Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linda Lampeniuksen muokatut kasvot

Vierailija
15.05.2026 |

Mitähän kauneuskirurgisia toimenpiteitä Linda Lampeniukselle on tehty, mitä luulette? Itse veikkaan ainakin täyteaineita ja botoxia. Lähikuvissa ja etenkin videoissa kasvot jähmeät ja vahamaiset. Epäilyttävän sileä otsa yli viisikymppisellä naisella, samoin ylöspäin kääntyvät suupielet ("jokerihymy") viittaa botoxin käyttöön. Suun ympärys ja huulet vaikuttaa täytetyiltä. Linda on kaunis nainen, mutta nyt alkaa olla jo siinä ja rajalla, että kohta menee överiksi. Ikää toki jo yli 50v ja kovat paineet näyttää ikinuorelta.

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh! Joku tällä palstalla kommentoi varmaan tähänkin...🤣

Vierailija
142/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulmakarvojen kaaret ja huulten linjat ovat yksilöllisintä kasvoissamme. Ne luovat sen persoonallisen vaikutelman.

Ja juuri niistä tehdään samanlaiset kuin kaikilla muilla, laminaateilla ja täytteillä. Näin alkuperäiset piirteensä peittävät naiset häpeävät yksilöllisyyttään. He haluavat näyttää joltakin toiselta.

Ja kasvojen kiristeleminen luonnottoman näköiseksi on sitä perimmäistä ikäsyrjintää, vieläpä omaa itseään kohtaan. Madonna on siitä yksi kamalimmista esimerkeistä.

Mitä se sinulle kuuluu! Hanki elämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä katselen mielummin Lindan pärstää kuin rupsahtanutta mammaa. Se nyt vaan on totuus. 

No,korjataan.Ihailit varmaan Lindaa muutenkin.Playboy

Vierailija
144/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin nähdä nämä arvostelijat. Mitä olen suominaisia nähnyt, aavistan etten yllättyisi iloisesti. 

Kasvons  ovat mielestäni luonnottomat. Ja omani? No, taatusti luonnolliset. Kauneusihanteet ovat aika sairaat, joten niiden perusteellahan olen olen melkoinen matami ja ryppynaamainen talliainen. Ai niin, hiuksetkin (ne omat) harmaantuvat. 

Kyllä. Arvostetaan eri asioita. Luonnollisemmalta voi tehdä edes jotain että näyttää vanhempanakin ihmiseltä, esim värjätä harmaat pois. 

Mitä h-ttiä? Sinusta siis ne, joilla on harmaantuneet hiukset eivät ole ihmisiä??

Näyttää ihmiseltä. Se lukutaito! 

Vierailija
145/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen eri. Ylipäätään säälittää naiset ja miehet, joita pelottaa niin kovasti vanhentua. Se ettei osata jossain kohtaa jo antaa vähän periksi ikääntymiselle.

Varmaan itsekin teettäisin jossain vaiheessa jonkun pienen esim luomien kohotuksen, jos olisi varaa.

Mutta Luoja varjekoon tulemasta epätoivoiseksi! Olen läheisille sanonutkin "haluan näyttää nuorekkaalle, mutta sanokaa sitten suoraan, jos alan näyttää epätoivoiselta tai nololta". Etten laittaisi mitään teinihepeniä tai suttaisi liian raskaalla meikillä.

Lindan naamassa häiritsee lähinnä raskas silmämeikki ilman kulmakarvoja. Vähän vähemmän kajalia ja nätit kulmakarvat oludi parempi.

Teetkö sinä julkista työtä? Oletko sinä työsi takia jatkuvasti esillä, kameroiden edessä ja myös ulkopuolisten kuvaamana? 

Nainen on aina väärän ikäinen ja väärän näköinen: joko liian nuori tai liian vanha, liian lihava tai liian vanha, liian luonnollinen tai liian luonnoton.

