Miksi naiset pariutuvat aina ylöspäin?
Miksi siis naiset pariutuvat aina miehen kanssa joka on naisen yläpuolella?
Mies voi saada naisen joka on korkeintaan samaa tasoa mitä mies itse on kun taas nainen voi saada miehen joka on vähintään samaa tasoa mitä nainen itse on.
Tasa-arvosta puhutaan aina mutta naiset alistaa miehiä parisuhdemarkkinoilla kun se tavallinen mies saa vastakaikua ainoastaan rumilta ja mt ongelmaisilta naisilta vaikka tavalliselle miehelle kuuluisi tavallinen nainen.
Kommentit (15)
HohVtunHoijaa taas tätä yksinäisten inceleiden katkeraa ininää🥱..
Miksi kantasuomalaismiehet eivät voi pariutua musliminaisten kanssa? Tiedän, että tämä on syvä tabu täällä, mutta faktahan se on.
Mun suvussa on vain hanttihommia tekeviä duunarimiehiä ja aika moni on löytänyt kauniin korkeakoulutetun vaimon. Yksi jopa nappasi rikkaan hurrisuvun tyttären.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kantasuomalaismiehet eivät voi pariutua musliminaisten kanssa? Tiedän, että tämä on syvä tabu täällä, mutta faktahan se on.
Kyllä voivat. Olen itsekin ollut vieraana tuollaisissa häissä.
Ap; YyyyyyyyäöäöäääääÖööölölöööölööööö, on se niin väärin kun läski tykkää minusta Tinderisdä, kyllä läskien ha rumien pitäisi jättää minut ja muut miehet rauhaan JA MEILLÄ KAIKILLA ON OIKEUS 20- VUOTIAASEEN ISOTISDISERN INSTABEIBEIBEEN!!!!@
NYT HALLITUS ÄLKIÄ LAKIA SÄÄTÄMÄÄN
Ranskalainen t einipoika J oel imi k yrpääni kunnes laukesin
Öhhöhööh
Öhöhöhööööö
Öhö
'
.
Öhssös
Öö
Öhöh
Hö
Hä
.
Hööh
.
.
Öhöm
Höpö
Pöpö
.
.
Höö
.
.
.
Öööhhh
.
H
Ö
.
T e inilutka J oel imee viimeisetkin s p ermatipat ja p a skaista m unaa.
HöH
Yhdellekään miehelle eikä piloille passatun pikkupojan tasolla olevalle "miehelle" ei tosiaankaan kuulu ainoatakaan naista. Nainen ei ole mikään esine eikä omaisuus, jonka voi vain varata itselleen tai edes olettaa yhteiskunnan olevan sellaista velkaa tmv.
Nainen päättää itse, kenen kanssa pariutuu, ylöspäin vai alaspäin, ja siitä on tuollaisen luonnehäiriöisen vinkuheinän polkea jalkaa naisia syyllistäen.
Öhhöhööh
Öhöhöhööööö
Öhö
'
.
Öhssös
Öö
Öhöh
Hö
Hä
.
Hööh
.
.
Öhöm
Höpö
Pöpö
.
.
Höö
.
.
.
Öööhhh
.
H
Ö
Ö
.
.
HöH
Vierailija kirjoitti:
Öhhöhööh
Öhöhöhööööö
Öhö
'
.
Öhssös
Öö
Öhöh
Hö
Hä
.
Hööh
.
.
Öhöm
Höpö
Pöpö
.
.
Höö
.
.
.
Öööhhh
.
H
Ö
Ö
.
.
HöH
Jaha. Joku koko miessukunsa prsera*skaama, mt-ongelmainen Ylis-Jonne tuli iltarunkulleen tänne, kun poletit loppu Ylilaudalle.. Ei yllättänyt..
Vierailija kirjoitti:
Öhhöhööh
Öhöhöhööööö
Öhö
'
.
Öhssös
Öö
Öhöh
Hö
Hä
.
Hööh
.
.
Öhöm
Höpö
Pöpö
.
.
Höö
.
.
.
Öööhhh
.
H
Ö
Ö
.
.
HöH
Rakas J oel!
Naiset ovat erkaantuneet todellisuudesta.
Olethan sinä jo tämänkin palstan kommenteista nähnyt miten ihmiset tuomitsevat naisia ja vihaavat naisia. Jos nainen pariutuu alaspäin eli esim keskiluokkainen nainen ottaakin vaikka amiksen niin kaikki vihaavat tuota naista joka otti sen amiksen miehekseen ja sitten jos se lapsi ei ylläkään sille korkeakoulutasolle niin sitten haukutaan kahta kauheammin. Yhteiskunnan vika ja kulttuurin vika. Ei nainen voi valita mitenkään muuten kuin pariutumalla ylöspäin. Siltikin naista syyllistetään vääristä valinnoista sen sijaan, että miesten pitäisi muuttua paremmaksi ihmiseksi.
Etkö sä ressukka ole siellä ylhäällä? :D
Vierailija kirjoitti:
Öhhöhööh
Öhöhöhööööö
Öhö
'
.
Öhssös
Öö
Öhöh
Hö
Hä
.
Hööh
.
.
Öhöm
Höpö
Pöpö
.
.
Höö
.
.
.
Öööhhh
.
H
Ö
.
HöH
Oho!
Miksi incellit eivät pariudu mihinkään suuntaan?