Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2420)

Vierailija
2401/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaapas Fabio Cannavaro naked ;)

Vierailija
2402/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi MTV ei tarjoa selostuksetonta äänivalintaa?

Eikö muka? En ole katsonut yhtään maikkarin peliä TV:n puolelta vaan kaikki Katsomosta, mutta ainakin YLE:llä saa selostuksen kokonaan pois valitsemalla kieleksi jonkun muun kuin suomen tai ruotsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko toi Virkkunen hyvä selostaja vai ei, mutta henk.koht en tykkää siitä jos on vain yksi selostaja. :D jotenkin kämäistä yksin puhelua, pitää ehdottomasti olla kaksi. 

Se syy on se että Virkkusella lähtee puheet helposti laukalle jos on kaksi selostajaa.

Vierailija
2404/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko toi Virkkunen hyvä selostaja vai ei, mutta henk.koht en tykkää siitä jos on vain yksi selostaja. :D jotenkin kämäistä yksin puhelua, pitää ehdottomasti olla kaksi. 

Virkkusella oli ainakin kahdessa ottelussa Hetemaj kommentoimassa ja oli mahtavaa seurata tarkkoja lyhyitä kommentteja. Ylellä sen sijaan oli joku nainen joka löpisi pitkiä tarinoita eikä lopettanut ja antanut selostajlle tilaa selostaa edes kentällä tapahtuvia tilanteita. 

Pakolliset naiskiintiöt vain ärsyttävät  MIESTEN futiksessa.

Olen nainen ja mäkään en yhtään tykkää naisjuontajista tässä tapauksessa. 

Pelkän sukupuolen takia et tykkää? :O

Vierailija
2405/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha valittaa siitä että kisoissa on liikaa maita. 48 joukkueen kisat nyt vaan tuottavat fifalle rahaa paljon enemmän kuin 32 joukkueen kisat, joten tämä kehityskulku on väistämätön. Aasian paikkojen lisääminen mahdollistaa sen että jopa Kiina ja Intia voivat päästä kisoihin lähitulevaisuudessa. Silloin nämä kisat vasta rahaa tuottavatkin.

Nähtäväksi jää miten vaikuttaa kiinnostavuuteen. Ajatus tietysti myös että yllätyksiä tulisi enemmän, mutta myös paljon merkityksettömiä pelejä. 

 

Toisaalta jos yllätyksiä alkaa tulla liikaa voi lajin arvostus kärsiä pahastikin. 

Yllätyksiä ei voi tulla koskaan liikaa. Itse seuraan jalkapalloa ja yleensäkin urheilua juurin yllätysten vuoksi. Ilman yllätyksiä urheilulta putoaisi pohja pois. Miten niin lajin arvostus voi kärsiä? Sehän on vain hyvä asia, että yllätyksiä tulee. Ne pitävät mielenkiintoa yllä.

Vierailija
2406/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Ei vaan Haaland on ihana viikinki 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2407/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä 

Vain miehet.

Viimeksi kun tarkistin niin minä ainakin olin kyllä nainen. Haaland on kisojen kuumin mies. 

Sivusta

Vierailija
2408/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haaland on Vesku Loiri kopio nuorena veskuna ja Vesku 100000000x komeampi.

Vekkuli oli ällö mutta Haaland on kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2409/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VESKU

Vierailija
2410/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Aika monet täällä on tuntunu tykkäävän hänen ulkonäöstä 

Vain miehet.

Viimeksi kun tarkistin niin minä ainakin olin kyllä nainen. Haaland on kisojen kuumin mies. 

Sivusta

Ajattelinkin että en voi olla ainoa futismutsi jolla Haaland saa "mokkapalan kostumaan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2411/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku aurinkolasifirma ottanut ruman Haalandin mallikseen. Eipä taida lasit mennä kaupaksi. Heh.

Kävin kauppakeskuksessa ja kävelin jonkin silmälasiliikkeen ohi, ikkunassa oli monta metrin korkuista Haalandin naamataulua. Enää en mene sille käytävälle, vieläkin puistattaa tuo näky😱

Vierailija
2412/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT Mistähän syystä suomalaisilla futareilla on usein melkoiset länkisääret? Voisiko se johtua D-vitamiinin heikosta saannista suurimman osan vuotta ellei ruokavalio ole erityisen D-vitamiinipitoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2413/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku aurinkolasifirma ottanut ruman Haalandin mallikseen. Eipä taida lasit mennä kaupaksi. Heh.

Kävin kauppakeskuksessa ja kävelin jonkin silmälasiliikkeen ohi, ikkunassa oli monta metrin korkuista Haalandin naamataulua. Enää en mene sille käytävälle, vieläkin puistattaa tuo näky😱

Mikä silmälasiliike? Meenpä ostamaan sieltä aurinkolasit!

Vierailija
2414/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh miks poistatatte viestejä? Sit jotkut pelaajien ulkonäön haukkumiset jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2415/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tääl on kommentoitu ahkerasti Ronaldon ja Haalandin ulkonäköä niin oma suosikkini on Saksan Florian Wirtz <3 tykkään aina lyhyemmistä miehistä. 

Hetkonen, en tiedä mitä kommentoitu, mutta eikö konsensus ole, että haaland on ihan pellen näköinen?

Ei vaan Haaland on ihana viikinki 😍

Johtunee suurimmaksi osaksi hänen paksuhkosta lompsastaan? Jos hän olisi Pihtiputaan Ponnistuksen kakkosmolke, olisiko silloinkin kuuma? Ehkä olisi, ehkä ei...

Vierailija
2416/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku aurinkolasifirma ottanut ruman Haalandin mallikseen. Eipä taida lasit mennä kaupaksi. Heh.

Kävin kauppakeskuksessa ja kävelin jonkin silmälasiliikkeen ohi, ikkunassa oli monta metrin korkuista Haalandin naamataulua. Enää en mene sille käytävälle, vieläkin puistattaa tuo näky😱

Mikä silmälasiliike? Meenpä ostamaan sieltä aurinkolasit!

En katsonut, kävelin kiireesti ohi. Voisit jättää sinne varauksen kuvasta kun kampanja loppuu. Ripustaisit makuuhuoneeseen sängyn päähän, niin voisit ihailla aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi🤭

Vierailija
2417/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronaldo GOAT <3

Vierailija
2418/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ronaldo GOAT <3

ronaldo goatse

Vierailija
2419/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlatkaapas Fabio Cannavaro naked ;)

Kuinka monta kertaa meinasit vielä saman asian sanoa?

Vierailija
2420/2420 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh miks poistatatte viestejä? Sit jotkut pelaajien ulkonäön haukkumiset jää.

Öhh öhhh koska olet niin vi-tun tyhmä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä