Miksi jotkut naiset eivät meikkaa kasvoja lainkaan?
Sen sijaan he panostavat kynsien ja hiuksien kauneuteen, ja myös vaatteisiin.
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Mul on suonikohjuja ja käytän capreja. Olen melko nuori (34v) niin miksi jättäisi pitämättä kesällä. Suonikohjut perinnöllistä svuussani en ole ollut raskaana tai ylipainoinen.
Mulla oli suonikohjuja jo 20-vuotiaana ja todellakin käytin shortseja ja hameita silloin (ja käytän vieläkin).
Selluliitti, suonikohjut ja raskausarvet on rumia. Mitä sitä totuutta kieltämään.
Yhdellä miehellä oli käsissä raskausarpia, yök.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet puhuvat vanhoista eukoista, jos itse ovat lyhyitä tai kaljuja. Lippalakki sopii vain pikkupojille.
Miksi naiset puhuu miehistä jos ovat isoja tai lihavia
PORILAINEN työtön tradenomi HÖNÖ-TÖNÖ-TEMU-HERPES-POTKULAKI-TURKISKUORIAIS TIAINEN
nainen HUOM! jo pari vuotta yli 50v
yrittää nostaa statustaan haukkumalla toisten naisten ulkonäköä 🤣
ikäänkuin tuon vaihtari-ikäisen ja pierutautisen sekä vajaakykyisen muikkelin arvo toisia alentamalla nousisi.
Mutta joka ketjuun ujuttautuu samoja höpinöitään HÖNÖstelemään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on suonikohjuja ja käytän capreja. Olen melko nuori (34v) niin miksi jättäisi pitämättä kesällä. Suonikohjut perinnöllistä svuussani en ole ollut raskaana tai ylipainoinen.
Mulla oli suonikohjuja jo 20-vuotiaana ja todellakin käytin shortseja ja hameita silloin (ja käytän vieläkin).
Käytä. Pohkeet, missä on suonikohjuja näyttää rumilta. No, joka vuosi vanhetaan ja kaikkea rumaa tulee lisää. Kukaan ei säästy.
Vierailija kirjoitti:
Jollain nuorilla on jo selluliittia.
🤮
Vierailija kirjoitti:
Selluliitti, suonikohjut ja raskausarvet on rumia. Mitä sitä totuutta kieltämään.
Ja sinä olet epäkypsä. Mitä sitä totuutta kieltämään.
Varmaan samoista syistä kuin monet miehet. Ei kiinnosta meikkaaminen enkä koe tarvetta sille.
Vierailija kirjoitti:
PORILAINEN työtön tradenomi HÖNÖ-TÖNÖ-TEMU-HERPES-POTKULAKI-TURKISKUORIAIS TIAINEN
ikäänkuin tuon vaihtari-ikäisen ja pierutautisen sekä vajaakykyisen muikkelin arvo toisia alentamalla nousisi.
50- vuotiaat naiset ja miehet on rumia kaikki. Sinä sen sanoit. Ilmeisesti et itse elä niin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
50- vuotiaat julkkikset näyttävät vanhoilta. Ei auta raha.
ei oo aikaa.en halua törsätä vähistä rahoistani johonkin niin jonninjoutavaaan kun meikkaaminen. eikä varsinaista tarvetta oo oon ihan hyvännäköinen ilman. Meikattuna mä näytän ihan järkyttävältä! Kun joku vieras muija. Ihokin pysyny heleenä ihan eri tavalla,eikä ripset katkeile. Jos ois olemattomat ripset varmaan käyttäsin ripsaria. Onneks mut on siunattu pitkillä,mustilla ja tuuheilla ripsillä.en niitä viitti tuhota!
N 30
Mä en ole vuosiin meikannut,
koska en ole seurustellut enkä
myöskään ollut osa työkollektiivia,
facetime asiakaskontakteista
puhumattakaan. En mä yksin kotona
ollessa peilikuvaani varten ehosta.
Pidän saunapuhtaasta naamastani.
Arvostan todella paljon aitoa,
meikitöntä kauneutta tässä kovin
muovisessa maailmassa.
[Kyllä. Aiemmin minäkin olen
ollut juuri se überhuoliteltu tyyppi,
joka ei poistu yhtään minnekään ilman
tip top meikkiä ja kampausta].
~
Ylipäätään preferenssimme muuttuvat
iän myötä. Kaipuu autenttisuuteen
kaikilla elämämme osa-alueilla kasvaa.
E
Vierailija kirjoitti:
Itse taas miehenä ihmettelen miksi naiset ylipäätään meikkaavat, moni nainen on luonnollisesti kaunis, mutta järkyttävän näköisiä siinä paksussa pakkelikerroksessa. Ei sytytä vähääkään järkyttävä pakkelikerros naamassa. Mikä idea siinä oikein on? Mies
Tämä niin helvetisti! Ei voi ymmärtää eikä käsittää tuota naisten piirrettä, eikö se kosketus todellisuuteen ole pätkääkään halussa?
T. toinen mies
En yhtään ihmettele, että tämä yksi 50-vuotias mies julkkis erosi nuoremmasta naisystävästä. Vanhalta tuo mies jo näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas miehenä ihmettelen miksi naiset ylipäätään meikkaavat, moni nainen on luonnollisesti kaunis, mutta järkyttävän näköisiä siinä paksussa pakkelikerroksessa. Ei sytytä vähääkään järkyttävä pakkelikerros naamassa. Mikä idea siinä oikein on? Mies
No, kuules miäs.
Monet meistä osaa sipaista sitä meikkiä niin nätisti, ettet vain huomaa.
Kaikille se meikkaaminen ei tarkoita kerroksittain eri värejä.
Riittää kun sipaisee meikkivoidetta punertaviin kohtiin ja luonnollisen punan hienoista korostusta huuliin. Ripset on pitkät ripsiä kasvattavan seerumin ansiosta - ei tarvita kokkareista ripsiväriä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50- vuotiaat julkkikset näyttävät vanhoilta. Ei auta raha.
Niin, HÖNÖ 🤣
et sinäkään enää yhtään kaunistu, vaikka kuinka muita mollaisit 😂
Vierailija kirjoitti:
Joillakin tuo on sääntö joka tulee lahkojen puolesta. Ei sinänsä kuulu kenellekään, eikä lahkojen sedät saa määrätä naisten kasvoista yhtään sen enempää kuin pilluistakaan.
Ev lut ei ole lahko. Eikä määrätä.
Jollain nuorilla on jo selluliittia.