Linda Lampeniuksen muokatut kasvot
Mitähän kauneuskirurgisia toimenpiteitä Linda Lampeniukselle on tehty, mitä luulette? Itse veikkaan ainakin täyteaineita ja botoxia. Lähikuvissa ja etenkin videoissa kasvot jähmeät ja vahamaiset. Epäilyttävän sileä otsa yli viisikymppisellä naisella, samoin ylöspäin kääntyvät suupielet ("jokerihymy") viittaa botoxin käyttöön. Suun ympärys ja huulet vaikuttaa täytetyiltä. Linda on kaunis nainen, mutta nyt alkaa olla jo siinä ja rajalla, että kohta menee överiksi. Ikää toki jo yli 50v ja kovat paineet näyttää ikinuorelta.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Jätäpä Linda rauhaan. Artisti huolehtii ulkonäöstään ja sillä siisti eli kaunis.
Miksi aloittaja juuri Lindan tikun nokkaan nostaa. Mahdollisuuksia kyllä löytyy muitakin lukemattomat määrät
Vierailija kirjoitti:
Mikä suomalaisia vaivaa? Kaikkialla muualla kannustetaan oman maan edustajia kilpailuissa, täällä etsitään vaikka väkisin epäkohtia kaikesta mahdollisesta. Oletteko noin ilkeitä esim. omassa perhepiirissänne?
Täällä lihavat lehmät ammuvat navetoissaan ja piehtaroivat omassa ulosteessaan
Lindan ennen kauniit kasvot ovat nyt kolkot ja kivettyneet, erityisesti ylähuuli on järkyttävän tönkkö.
Huono itsetunto ajaa tekemään tuollaista. Miksei ole tajunnut jo, että hänen ulkonäössään ei ollut koskaan mitään vikaa. Eräässä haastattelussa puhui, että äitinsä on aina ollut kaunis, mutta hän itse ei ole. Mikä saa edes ajattelemaan noin.
Olen N58. Selailin ketjua ja pari kommenttia:
todellakin tämän ikäinen pääsee kyykkyyn. Vielä 70-vuotiaankin pitäisi päästä kyykkyyn 20 kertaa.
Lindan tyyliin tuo barbilook sopii, mutta en yhtään tykkää tuosta jokerinaamasta. Ei minusta rypyt ole rumia, vaan ihon velostuminen. Sen korjauksen, jos sitä edes voi korjata, ymmärrän. Mutta en ymmärrä, mitä pahaa on rypyissä.
Eli en tod ole kateellinen hänen naamastaan, mutta tuosta kropasta olen. Miten hänellä voikin vielä olla vyötärö noin hoikka.