Linda Lampeniuksen muokatut kasvot
Mitähän kauneuskirurgisia toimenpiteitä Linda Lampeniukselle on tehty, mitä luulette? Itse veikkaan ainakin täyteaineita ja botoxia. Lähikuvissa ja etenkin videoissa kasvot jähmeät ja vahamaiset. Epäilyttävän sileä otsa yli viisikymppisellä naisella, samoin ylöspäin kääntyvät suupielet ("jokerihymy") viittaa botoxin käyttöön. Suun ympärys ja huulet vaikuttaa täytetyiltä. Linda on kaunis nainen, mutta nyt alkaa olla jo siinä ja rajalla, että kohta menee överiksi. Ikää toki jo yli 50v ja kovat paineet näyttää ikinuorelta.
Kommentit (204)
On se huomattu täälläkin, että jos omaa vähänkään edullisemman ulkonäön, niin joissakin se herättää kateutta ja ilkeää käytöstä. Jopa miehissä, niin hassulta kuin se tuntuukin.
Heippodei och goodbye, adios, moi moi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katteellisia naisia on paljon. Olen sen myös kauniina naisena Suomessa kokenut nuoresta saakka. Eipä siinä mitään. Olen saanut kauneudestani myös paljon hyvää, ja kateelliset ovat saaneet lisää kadehdittavaa. Linda kokenut selvästi saman kohtalon.
Olet sen myötä myös saanut ylimielisen asenteen. Itselleni kauneudesta on ollut pelkkää haittaa. On surullista olla ihminen, jonka oletetaan olevan täydellinen, eikä sallita olevan tavallinen ihminen puutteineen ja vikoineen. Katsottiin vain pelkkää kuorta, eikä ollut halua tutustua sisimpään. Vieraampien taholta sitä kuortakin pidettiin keinotekoisena. Ei kukaan voi olla tuon näköinen, tukkaakin on varmaan käsitelty ja valkaistu jatkuvasti.
Kutsun itse sitä kauniin tytön syndroomaksi. Nyt se aika ja nuoruuden kauneus on ohitse, mutta luoja varjelkoon, että sitä pistoksin ja leikkauksin yrittäisin ylläpitää!
Hänen tekstistään ei kyllä välity ylimielinen asenne. Jos on itse kokenut kateutta muilta tietää, ettei se todellakaan ole miellyttävää. Hän ei väitä, ettei kauneudesta olisi ollut hänelle haittaa. Mielestäni hän tuo esille nimenomaan, että kateellisuus on kauneuden kääntöpuoli, josta joutuu kärsimään. Olisi myös valhetta väittää, ettei kauneus toisi mitään hyvää, koska aivan varmasti siitä jotain hyötyä on. Asiat eivät ole mustavalkoisia. Pysytään asiallisena ja kunnioittavana toisia kohtaan.
itsellä on vähän sama kokemus. Vaikka kauneudesta on ollut myös hyötyä, on kauneudesta on ollut paljon haittaa. Kauniilta naiselta odotetaan täydellisyyttä, mielipiteitä ei saa olla, ei saisi tehdä virheitä, pitäisi olla rauhallinen, hiljaa ja hymyillä ja hyväksyä huono käytös muilta. Kaunis ja älykäs nainen koetaan uhkana. Saatavilla on ollut vain kevyitä suhteita ja häirintä tuntemattomilta ihmisiltä on yleistä. Nuorempana kehuttiin vain ulkonäköä.
En ymmärrä, miksi kauneus on tavoiteltavaa. Ei se tee onnelliseksi. Helpompaa on, jos on keskinkertainen.Varmasti on hirveän rankkaa olla niin kaunis ja älykäs ja vaatimaton kuin sinä. Otan aidosti osaa.
Rankkaa on myös henkilöllä, joka kirjoittaa tuntemattomille passiivis-aggressiivisia viestejä toisen ollessa asiallinen. Apua pahaan oloon on saatavilla. Vaatimattomuus ei ole yksinomaan positiivinen asia ja viestistä kyllä välittyy nöyryys, vaikka sinä et sitä omalta pahalta olostasi huomaisi.
En ole passiivis-aggressiivinen, vaan aidosti pahoillani puolestasi. Elämäsi sellaisena kuin sitä kuvailet, kuulostaa kurjalta.
Anteeksi, ymmärsin väärin. Täällä on niin paljon pahoinvointia ja ilkeyttä, niin olettaa helpommin sellaiseksi.
Linda ei tuukkaan Suomeen kuten alunperin piti. Peruuntuiko voitonjuhlat? Eikö mamma halua tulla kotimaansa kamaralle kun viisuissa tuli turpaan? Voi voi voi ja voi. Huono häviäjä? No joo 😂