Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linda Lampeniuksen muokatut kasvot

Vierailija
15.05.2026 |

Mitähän kauneuskirurgisia toimenpiteitä Linda Lampeniukselle on tehty, mitä luulette? Itse veikkaan ainakin täyteaineita ja botoxia. Lähikuvissa ja etenkin videoissa kasvot jähmeät ja vahamaiset. Epäilyttävän sileä otsa yli viisikymppisellä naisella, samoin ylöspäin kääntyvät suupielet ("jokerihymy") viittaa botoxin käyttöön. Suun ympärys ja huulet vaikuttaa täytetyiltä. Linda on kaunis nainen, mutta nyt alkaa olla jo siinä ja rajalla, että kohta menee överiksi. Ikää toki jo yli 50v ja kovat paineet näyttää ikinuorelta.

Kommentit (204)

Vierailija
181/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu teeveessä haastattelu euroviisukisojen jälkeen, Linda ei antanut puheenvuoroa Petelle kun loppu puolella, hänen irtoripset ei oikein kiinnosta . Pihtiputaan juhlinta oli todella kiva.

Vierailija
182/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katteellisia naisia on paljon. Olen sen myös kauniina naisena Suomessa kokenut nuoresta saakka. Eipä siinä mitään. Olen saanut kauneudestani myös paljon hyvää, ja kateelliset ovat saaneet lisää kadehdittavaa. Linda kokenut selvästi saman kohtalon. 

Olet sen myötä myös saanut ylimielisen asenteen. Itselleni kauneudesta on ollut pelkkää haittaa. On surullista olla ihminen, jonka oletetaan olevan täydellinen, eikä sallita olevan tavallinen ihminen puutteineen ja vikoineen. Katsottiin vain pelkkää kuorta, eikä ollut halua tutustua sisimpään. Vieraampien taholta sitä kuortakin pidettiin keinotekoisena. Ei kukaan voi olla tuon näköinen, tukkaakin on varmaan käsitelty ja valkaistu jatkuvasti.

Kutsun itse sitä kauniin tytön syndroomaksi. Nyt se aika ja nuoruuden kauneus on ohitse, mutta luoja varjelkoon, että sitä pistoksin ja leikkauksin yrittäisin ylläpitää! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda näyttäisi paljon paremmalta ilman liian tummia överiripsiä:

Vierailija
184/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda näyttäisi paljon paremmalta ilman liian tummia överiripsiä:

Nuo överiripset vaatisivat ne kulmakarvat.

Vierailija
185/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamu teeveessä haastattelu euroviisukisojen jälkeen, Linda ei antanut puheenvuoroa Petelle kun loppu puolella, hänen irtoripset ei oikein kiinnosta . Pihtiputaan juhlinta oli todella kiva.

Ei saa muut puhua, kun Linda haluaa ölistä kaiken päälle. Vaikka toimittaja katsoo Parkkosta silmiin ja kysyy tältä  jotain, niin Linda oikein työntää päänsä leuka edellä eteen ja alkaa vastailemaan. Ja ne sen jutut, kuin jotain nuorison sanailua ja wouuuw ja hihkuu ja ääntelee mitä sylki suuhun tuo. Pete on asiallinen ja rauhallinen, ja voi sen alistuva ilme, kun joka kerran joutuu keskeyttämään omat sanomisensa, ei edes yhtä lausetta loppuun asti pääse. 

Yhden kerran Linda hoksasi jo itsekin, ja taisi sanoa, että "sori pakko keskeyttää ennen kuin unohdan" ja taas pisti Peten hiljaiseksi. Röyhkeä. Kus on noussut päähän. Osaa ne muutkin viulua soittaa. Ja eiköhän laululla ollut iso osa tuossa biisissä. Noloa oli myös kun eivät muka muistaneet sijoitustaan.

Vierailija
186/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda oli kaunis haastattelussa Peten kanssa aamuyöllä tehty. 

Vierailija
187/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne niin muokatut. Ei nuo huuletkaan näytä törö huulille, kuten joillakin, jotka ovat laittaneet tuplasti botoxia huuliinsa. Saman näköinenhän se on ollut aina.

Eikä ole. 
Kun naiset alkavat muistuttamaan toisiaan, niin se johtuu muokkauksesta. 

Minulla onnkaveri, joka oli nuorena eri näköinen kuin Linda, mutta nyt kuusikymppisenä samannäköinen.

Linda kyllä aloitti hyvin nuorena. Niissä huulissa oli ysärillä enemmän täytettä kuin nykyään. 

Ihmisen huulet ohentuvat luonnostaan kun tulee ikää. Ysärillä ei ollut huulitäytteitä. Silloin efekti saatiin aikaan huultenrajauskynällä ja 2-3 huulipunan eri sävyllä. 

Todellakin ysärillä oli huulifyllinkejä, ja isoja sellaisia. Kannattaa googlata vaikkapa Pamela Andersonin lapsuuskuvat, ysärikuvat ja nykypäivän kuvat.

Pamsun huulet on nimenomaan  tehty tuolla edellisen kommentoijan kuvaamalla meikillä. Huulitäytteet oli tuohon aikaan todella rumia, kaikki muistanee Lisa Rinnan ja Meg Ryanin karmivat huulet. 

Vierailija
188/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei se koskaan anna haastatteluissa Petelle suunvuoroa?  Parkkonen on ku joku apupoika siinä vieressä välttämättömänä pahana!

Joo, mä moetin kans samaa. Pete seisoi hymyillen vieressä ja Linda hoiti puhumisen kuin pääasiallinen artisti.

Vierailija
189/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se koskaan anna haastatteluissa Petelle suunvuoroa?  Parkkonen on ku joku apupoika siinä vieressä välttämättömänä pahana!

Joo, mä moetin kans samaa. Pete seisoi hymyillen vieressä ja Linda hoiti puhumisen kuin pääasiallinen artisti.

Siis "mietin" samaa, en "moetin". "Painovirhe" paholainen iski...

Vierailija
190/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katteellisia naisia on paljon. Olen sen myös kauniina naisena Suomessa kokenut nuoresta saakka. Eipä siinä mitään. Olen saanut kauneudestani myös paljon hyvää, ja kateelliset ovat saaneet lisää kadehdittavaa. Linda kokenut selvästi saman kohtalon. 

Olet sen myötä myös saanut ylimielisen asenteen. Itselleni kauneudesta on ollut pelkkää haittaa. On surullista olla ihminen, jonka oletetaan olevan täydellinen, eikä sallita olevan tavallinen ihminen puutteineen ja vikoineen. Katsottiin vain pelkkää kuorta, eikä ollut halua tutustua sisimpään. Vieraampien taholta sitä kuortakin pidettiin keinotekoisena. Ei kukaan voi olla tuon näköinen, tukkaakin on varmaan käsitelty ja valkaistu jatkuvasti.

Kutsun itse sitä kauniin tytön syndroomaksi. Nyt se aika ja nuoruuden kauneus on ohitse, mutta luoja varjelkoon, että sitä pistoksin ja leikkauksin yrittäisin ylläpitää! 

Oi olet niin fiksu! 👏 t eri

Vierailija
191/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen tekstistään ei kyllä välity ylimielinen asenne. Jos on itse kokenut kateutta muilta tietää, ettei se todellakaan ole miellyttävää. Hän ei väitä, ettei kauneudesta olisi ollut hänelle haittaa. Mielestäni hän tuo esille nimenomaan, että kateellisuus on kauneuden kääntöpuoli, josta joutuu kärsimään. Olisi myös valhetta väittää, ettei kauneus toisi mitään hyvää, koska aivan varmasti siitä jotain hyötyä on. Asiat eivät ole mustavalkoisia. Pysytään asiallisena ja kunnioittavana toisia kohtaan.

