Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi: Älkää jatkuvasti pyytäkö meitä vierailuille kesämökillenne. Emme halua tulla sinne.

Vierailija
14.05.2026 |

Meillä mukava asunto kaupungissa. Viihdymme itse siellä hyvin , eikä olla mielletty paikkaamme jonnekin mökille itikoiden syötäväksi ja katselemaan tylsää järvimaisemaa.

Joka hiivatin kesä kuitenkin meitä painostetaan kyläilemään ja osa jopa suuttuu kun emme tule.

Palaudu siinä sitten töistä ja muusta arjesta, kun omaa rauhaa rikotaan tylysti.

Eikö ihmiset tajua, että kaikki eivät ole mökki-ihmisiä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökeille halutaan ilmaista työvoimaa talkooporukoiden muodossa.

Olen varannut minun rouvan veljen porukalle aina "vapaaehtoistyöksi" 💩 huussin tyhjennyksen, ei ole heitä enää muutamaan vuoteen näkynyt meidän mökillä.

Hyi, onko jollain vielä ulkohuusi mökillä? Ja miksi se kesällä tyhjennetään? Aika tyhmää, ihan oikeasti.

Se on ekologista ja eikä se ole niin paha rasti kuin voisi kuvitella, kuivike ja ilmanvaihto on ne asiat millä se saadaan toimimaan. Ja saaressa on käymälää muutoin vähän hankala totetuttaa, vettä olisi kyllä rannassa ihan riittävästi mutta muita teknisiä haasteita on sitten vähän liikaa.

On on, mutta yleensä se tyhjennys tehdään keväällä tai syksyllä. Kaikki jotka sen ovat tehneet tietävät miksi. No, nyt tietenkin joku ilmoittaa, että pakko tyhjentää välillä kun täyttyy niin nopeasti. No, silloin on valittu hyyskä käyttäjämäärä ajatellen liian pienellä säiliöllä.

Vierailija
62/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saatiin juhannukseksi kutsu miehen mökille sanoilla:

Me ollaan tänä vuonna päätetty että on teidän vuoro PÄÄSTÄ meidän mökille kun ette ole ikinä juhannuksena olleet siellä. Voidaan olla siellä koko juhannus niin että jos me sitten ostettaisiin ruuat koko porukalle niin he kyllä laittaa saunan ja hommaa grilliin hiilet. Omat petivaatteet ja pyyhkeet mukaan niin ei heille jää sitten pyykkiä.

En oo varmaan kenelläkään nähnyt silmiä jotka ovat kuin lautaset kun sanoimme ei kiitos. 
Varmistus vielö parin viikon päästä tekstarilla että kohta ei sitten voi enää muuttaa mieltä ja alkaa kinuamaan mökille koska he kutsuu sitten jotkut muut.

Kuulostaa ihan Onnela-sarjan Kemppaisilta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä keskustelu nyt näin päin kääntyi? Aikaisemminhan täällä on jankattu lokeista. Nyt sitten äkkiä onkin ikävää, jos vieraita ei tule.

Itse en halua kenenkään mökille kutsuttuna saati ilman. Hyttysiä, paarmoja. Vesi tulee ja vesi menee, jos kantaa. Ulkohuussi. Se ihana saunominen eli istut saunassa humalaisten äijien kanssa ja menet sitten uimaan johonkin jääkylmään sammakonkutulampeen.

Minulla on hyvä rauhallinen asunto, josta pääsen helposti luonnon keskelle, jos niin haluan. Oma sauna löytyy myös. Ei ole minkäänlaista tarvetta mennä minkään räkäpusikon keskelle vain koska isäntäväki haluaa kuulla, että onpa teillä hieno mökki!

Vierailija
64/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus kaupungissa on ihanan rauhallinen , kun kaikki ovat menneet mökeilleen. Sopii mulle oikein hyvin.

Vierailija
65/65 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kysymys todellisesta tilanteesta; AP purkaa vain pahaa oloaan ja katkeruuttaan. Ehkä ei ole omaa mökkiä tms 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi