Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko oikeasti toimivia tapoja hoitaa ulkonäköäsi? T. 46-vuotias sairaanhoitaja

Vierailija
29.05.2026 |

Totean heti alkuun, että KYLLÄ olen pinnallinen ulkonäköasioissa. Tässä omat keinoni, jolla näytän muutaman vuoden nuoremmalta ja hyvin hoidetulta. Miesystävätkin ovat aina vähintään 10 vuotta nuorempia :) 

- riittävästi unta
- päivittäinen liikunta ja voimaharjoittelu

- proteiinia 100-150 g, hyviä rasvoja ja hiilihydraatteja 

- säännöllinen hampaiden hoito ja tarkistus, vaalennus ajoittain 

- säännöllinen terveystarkastus + labrat

- ozempic painonhallintaan ja sitä kautta verenpainetaudin ja diabeteksen ehkäisyyn

- minoksidiili hiusten pitämiseen paksuna ja ehkäisten hiusten ohimoilta vetäytymistä 

- retinoli 1% kasvoille ja vartalolle pitämään ihon sileänä ja napakkana

- kuukausittainen dermaroller päänahalle ja koko vartalolle

- maltillinen 2 x botox vuoden aikana otsan rypyille ja kulmia kohottamaan 

- maltillisesti täyteainetta kaksi kertaa vuodessa poskipäille ja leuan kärkeen

- leukalinjan ja kaulan kohotus kirurgisesti jos rahaa riittää 

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itee oon nelikymppinen mies jakohotutin pakaroita kirurgilla, oon tyytyväinen lopputulokseen!

Ihmisen suurin lihas. Ei sen kohottamiseen mitään kirurgia tarvitse. 

Vierailija
82/91 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itee oon nelikymppinen mies jakohotutin pakaroita kirurgilla, oon tyytyväinen lopputulokseen!

Hönö ei ymmärtänyt vitsiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hönö ei ymmärtänyt vitsiä?

Ymmärsin, mutta vitsi oli huono. Enkä edes vitsillä jaksa puhua rasvansiirtoista takapuoleen. Kaikkein vaarallisin kosmeettinen toimenpide. 

Vierailija
84/91 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mã oon 40 mutta näytän kymmenen vuotta nuoremmalta vaikka en tee mitään noista. Mieskin vain kolme vuotta nuorempi :D

Vierailija
85/91 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalasti koulutetut yleensä on pinnallisia. Huomannut jo kauan sitten. Luulen ettei niillä äly oikein muuhun riitä.

Vierailija
86/91 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matalasti koulutetut yleensä on pinnallisia. Huomannut jo kauan sitten. Luulen ettei niillä äly oikein muuhun riitä.

Tämä on niin myytti. Sopii Suomeen jossa sakotetaan kauneuden vaalimisesta. 

Korkeasti koulutetut uraihmisiä muokkaavat yleensä huomaamattomasti. Joka ikinen tutkimus osoittaa, että hyvännäköiset esimerkiksi saavat parempaa palkkaa ja heitä pidetään automaattisesti älykkäämpinä. Ulkonäön ylläpito vaatii vaivaa ja rahaa. 

Vierailija
87/91 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja takuuvarmasti näkee että on piikitetty paskaa. Porukka luulee ettei sitä huomaa.

Juuri se tekee ihmisestä vanhan näköisen. Harmi että nykyiset piikittäjät eivät sitä ymmärrä. Kaikenlainen luonnollinen raikkaus katoaa maltillisista botox- ja täyteainepistoksista ja tilalla on keski-ikäinen eli 30-70-vuotiaan näköinen vahanaama.

Vierailija
88/91 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin myytti. Sopii Suomeen jossa sakotetaan kauneuden vaalimisesta. 

Korkeasti koulutetut uraihmisiä muokkaavat yleensä huomaamattomasti. Joka ikinen tutkimus osoittaa, että hyvännäköiset esimerkiksi saavat parempaa palkkaa ja heitä pidetään automaattisesti älykkäämpinä. Ulkonäön ylläpito vaatii vaivaa ja rahaa. 

Hyvännäköinen ei ole synonyymi täyteaineiden ja botoxin käyttäjälle. Niiden synonyymi on mauton wt-naama.

Vierailija
89/91 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Siellä on siis karvainen perse ja manboobsit. Vaatinut päivittäistä sohvaa, olutta ja makkaraa. Hyvin sä kuitenkin yrität 👍

Vierailija
90/91 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo aloitus oli aikalailla perussettiä. Minoksidiiliä en ole tarvinnut ja leukalinjan kohotus on vasta harkinnassa. Lisäisin listaan myös säännöllisen kampaajalla käymisen. 

Vierailija
91/91 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- juo pelkkää vettä

- älä käytä mitään päihteitä

- vältä ultraprosessoituja ruokia