Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (952)
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku vielä vähän lisää haukkua tätä tuntematonta naista? Ei ihan riitä 9/10 viestiä incelpaskaa, tarttis 10/10 olla.
Jep. Kateus vie kalatkin vedestä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hämmentävä juttu.
Tuo nainen on ihan ok näköinen, mutta jutun kuvien perusteella ei kuitenkaan mikään häikäisevä kaunotar joka kääntäisi päitä. Sanotaanko näin että nainen joka uppoaa massaan eikä erotu siitä, jos on väkijoukossa, tavis.
Kyseinen juttu herätti ehkä enemmänkin miettimään miten narsismi näkyy ja tulee esille naisessa? Ehkä enemmän jäin miettimään onko kyseinen nainen narsisti, koska on antanut kasvonsa ja nimensä kyseiseen juttuun jossa itse nostaa ulkonäkönsä jalustalle?
Piilonarsisti on useammin nainen kuin mies. Kaikkia narsisteja yhdistää se, että heillä minuus on voimakkaasti riippuvainen muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku vielä vähän lisää haukkua tätä tuntematonta naista? Ei ihan riitä 9/10 viestiä incelpaskaa, tarttis 10/10 olla.
Julkisuuden varjopuolia.
Ei, vaan pienen munan ja heikon luonteen yhteispeliä.
Hyvä että kertoi , olisi saattanut mennä ohi .
Vierailija kirjoitti:
Kokee että ulkonäön takia typerät, pinnalliset miehet ovat kiinnostuneet hänestä. Ehei, kyllä se on ihan vaan se epävarmuus ja miellyttämisenhalu. Tietynlaiset ihmiset huomaavat nuo piirteet 10 sekunnissa ja käyttävät surutta hyväkseen. Samasta syystä on nyt sitten lehdessä juttu hänen upeasta ulkonäöstään.
Ja kokee että muut naiset ovat kateellisia typeristä ja pinnallisista miehistä joita hän vetää puolelleen.
Vähänkö ootte kateellisia!! Emilia on tosi kaunis ja hoikka.
Kyllä nainen on naiselle susi.
t: hetero nainen 46v, itsekin kaunis.
En ymmärrä juttua ollenkaan. Tai siis - ymmärtäisin jutun, jos se olisi tehty kauniista naisesta. Mutta Emilia on korkeintaan nätti, noin "tieteellisesti" analysoituna liian jykevät leuat ja leveä nenä että voisi sanoa kauniiksi. Vastaavannäköisiä on Suomessa 11 tusinassa, ei mitään poikkeuksellista siis. Sinänsä hyvä aihe pilattu väärällä haastateltavalla.
Oliko tuo ihan tosissaan, kuitenkin 33v jo
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on ihan ok näköinen, mutta jutun kuvien perusteella ei kuitenkaan mikään häikäisevä kaunotar joka kääntäisi päitä. Sanotaanko näin että nainen joka uppoaa massaan eikä erotu siitä, jos on väkijoukossa, tavis.
Kyseinen juttu herätti ehkä enemmänkin miettimään miten narsismi näkyy ja tulee esille naisessa? Ehkä enemmän jäin miettimään onko kyseinen nainen narsisti, koska on antanut kasvonsa ja nimensä kyseiseen juttuun jossa itse nostaa ulkonäkönsä jalustalle?
Histrioninen on ehkä lähempänä kuin narsistinen.
Olin minäkin nuorena kaunis ja kyllä se ärsyttää kun tuppaudutaan seuraan tai tuijotetaan pitkään, kerran ravintolassa vastapäisessä pöydässä istuva mies tuijotti hymyillen pari tuntia! Eräs tuttu mies vastaan kävellessään kadulla alkoi kertomaan kuinka hän onanoidessaan ajattelee minua. Hyi hitto! kuvitteli kai että olisin jotenkin iloinen asiasta. Minua on seurattu bussista pois jäädessäni rappuun asti. Ties mitä olisi käynyt jossen olisi huomannut häntä ja jäin rappuun seisomaan, olisi seurannut kotiovelle asti. Olisi paljon muutakin kertomista mutta tämä nyt tällä kertaa.
Ihan tavallisen näköinen pallinaama.
Onko hän on Eemeli jonka ulkomuoto on muutettu sukupuolenväärentämislaitoksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Histrioninen on ehkä lähempänä kuin narsistinen.
No joku persoonallisuushäiriö kuitenkin kyseessä. Ehkä ne exät osaisi paremmin kertoa millainen on luonteeltaan :)
Vierailija kirjoitti:
Olin minäkin nuorena kaunis ja kyllä se ärsyttää kun tuppaudutaan seuraan tai tuijotetaan pitkään, kerran ravintolassa vastapäisessä pöydässä istuva mies tuijotti hymyillen pari tuntia! Eräs tuttu mies vastaan kävellessään kadulla alkoi kertomaan kuinka hän onanoidessaan ajattelee minua. Hyi hitto! kuvitteli kai että olisin jotenkin iloinen asiasta. Minua on seurattu bussista pois jäädessäni rappuun asti. Ties mitä olisi käynyt jossen olisi huomannut häntä ja jäin rappuun seisomaan, olisi seurannut kotiovelle asti. Olisi paljon muutakin kertomista mutta tämä nyt tällä kertaa.
Hahhah! Niin varmaan!
hän on seksikäs ainakin kasvojen perusteella
Tietäisittepä, millaiset hampaat. Huh....
Miehillä ei ole käsitystä siitä kuinka ahdisteltuja kauniit naiset ovat. Sitten suuttuvat kun naiset ei huomioi heitä. Tiedoksesi, olet vain yksi ahdistelija muiden joukossa.
Ihan nätit silmät mutta,
neliskanttinen maskuliininen naamataulu perunanenällä ei ole kaunottaren kasvot.
6-/10
Emilia on liian vanha olemaan näin vaikuttunut ulkonäöstään. Ja miten kulttuuriantropologian opiskelija voi olla noin pinnallinen ? Ehkä yleistän, mutta sen alan ihmiset ovat yleensä sivistyneitä ja maanläheisiä.
Emilia olisi voinut koittaa tuoda esiin kauneuden vaikutusta yleisellä tasolla ihmisen elämään kautta historian ja nykyaikana. Olisi vaikuttanut älykkäämmältä ja sivistyneeltä. Mutta ei, omaa naamaa vain kehui.
On kaunis kyllä. Teksti kyllä kirjoitettu ihan tarkoituksella keskustelua herättäväksi. Jutun lopussahan on kysely johon voi muutkin kirjoittaa omia kokemuksiaan ulkonäön tuomista eduista ja haitoista. Tuollaiseen kyselyyn haastateltavakin osallistunut ja siltä pohjalta juttu tehty.