Miksi jotkut naiset eivät meikkaa kasvoja lainkaan?
Sen sijaan he panostavat kynsien ja hiuksien kauneuteen, ja myös vaatteisiin.
Kommentit (270)
Koska ei kiinnosta eikä huvita meikata. En myöskään lakkaa kynsiä (koska hygienia, laitan paljon ruokaa ja leivon käsillä) enkä värjää tukkaa.
Kyse ei ole mistään lahkosta, seksuaalisesta suuntautumisesta, rumuudesta tai köyhyydestä. Kyse on MINUSTA. Minä teen, kuten minä haluan. Kukaan muu ei määrää minun kehostani, enkä takuulla ehosta itseäni miellyttääkseni ketään toista tai ohjaillakseni jonkun toisen käsitystä tai mielipidettä minusta, koska en ole niistä käsityksistä tippaakaan kiinnostunut. Jos jonkun silmät ei kestä katsella mun meikkaamatonta naamaa, niin sitten voi katsella johonkin muualle.
Minulla on niin kaunis sielu, että en tarvitse meikkiä 😊 En ole koskaan tarvinnut.
N50
Miksi osa pitää kesällä polviin ulottuvaa mekkoa tai shortseja, vaikka on pohkeissa suonikohjuja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi osa pitää kesällä polviin ulottuvaa mekkoa tai shortseja, vaikka on pohkeissa suonikohjuja?
Suonikohjut on tosi ällöjä. Miten osaa kehtaa kulkea niin, että ne näkyvät?
Mielestäni on hyvä etteivät meikkaa niin näkee onko oikeasti kaunis vai ei
M30
Vierailija kirjoitti:
Koska minimekko ja mikroshortsit näyttäisi aika karulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÖNÖ lisää vaan kaasua, vanaha eukko 🤣
joko hiostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää nuo muutkin. Jos on suonikohjuja niin pitkä mekko nilkkoihin asti tai caprit.
Mul on suonikohjuja ja käytän capreja. Olen melko nuori (34v) niin miksi jättäisi pitämättä kesällä. Suonikohjut perinnöllistä svuussani en ole ollut raskaana tai ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mul on suonikohjuja ja käytän capreja. Olen melko nuori (34v) niin miksi jättäisi pitämättä kesällä. Suonikohjut perinnöllistä svuussani en ole ollut raskaana tai ylipainoinen.
Caprit on onneksi pidemmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun naama on tosi ällö. Miten kehtaat kulkea se näkyvillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää nuo muutkin. Jos on suonikohjuja niin pitkä mekko nilkkoihin asti tai caprit.
Ei. Vaan ihan tasan sitä mikä itsestä tuntuu hyvälle. Jos joku kauhistuu, niin voi kyynel. Mitäs kyttää toisten jalkoja.
L-positiivisilla uskonto kieltää meikkaamisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan ihan tasan sitä mikä itsestä tuntuu hyvälle. Jos joku kauhistuu, niin voi kyynel. Mitäs kyttää toisten jalkoja.
Miksi sitten arvostelet esim. toisten ylipainoa. Jatkossa kun sanot jotain joku voi sanoa sun ulkonäöstä jotain rumaa sulle ääneen.
Kaljuilla miehillä on lippalakki kesällä.
miksi joitain edes kiinnostaa jos joku meikkaa tai ei? vai oliko trolli
Vierailija kirjoitti:
Minä kapinoin meikkejä vastaan. Mulla on jo mies, hän pitää minua kauneimpana aamulla kun herään.
Miten mies ja hänen mielipiteensä sun ulkonäöstä liittyy meikkaamiseen?
Kyseletkö kaikkiin muihinkin asioihin lupaa mieheltäsi? Pukeudutko hänen mielensä mukaan? Valitsetko harrastukset sen perusteella mistä miehesi tykkää?
Miksi valtaosa miehistä ei meikkaa kasvojaan? Teikis se peitevoide ja puuteri hyvää heidänkin ulkonäölleen.