Lindan tyyppiset juuri ylläpitää tuota naisten ikuisen nuoruuden tavoittelua. Toimimalla kuten Linda, myönnät, ettei naisesta ole muuhun kuin nuoren ja kauneuden muovinukeksi. Lindalaiset ovat kaikille tytöille ÄÄRIMMÄISEN HUONO esimerkki. 

Mietipä sitä. 

Vierailija
146/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa toimia haluamallaan tavalla ja jokainen omistaa oman kehonsa. Läskit näyttävät myös äärimmäisen huonoa esimerkkiä siitä, miten kuormitetaan yhteiskunnan varoja ja sairastutaan sekä kuollaan ennenaikaisesti. Ihan on näkökulmasta asiat kiinni. Linda näyttää hyvää esimerkkiä siitä miten itsestään kuuluu huolehtia ennemmin kuin laiminlyödä! 

Vierailija
147/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katteellisia naisia on paljon. Olen sen myös kauniina naisena Suomessa kokenut nuoresta saakka. Eipä siinä mitään. Olen saanut kauneudestani myös paljon hyvää, ja kateelliset ovat saaneet lisää kadehdittavaa. Linda kokenut selvästi saman kohtalon. 

Vierailija
148/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katteellisia naisia on paljon. Olen sen myös kauniina naisena Suomessa kokenut nuoresta saakka. Eipä siinä mitään. Olen saanut kauneudestani myös paljon hyvää, ja kateelliset ovat saaneet lisää kadehdittavaa. Linda kokenut selvästi saman kohtalon. 

Ja näitä katellisia paskiaisia on Suomi täynnä ja ihan samalla tavalla myös miehissä!

Vierailija
149/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset kendomummelit käyvät kuumana! :D

Vierailija
150/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätäpä Linda rauhaan. Artisti huolehtii ulkonäöstään ja sillä siisti eli kaunis.

Olen eri, ja olen samaa mieltä ap:n ja sinun kanssa siinä, että hän on kaunis, mutta minua kammottaa ajatus, että erilaiset toimenpiteet riskeineen olisivat itsestä huolen pitämistä. 

Pidä vaan itsestäsi huolta. Ei kuulu sulle eikä mulle.

Vierailija
151/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se koskaan anna haastatteluissa Petelle suunvuoroa?  Parkkonen on ku joku apupoika siinä vieressä välttämättömänä pahana!

Vierailija
152/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä suomalaisia vaivaa?  Kaikkialla muualla kannustetaan oman maan edustajia kilpailuissa, täällä etsitään vaikka väkisin epäkohtia kaikesta mahdollisesta.  Oletteko noin ilkeitä esim. omassa perhepiirissänne?

Brittikriitikko haukkui niiden esityksen maanrakoon, ihan syystä, hän ei tosin tykännyt Suomestakaan, luonnehti Lindan heilumista lavalla kuin siellä juoksisi  Pamela Andersonin äiti. 
En oikein ymmärrä miksi ei saisi arvostella. Mä yritän hirveästi tykätä esityksestä mutta ei vaan aukea. En lainkaan ymmärrä miksi se on ennakkosuosikki. Kai mut pitää ampua? 

Onko tuttu sanonta:   "ellei voi sanoa ihmisestä mitään hyvää,  silloin on viisasta pysyä hiljaa" ?   Ohjenuora meille jokaiselle.  

Onko kukaan lukenut tuota kommenttia?  Kannattaa lukea ja miettiä sitä, ei vain ohittaa nopeasti. 

Vierailija
153/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan me tupsahtaneet naama- ja kroppakuvamme tänne arvioitavaksi. Mitä on tehty tai jätetty tekemättä. Lähinnä jälkimmäistä. 

Vierailija
154/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda Lampenius itse promotoi naista alistavaa ja syömishäiriöitä synnyttävää naiskuvaa tuolla hysteerisellä nuoruuden tavoittelullaan.

Hysteerinen??? Luoja!

Näyttää pikemminkin siltä, että monet palsta-akat alkavat olla hysteerisiä...Ja hei! Telkku sitten kiinni, kun Linda esiintyy! 

Sinun sukupuolesi on? 

Nainen 60- v

Miksi akoittelet? Etkö osaa kauniimpaa kielenkäyttöä? Mistä tiedät kirjoittajien sukupuolen? N60+

Koeta kestää! Alkaa tympimään Lindan jatkuva haukkuminen!

Tuskin monikaan Lindaa haukkuu, onhan hän lahjakas viulisti, mutta kyllä julkkiksen tekemiä ulkonäön muokkauksia voi arvostella, esittää oman mielipiteensä, ilman että se olisi haukkumista. Hyvin monia tyyppejä on kritisoitu, ei Linda ole poikkeus. Olet jo iäkkäämpi ihminen, miksi provosoudut kunkun julkun takia? 

Se kasvojen muokkaus botoxilla ei suinkaan ole aina oma valinta, vaan botoxia käytetään esim. kasvoissa sairauden ja vamman hoidossa, jotta pystyy edes elemään ihmisarvoista elämää, sillä pahimmillaan neuropaattinen kipu on helvetillinen esim. kasvoissa, jossa paljon hermoja. Ja esim.kasvohermohalvauksen voi saada iästä, sukupuolesta riippumatta esim. vilustumisesta, punkin puremasta jne.ja on myös paljon sairauksia, jotka vaurioitavat hermoja kasvoista.  Ja jos operoidaan botoxilla, silloin on pakko käsitella molemmat puolet kasvoista, vaikka hermovaurio on vain toisella puolella.  Toivottavasti ap. ja moni muu ei itse  koskaan elämässään mitään sairauksia, vaan voi itse päättää kauneudestaan ja ulkonäöstä. Jote kin tuntuu, käytöstavat ja hienotunteisuus ovat tuntemattoma. 

On todella loukkaavaa, ihan kuin jotkut kommentoijat luulevat, että ihmiset haluavat itse sairastua tai saada jonkun vamman, jos sitä yritetää.lääketiett. helpottaa. Ei ihme, kun on lukenut kommenteja, miten syvällä on Suomessa jopa pienten tyttöjen ulkonäön arvostelu ja haukkuminen , kun lapsi saa mallin ja asenteen vanhemmiltaan, usein äidiltään tai tädiltä  ja kotoa joka jatkuu sitten myöhemmin naisvihana ja väkivaltana.

Miksi muuten vastaavaa keskustelua ei Linda Lampeniuksesta käydä Ruotsissa, hänen toisesta kotimaassa, vaan häntä ylistetään ja palvotaan siellä. 

Ja eikö Pete Parkkosen ulkonäöstä löydy mitään arvosteltavaa vai onko hän täydellinen, kun o.mies?

Vierailija
155/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollaista blondausta tyylikkäämpi ja pukevampi vaihtoehto iäkkäämpänä olisi luonnollisempi ja tyylikkäämpi valinta. 

Mutta omathan on naamansa ja hiuksensa.

Eli harmaantuvat hiukset? Ei ole iästä kiinni, että näyttävätkö luonnolliset tai vähemmän luonnolliset värit hiuksissa hyviltä vai ei. Jokaisella on oikeus värjätä hiuksensa minkä väriseksi tahansa tai olla värjäämättä hiuksiaan ilman, että kenenkään tarvitsee sitä kommentoida negatiivisesti. 

Samoin jokainen saa pukeutua haluamallaan tavalla iästä riippumatta ilman, että sitäkään kenenkään tarvitsee kommentoida negatiivisesti. On moukkamaista käytöstä haukkua toisen ulkonäköä, vartaloa tai vaatteita. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa toisesta, on parempi olla sanomatta mitään.

