Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (952)

Vierailija
421/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin minäkin nuorena kaunis ja kyllä se ärsyttää kun tuppaudutaan seuraan tai tuijotetaan pitkään, kerran ravintolassa vastapäisessä pöydässä istuva mies tuijotti hymyillen pari tuntia!  Eräs tuttu mies vastaan kävellessään kadulla alkoi kertomaan kuinka hän onanoidessaan ajattelee minua. Hyi hitto!  kuvitteli kai että olisin jotenkin iloinen asiasta. Minua on seurattu bussista pois jäädessäni rappuun asti. Ties mitä olisi käynyt jossen olisi huomannut häntä ja jäin rappuun seisomaan, olisi seurannut kotiovelle asti. Olisi paljon muutakin kertomista mutta tämä nyt tällä kertaa.

kerro lisää kiihotuin

Vierailija
422/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista kannata kertoa tai kohta on vähemmän kaunis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

runko näyttää aika hyvältä vaatteet tietty tiellä

Vierailija
424/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nätit silmät mutta, 

neliskanttinen maskuliininen naamataulu perunanenällä ei ole kaunottaren kasvot.

6-/10 

Vois mennä transusta hyvin tolla kasvojen luustolla

Vierailija
425/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirveellä veistetty naama ja viirusilmät. Ei hän ole kaunis, mutta ihan ok näköinen.

Vierailija
426/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin iso turn-off nainen leuhkimassa omaa ulkonäköään roskalehdissä että vaikka olisi Saaban kuningatar niin ohitan.

Tämä.

Vierailija
427/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nätit silmät mutta, 

neliskanttinen maskuliininen naamataulu perunanenällä ei ole kaunottaren kasvot.

6-/10 

sehän juuri tekee hänestä seksikkään, ei hän ole pikkusievä kaunotar. Ollakseen seksikäs naisessa pitää olla jotain miehekästä.

Vierailija
428/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeäjuttu.

Vierailija
429/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan tieteellinen tutkimus. Kulttuuriantropologi julkaisi tuollaisen uutisen ja seuraa, mitä kommentteja se aiheuttaa aaveella, ja kirjoittaa sitten siitä gradun.

"Naiskauneuteen ja minäkuvaan positiivisesti suhtautuva artikkeli ja sen aiheuttamat reaktiot some-alustalla, pro gradu -tutkielma, 68 sivua"

N58

Vierailija
430/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi kyllä pohtimaan tällaisen jutun tarkoitusta. Siis mitä ihmettä. Kuka saanut juttuidean ja miksi. Ihan tavallisen nätihkön näköinen nainen, ja tällaisella jutulla lehteen. Hienoa, että on hyvä itseluottamus (vai onko?), mutta jotenkin noloa.  Kaikesta sitä jutun juurta väännetään. 

Vierailija
431/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se heti rumentaa jos menee lehteen kehumaan omaa erinomaisuuttaan. Todella kummallinen juttu kun on ihan taviksen näköinen.

Vierailija
432/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaas sitten, että ketään ei saa ottaa mihinkään tutkielmiin mukaan eikä kohteeksi  ilman lupaa!

Varsinkin jos sisältää jotain kovin konkreettisia toimia ja yksityiselämään puuttumista, saatetaan tehdä laittomuuksia ja loukata perusoikeuksia.  

Minä en ainakasn ikinö suostuisi mihinkään  naistutkimuksiik, enkä muihinkaan. Hyi helvetti sentään! 

Vierailija
433/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa vain materiaalin tuottamista Emilian graduun. Kyllä ainakin tuhat postausta tarvitaan.

N58

Vierailija
434/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, erikoinen avautuminen, mikähän on moiseen kannustanut?  Sievän näköinen ihminen varmasti, jännä että tuo päiden kääntyily on niin isossa roolissa hänen elämässään. 

Tällainen ihminen varmaan keski-iässä kokee muuttuneensa näkymättömäksi, jotenkin liitän sen siihen että on saanut paljon huomiota nuorena naisena. 

Vierailija
435/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 49. Mutta en näytä mistään kulmasta keski-ikäiseltä. 

Älä välitä, niin sitä monet muutkin näyttää ikäistään vanhemmilta.

Ja vielä useampi ikäistään nuoremmalta. Kaikkiahan meitä on luultu tyttäriemme siskoiksi.

Vierailija
436/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi kyllä pohtimaan tällaisen jutun tarkoitusta. Siis mitä ihmettä. Kuka saanut juttuidean ja miksi. Ihan tavallisen nätihkön näköinen nainen, ja tällaisella jutulla lehteen. Hienoa, että on hyvä itseluottamus (vai onko?), mutta jotenkin noloa.  Kaikesta sitä jutun juurta väännetään. 

Siis eikö tuo itse ole juttua laittanut? Jos joku toinen  hänen  nimellään ja kuvallaan niin sehän olisi jo rikollista ja moukkamaista. 

Vierailija
437/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauneusleikkauksia Emilia pohti jo teini-ikäisenä. Vuosien ajan hän halusi leikkauttaa nenänsä kapeammaksi ja jopa poistaa alimmat kylkiluunsa."

Eli markkinoidaanko tällä jutulla kolmekymppisille kauneusleikkauksia?

Vierailija
438/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jotenkin huono olo tuollaisesta ulkonäkökeskeisyydestä. Hahmottaa koko elämäntarinansa ulkonäön kautta 😬

Elätkö hänen kanssaan? 

Vierailija
439/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nainen mutta noiden kuvien perusteella ei todellakaan mitenkään poikkeuksellisen kaunis. Tainnut toimittajalla olla aiheet vähissä, tai sitten kyseessä on piilotettu onlyfans-mainos.

Vierailija
440/952 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotin, että kuvissa näkyisi joku feikki nainen... Olin tosi positiivisesti yllättynyt kuvasta. Hän ei ollutkaan geneerinen nainen, vaan luonnollisesti kaunis. Mä olen myös samaa mieltä kuin moni muukin, jos tällä naisella on hyvä ryhti, ilmeikkäät kasvot ja jne niin aivan varmasti pysäytellään ja kehutaan. 

Yleensä nämä ihmiset, jotka kehuvat omaa kauneutta ja kertoo naisten kateudesta, eivät ole kauniita. Sellaista en ole vielä tavannut, joka olisi oikeasti kaunis ja kertoisi naisten olevan kateellisia. Hänen kohdalla en kyllä usko kateuteen, vaan enemmän siihen, että tämä nainen ei taida olla kovinkaan kiva luonteeltaan. Ja ne ihmiset jotka puhuvat muiden kateudesta, ovat yleensä itse kateellisia toisille. Sitä ei vain haluta nähdä, vaan siirretään se muihin. Artikkeli jättää kyllä hieman ristiriitaisen olon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi