Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2426)

Vierailija
2381/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan hirveä mutta mun kiinnostus tiettyjä maita kohtaan romahtaa jos niiden joukkueessa on enemmistö.. no, ei perinteisiä kyseisen maan ihmisiä you know. Ranska ja Saksa on selkeimmät esimerkit tästä. 

hyi hyi, tuollaista ei saa sanoa. vaikka se olisi ihan validi kommentti. 

Vierailija
2382/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko toi Virkkunen hyvä selostaja vai ei, mutta henk.koht en tykkää siitä jos on vain yksi selostaja. :D jotenkin kämäistä yksin puhelua, pitää ehdottomasti olla kaksi. 

Virkkusella oli ainakin kahdessa ottelussa Hetemaj kommentoimassa ja oli mahtavaa seurata tarkkoja lyhyitä kommentteja. Ylellä sen sijaan oli joku nainen joka löpisi pitkiä tarinoita eikä lopettanut ja antanut selostajlle tilaa selostaa edes kentällä tapahtuvia tilanteita. 

Pakolliset naiskiintiöt vain ärsyttävät  MIESTEN futiksessa.

Olen nainen ja mäkään en yhtään tykkää naisjuontajista tässä tapauksessa. 

Kaikki studioon tuodut naiset tai ne joita ei studioon tuoda on tietty täysin samanlaisia keskenään?

Eli miten ihmeessä tuo nyt taas sukupuolesta muka riippuu?

Se on vain mun mielipide. Ei kyse ole joka lajista, ei mua sitten vaikka yleisurheilussa, hiihdossa tai ampumahiihdossa haittaa yhtään naisjuontajat, ne sopii niihin. Esim Mäkäräinen koska hänellä on ansioitakin olla selostamassa ampumahiihtoa. Jalkapallossa tuntuu, että kaikki naiset on vedetty sinne vain koska "on pakko", ettei kukaan suutu.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa C Ronaldo surkea, miksi!?

 

Kisojen heittopussi UZB tuntui oikein tarjoavan maalipaikkoja ja narsisti sai vain 2.

 

En nyt verta Messiin, koska Messi ei ole enää nuori, mutta joku 'nuori' mbabbe olisi tehnyt 5-6 maalia 😁😁

Vierailija
2384/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan hirveä mutta mun kiinnostus tiettyjä maita kohtaan romahtaa jos niiden joukkueessa on enemmistö.. no, ei perinteisiä kyseisen maan ihmisiä you know. Ranska ja Saksa on selkeimmät esimerkit tästä. 

Suurin osa ajattelee noin 

Vierailija
2385/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan hirveä mutta mun kiinnostus tiettyjä maita kohtaan romahtaa jos niiden joukkueessa on enemmistö.. no, ei perinteisiä kyseisen maan ihmisiä you know. Ranska ja Saksa on selkeimmät esimerkit tästä. 

hyi hyi, tuollaista ei saa sanoa. vaikka se olisi ihan validi kommentti. 

Kai sen saa sanoa, mutta miksi pitää tuoda koko maailmalle tiedoksi olevansa idiootti?

Riippuu syystä. Jos syynä on ihonväri niin joo, henkilö on idiootti. Mutta entäs jos ajattelee, että on huijausta hommata pelaajia ulkomailta?  

Vierailija
2386/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan hirveä mutta mun kiinnostus tiettyjä maita kohtaan romahtaa jos niiden joukkueessa on enemmistö.. no, ei perinteisiä kyseisen maan ihmisiä you know. Ranska ja Saksa on selkeimmät esimerkit tästä. 

hyi hyi, tuollaista ei saa sanoa. vaikka se olisi ihan validi kommentti. 

Kai sen saa sanoa, mutta miksi pitää tuoda koko maailmalle tiedoksi olevansa idiootti?

Riippuu syystä. Jos syynä on ihonväri niin joo, henkilö on idiootti. Mutta entäs jos ajattelee, että on huijausta hommata pelaajia ulkomailta?  

Aika turhaa spekulointia kun kyseessä on ihonväri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2387/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Vierailija
2388/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2389/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä 

Vierailija
2390/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä 

Sehän on ihan Rum...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2391/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä 

Vain miehet.

Vierailija
2392/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Tuo on niin vaalea, että vaikea nähdä pelkistä kuvista. Tuo vaan näyttää melko vahvakulmaiselta. Olisko tuo neanderthal-piirteitä kuten sanotaan. Jotkut kait sitten tykkää.

Eikä tuolla ainakaan punaista nenää ole, tai ylisuuria kenkiä, ei edes kukkaa rinnuksissa, joten en tuossa pelleä näe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2393/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

 Pellet ovat pelottavia ja rumia.

Vierailija
2394/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haaland on Vesku Loiri kopio nuorena veskuna ja Vesku 100000000x komeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2395/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aurinkolasifirma ottanut ruman Haalandin mallikseen. Eipä taida lasit mennä kaupaksi. Heh.

Vierailija
2396/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haaland on Vesku Loiri kopio nuorena veskuna ja Vesku 100000000x komeampi.

Veskulla ei ollut tuollaisia turbohuulia.

Vierailija
2397/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaland liian vaalea Suomalaisen naisen makuun.

Vierailija
2398/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomas Virkkunen on hyvännäköinen, siksikö ukot mollaa häntä? Selostajanakin täys 10. 

Sopisi maikkarille muihinkin lähetyksiin kuin selostamoon, Viiden jälkeen olisi hyvä, tai vaikka Suurmestariin.

Olen nainen enkä jaksa kuunnella sitä rääkymistä. Vaihtoon.

Tuomas Virkkusella erinomaiset taustatiedot pelaajista. Kertoo joskus joitakin pikkujuttuja  pelaajien yksityiselämästä, piristää näin vähän tylsää peliä. Seuraan Mtv:ltä La Ligaa ja Mestarien liigaa. Tuomas Virkkunen selostaa näitä pelejä paljon. Tykkään.

Vierailija
2399/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi MTV ei tarjoa selostuksetonta äänivalintaa?

Vierailija
2400/2426 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko toi Virkkunen hyvä selostaja vai ei, mutta henk.koht en tykkää siitä jos on vain yksi selostaja. :D jotenkin kämäistä yksin puhelua, pitää ehdottomasti olla kaksi. 

Virkkusella oli ainakin kahdessa ottelussa Hetemaj kommentoimassa ja oli mahtavaa seurata tarkkoja lyhyitä kommentteja. Ylellä sen sijaan oli joku nainen joka löpisi pitkiä tarinoita eikä lopettanut ja antanut selostajlle tilaa selostaa edes kentällä tapahtuvia tilanteita. 

Pakolliset naiskiintiöt vain ärsyttävät  MIESTEN futiksessa.

Puhut kuin naisten ja miesten futis olisivat eri lajeja. Futis mikä futis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi