Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2426)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä onko toi Virkkunen hyvä selostaja vai ei, mutta henk.koht en tykkää siitä jos on vain yksi selostaja. :D jotenkin kämäistä yksin puhelua, pitää ehdottomasti olla kaksi.
Virkkusella oli ainakin kahdessa ottelussa Hetemaj kommentoimassa ja oli mahtavaa seurata tarkkoja lyhyitä kommentteja. Ylellä sen sijaan oli joku nainen joka löpisi pitkiä tarinoita eikä lopettanut ja antanut selostajlle tilaa selostaa edes kentällä tapahtuvia tilanteita.
Pakolliset naiskiintiöt vain ärsyttävät MIESTEN futiksessa.
Olen nainen ja mäkään en yhtään tykkää naisjuontajista tässä tapauksessa.
Kaikki studioon tuodut naiset tai ne joita ei studioon tuoda on tietty täysin samanlaisia keskenään?
Eli miten ihmeessä tuo nyt taas sukupuolesta muka riippuu?
Se on vain mun mielipide. Ei kyse ole joka lajista, ei mua sitten vaikka yleisurheilussa, hiihdossa tai ampumahiihdossa haittaa yhtään naisjuontajat, ne sopii niihin. Esim Mäkäräinen koska hänellä on ansioitakin olla selostamassa ampumahiihtoa. Jalkapallossa tuntuu, että kaikki naiset on vedetty sinne vain koska "on pakko", ettei kukaan suutu.
Itse asiassa C Ronaldo surkea, miksi!?
Kisojen heittopussi UZB tuntui oikein tarjoavan maalipaikkoja ja narsisti sai vain 2.
En nyt verta Messiin, koska Messi ei ole enää nuori, mutta joku 'nuori' mbabbe olisi tehnyt 5-6 maalia 😁😁
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan hirveä mutta mun kiinnostus tiettyjä maita kohtaan romahtaa jos niiden joukkueessa on enemmistö.. no, ei perinteisiä kyseisen maan ihmisiä you know. Ranska ja Saksa on selkeimmät esimerkit tästä.
Suurin osa ajattelee noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan hirveä mutta mun kiinnostus tiettyjä maita kohtaan romahtaa jos niiden joukkueessa on enemmistö.. no, ei perinteisiä kyseisen maan ihmisiä you know. Ranska ja Saksa on selkeimmät esimerkit tästä.
hyi hyi, tuollaista ei saa sanoa. vaikka se olisi ihan validi kommentti.
Kai sen saa sanoa, mutta miksi pitää tuoda koko maailmalle tiedoksi olevansa idiootti?
Riippuu syystä. Jos syynä on ihonväri niin joo, henkilö on idiootti. Mutta entäs jos ajattelee, että on huijausta hommata pelaajia ulkomailta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan hirveä mutta mun kiinnostus tiettyjä maita kohtaan romahtaa jos niiden joukkueessa on enemmistö.. no, ei perinteisiä kyseisen maan ihmisiä you know. Ranska ja Saksa on selkeimmät esimerkit tästä.
hyi hyi, tuollaista ei saa sanoa. vaikka se olisi ihan validi kommentti.
Kai sen saa sanoa, mutta miksi pitää tuoda koko maailmalle tiedoksi olevansa idiootti?
Riippuu syystä. Jos syynä on ihonväri niin joo, henkilö on idiootti. Mutta entäs jos ajattelee, että on huijausta hommata pelaajia ulkomailta?
Aika turhaa spekulointia kun kyseessä on ihonväri.
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?
Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?
Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä
Sehän on ihan Rum...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?
Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä
Vain miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?
Tuo on niin vaalea, että vaikea nähdä pelkistä kuvista. Tuo vaan näyttää melko vahvakulmaiselta. Olisko tuo neanderthal-piirteitä kuten sanotaan. Jotkut kait sitten tykkää.
Eikä tuolla ainakaan punaista nenää ole, tai ylisuuria kenkiä, ei edes kukkaa rinnuksissa, joten en tuossa pelleä näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä.
Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?
Pellet ovat pelottavia ja rumia.
Siis haaland on Vesku Loiri kopio nuorena veskuna ja Vesku 100000000x komeampi.
Joku aurinkolasifirma ottanut ruman Haalandin mallikseen. Eipä taida lasit mennä kaupaksi. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Siis haaland on Vesku Loiri kopio nuorena veskuna ja Vesku 100000000x komeampi.
Veskulla ei ollut tuollaisia turbohuulia.
Haaland liian vaalea Suomalaisen naisen makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Virkkunen on hyvännäköinen, siksikö ukot mollaa häntä? Selostajanakin täys 10.
Sopisi maikkarille muihinkin lähetyksiin kuin selostamoon, Viiden jälkeen olisi hyvä, tai vaikka Suurmestariin.
Olen nainen enkä jaksa kuunnella sitä rääkymistä. Vaihtoon.
Tuomas Virkkusella erinomaiset taustatiedot pelaajista. Kertoo joskus joitakin pikkujuttuja pelaajien yksityiselämästä, piristää näin vähän tylsää peliä. Seuraan Mtv:ltä La Ligaa ja Mestarien liigaa. Tuomas Virkkunen selostaa näitä pelejä paljon. Tykkään.
Miksi MTV ei tarjoa selostuksetonta äänivalintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä onko toi Virkkunen hyvä selostaja vai ei, mutta henk.koht en tykkää siitä jos on vain yksi selostaja. :D jotenkin kämäistä yksin puhelua, pitää ehdottomasti olla kaksi.
Virkkusella oli ainakin kahdessa ottelussa Hetemaj kommentoimassa ja oli mahtavaa seurata tarkkoja lyhyitä kommentteja. Ylellä sen sijaan oli joku nainen joka löpisi pitkiä tarinoita eikä lopettanut ja antanut selostajlle tilaa selostaa edes kentällä tapahtuvia tilanteita.
Pakolliset naiskiintiöt vain ärsyttävät MIESTEN futiksessa.
Puhut kuin naisten ja miesten futis olisivat eri lajeja. Futis mikä futis.
hyi hyi, tuollaista ei saa sanoa. vaikka se olisi ihan validi kommentti.