Tiedoksi: Meidän mökille ei sitten tulla yllätysvierailuille
Meillä mukava mökki upealla paikalla. Viihdymme itse siellä hyvin oman väen kesken, eikä olla mielletty paikkaamme taukotuvaksi tai majoituspalveluja tarjoavaksi yritykseksi.
Joka hiivatin kesä teitä kutsumattomia tulijoita riittää ja osa jopa kutsuu röyhkeästi itsensä.
Palaudu siinä sitten töistä ja muusta arjesta, kun omaa rauhaa rikotaan tylysti.
Eikö ihmiset tajua, että toisten mökille mennään vain kutsusta!
Kommentit (29)
Tapahtuuko tuollaista oikeasti? Minä olen luullut, että tuo on urbaanilegenda.
Olisin just tuonut sulle 50 pakettia kahvia!
Ei sit.
Laita osoite tai koordinaatit, ettei vahingossa tulla.
Millään et saa lokkeilijoita kuriin, paitsi myymällä mökin.
Tiedän osoitteen, nähdään kohta.
Viinaa ja kaljaa on viikoksi.
Kiitos kutsusta, tulemme varmasti kun noin kauniisti pyydät.
- Härski
Tunnin päästä siellä! Onhan taas tarjolla savusiikakeittoa ja vastaleivottuja korvapuusteja?
Me ollaan ohikulkumatkalla ja just kohta siellä, joten ei pikkupiipahdus haittaa. Tyydymme samoihin ruokiin kuin tekin, joten ei meistä ole juurikaan vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko tuollaista oikeasti? Minä olen luullut, että tuo on urbaanilegenda.
On, kyllä on. Olen itsekin tehnyt tuota, mitä nyt vanhempana kadun.
Yleensäkin ilman kutsua kylään tuleminen ei kuulu tämän päivän hyviin tapoihin. Omituista ilmestyä vaan kenenkään pihaan tai ovelle ja kuvitella, että tässä ruetaan nyt seurustelemaan ja kahvittelemaan. Antakaa ihmisten olla rauhassa.
Siellä Porvoossa tapahtuu kaikenlaista yllätysvieraita myöten. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Mites ruokapuoli?
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan ohikulkumatkalla ja just kohta siellä, joten ei pikkupiipahdus haittaa. Tyydymme samoihin ruokiin kuin tekin, joten ei meistä ole juurikaan vaivaa.
Niin montako teitä on? Aika olennaista tämä.
Älä oleta, että teitä voidaan ruokkia ja kahvittaa, koska ei mökillä välttis ole ylimääräistä tarjottavaa.
No ku me jo luvattiin Epsanjalaisille tuttaville että te järkkäätte heille lomakauden aikana täysmajoituksen palveluineen...
Miksi te olette aina niin itsekkäitä?!
Täältäkö ne lukee, ettei voi tulla? Kannattaisko kertoa heille ihan suoraan? Vois olla tehokkaampaa ja toimiakin niin.
Onhan miehesi DI? Ja aamiaisella croissantteja ja 3ea eri leikkelettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ruokapuoli?
AP emäntänä huolehtii tietenkin, voin tuoda nakkipaketin.
NO just olin jo pakkaamassa että voi taas tulla loisimaan sinne.
höh
Eikö kukaan ajattele lapsia !