Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linda Lampeniuksen muokatut kasvot

Vierailija
15.05.2026 |

Mitähän kauneuskirurgisia toimenpiteitä Linda Lampeniukselle on tehty, mitä luulette? Itse veikkaan ainakin täyteaineita ja botoxia. Lähikuvissa ja etenkin videoissa kasvot jähmeät ja vahamaiset. Epäilyttävän sileä otsa yli viisikymppisellä naisella, samoin ylöspäin kääntyvät suupielet ("jokerihymy") viittaa botoxin käyttöön. Suun ympärys ja huulet vaikuttaa täytetyiltä. Linda on kaunis nainen, mutta nyt alkaa olla jo siinä ja rajalla, että kohta menee överiksi. Ikää toki jo yli 50v ja kovat paineet näyttää ikinuorelta.

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humaaneita ja ymmärtäviä kommentteja luin äsken muutamia.  Kiitos että kirjoititte!  Selasin lähimmän tunnin aikana tätä ketjua, euroviisujen läheisyys sai kiinnostuksen aikaan. En nähtävästi koskaan opi, ettei tätä palstaa kannattaisi juuri lukea, ilkeyttä näyttää olevan tulvillaan.  Tulee suorastaan paha olla.  Hyvää viikonloppua teille, kaunissieluiset tuntemattomat.

Sama! Suurin osa kommenteista törkyä täynnä. Jotain pahanmielen purkamista, kateutta ja ilkeyttä!

Vierailija
162/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne niin muokatut. Ei nuo huuletkaan näytä törö huulille, kuten joillakin, jotka ovat laittaneet tuplasti botoxia huuliinsa. Saman näköinenhän se on ollut aina.

Eikä ole. 
Kun naiset alkavat muistuttamaan toisiaan, niin se johtuu muokkauksesta. 

Minulla onnkaveri, joka oli nuorena eri näköinen kuin Linda, mutta nyt kuusikymppisenä samannäköinen.

Linda kyllä aloitti hyvin nuorena. Niissä huulissa oli ysärillä enemmän täytettä kuin nykyään. 

Ihmisen huulet ohentuvat luonnostaan kun tulee ikää. Ysärillä ei ollut huulitäytteitä. Silloin efekti saatiin aikaan huultenrajauskynällä ja 2-3 huulipunan eri sävyllä. 

Todellakin ysärillä oli huulifyllinkejä, ja isoja sellaisia. Kannattaa googlata vaikkapa Pamela Andersonin lapsuuskuvat, ysärikuvat ja nykypäivän kuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kendoremmi vaatii kendomummelin, hei, hiivaisen kendopalstamummelin, hei!

Nämä palstatursaat inhoavat Lindaa ja katsovat junttilätkää ja myöhemmin salaa viisuja, kunnon ihraisia maalaistorvia :D

Sä taas olet kateellinen kaikille tursaille ja haluaisit itse olla yhtä paksu. Kai sen kateuskortin voi pelata toiseenkin suuntaan, jos pitää sitä jotenkin järkevänä argumenttina.

Vierailija
164/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda Lampenius itse promotoi naista alistavaa ja syömishäiriöitä synnyttävää naiskuvaa tuolla hysteerisellä nuoruuden tavoittelullaan.

Hysteerinen??? Luoja!

Näyttää pikemminkin siltä, että monet palsta-akat alkavat olla hysteerisiä...Ja hei! Telkku sitten kiinni, kun Linda esiintyy! 

Sinun sukupuolesi on? 

Nainen 60- v

Miksi akoittelet? Etkö osaa kauniimpaa kielenkäyttöä? Mistä tiedät kirjoittajien sukupuolen? N60+

Koeta kestää! Alkaa tympimään Lindan jatkuva haukkuminen!

Tuskin monikaan Lindaa haukkuu, onhan hän lahjakas viulisti, mutta kyllä julkkiksen tekemiä ulkonäön muokkauksia voi arvostella, esittää oman mielipiteensä, ilman että se olisi haukkumista. Hyvin monia tyyppejä on kritisoitu, ei Linda ole poikkeus. Olet jo iäkkäämpi ihminen, miksi provosoudut kunkun julkun takia? 

Se kasvojen muokkaus botoxilla ei suinkaan ole aina oma valinta, vaan botoxia käytetään esim. kasvoissa sairauden ja vamman hoidossa, jotta pystyy edes elemään ihmisarvoista elämää, sillä pahimmillaan neuropaattinen kipu on helvetillinen esim. kasvoissa, jossa paljon hermoja. Ja esim.kasvohermohalvauksen voi saada iästä, sukupuolesta riippumatta esim. vilustumisesta, punkin puremasta jne.ja on myös paljon sairauksia, jotka vaurioitavat hermoja kasvoista.  Ja jos operoidaan botoxilla, silloin on pakko käsitella molemmat puolet kasvoista, vaikka hermovaurio on vain toisella puolella.  Toivottavasti ap. ja moni muu ei itse  koskaan elämässään mitään sairauksia, vaan voi itse päättää kauneudestaan ja ulkonäöstä. Jote kin tuntuu, käytöstavat ja hienotunteisuus ovat tuntemattoma. 

On todella loukkaavaa, ihan kuin jotkut kommentoijat luulevat, että ihmiset haluavat itse sairastua tai saada jonkun vamman, jos sitä yritetää.lääketiett. helpottaa. Ei ihme, kun on lukenut kommenteja, miten syvällä on Suomessa jopa pienten tyttöjen ulkonäön arvostelu ja haukkuminen , kun lapsi saa mallin ja asenteen vanhemmiltaan, usein äidiltään tai tädiltä  ja kotoa joka jatkuu sitten myöhemmin naisvihana ja väkivaltana.

Miksi muuten vastaavaa keskustelua ei Linda Lampeniuksesta käydä Ruotsissa, hänen toisesta kotimaassa, vaan häntä ylistetään ja palvotaan siellä. 

Ja eikö Pete Parkkosen ulkonäöstä löydy mitään arvosteltavaa vai onko hän täydellinen, kun o.mies?

Kauhea ajatus, että Lindaa pitäisi ylistää ja palvoa siksi, että Ruotsissakin niin tehdään.

Minä arvostan häntä viulistina, mutta kauhistuttaa ajatus, että pitäisi palvoa ketään viihdetaiteilijaa.

Vierailija
165/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäis nyt sen kyykyn ainakin väliin 😂

Pääsetkö itse kyykkyyn viiskymppisenä? 🤔

Vierailija
166/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt silmä käteen ja zoomatkaa niitä kuvia. Kyllä siltä ryppyjä löytyy. 

Vierailija
167/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindalla liikkuu otsa joten ei ole botoxia. Varmaan tehty otsankohotus, jota tehdään Suomessakin ihmisillä ihan terveyssyistäkin. 

Vierailija
168/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindalla liikkuu otsa joten ei ole botoxia. Varmaan tehty otsankohotus, jota tehdään Suomessakin ihmisillä ihan terveyssyistäkin. 

Botoxia ei välttämättä pistetä niin, että koko otsa halvaantuu.

Vierailija
169/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katteellisia naisia on paljon. Olen sen myös kauniina naisena Suomessa kokenut nuoresta saakka. Eipä siinä mitään. Olen saanut kauneudestani myös paljon hyvää, ja kateelliset ovat saaneet lisää kadehdittavaa. Linda kokenut selvästi saman kohtalon. 

Eli siis Lindaa kadehdittiin kauniina, niin hän päätti muuttaa ulkomuotonsa täyteaineilla, jottei kukaan kadehtisi? Paljonko sinussa on täytettä, korjattua ja muovista?

Minä kadehtisin oikein mielelläni, jos näkisin Lindan luomuna. 

Vierailija
170/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hauraan oloinen kun näin livenä. Pieni ja hento. 

Vierailija
171/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätäpä Linda rauhaan. Artisti huolehtii ulkonäöstään ja sillä siisti eli kaunis.

Oli kaunis 25 vuotta sitten!

Vierailija
172/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäis nyt sen kyykyn ainakin väliin 😂

Pääsetkö itse kyykkyyn viiskymppisenä? 🤔

Minä pääsen vielä lähes seitsemänkymppisenä ja takaisin ylös myös.

Vierailija
173/173 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätäpä Linda rauhaan. Artisti huolehtii ulkonäöstään ja sillä siisti eli kaunis.

Oli kaunis 25 vuotta sitten!

Oletko itse ollut koskaan kaunis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan