Tiedoksi: Älkää jatkuvasti pyytäkö meitä vierailuille kesämökillenne. Emme halua tulla sinne.
Meillä mukava asunto kaupungissa. Viihdymme itse siellä hyvin , eikä olla mielletty paikkaamme jonnekin mökille itikoiden syötäväksi ja katselemaan tylsää järvimaisemaa.
Joka hiivatin kesä kuitenkin meitä painostetaan kyläilemään ja osa jopa suuttuu kun emme tule.
Palaudu siinä sitten töistä ja muusta arjesta, kun omaa rauhaa rikotaan tylysti.
Eikö ihmiset tajua, että kaikki eivät ole mökki-ihmisiä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökeille halutaan ilmaista työvoimaa talkooporukoiden muodossa.
Olen varannut minun rouvan veljen porukalle aina "vapaaehtoistyöksi" 💩 huussin tyhjennyksen, ei ole heitä enää muutamaan vuoteen näkynyt meidän mökillä.
Tuskinpa vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan pienen vinkin. Kopioi tämä teksti ja lähetä kaikille niille jotka ovat pyytäneet mökille, lupaan etteivät pyydä toiste mökille koskaan
Katteeton lupaus. Olemme kyllä sanoneet suoraan heille ettemme pidä mökkeilystä emmekä halua tulla. Silti kysyjiä riittää.
Joopa joo. Et osaa vain ilmaista suoraan. Laita nyt tämä kopiona ja lupaan että saat olla rauhassa, mutta ethän sinä voi koska haluat huomiota ja uhriutua. Naisvauva
Mitä sitä täällä huutelee? Sano asia suoraan heille, joiden kutsut häiritsevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla leikkais edes vähän, niin olisit suoraan yhteydessä näihin mökkeilijöihin, helvettiäkö sinä tänne kirjoitat, aasi?
Tämä oli yleinen tiedonanto kaikille kesämökin omistajille. Niillekin joita en tunne. Ymmärräthän pikkuinen etten tunne jokaista kesämökin omistajaa henkilökohtaisesti?
Ai tuntemattomat kyselee sinua mökille ja he nimenomaan lukevat vauva-palstaa tähän aikaan? Kuinka helvetin yksinkertainen ihminen olet?
Mikä sinua vaivaa? Eikö äiti antanut sinulle kaakaota?
Mistä sinä olet saanut päähäsi että kaikki kysyvät juuri minua mökeilleen? Jos et olisi pinnannut koulusta, niin ymmärtäisit mitä tarkoittaa yleinen tiedonanto.
Juurihan sanoit että kaikille kesämökin omistajille. Jos sulle ois jaettu järkeä enemmän kuin lusikalla niin ymmärtäisit mitä puhuisit
Joo, minäkään en jaksa sitä, että ensin kutsutaan ja sitten pidetään loisina, kun ”ei tee mitään”. Kylään mennään kylään, eikä töitä tekemään. Sen voisi mainita jo etukäteen, jos on vailla apukäsiä ja työjuhtia.
On olemassa paljon ihmisiä, jotka ovat syntyneet kaupungeissa ja saavat ja osaavat viettää kesäaikaa ja muutakin aikaa siellä. Suomessa monet kaupungit sijaitsevat joko järven, joen tai meren äärellä, joten vettä ja uimapaikkoja löytyy. Jopa kaupungeista löytyy rauhallisia paikkoja.
Voi jeesus mikä naisvauva taas vauhdissa. Huomio*uorausta, säälittävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan pienen vinkin. Kopioi tämä teksti ja lähetä kaikille niille jotka ovat pyytäneet mökille, lupaan etteivät pyydä toiste mökille koskaan
Katteeton lupaus. Olemme kyllä sanoneet suoraan heille ettemme pidä mökkeilystä emmekä halua tulla. Silti kysyjiä riittää.
Joopa joo. Et osaa vain ilmaista suoraan. Laita nyt tämä kopiona ja lupaan että saat olla rauhassa, mutta ethän sinä voi koska haluat huomiota ja uhriutua. Naisvauva
Älä kultapieni viitsi jankata. Sinä et tunne minua etkä tiedä mitä oikeasti on tapahtunut. Tuollainen ajatusmaailma kuuluu lapsuuteen ei aikuisuuteen.
Tämä palsta aina yllättää kuinka saatanan ty hmiä ihmisiä tämäkin maa kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla leikkais edes vähän, niin olisit suoraan yhteydessä näihin mökkeilijöihin, helvettiäkö sinä tänne kirjoitat, aasi?
Tämä oli yleinen tiedonanto kaikille kesämökin omistajille. Niillekin joita en tunne. Ymmärräthän pikkuinen etten tunne jokaista kesämökin omistajaa henkilökohtaisesti?
Ai tuntemattomat kyselee sinua mökille ja he nimenomaan lukevat vauva-palstaa tähän aikaan? Kuinka helvetin yksinkertainen ihminen olet?
Mistä sinä olet saanut päähäsi että kaikki kysyvät juuri minua mökeilleen? Jos et olisi pinnannut koulusta, niin ymmärtäisit mitä tarkoittaa yleinen tiedonanto.
Juurihan sanoit että kaikille kesämökin omistajille. Jos sulle ois jaettu järkeä enemmän kuin lusikalla niin ymmärtäisit mitä puhuisit
Turha keskustella asioista jos sinun ymmärrys on tuota tasoa. Lapselle on turha selittää aikuisten asioita. Toivottavasti opit joskus ymmärtämään asioita.
Olettepa suosittuja, kun kutsuja sataa ihan riesaksi asti.
Ei ehkä kannata näitä mökkeilijöitä kauden ulkopuolella kutsua teille, voivat ajatella samoin teidän kutsusta. Kannattaa lukea näitä palstoja, niin näet heidän ajatuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minäkään en jaksa sitä, että ensin kutsutaan ja sitten pidetään loisina, kun ”ei tee mitään”. Kylään mennään kylään, eikä töitä tekemään. Sen voisi mainita jo etukäteen, jos on vailla apukäsiä ja työjuhtia.
Tämäpä juuri monesti rassaa. Kutsutaan kylään muttei kerrota töistä. Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kultapieni viitsi jankata. Sinä et tunne minua etkä tiedä mitä oikeasti on tapahtunut. Tuollainen ajatusmaailma kuuluu lapsuuteen ei aikuisuuteen.
Ai aikuisuuteen ei kuulu että uskaltaa suoraan sanoa? Olet vielä velliperse 🤣
Ei täällä kukaan muu jankkaa kun sinä. Sulle annettiin vinkki miten pääset eroon näistä kyselijöistä mutta nyt se ei kelpaakaan kun pakko päästä avautuu.. yhyy miksi kaikki kysyvät minua mökille 😭
Onhan se hyvä ylpeillä kesämökillä mutteivat kaikki arvosta samoja asioita.
Kannattaisiko sitten ihan vaan kieltäytyä kutsuista / sanoa tämä niille tutuillenne, jotka teitä kutsuvat. Menee varmaan paremmin perille, kuin tänne mammapalstalle kirjoittelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai aikuisuuteen ei kuulu että uskaltaa suoraan sanoa? Olet vielä velliperse 🤣
Ei täällä kukaan muu jankkaa kun sinä. Sulle annettiin vinkki miten pääset eroon näistä kyselijöistä mutta nyt se ei kelpaakaan kun pakko päästä avautuu.. yhyy miksi kaikki kysyvät minua mökille 😭
Soita tänne, niin saat keskusteluapua .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha keskustella asioista jos sinun ymmärrys on tuota tasoa. Lapselle on turha selittää aikuisten asioita. Toivottavasti opit joskus ymmärtämään asioita.
Olisi hyvä jos muistaisit mitä edellisessä viestissä kommentoit, mutta taitaa teillä mummoilla se dementia olla jo pitkällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökeille halutaan ilmaista työvoimaa talkooporukoiden muodossa.
Olen varannut minun rouvan veljen porukalle aina "vapaaehtoistyöksi" 💩 huussin tyhjennyksen, ei ole heitä enää muutamaan vuoteen näkynyt meidän mökillä.
Hyi, onko jollain vielä ulkohuusi mökillä? Ja miksi se kesällä tyhjennetään? Aika tyhmää, ihan oikeasti.