Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta oli RONALDO! Siitäs saitte, te haukkujat ja mollaajat! Rolle on joukkuepelaaja ja joukkueen kuningas.
Ihanaa Ronaldo, ihanaa!
Usbegistan pelasi just sillä tavalla että portugali pääsi pyörittämään hyökkäyspäässä vapaasti ronaldo showta, ja ronaldokin sai jotain aikaan.
Eli katsotaas uudelleen kun vastaan tulee joku parempi joukkue.
Portugali on tuleva Maailmanmestari. Joten parempaa joukkuetta ei tule vastaan, jokin voipi pisteen ottaa. Rolle on kisojen Kuningas se selvisi eilen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi ei tää selostaja
Olisin valmis maksamaan aika paljon, että tämä selostaja bannattaisiin. Raskasta kuunneltavaa. Aikoinaan oli Pentti Salmi, Antero Karapalo, Juha Jokinen... Osasivat luoda tunnelmaa. Tämä on vain nolo.
Jopas listan lykkäsit :o Juha Jokisen monotoninen ääni, huh, selosti samalla monotonilla kuin normaalisti puhuikin. Vai että sellaista tunnelmaa kaipaat. Onneksi nykyselostajat osaavat oikeasti selostaa eikä vain puhua kisoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia nyt hämää et joku Curacaot, Uzbekistanit ja ties mitkä Jordaniat on mukamas hyviä koska ne on tuolla. Ne hädintuskin pelais tasapeliä sen tanskalaisen harvahampaan valmentamia Huuhkajiakaan vastaan. Jos eri maanosaliitoil ei ois niitä kiintiöpaikkoja vaan parhaat pääsis tuol ois vaan Euroopan maita + Brasilia ja Argentiina
Eikä Suomi pääsisi siltikään. Moni noista on parempi kuin Suomi. Paremmat noi kisat nyt on kun aiemmat 1-0 turnaukset jotka lopulta voitti aina Saksa.
Ei pääsiskään. Mut ei pääsis kukaa mukaan Euroopan ulkopuolelta paitsi Arg ja Bra. Meksiko ja Australia pääsee aina ku pelaa karsintoja Nicaraguoiden ja Marshall-Saarien kans samas lohkos. Ja ne on ihan paskoja jalkapallos. Tai Meksiko ois ehkä euroopas alempaa keskikastia mut Australia huonoimpia.
Australia karsii nykyään Aasian lohkosta.
Tuomas Virkkunen on hyvännäköinen, siksikö ukot mollaa häntä? Selostajanakin täys 10.
Sopisi maikkarille muihinkin lähetyksiin kuin selostamoon, Viiden jälkeen olisi hyvä, tai vaikka Suurmestariin.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Virkkunen on hyvännäköinen, siksikö ukot mollaa häntä? Selostajanakin täys 10.
Sopisi maikkarille muihinkin lähetyksiin kuin selostamoon, Viiden jälkeen olisi hyvä, tai vaikka Suurmestariin.
Joo kyllä ehdottomasti just noin. Miehillekään tunnetusti kaikkein tärkeintä jalkapallossa on ulkonäkö, ja nimenomaan muiden miesten ulkonäkö. Näin sen on pakko olla.
Mtv:n systeemit alkaa ärsyttää kun noita nettimatseja ei näe maksullisella katsomoplussalla edes jälkeenpäin vaan pitäisi olla se paljon kalliimpi urheilu kanava. Toisaalta kisat alkaa olla tuossa mielessä ohi ja lähetysajatkin on hanurista ja vaihtelee päivästä toiseen joten mitäpä väliä.
Usbegistan pelasi just sillä tavalla että portugali pääsi pyörittämään hyökkäyspäässä vapaasti ronaldo showta, ja ronaldokin sai jotain aikaan.
Eli katsotaas uudelleen kun vastaan tulee joku parempi joukkue.