itsellä on vähän sama kokemus. Vaikka kauneudesta on ollut myös hyötyä, on kauneudesta on ollut paljon haittaa. Kauniilta naiselta odotetaan täydellisyyttä, mielipiteitä ei saa olla, ei saisi tehdä virheitä, pitäisi olla rauhallinen, hiljaa ja hymyillä ja hyväksyä huono käytös muilta. Kaunis ja älykäs nainen koetaan uhkana. Saatavilla on ollut vain kevyitä suhteita ja häirintä tuntemattomilta ihmisiltä on yleistä. Nuorempana kehuttiin vain ulkonäköä. 

En ymmärrä, miksi kauneus on tavoiteltavaa. Ei se tee onnelliseksi. Helpompaa on, jos on keskinkertainen. 

Vierailija
192/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa muut puhua, kun Linda haluaa ölistä kaiken päälle. Vaikka toimittaja katsoo Parkkosta silmiin ja kysyy tältä  jotain, niin Linda oikein työntää päänsä leuka edellä eteen ja alkaa vastailemaan. Ja ne sen jutut, kuin jotain nuorison sanailua ja wouuuw ja hihkuu ja ääntelee mitä sylki suuhun tuo. Pete on asiallinen ja rauhallinen, ja voi sen alistuva ilme, kun joka kerran joutuu keskeyttämään omat sanomisensa, ei edes yhtä lausetta loppuun asti pääse. 

Yhden kerran Linda hoksasi jo itsekin, ja taisi sanoa, että "sori pakko keskeyttää ennen kuin unohdan" ja taas pisti Peten hiljaiseksi. Röyhkeä. Kus on noussut päähän. Osaa ne muutkin viulua soittaa. Ja eiköhän laululla ollut iso osa tuossa biisissä. Noloa oli myös kun eivät muka muistaneet sijoitustaan.

Se, että puhuu paljon tai keskeyttää, ettei unohda mitä haluaa sanoa, ei kyllä ole välttämättä merkki röyhkeydestä tai että olisi  kusi noussut päähän. Se voi olla myös innostusta ja sitä, että ihan aidosti unohtaa asiat, jos ei niitä heti sano. Esimerkiksi ADHD:ssa on yleistä tällainen käytös ja sillä ei ole mitään tekemistä ylimielisyyden tai kunnioituksen puutteen kanssa. Myös hihittely, onnistuminen ja muunlainen nuorekkuus on yleistä ADHD-ihmisillä. ADHD on myös yleistä taiteilijoilla. En tiedä, onko hänellä, mutta suosittelen huomioimaan, että toinen ei käyttäydy välttämättä tahallaan epäasiallisesti keskeyttäessään toisen tai puhuessaan paljon. Myös: jos et ole itse ollut TV-haastattelussa ja ole herkkä, et välttämättä ymmärrä, että kamerat saattavat ahdistaa ja ihminen saattaa alkaa käyttäytymään tavalla, josta hän yllättyy ja joka ei ole hänelle välttämättä tavallista tai haluaisi juuri siinä tilanteessa  esiintyä sellaisena. Silloin voi yhtäkkiä huomaamattaan olla vaikka todella innostunut ja pirteä uutisiin haastateltaessa. 

On myös vaikeaa uskoa, että henkilöllä, joka on ollut suosionsa huipulla 90-luvun lopulla, nousisi vanhempana ja kokeneempana menestys yhtäkkiä päähän saavuttaessaan jotain pienempää kuin ysärillä. Mielestäni hän ei ole vaikuttanut koskaan ylimieliseltä, vaan asialliselta ja innostuneelta. 

Ei ole asiallista tehdä oletuksia toisen normien vastaisesta käytöksestä, koska se mitä itse kuvittelee olevan totuus, ei välttämättä ole sitä. Se, että haukkuu toista kertoo enemmän hänestä, joka toista haukkuu.

Linda Lampenius on lahajakas ja menestynyt viulistina. Ei hänen tasolleen kuka tahansa pääse. Älä vähättele häntä. Myös se on täysin normaalia, että oma sijoitus unohtuu tuollaisessa tilanteessa. Se ei ole noloa. Se on luonnollista ja inhimillistä, että ei ole täydellinen.

Vierailija
193/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuminen = innostuminen tossa edellisessä viestissä adhd:sta

Vierailija
194/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen tekstistään ei kyllä välity ylimielinen asenne. Jos on itse kokenut kateutta muilta tietää, ettei se todellakaan ole miellyttävää. Hän ei väitä, ettei kauneudesta olisi ollut hänelle haittaa. Mielestäni hän tuo esille nimenomaan, että kateellisuus on kauneuden kääntöpuoli, josta joutuu kärsimään. Olisi myös valhetta väittää, ettei kauneus toisi mitään hyvää, koska aivan varmasti siitä jotain hyötyä on. Asiat eivät ole mustavalkoisia. Pysytään asiallisena ja kunnioittavana toisia kohtaan.

itsellä on vähän sama kokemus. Vaikka kauneudesta on ollut myös hyötyä, on kauneudesta on ollut paljon haittaa. Kauniilta naiselta odotetaan täydellisyyttä, mielipiteitä ei saa olla, ei saisi tehdä virheitä, pitäisi olla rauhallinen, hiljaa ja hymyillä ja hyväksyä huono käytös muilta. Kaunis ja älykäs nainen koetaan uhkana. Saatavilla on ollut vain kevyitä suhteita ja häirintä tuntemattomilta ihmisiltä on yleistä. Nuorempana kehuttiin vain ulkonäköä. 

En ymmärrä, miksi kauneus on tavoiteltavaa. Ei se tee onnelliseksi. Helpompaa on, jos on keskinkertainen. 

Varmasti on hirveän rankkaa olla niin kaunis ja älykäs ja vaatimaton kuin sinä. Otan aidosti osaa.

Vierailija
195/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jokerihymy viittaa kasvojenkohotukseen eikä mihinkään Botoxiin.

Samoin silmät menee vinoon.

Vierailija
196/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on hirveän rankkaa olla niin kaunis ja älykäs ja vaatimaton kuin sinä. Otan aidosti osaa.

Rankkaa on myös henkilöllä, joka kirjoittaa tuntemattomille passiivis-aggressiivisia viestejä toisen ollessa asiallinen. Apua pahaan oloon on saatavilla. Vaatimattomuus ei ole yksinomaan positiivinen asia ja viestistä kyllä välittyy nöyryys, vaikka sinä et sitä omalta pahalta olostasi huomaisi.

Vierailija
197/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rankkaa on myös henkilöllä, joka kirjoittaa tuntemattomille passiivis-aggressiivisia viestejä toisen ollessa asiallinen. Apua pahaan oloon on saatavilla. Vaatimattomuus ei ole yksinomaan positiivinen asia ja viestistä kyllä välittyy nöyryys, vaikka sinä et sitä omalta pahalta olostasi huomaisi.

En ole passiivis-aggressiivinen, vaan aidosti pahoillani puolestasi. Elämäsi sellaisena kuin sitä kuvailet, kuulostaa kurjalta. 

Vierailija
198/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätäpä Linda rauhaan. Artisti huolehtii ulkonäöstään ja sillä siisti eli kaunis.

Oli kaunis 25 vuotta sitten!

Oletko itse ollut koskaan kaunis?

Olen mies ja miehet eivät ole kauniita. Komea olin ja olen edelleen. M66

Vierailija
199/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Herravarjele sitä kalkatusta. Pää kiinni nainen, anna toisenkin puhua, sä et ole se tärkein. Käyttäytyy kuin teini. 

Vierailija
200/204 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kulmakarvoja vähän korostaa. Noin on olmi.