Linda Lampeniuksen muokatut kasvot
Mitähän kauneuskirurgisia toimenpiteitä Linda Lampeniukselle on tehty, mitä luulette? Itse veikkaan ainakin täyteaineita ja botoxia. Lähikuvissa ja etenkin videoissa kasvot jähmeät ja vahamaiset. Epäilyttävän sileä otsa yli viisikymppisellä naisella, samoin ylöspäin kääntyvät suupielet ("jokerihymy") viittaa botoxin käyttöön. Suun ympärys ja huulet vaikuttaa täytetyiltä. Linda on kaunis nainen, mutta nyt alkaa olla jo siinä ja rajalla, että kohta menee överiksi. Ikää toki jo yli 50v ja kovat paineet näyttää ikinuorelta.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätäpä Linda rauhaan. Artisti huolehtii ulkonäöstään ja sillä siisti eli kaunis.
Jos tuo vahanaama on kaunis, niin enpä tiiä millä silmällä katsottuna!
On kaunis nykykäsityksen mukaan 🤷
ha ha ha ho ho ho hohhoo.........................
Miksi sitten nuoret ja vanhemmat naiset haluavat näyttää tuollaisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda Lampenius itse promotoi naista alistavaa ja syömishäiriöitä synnyttävää naiskuvaa tuolla hysteerisellä nuoruuden tavoittelullaan.
Hysteerinen??? Luoja!
Näyttää pikemminkin siltä, että monet palsta-akat alkavat olla hysteerisiä...Ja hei! Telkku sitten kiinni, kun Linda esiintyy!
Sinun sukupuolesi on?
Nainen 60- v
Miksi akoittelet? Etkö osaa kauniimpaa kielenkäyttöä? Mistä tiedät kirjoittajien sukupuolen? N60+
Koeta kestää! Alkaa tympimään Lindan jatkuva haukkuminen!
Ihana muovi-kasvo. Ei tiedä irvistääkö vai nauraako mutta ei se mitään sillä kaikki on kauniita just semmoisinaan, tai siis myös operaatoiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin nähdä nämä arvostelijat. Mitä olen suominaisia nähnyt, aavistan etten yllättyisi iloisesti.
Kasvons ovat mielestäni luonnottomat. Ja omani? No, taatusti luonnolliset. Kauneusihanteet ovat aika sairaat, joten niiden perusteellahan olen olen melkoinen matami ja ryppynaamainen talliainen. Ai niin, hiuksetkin (ne omat) harmaantuvat.
Kyllä. Arvostetaan eri asioita. Luonnollisemmalta voi tehdä edes jotain että näyttää vanhempanakin ihmiseltä, esim värjätä harmaat pois.
Sun mielestä harmaantuva ihmiset eivät ole ihmisiä? Palaa ihan koulubiologian pariin....
Saa sitä myös näyttää sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda Lampenius itse promotoi naista alistavaa ja syömishäiriöitä synnyttävää naiskuvaa tuolla hysteerisellä nuoruuden tavoittelullaan.
Hysteerinen??? Luoja!
Näyttää pikemminkin siltä, että monet palsta-akat alkavat olla hysteerisiä...Ja hei! Telkku sitten kiinni, kun Linda esiintyy!
Sinun sukupuolesi on?
Nainen 60- v
Miksi akoittelet? Etkö osaa kauniimpaa kielenkäyttöä? Mistä tiedät kirjoittajien sukupuolen? N60+
Tuskin monikaan Lindaa haukkuu, onhan hän lahjakas viulisti, mutta kyllä julkkiksen tekemiä ulkonäön muokkauksia voi arvostella, esittää oman mielipiteensä, ilman että se olisi haukkumista. Hyvin monia tyyppejä on kritisoitu, ei Linda ole poikkeus. Olet jo iäkkäämpi ihminen, miksi provosoudut kunkun julkun takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen??? Luoja!
Sinun sukupuolesi on?
Nainen 60- v
Tuskin monikaan Lindaa haukkuu, onhan hän lahjakas viulisti, mutta kyllä julkkiksen tekemiä ulkonäön muokkauksia voi arvostella, esittää oman mielipiteensä, ilman että se olisi haukkumista. Hyvin monia tyyppejä on kritisoitu, ei Linda ole poikkeus. Olet jo iäkkäämpi ihminen, miksi provosoudut kunkun julkun takia?
Kyllä täällä on ollut myö todella törkeitä kommentteja! Haukuttu muovikasvoksi jne! Hienoa, jos sinä et!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen??? Luoja!
Sinun sukupuolesi on?
Nainen 60- v
Kyllä täällä on ollut myö todella törkeitä kommentteja! Haukuttu muovikasvoksi jne! Hienoa, jos sinä et!
Edellinen jatkaa! En jaksa vääntää enää kanssasi! Ja joo en jatka enää tämän ketjun lukemista! Jatka!
Minä kyllä katselen mielummin Lindan pärstää kuin rupsahtanutta mammaa. Se nyt vaan on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen eri. Ylipäätään säälittää naiset ja miehet, joita pelottaa niin kovasti vanhentua. Se ettei osata jossain kohtaa jo antaa vähän periksi ikääntymiselle.
Varmaan itsekin teettäisin jossain vaiheessa jonkun pienen esim luomien kohotuksen, jos olisi varaa.
Mutta Luoja varjekoon tulemasta epätoivoiseksi! Olen läheisille sanonutkin "haluan näyttää nuorekkaalle, mutta sanokaa sitten suoraan, jos alan näyttää epätoivoiselta tai nololta". Etten laittaisi mitään teinihepeniä tai suttaisi liian raskaalla meikillä.
Lindan naamassa häiritsee lähinnä raskas silmämeikki ilman kulmakarvoja. Vähän vähemmän kajalia ja nätit kulmakarvat oludi parempi.
Teetkö sinä julkista työtä? Oletko sinä työsi takia jatkuvasti esillä, kameroiden edessä ja myös ulkopuolisten kuvaamana?
Nainen on aina väärän ikäinen ja väärän näköinen: joko liian nuori tai liian vanha, liian lihava tai liian vanha, liian luonnollinen tai liian luonnoton.
Olen eri, mutta minä teen julkista työtä. En ole kokenut tarvetta kauneusleikkauksiin, täytteisiin tai vastaaviin. En myöskään pidä kauniina kasvoja, joille näitä toimenpiteitä on tehty.
Komppaan. Leikellyt kasvot näyttävät tietyn rajan jälkeen avaruusoliolta. Pelottavaa!
Kaunis on kaunis myös ikääntyessään, ei kenestäkään tule kiristelemällä 20-vuotiaan näköistä, vain luonnottoman.
Ja syömishäiriö + rintaimplantit -kropan kehuminen vasta naisvihaa onkin.
Pertti, nyt kännykkä kiinni tai hoitsu suuttuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä suomalaisia vaivaa? Kaikkialla muualla kannustetaan oman maan edustajia kilpailuissa, täällä etsitään vaikka väkisin epäkohtia kaikesta mahdollisesta. Oletteko noin ilkeitä esim. omassa perhepiirissänne?
Brittikriitikko haukkui niiden esityksen maanrakoon, ihan syystä, hän ei tosin tykännyt Suomestakaan, luonnehti Lindan heilumista lavalla kuin siellä juoksisi Pamela Andersonin äiti.
En oikein ymmärrä miksi ei saisi arvostella. Mä yritän hirveästi tykätä esityksestä mutta ei vaan aukea. En lainkaan ymmärrä miksi se on ennakkosuosikki. Kai mut pitää ampua?Onko tuttu sanonta: "ellei voi sanoa ihmisestä mitään hyvää, silloin on viisasta pysyä hiljaa" ? Ohjenuora meille jokaiselle.
