Julia 34 v ei ole koskaan seurustellut.
https://anna.fi/ihmiset/julia-klang
Kiltit miehet lähestyi mutta Julia antoi kaikille pakit.
Toki olisi pitänyt olla pitkä ja koea jännämies tuollaiselle tavis naiselle niin olisi ollut kemiaa.
Kommentit (25)
Taas yksi nainen joka luulee, että miehet pelkäävät naisia... Huoh
Deittaillut useampia tyyppejä useita kuukausia, mutta ei ole koskaan seurustellut?
Miksi jotkut haluaa lehtien etusivuille tällästen juttujensa kanssa? Itteki olin täysin kokematon miesten suhteen tuonne 30v, oisko siitä pitänyt tehdä lehtijuttu?
Tavis ei löydä miestä koska haluaa komean pitkän miehen. Ja varakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö jutussa luki? Luetko vain otsikon jutuista, kun tavaaminen on sinulle niin hidasta?
Mene incel äitylin viekkuun unnuttamaan, niin ehkä äiti auttaa kädellä.
Taitaa harmittaa kun kaikki persuketjusi katoaa saman tien ja sadat peukutukset menee ihan hukkaan :D
Tangolaulaja Ylermi Klang, tittirititti tittirititti tit tit tit
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi nainen joka luulee, että miehet pelkäävät naisia... Huoh
Noh, kyllähän tuo on pelottavan näköinen.
Onko seksuaalinen kemia kiertoilmaisu pitkälle ja komealle?
Vähän kuin urheilullinen nainen on kuulemma vain kiertoilmaisu hoikalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Deittaillut useampia tyyppejä useita kuukausia, mutta ei ole koskaan seurustellut?
Ja kokenut romanttisen rakkauden. Mikähän tälle naiselle sitten on seurustelua? Mielestäni se, jos tapaillaan säännöllisesti useita kuukausia on jo seurustelua.
Minulle viiniharrastus on paha varoitusmerkki.
Mikä lasketaan seurusteluksi? Pannaan kuin kanit ilman lupausta sitoutumisestako?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut haluaa lehtien etusivuille tällästen juttujensa kanssa? Itteki olin täysin kokematon miesten suhteen tuonne 30v, oisko siitä pitänyt tehdä lehtijuttu?
Nykyään kai pitäisi. Maailma on mennyt ihan pilalle.
Ei kaikki pariudu tai löydä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta ja sitten on kokemusta. Itse ehdin treffailla ja olla suhteissakin, mutta vasta myöhemmin ymmärsin tulleeni vain hyväksiKaytetyksi jossa vastapuoli ei koskaan edes miettinyt vakavaa suhdetta aka avioliittoa. Näin jälkikäteen olisin oĺlut ennemmin ilman, kuin toisen mattona.
Tavisnainen, joka varmasti haluaa itseään tasokkaamman miehen.
Miksi tuollaisesta pitää tehdä lehtijuttu? Minä olen 48v terve ja normaali heteromies, enkä ole koskaan seurustellut. En koe sitä ongelmaksi.
Mistä sukunimi klang on peräisin? Miksi vain anna ja menaiset kirjoittaa sinkuista.
Kiltit ei muka ole lähestyneet. Varmasti on mutta antoi pakit. Melko nirso nainen jos ei löydä ketään.