Vierailija
156/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvi Pitkänen, Kerttu Rissanen, Hunter Tylo, Donatella Versace, Sofia Tuomola, Simon Cowell, Darcy & Stacey Silva jne. Ai että kun ovat luonnollisen kauniita. Linda valitettavasti samalla tiellä 🥺

Suvi Pitkäsellä on varmasti mennyt botoksia huuliin tripla määrä. On kuin Iines Ankka huulinensa.

Botoxia ei pistetä huuliin. Vähän noita perusteita kannattaisi opetella ennen kuin kommentoi tietävänä täällä.

Vierailija
157/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda Lampenius itse promotoi naista alistavaa ja syömishäiriöitä synnyttävää naiskuvaa tuolla hysteerisellä nuoruuden tavoittelullaan.

Hysteerinen??? Luoja!

Näyttää pikemminkin siltä, että monet palsta-akat alkavat olla hysteerisiä...Ja hei! Telkku sitten kiinni, kun Linda esiintyy! 

Sinun sukupuolesi on? 

Nainen 60- v

Miksi akoittelet? Etkö osaa kauniimpaa kielenkäyttöä? Mistä tiedät kirjoittajien sukupuolen? N60+

Koeta kestää! Alkaa tympimään Lindan jatkuva haukkuminen!

Tuskin monikaan Lindaa haukkuu, onhan hän lahjakas viulisti, mutta kyllä julkkiksen tekemiä ulkonäön muokkauksia voi arvostella, esittää oman mielipiteensä, ilman että se olisi haukkumista. Hyvin monia tyyppejä on kritisoitu, ei Linda ole poikkeus. Olet jo iäkkäämpi ihminen, miksi provosoudut kunkun julkun takia? 

Se kasvojen muokkaus botoxilla ei suinkaan ole aina oma valinta, vaan botoxia käytetään esim. kasvoissa sairauden ja vamman hoidossa, jotta pystyy edes elemään ihmisarvoista elämää, sillä pahimmillaan neuropaattinen kipu on helvetillinen esim. kasvoissa, jossa paljon hermoja. Ja esim.kasvohermohalvauksen voi saada iästä, sukupuolesta riippumatta esim. vilustumisesta, punkin puremasta jne.ja on myös paljon sairauksia, jotka vaurioitavat hermoja kasvoista.  Ja jos operoidaan botoxilla, silloin on pakko käsitella molemmat puolet kasvoista, vaikka hermovaurio on vain toisella puolella.  Toivottavasti ap. ja moni muu ei itse  koskaan elämässään mitään sairauksia, vaan voi itse päättää kauneudestaan ja ulkonäöstä. Jote kin tuntuu, käytöstavat ja hienotunteisuus ovat tuntemattoma. 

On todella loukkaavaa, ihan kuin jotkut kommentoijat luulevat, että ihmiset haluavat itse sairastua tai saada jonkun vamman, jos sitä yritetää.lääketiett. helpottaa. Ei ihme, kun on lukenut kommenteja, miten syvällä on Suomessa jopa pienten tyttöjen ulkonäön arvostelu ja haukkuminen , kun lapsi saa mallin ja asenteen vanhemmiltaan, usein äidiltään tai tädiltä  ja kotoa joka jatkuu sitten myöhemmin naisvihana ja väkivaltana.

Miksi muuten vastaavaa keskustelua ei Linda Lampeniuksesta käydä Ruotsissa, hänen toisesta kotimaassa, vaan häntä ylistetään ja palvotaan siellä. 

Ja eikö Pete Parkkosen ulkonäöstä löydy mitään arvosteltavaa vai onko hän täydellinen, kun o.mies?

Olen samaa mieltä. Käytöstavat ja hienotunteisuus olisi toivottavaa. On epäkunnioittavaa arvostella toisen ulkonäköä tai kokoa, vaikka henkilö olisi julkisuudessa. Se, että monia henkilöitä on ”kritisoitu”, ei oikeuta jatkamaan tätä ummehtunutta tapaa.  Musiikkia tai performanssia saa kritisoida, henkilön ulkonäköä ei.