Ei ole. Asioita ja tekemisiä pitää voida myös kritisoida. Sinun sanontasi on totalitarismia, joka pyrkii vaientamaan "väärää" mieltä olevat. En hyväksy sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ap. euroviisuista on tullut kauneus-tai missikisat? Olen nimittäin luullut niiden olevan laulukilpailut.? Ainakin muissa maissa arvostellaan Suomen edustajien laulutaitoa, ei ulkonäköä. Niin Parkkonen, kuin Lampenius ovat saaneet uökomailla kehorahan.
Euroviisut on tyypillinen esimerkki viihdekilpailusta. Viihde on yhdistelmä vähän kaikkea. On näyttävyyttä, vähän musiikkia (mutta ei liiaksi, esimerkiksi Lindan viulunsoitto on poikkeus playback-sääntöön), kimallusta, törröhuulia, punaisia mattoja, kaula- aukkoja, tähtihaastatteluja ja niihin kehitettyjä taustatarinoita.
Lindan taustatarina on lupaavan viihdeviulistin alkava kansainvälinen ura, joka tyssäsi Nygårdin ilkeyteen. Se taas tuhosi artistin talouden ja kiihdytti syömishäiriötä, koko elämä meni sekaisin. Nyt Linda nousee taas, ja Euroviisut ovat hänen kostonsa. Yleisölle tarjotaan mahdollisuus tukea häntä tavoitteessaan.
Lähinnä ihmettelen noita lähes joka naisesiintyjällä olevia reisipituisia seksityöläisten saappaita.
Lindalla on mahtavat lihakset. Ei sellaiset löysät allit kuin minulla.
Onko se epävarmuutta omasta osaamisesta kun tarttee näyttää reittä ja olla niin mukamas seksikäs?
Vierailija kirjoitti:
No huh! Jotkut alkavat jo itseään ylentämällä alentamaan Lindaa... Tsiisus!
No nyt meni metsään. Vaikka jostain ei pitäisi ja sitä jopa (hui kauhistus!!) uskaltaisi julkisesti kritisoida, niin se ei tarkoita sitä, että sillä yrittäisi "ylentää itseään". Eikö sinun maailmassasi ole kehitytty ala-astetta pidemmälle, missä kaikki on vaan "kateellisia"?
Julkisuuden kääntöpuoli on altistuminen kritisoinnille. Ei se tarkoita sitä, että kritisoijat itse haluaisivat samalle paikalle. Päin vastoin, monen mielestä julkisuuden hinta on liian kova, eikä sinne ole mitään tunkua.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvojen kaaret ja huulten linjat ovat yksilöllisintä kasvoissamme. Ne luovat sen persoonallisen vaikutelman.
Ja juuri niistä tehdään samanlaiset kuin kaikilla muilla, laminaateilla ja täytteillä. Näin alkuperäiset piirteensä peittävät naiset häpeävät yksilöllisyyttään. He haluavat näyttää joltakin toiselta.
Ja kasvojen kiristeleminen luonnottoman näköiseksi on sitä perimmäistä ikäsyrjintää, vieläpä omaa itseään kohtaan. Madonna on siitä yksi kamalimmista esimerkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin nähdä nämä arvostelijat. Mitä olen suominaisia nähnyt, aavistan etten yllättyisi iloisesti.
Kasvons ovat mielestäni luonnottomat. Ja omani? No, taatusti luonnolliset. Kauneusihanteet ovat aika sairaat, joten niiden perusteellahan olen olen melkoinen matami ja ryppynaamainen talliainen. Ai niin, hiuksetkin (ne omat) harmaantuvat.
Kyllä. Arvostetaan eri asioita. Luonnollisemmalta voi tehdä edes jotain että näyttää vanhempanakin ihmiseltä, esim värjätä harmaat pois.
Mitä h-ttiä? Sinusta siis ne, joilla on harmaantuneet hiukset eivät ole ihmisiä??
Hellanlettas kun palstatrolli aktivoitui, sitä se on kun on vapaapäivä koulusta 😂 vui vui vui
ha ha ha ho ho ho hohhoo.........................