa vastaan ottelu. Pakatkoon Vuittoninsa ja soutakoon kotio. Taitaa olla ikävä niillä ökyautoilla ajelu. (Ai niin, sillä on vissiin lapsikin jossain, vai?)

Taktikoi. Esittää ettei kiinnosta ja sitten iskee kärppänä maaleja Ranskan verkkoon.

Vierailija
2426/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkunen örisee ja sössöttää ja yhtäkkiä repeää huutamaan kuin palosireeni. Todella onneton selostaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2427/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haalandia ei Yle-uutisten muaan  kiinnosta enää kisat eikä Ranskaa vastaan ottelu. Pakatkoon Vuittoninsa ja soutakoon kotio. Taitaa olla ikävä niillä ökyautoilla ajelu. (Ai niin, sillä on vissiin lapsikin jossain, vai?)

Oletko varma, ettei pilaillut? 

Vierailija
2428/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä 

Vain miehet.

Viimeksi kun tarkistin niin minä ainakin olin kyllä nainen. Haaland on kisojen kuumin mies. 

Sivusta

Ajattelinkin että en voi olla ainoa futismutsi jolla Haaland saa "mokkapalan kostumaan"

Sulla on siis rumamiesfetissi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2429/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Wirtzin etutukka on kaamea :O 

Vierailija
2430/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä 

Suominaiselle kelpaa sikapossu, varsinkin, kun tällä on rahapussi pinkeänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2431/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei VAR auta, jos kyseessä on iso jalkapallomaa? 

 

https://yle.fi/a/74-20233190

Vierailija
2432/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaland liian vaalea Suomalaisen naisen makuun.

Haaland ja Love Islandin Peppiina olisivat naimanaamat! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2433/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaland murjaisi vitsin, älkää nyt niin tosissaan ottako. Tottakai koko Norjan joukkue ja koko maa on innoissaan kun ovat viimein mm-kisoissa.

Vierailija
2434/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat ottelut ovat:

Sveitsi - Kanada

Hertzegovina - Qatar

Skotlanti - Brasilia

Marokko - Haiti

Tsekki - Meksiko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2435/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä 

Suominaiselle kelpaa sikapossu, varsinkin, kun tällä on rahapussi pinkeänä. 

No sittenhän sulla vasta menisikin kuppi nurin jos täällä innostuttaisiin tummista miehistä...

Vierailija
2436/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomas Virkkunen on hyvännäköinen, siksikö ukot mollaa häntä? Selostajanakin täys 10. 

Sopisi maikkarille muihinkin lähetyksiin kuin selostamoon, Viiden jälkeen olisi hyvä, tai vaikka Suurmestariin.

Olen nainen enkä jaksa kuunnella sitä rääkymistä. Vaihtoon.

Tuomas Virkkusella erinomaiset taustatiedot pelaajista. Kertoo joskus joitakin pikkujuttuja  pelaajien yksityiselämästä, piristää näin vähän tylsää peliä. Seuraan Mtv:ltä La Ligaa ja Mestarien liigaa. Tuomas Virkkunen selostaa näitä pelejä paljon. Tykkään.

Hänellä on vain TOSI epänormaali tapa rytmittää ja tavuttaa puhetta sekä säädellä selostuksen volyymiä. Lisäksi hän ääntää suomen kieltä kummallisen puuromaisesti. Jos en tietäisi paremmin, niin luulisin, että hän selostaa parin promillen humalassa?!?!

Vierailija
2437/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä 

Suominaiselle kelpaa sikapossu, varsinkin, kun tällä on rahapussi pinkeänä. 

No sittenhän sulla vasta menisikin kuppi nurin jos täällä innostuttaisiin tummista miehistä...

No niistähän suominaiset innostuvat, vaikkeivat olisi jalkapalloilijoitakaan saati että olisivat massimiehiä :D Nyt oli totaaliohis, sori siitä.

Vierailija
2438/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä 

Suominaiselle kelpaa sikapossu, varsinkin, kun tällä on rahapussi pinkeänä. 

No sittenhän sulla vasta menisikin kuppi nurin jos täällä innostuttaisiin tummista miehistä...

No niistähän suominaiset innostuvat, vaikkeivat olisi jalkapalloilijoitakaan saati että olisivat massimiehiä :D Nyt oli totaaliohis, sori siitä.

Eli ei saa innostua vaaleasta miehestä eikä tummista. Mitä jää jäljelle? Möhömahainen kalju?

Vierailija
2439/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan parasta oli RONALDO! Siitäs saitte, te haukkujat ja mollaajat! Rolle on joukkuepelaaja ja joukkueen kuningas.

Ihanaa Ronaldo, ihanaa!

Usbegistan pelasi just sillä tavalla että portugali pääsi pyörittämään hyökkäyspäässä vapaasti ronaldo showta, ja ronaldokin sai jotain aikaan.

Eli katsotaas uudelleen kun vastaan tulee joku parempi joukkue. 

Portugali on tuleva Maailmanmestari. Joten parempaa joukkuetta ei tule vastaan, jokin voipi pisteen ottaa. Rolle on kisojen Kuningas se selvisi eilen!

Toivon, että Portugal ja Kroatia pelaisivat finaalin. Japani pronssille!

Vierailija
2440/2462 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli oikein Englannin fanipoikatapaaminen studiossa sekä selostajalla eilen. Ihku Ihku Englanti ja fanipoikien naamat loistivat ja Ghanan joukkueesta ei puhuttu käytännössä sanaakaan ennen peliä! Todella nautin kun Englanti ei saanut maalin maalia aikaan :). YLEn lähetyksessä olisi edes vähän koitettu olla tasapuolisia.

Joko on Ghanan maalivahtia hehkutettu? Siis hän kyllä pelasi äärettömän hienosti ja piti joukkuettaan pystyssä monen monta kertaa. Ilmekään ei värähtänyt ja aina torjuntoja torjuntojen perään. Respect!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi