Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2580)
Norjalle ja Japanille toivon onnistumisia ja sitä että pääsevät mahdollisimman pitkälle 👌
Vierailija kirjoitti:
Haalandia ei Yle-uutisten muaan kiinnosta enää kisat eikä Ranskaa vastaan ottelu. Pakatkoon Vuittoninsa ja soutakoon kotio. Taitaa olla ikävä niillä ökyautoilla ajelu. (Ai niin, sillä on vissiin lapsikin jossain, vai?)
Poika taitaa olla vaan realisti. Ranskan taso on kyllä aika huima. Haaland on jalkapalloilija, kukapa muu olisi yhtä hyvä arvioimaan mikä joukkue voisi voittaa. Ja tuntee oman joukkueensa kyvyt myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaland liian vaalea Suomalaisen naisen makuun.
Haaland ja Love Islandin Peppiina olisivat naimanaamat!
https://www.is.fi/viihde/art-2000012059239.html
Aika inhottavasti häntäkin on kommentoitu, kuten täälläkin Haalandia. Kyllä ihmiset osaa olla moukkamaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
eikä aasialaisten
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Ehkä koska niissä on huonoin taso ja tarvitaan ulkopuolista jeesiä?
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haalandia ei Yle-uutisten muaan kiinnosta enää kisat eikä Ranskaa vastaan ottelu. Pakatkoon Vuittoninsa ja soutakoon kotio. Taitaa olla ikävä niillä ökyautoilla ajelu. (Ai niin, sillä on vissiin lapsikin jossain, vai?)
Poika taitaa olla vaan realisti. Ranskan taso on kyllä aika huima. Haaland on jalkapalloilija, kukapa muu olisi yhtä hyvä arvioimaan mikä joukkue voisi voittaa. Ja tuntee oman joukkueensa kyvyt myös.
Haaland on kyllä hauska ja varmaan realisti. Oli sanonut myös että miksi hän juhlisi maalejaan, kun hän tekee vain työtään ja että eihän postinjakajakaan tuuleta aina kun laittaa postia laatikkoon 😂
Mikäs on muuten hurrien tilanne, onko mahis päästä jatkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?
Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä
Suominaiselle kelpaa sikapossu, varsinkin, kun tällä on rahapussi pinkeänä.
No sittenhän sulla vasta menisikin kuppi nurin jos täällä innostuttaisiin tummista miehistä...
Kyllä ne Haalandia tummemat miehet taitavat olla MM-cupissa niitä parhaimman näköisiä, ja parhaat kehot, parhaat asut jne...
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Tää tulee sulle varmaan yllärinä, mutta joukkueisiin valitaan maan parhaat pelaajat. Siis jalkapalloa osaavat, taitavat. Ei heitä valita ihonsävyn perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.
Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset.
Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan hirveä mutta mun kiinnostus tiettyjä maita kohtaan romahtaa jos niiden joukkueessa on enemmistö.. no, ei perinteisiä kyseisen maan ihmisiä you know. Ranska ja Saksa on selkeimmät esimerkit tästä.
Not to mention Hollanti & Belgia. Ovat samaa EVVK-osastoa.
Ennen ihmiset yritti piilotella tyhmyyttään. Nyt sitä yritetään kaikin keinoin tuoda esiin 🤷
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Kyllä, olet tyhmä. Onneksi olkoon, nyt sen tietää sitten muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.
Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset.
Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia.
Koska pää on täynnä kusta ja paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.
Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset.
Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia.
Muuta päiväntasaajalle. Siellä on hyvä olla.
Miksi mun pitäisi muuttaa minnekään? Suomen lain mukaan syrjintä on kielletty. Sinä olet se törkeä lakia rikkova törppö, muuta itse, vaikkapa etelänavalle, siellä on valkoista vuoden ympäri. Toki pingviivit...
Taasko tuo apukoulupudokas tuli äitimuorin kellarista postaamaan rasistipaskaansa? No sellaista se sit varmaan on kun elämässä ei ole muuta sisältöä kuin einespitsa ja se kahden tunnin ruutuaika minkä muori hyvyyttään sallii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä onko toi Virkkunen hyvä selostaja vai ei, mutta henk.koht en tykkää siitä jos on vain yksi selostaja. :D jotenkin kämäistä yksin puhelua, pitää ehdottomasti olla kaksi.
Virkkusella oli ainakin kahdessa ottelussa Hetemaj kommentoimassa ja oli mahtavaa seurata tarkkoja lyhyitä kommentteja. Ylellä sen sijaan oli joku nainen joka löpisi pitkiä tarinoita eikä lopettanut ja antanut selostajlle tilaa selostaa edes kentällä tapahtuvia tilanteita.
Pakolliset naiskiintiöt vain ärsyttävät MIESTEN futiksessa.
Puhut kuin naisten ja miesten futis olisivat eri lajeja. Futis mikä futis.
toinen on kiinnostavaa ja toinen pirun tylsää. sama juttu jääkiekossa, naisten pelejä katsoessa nukahtaa
En edelleenkään ymmärrä miten se kommentoijan tai studion juontajan sukupuoleen liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä onko toi Virkkunen hyvä selostaja vai ei, mutta henk.koht en tykkää siitä jos on vain yksi selostaja. :D jotenkin kämäistä yksin puhelua, pitää ehdottomasti olla kaksi.
Virkkusella oli ainakin kahdessa ottelussa Hetemaj kommentoimassa ja oli mahtavaa seurata tarkkoja lyhyitä kommentteja. Ylellä sen sijaan oli joku nainen joka löpisi pitkiä tarinoita eikä lopettanut ja antanut selostajlle tilaa selostaa edes kentällä tapahtuvia tilanteita.
Pakolliset naiskiintiöt vain ärsyttävät MIESTEN futiksessa.
Puhut kuin naisten ja miesten futis olisivat eri lajeja. Futis mikä futis.
toinen on kiinnostavaa ja toinen pirun tylsää. sama juttu jääkiekossa, naisten pelejä katsoessa nukahtaa
En edelleenkään ymmärrä miten se kommentoijan tai studion juontajan sukupuoleen liittyy?
Jos Katja Ståhl olisi kommentaattorina, se olisi varmasti kaikille ok :). Ei ole kiinni sukupuolesta vaan siitä, että kommentaattoriksi valittu nainen on tylsä.
Olisko Paukku tänään studiossa?
kärppänä, ihana :D