Joo, botox on lääke. Botox on alun perin kehitetty nimenomaan lääkkeeksi ja sitä voidaan käyttää myös esimerkiksi kroonisen migreenin hoidossa estämään migreeniä ja hampaiden narskutteluun. Se, että henkilö käyttää botoxia ei aina tarkoita sitä, että se tehtäisiin ulkonäöllisistä syistä.

Kauneusleikkauksina pidettyjä toimenpiteitä voidaan myös käyttää terveydenhuollossa esimerkiksi onnettomuuden jälkeen. Sekään ei siis aina ole merkki siitä, että se olisi oma valinta tai ulkopuolisesta paineesta johtuvaa.  Aknen hoidossa käytetään yleisesti tretinoiinia (retinolia vahvempaa A-vitamiinia), joka parantaa kollageenin tuotantoa ja voi myös auttaa ryppyihin ja hidastaa ikääntymistä. Itse käytin tretinoiinia jo vuosia ennen kuin tiesin sillä olevan muitakin vaikutuksia ulkonäköön kuin aknen vähenemistä. Myös akne itsessään hidastaa ikääntymistä. Akne voi kestää kymmeniä vuosia. Akne voi jatkua myös vaidevuosien jälkeen. 

Myös monet ihmiset, jotka käyttävät jotakin lääkettä, jonka sivuvaikutuksena laihtuu, käyttävät sitä sairauden tai vamman hoitoon, eivätkä ollakseen todella laihoja, vaikka se saattaa olla seuraus lääkkeen käytöstä. Näitä lääkkeitä käyttää terveytensä takia myös ihmiset, jotka ovat jo valmiiksi laihoja. Myös heille voi tulla ”Ozempic face”. 

Henkilön nopea laihtuminen, rypyttömyys tai hidas vanheneminen ei siis läheskään aina tarkoita, että olisi tehnyt minkäänlaisia kauneudenhoitotoimenpiteitä halutakseen näyttää nuorelta tai kauniilta. Se voi johtua myös geeneistä, sairauden tai vamman hoidosta, terveellisistä elämäntavoista ja/tai että on suojannut itsensä auringolta tai välttänyt ruskettumista. 

Kukaan ei voi varmuudella tietää, kuka käyttää mitäkin lääkettä mistäkin syystä, ellei henkilö itse ole sitä kertonut, joten ei ole hienotunteista tehdä oletuksia toisen ulkonäön muutoksien syistä tai kommentoida toisen ulkonäköä. Se ei ole vain oma valinta, että käyttäkö botoxia, käykö kauneusleikkauksissa tai käyttääkö anti-aging-tuotteita kuten tretinoiinia. 

Se on ihmeellistä, ettei miesten ulkonäköä arvostella ja ruodita yhtä paljon kuin naisten. 

Vierailija
158/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humaaneita ja ymmärtäviä kommentteja luin äsken muutamia.  Kiitos että kirjoititte!  Selasin lähimmän tunnin aikana tätä ketjua, euroviisujen läheisyys sai kiinnostuksen aikaan. En nähtävästi koskaan opi, ettei tätä palstaa kannattaisi juuri lukea, ilkeyttä näyttää olevan tulvillaan.  Tulee suorastaan paha olla.  Hyvää viikonloppua teille, kaunissieluiset tuntemattomat.

Vierailija
159/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on vaan liian laiha, en tiedä mikä hänellä on mutta muutama lisäkilo toisi eloa kasvoihin ja koko kroppaan. Voihan olla ettei yksinkertaisesti pysty lihomaan 

Vierailija
160/173 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsisin mielummin kohotuksen kuin täytteet. 

Linda on kuin Jenna Jameson.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi