Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2580)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.
Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset.
Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia.
Muuta päiväntasaajalle. Siellä on hyvä olla.
Miksi mun pitäisi muuttaa minnekään? Suomen lain mukaan syrjintä on kielletty. Sinä olet se törkeä lakia rikkova törppö, muuta itse, vaikkapa etelänavalle, siellä on valkoista vuoden ympäri. Toki pingviivit...
Pingviini on kyllä ikävän musta noiden mielestä, mutta onneksi karhut on vitivalkoisia!
en ole koskaan nähnyt/kuullut hyvää nais oletettu selostajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.
Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset.
Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia.
Koska ihmisiä tympii tää valkoisten syrjiminen
Mikä sitä syrjintää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä onko toi Virkkunen hyvä selostaja vai ei, mutta henk.koht en tykkää siitä jos on vain yksi selostaja. :D jotenkin kämäistä yksin puhelua, pitää ehdottomasti olla kaksi.
Virkkusella oli ainakin kahdessa ottelussa Hetemaj kommentoimassa ja oli mahtavaa seurata tarkkoja lyhyitä kommentteja. Ylellä sen sijaan oli joku nainen joka löpisi pitkiä tarinoita eikä lopettanut ja antanut selostajlle tilaa selostaa edes kentällä tapahtuvia tilanteita.
Pakolliset naiskiintiöt vain ärsyttävät MIESTEN futiksessa.
Puhut kuin naisten ja miesten futis olisivat eri lajeja. Futis mikä futis.
toinen on kiinnostavaa ja toinen pirun tylsää. sama juttu jääkiekossa, naisten pelejä katsoessa nukahtaa
En edelleenkään ymmärrä miten se kommentoijan tai studion juontajan sukupuoleen liittyy?
Jos vaikka naisten jalkapallon kohdalla ilmotettaisiin, että tää halutaan nyt pitää vain naisten juttuna, otamme vain naisjuontajia, niin kukaan ei ihmettelisi yhtään, en edes minä. Miksei siis sama voi olla miesten puolella.
Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä onko toi Virkkunen hyvä selostaja vai ei, mutta henk.koht en tykkää siitä jos on vain yksi selostaja. :D jotenkin kämäistä yksin puhelua, pitää ehdottomasti olla kaksi.
Virkkusella oli ainakin kahdessa ottelussa Hetemaj kommentoimassa ja oli mahtavaa seurata tarkkoja lyhyitä kommentteja. Ylellä sen sijaan oli joku nainen joka löpisi pitkiä tarinoita eikä lopettanut ja antanut selostajlle tilaa selostaa edes kentällä tapahtuvia tilanteita.
Pakolliset naiskiintiöt vain ärsyttävät MIESTEN futiksessa.
Puhut kuin naisten ja miesten futis olisivat eri lajeja. Futis mikä futis.
toinen on kiinnostavaa ja toinen pirun tylsää. sama juttu jääkiekossa, naisten pelejä katsoessa nukahtaa
En edelleenkään ymmärrä miten se kommentoijan tai studion juontajan sukupuoleen liittyy?
Jos Katja Ståhl olisi kommentaattorina, se olisi varmasti kaikille ok :). Ei ole kiinni sukupuolesta vaan siitä, että kommentaattoriksi valittu nainen on tylsä.
Tietääkö Katja jalkapallosta enemmän kuin nuo naiset jotka ovat itse pelanneet tai valmentaneet??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä onko toi Virkkunen hyvä selostaja vai ei, mutta henk.koht en tykkää siitä jos on vain yksi selostaja. :D jotenkin kämäistä yksin puhelua, pitää ehdottomasti olla kaksi.
Virkkusella oli ainakin kahdessa ottelussa Hetemaj kommentoimassa ja oli mahtavaa seurata tarkkoja lyhyitä kommentteja. Ylellä sen sijaan oli joku nainen joka löpisi pitkiä tarinoita eikä lopettanut ja antanut selostajlle tilaa selostaa edes kentällä tapahtuvia tilanteita.
Pakolliset naiskiintiöt vain ärsyttävät MIESTEN futiksessa.
Puhut kuin naisten ja miesten futis olisivat eri lajeja. Futis mikä futis.
toinen on kiinnostavaa ja toinen pirun tylsää. sama juttu jääkiekossa, naisten pelejä katsoessa nukahtaa
En edelleenkään ymmärrä miten se kommentoijan tai studion juontajan sukupuoleen liittyy?
Jos vaikka naisten jalkapallon kohdalla ilmotettaisiin, että tää halutaan nyt pitää vain naisten juttuna, otamme vain naisjuontajia, niin kukaan ei ihmettelisi yhtään, en edes minä. Miksei siis sama voi olla miesten puolella.
Kyllä minä ihmettelisin ja aika paljon ihmettelisinkin. Ja mikä huuto siitä miehiltäkin tulisi. Kauhea huuto oli siitä naisten taksistakin :D
Vierailija kirjoitti:
Taasko tuo apukoulupudokas tuli äitimuorin kellarista postaamaan rasistipaskaansa? No sellaista se sit varmaan on kun elämässä ei ole muuta sisältöä kuin einespitsa ja se kahden tunnin ruutuaika minkä muori hyvyyttään sallii.
Nähtävästi kun taas tulee tuota rassejuttua ja naisvihaa joka toisessa viestissä.
Vierailija kirjoitti:
en ole koskaan nähnyt/kuullut hyvää nais oletettu selostajaa
Minä olen. En muista ko naisen nimeä, mutta selostaa Ssksassa bundesliigaa. On todella hyvä ja arvostettu selostaja.
Vieläkö Fernando Torres pelaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole koskaan nähnyt/kuullut hyvää nais oletettu selostajaa
Minä olen. En muista ko naisen nimeä, mutta selostaa Ssksassa bundesliigaa. On todella hyvä ja arvostettu selostaja.
Oliko niin hyvä selostaja ettet nimeä edes muista?
Aika surullista se, että jos miehet osallistuu vaikka naisten jalkapalloon tai jääkiekkoon vaikka selostajina niin se nähdään hyvänä asiana. Tyyliin "jee, tää otetaan nyt enemmän vakavasti kun miehetkin tästä innostuu". Mutta sitten taas jos naisia on mukana miesten puolella niin alkaa tää "miksi ähräydytte meidän juttuun, ette kuulu tänne" - huutelu. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole koskaan nähnyt/kuullut hyvää nais oletettu selostajaa
Minä olen. En muista ko naisen nimeä, mutta selostaa Ssksassa bundesliigaa. On todella hyvä ja arvostettu selostaja.
Laura Wontorra? Saksassa ei nyt yleisesti ole mitenkään ihmeellistä naiset selostajina, näissä kisoissa kaikilla kolmella kisojen lähettäjällä naisselostajia. Toki kommentoijia ja juontajia myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei VAR auta, jos kyseessä on iso jalkapallomaa?
Puolustaja hyppäsi kylkeen rankkarialueella
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista se, että jos miehet osallistuu vaikka naisten jalkapalloon tai jääkiekkoon vaikka selostajina niin se nähdään hyvänä asiana. Tyyliin "jee, tää otetaan nyt enemmän vakavasti kun miehetkin tästä innostuu". Mutta sitten taas jos naisia on mukana miesten puolella niin alkaa tää "miksi ähräydytte meidän juttuun, ette kuulu tänne" - huutelu. :/
Jos ei mies siedä naista selostamossa niin on jokin pielessä. Tulee vain lihavan punkeron mielikuva joka haluaisi että hiljane pikkuvaimo kantaisi hälle kaljaa ja häipyisi keittiöön.
Samaten nää ra sismi juttujen jankuttajat - teistä tulee vain säälittävän, heikon ihmisen kuva. Ette ole mitään koviksia vaikka niin luulettekin.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa yksikin suomalainen kuunneltava naisselostaja
talviurheilun puolella Nina Vanhatalo ja Kaisa Mäkäräinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.
Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset.
Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia.
Koska ihmisiä tympii tää valkoisten syrjiminen
Mikä sitä syrjintää on?
Se että eurooppalaisissa joukkueissa valkoset alkaa olla vähemmistö. Ihan naurettavaa. Ihmiset sietäisi tätä muutosta paremmin jos se olis tasapuolista. Että afrikan joukkueissa myös lisääntyisi valkoisten määrä, tai aasialaisten, että ihmisiä olisi siellä sun täällä sikinsokin, tasapuolisesti. Mutta kun ei ole, ainoastaan valkoset joutaa muualle oman maansa joukkueessa.
Sitä se väestönvaihto teettää.
Väestönvaihto hei haloo xD eikö toi horina ole jostain 2012 Halla-ahon blogi ajoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista se, että jos miehet osallistuu vaikka naisten jalkapalloon tai jääkiekkoon vaikka selostajina niin se nähdään hyvänä asiana. Tyyliin "jee, tää otetaan nyt enemmän vakavasti kun miehetkin tästä innostuu". Mutta sitten taas jos naisia on mukana miesten puolella niin alkaa tää "miksi ähräydytte meidän juttuun, ette kuulu tänne" - huutelu. :/
Jos ei mies siedä naista selostamossa niin on jokin pielessä. Tulee vain lihavan punkeron mielikuva joka haluaisi että hiljane pikkuvaimo kantaisi hälle kaljaa ja häipyisi keittiöön.
Samaten nää ra sismi juttujen jankuttajat - teistä tulee vain säälittävän, heikon ihmisen kuva. Ette ole mitään koviksia vaikka niin luulettekin.
On vain hyvin ammattitaidoton ja epävarma, lisäksi latelee itsestäänselvyyksiä. Ei siinä sen kummempaa. Ei naista myöskään ylistetä vain koska on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista se, että jos miehet osallistuu vaikka naisten jalkapalloon tai jääkiekkoon vaikka selostajina niin se nähdään hyvänä asiana. Tyyliin "jee, tää otetaan nyt enemmän vakavasti kun miehetkin tästä innostuu". Mutta sitten taas jos naisia on mukana miesten puolella niin alkaa tää "miksi ähräydytte meidän juttuun, ette kuulu tänne" - huutelu. :/
Jos ei mies siedä naista selostamossa niin on jokin pielessä. Tulee vain lihavan punkeron mielikuva joka haluaisi että hiljane pikkuvaimo kantaisi hälle kaljaa ja häipyisi keittiöön.
Samaten nää ra sismi juttujen jankuttajat - teistä tulee vain säälittävän, heikon ihmisen kuva. Ette ole mitään koviksia vaikka niin luulettekin.
No se on Ranskan oma asia haluaako ne kannattaa joukkuetta joka ei oo ollenkaan läpileikkaus Ranskan kansasta.
Mut anna yks hyvä syy miksi naisten pitää päästä kommentoimaan miesten jalkapalloa?
Miksi antaisin kun et säkään anna yhtään syytä miksi naisten EI pitäisi olla kommentoimassa?
Nyt kun katsoo nuita lohkojen tilanteita niin näyttäisi siltä että neljä pistettä ei takaa vielä jatkoonpääsyä kun siellä saattaa hyvinkin olla sen verran monta joukkuetta päätymässä siihen neljään pisteeseen että joku neljä pistettä kerännyt joukkue voi hyvinkin pudota jatkosta eli ratkaisevaa tulee olemaan maaliero
Jos vaikka naisten jalkapallon kohdalla ilmotettaisiin, että tää halutaan nyt pitää vain naisten juttuna, otamme vain naisjuontajia, niin kukaan ei ihmettelisi yhtään, en edes minä. Miksei siis sama voi olla miesten puolella.